Автор Тема: Обмеження потужності споживачам багатоквартирних будинків (до 1,2 кВт)  (Прочитано 4359 раз)

Offline Betelgeuse

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
Прошу НКРЕКП надати правову оцінку діяльності ОСР АТ "Прикарпаттяобленерго" щодо правомірності обмеження потужності споживачам багатоквартирних будинків (до 1,2 кВт) лічильниками з функцією обмеження потужності.
Детальніше за посиланнями:
 https://ntktv.ua/news/novi_elektrolichyl%60nyky_ne_dozvolyayut%60_kolomyyanam_praty_ta_pylososyty_video/
https://www.youtube.com/watch?v=q468kqQUWbg

Зазначена практика не викликала б ніяких питань, якщо б обмежувалась потужність всім споживачам без винятку, а не вибірково окремим будинкам. Крім того, як стало відомо, будинки обрані за пинципом проживання в них скаржників на неякісну напругу. Тобто можна припустити, що оператор таким чином "покарав" громадян, що наважились скаржити.

Слід звернути увагу, що відповідно до  пункту 1 статті 17 «Про захист прав споживачів», за всіма споживачами однаковою мірою визнається право на задоволення їх потреб у сфері торговельного та інших видів обслуговування. Встановлення будь-яких переваг, застосування прямих або непрямих обмежень прав споживачів не допускається, крім випадків, передбачених нормативно-правовими актами.
Тобто приведення величини споживання потужності до договірної слід застосовувати або всім без виключення, або нікому.
PS. Чи змінить це ситуацію з неякісним електропостачанням? Адже навіть якщо споживачі куплять кВт і збільшать дозволену потужність вкладати кошти в розвиток електромереж в районах з дефіцитом пропускної потужності всерівно доведеться.

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 49
    • Перегляд профілю
"Прикарпаттяобленерго" діє правомірно, якщо між ним та балансоутримувачем багатоквартирного будинку будинку укладено договір про спільне використання технологічних електричних мереж. Виключно у цьому випадку відносини оператора системи розподілу (далі - ОСР) та мешканця квартири включають взаємні права та обов'язки в частині "дотримуюсь дозволеної величини потужності" -" гарантую забезпечення стандартного рівня відхилення напруги та несу фінансову  відповідальність за понаднормативні відхилення". Ваше посилання на норму Закону про захист прав споживачів є некоректним, тому, що тарифоутворення у сфері природних монополій, на відміну від конкурентних торговельних відносин,  передбачає принцип "монополіст має забезпечувати цільове (встановлена структура витрат та  економічно обгрунтована інвестиційна програма) витрачання коштів з метою досягнення найменш можливої вартості послуг ". Встановлювати усім побутовим споживачам лічильники з обмеженням потужності - марнотритство!
Якщо ж такий договір не підписувався, то вищезазначені права та обовязки встановлюються між ОСР та балансоутримувачем будинку на вводі у будинок. Відповідне обмеження потужності має здійснюватись на межі балансового розмежування (якщо будинок вцілому допустить перевищення дозволеної потужності, то має відбутись відключення).  При цьому балансоутримувач будинку повинен зареєструватись як Оператор малої системи розподілу та, відповідно має :
- укласти з мешканцями договори про розподіл електричної енергії;
- зазначити в цих договорах дозволену потужність та контролювати її ;
-  нести відповідальність за якість напруги в квартирах.
Всі інші емоції в сюжеті- спроба відтягнути кінець соціалістичної безвідповідальності.

