Автор Тема: НКРЕ І МЕТОДИКА  (Прочитано 1625 раз)

Offline holostoy1

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
НКРЕ І МЕТОДИКА
« : 02 Лютий 2012, 21:49:27 »
для застосування методики обрахування плати за спільне використання технологічних електричних мереж є обов’язковим узгодження кошторису витрат з представництвом НКРЕ.
  ? 1. договірні відносини між РЕСом і комунальним підприємством(на балансі якого багатоповерхові будинки)  при цьому НКРЕ не пере провіряє ні РЕС ні комунальне підприємство, то з яких мотивів НКРЕ зобов’язався  узгоджувати кошторис витрат  "методики обрахування плати за спільне використання електричних мереж" невже неможна щоб ця методика запрацювала без зайвих сторонніх підприємств( НКРЕ) ?

Лапшинова

  • Гість
Re: НКРЕ І МЕТОДИКА
« Reply #1 : 03 Лютий 2012, 13:47:00 »
Дуже шановні автори "МЕТОДИКИ"(ПКМУ №691 від 12.06.2008) прислухайтесь будь ласка до дуже важливої критики положень документу  та до практики НКРЕ.
У мене запитання: Чому підприємства, що не є підпорядкованими ВАТ "...обл енерго" та РЕМ ... району , тобто які приналежні  іншим галузям та мають іншу форму власності (недержавну) повинні обмежуватися в своїх кошторисах граничним рівнем витрат виходячи з питомих витрат "на утримання електричних мереж в об'ємі однієї умовної одиниці, які складалися за результатами господарської діяльності електропередавальної організації" (цитата з п.4.2 Методики)? Це означає, що результати господарської діяльності інших підприємств не були враховані при розрахунках питомих витрат, чому? Та чому фактичні  витрати підприємств-Власників мереж  на утримання мереж не враховуються  для розрахунку суми відшкодувань за утримання мереж (навіть не приймаються до розгляду при наданні  кошторису, як такі, що завідома невірні) , а вважається вірним тільки "граничний  рівень витрат на утримання технологічних електричних мереж власника мереж за нормативом витрат на умовну одиницю" (п.4.5 Методики)?  Для чого тоді надавати повну розшифровку статей, зазначених у кошторисі, якщо розшифровки фактичні нікому не потрібні (фактичні данні не враховується при розрахунку відшкодувань), а ті  відсоткові суми, що виходять з граничного рівня витрат не відображають дійсності та не можуть бути розшифрованими та підтвердженими обліковими документами підприемства?
І останнє запитання - для чого всі ці збори документів від підприємств для погодження кошторису, не легше б все спростувати ще на рівні електропередавальної організації  пропонуємо порядок: узгодження однолінійної схеми, розрахунок і узгодження  умовних одиниць, узгодження питомих витрат на умовну одиницю  та  доведення узгодженої величини до рівня підприємств-Власників мереж згідно з умовами договорів ? І все!
Далі - на рівні електропередавальної організації  - всі кошториси "розраховуються "  без участі Власника мереж (сьогоденна практика показує, що так і робиться), далі - розрахунок суми відшкодувань та доведення до рівня підприємств-Власників мереж згідно з умовами договорів,  і далі виплата відшкодувань без надання додаткових документів від Власника  мереж - ніяких актів та рахунків та податкових накладних.  Тільки раз у рік від підприємств-Власників мереж потрібна Довідка про фактичні обсяги споживаної електроенергії, та вважаємо, що і цього не потрібно, бо обов’язково мають бути в наявності підписані з двох сторін "Акти про  спожиту протягом розрахункового періоду активну електроенергію". Таким чином , згідно  Актів усі обсяги вже можна розрахувати  на рівні електропередавальної організації.
Просимо переглянути усю процедуру розрахунків та надання документів для підприємств-Власників мереж, бо ще не бачили ні разу , щоб  виконувалися вимоги другого абзацу п.2.6 МЕТОДИКИ (це можливо шанс підприємству заактувати фактичні витрати на рівні НКРЕ) та  бачимо , що територіальним представництвам НКРЕ комфортніше  практикувати виконання п.2.7.

Маємо надію на  внесення змін у МЕТОДИКУ та у договорах з ВАТ "... обленерго", бо на сьогодні виконання таких некоректних на наш погляд вимог викликає почуття обману з боку влади та учасників договорів, нашого приниження, та  внаслідок  - почуття обурення.

Так, обурення, тому що при досить значних витратах на утримання мережі (рівень 33 тис. грн у 2010 році ), згідно з діючою методикою ми отримуємо  суму відшкодування тільки 15 грн...
СЛОВОМ , ми не згодні з вимогами п. 2.7 МЕТОДИКИ.
До побачення шановні.

Online НКРЕ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1134
  • На особисті повідомлення не відповідаю
    • Перегляд профілю
Відповідь НКРЕ
« Reply #2 : 10 Лютий 2012, 11:37:53 »
Взаємовідносини, які виникають в процесі продажу і купівлі електричної енергії між виробниками або постачальниками електричної енергії та споживачами (на роздрібному ринку електричної енергії), регулюються Правилами користування електричною енергією, затвердженими постановою НКРЕ від 31.07.96 № 28, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України  02.08.96 за № 417/1442 (із змінами) (далі – Правила).
Дія цих Правил поширюється на всіх юридичних осіб та фізичних осіб (крім населення) (абзац другий пункту 1.1 Правил).
НКРЕ зазначає, що питання, порушені у Вашому зверненні, мають вирішуватись з урахуванням вимог пунктів 1.2, 1.10, 6.29, 6.30 та 6.32 Правил, а також з урахуванням вимог пунктів 1.5, 1.7, 2.5, 2.7, 4.4 та 4.5 Методики обрахування плати за спільне використання технологічних електричних мереж, затвердженої постановою НКРЕ від 12.06.2008 № 691, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 08.08.2008 за № 732/15423.
Звертаємо увагу, що порядок відшкодування обґрунтованих витрат з утримання технологічних електричних мереж спільного використання полягає в тому, що власник мереж отримує відшкодування витрат з утримання технологічних електричних мереж спільного використання у разі виконання   таких умов:
1) власником технологічних електричних мереж спільного використання здійснюються заходи з утримання цих мереж, що підтверджується бухгалтерською документацією;
2) обсяг витрат з утримання технологічних електричних мереж спільного використання, які електропередавальна організація буде відшкодовувати власнику мереж, має не перевищувати обсяг коштів, який витрачала б електропередавальна організація, за умови, що відповідні технологічні електричні мережі належали б електропередавальній організації.
Таким чином, питання, порушені у Вашому зверненні, мають вирішуватись з урахуванням вищенаведеного. При цьому необхідно зауважити, що рівень рентабельності з передачі електричної енергії технологічними електричними мережами власника цих мереж (основного споживача) затверджений постановою НКРЕ від 29.12.2006 № 1914 "Про затвердження рівня рентабельності з передачі електричної енергії мережами основного споживача" на нульовому рівні.
Додатково повідомляємо, що згідно з частиною четвертою статті 13 Конституції України, держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.
« Останнє редагування: 07 Липень 2012, 10:37:36 від НКРЕ »