Offline Betelgeuse

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
"Прикарпаттяобленерго" діє правомірно, якщо між ним та балансоутримувачем багатоквартирного будинку будинку укладено договір про спільне використання технологічних електричних мереж. Виключно у цьому випадку відносини оператора системи розподілу (далі - ОСР) та мешканця квартири включають взаємні права та обов'язки в частині "дотримуюсь дозволеної величини потужності" -" гарантую забезпечення стандартного рівня відхилення напруги та несу фінансову  відповідальність за понаднормативні відхилення". Ваше посилання на норму Закону про захист прав споживачів є некоректним, тому, що тарифоутворення у сфері природних монополій, на відміну від конкурентних торговельних відносин,  передбачає принцип "монополіст має забезпечувати цільове (встановлена структура витрат та  економічно обгрунтована інвестиційна програма) витрачання коштів з метою досягнення найменш можливої вартості послуг ". Встановлювати усім побутовим споживачам лічильники з обмеженням потужності - марнотритство!
Якщо ж такий договір не підписувався, то вищезазначені права та обовязки встановлюються між ОСР та балансоутримувачем будинку на вводі у будинок. Відповідне обмеження потужності має здійснюватись на межі балансового розмежування (якщо будинок вцілому допустить перевищення дозволеної потужності, то має відбутись відключення).  При цьому балансоутримувач будинку повинен зареєструватись як Оператор малої системи розподілу та, відповідно має :
- укласти з мешканцями договори про розподіл електричної енергії;
- зазначити в цих договорах дозволену потужність та контролювати її ;
-  нести відповідальність за якість напруги в квартирах.
Всі інші емоції в сюжеті- спроба відтягнути кінець соціалістичної безвідповідальності.
Невдаючись до розгорнутих дискусій напевно з Вами не погоджусь і бачу потребу в кваліфікованішій правовій оцінці таких прецедентів з огляду на судову практику. Оскільки я на форумі недавно, не могли б Ви навести приклад, коли  до обговорення чи надання висновків чи  підсумків, приєднується Регулятор? Тому що поки що в жодній створеній темі цього не побачив.
Оцінку емоційності сюжету давати не варто: посилання суто для загальної уяви про те, як виникло питання. Лише формально.
« Останнє редагування: 15 Квітень 2019, 02:47:41 від Betelgeuse »

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 49
    • Перегляд профілю
За цими посиланнями відповіді НКРЕКП:
http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=6393.0
http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=6434.0
http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=6406.0
http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=6390.0
Модератор форуму бачить ваше звернення, але відповідь надасть лише за умови наявності готового
роз'яснення з аналогічного питання. Чи є таке роз'яснення?
Сумніваюсь, тому рекомендую надіслати письмовий запит до Комісії.

Offline Григорій2

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 93
    • Перегляд профілю
Прошу НКРЕКП надати правову оцінку діяльності ОСР АТ "Прикарпаттяобленерго" щодо правомірності обмеження потужності споживачам багатоквартирних будинків (до 1,2 кВт) лічильниками з функцією обмеження потужності.
Я не НКРЕКП, але:
Вважаю, що в ОСР АТ "Прикарпаттяобленерго некваліфікований персонал
Вони путають вимоги ДБН В.2.5-23:2010, Таблиця 3.1 – Питомі розрахункові електричні навантаження жител 1-го та 2-го видів
http://kbu.org.ua/assets/app/documents/dbn2/92.1.%20%D0%94%D0%91%D0%9D%20%D0%92.2.5-23~2010.%20%D0%86%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D1%96.pdf
стор.20 , які відносяться до проектування
і не зважають на
Примітка 1. Для вибору приладів обліку та апаратів захисту на вводі житла (квартири) приймають питоме розрахункове навантаження одного житла (значення cosφ див. табл. 3.6)
Наприклад:
є 60-ти квартирний будинок. По таблиці для "в будинках з плитами на природному газі" навантаження  для будинку з 60-ти квартир*1,14 кВт/житло= 68,4 кВт
а для одної квавртири береться  5 кВт/житло (по Примітці 1, наведеній вище)

Для "тупих" кажуть 1,2 кВт , (близьке до 1,14 кВт). Спосіб тиснути на громадян із-за "тупості"
« Останнє редагування: 19 Квітень 2019, 16:35:00 від Григорій2 »

Offline Betelgeuse

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
Прошу НКРЕКП надати правову оцінку діяльності ОСР АТ "Прикарпаттяобленерго" щодо правомірності обмеження потужності споживачам багатоквартирних будинків (до 1,2 кВт) лічильниками з функцією обмеження потужності.
Я не НКРЕКП, але:
Вважаю, що в ОСР АТ "Прикарпаттяобленерго некваліфікований персонал
Вони путають вимоги ДБН В.2.5-23:2010, Таблиця 3.1 – Питомі розрахункові електричні навантаження жител 1-го та 2-го видів
http://kbu.org.ua/assets/app/documents/dbn2/92.1.%20%D0%94%D0%91%D0%9D%20%D0%92.2.5-23~2010.%20%D0%86%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D1%96.pdf
стор.20 , які відносяться до проектування
і не зважають на
Примітка 1. Для вибору приладів обліку та апаратів захисту на вводі житла (квартири) приймають питоме розрахункове навантаження одного житла (значення cosφ див. табл. 3.6)
Наприклад:
є 60-ти квартирний будинок. По таблиці для "в будинках з плитами на природному газі" навантаження  для будинку з 60-ти квартир*1,14 кВт/житло= 68,4 кВт
а для одної квавртири береться  5 кВт/житло (по Примітці 1, наведеній вище)

Для "тупих" кажуть 1,2 кВт , (близьке до 1,14 кВт). Спосіб тиснути на громадян із-за "тупості"

Цілком з Вами згідний! Проте думаю, що персонал ОСР не настільки некваліфікований, а діє продумано в користь того ж Оператора. Обмеження споживачів до договірної потужності передбачено підп. 5 пункту 5.1.1 ПРРЕЕ. Але практика укладання договорів з споживачами з дозволеною до використання потужністю 1,2 кВт, з якою погодились некваліфіковані споживачі підписавши договір, не правильна. Оскільки дозволена до використання договірна потужність має відповідати технічним умовам або ж проектно-технічній документації на будівництво. В разі якщо така документація не збережена сторонами (а воно в більшості так і є, оскільки будівлі старої забудови), договірна потужність визначається виходячи з комплексного аналізу технічних характеристик схеми електропостачання (вираховування пропускної потужності ввідних кабелів згідно ПУЕ) але у відповідності до ДБН В.2.5-23:2010. І це є офіційною позицією Держенергонагляду. Таким чином договірна потужність, що встановлюється ОСР АТ "Прикарпаттяобленерго", визначена з грубими порушеннями. І в цій ситуації слід апелювати до норм цивільного права, виходячи з необхідності ініціювання змін в договірних відносинах. Антимонопольне законодавство і законодавство про захист прав споживачів в цьому випадку теж на стороні споживача.

Offline Григорій2

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 93
    • Перегляд профілю
...дозволена до використання договірна потужність має відповідати...
....для приведеного вище прикладу -  5 кВт

Примітка 1. Для вибору приладів обліку та апаратів захисту на вводі житла (квартири) приймають питоме розрахункове навантаження одного житла
« Останнє редагування: 26 Квітень 2019, 15:20:19 від Григорій2 »

Offline Betelgeuse

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
В доповнення до посту від 25.04.2019. Пункт 2.4.2 ПРРЕЕ: "У договорі про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії зазначаються величини дозволеної (договірної) та приєднаної потужності, які визначаються виходячи з проектних рішень та потужності наявних у споживача струмоприймачів. Потужність об’єкта споживача повинна обмежуватись на рівні потужності, передбаченої проектом указаного об’єкта споживача та/або технічними характеристиками зовнішніх електричних мереж указаного об’єкта споживача."

І ще раз щодо морально-етичного аспекта питання: будинки, в яких обмежуюється потужність, обираються за пинципом проживання в них скаржників на неякісну напругу. Тобто Оператор таким чином "карає" громадян, що скаржаться. Крім вищенаведених прикладів в м. Коломиї, що висвітлені в ЗМІ, останнє тому підтвердження - електронне звернення (скарга) на урядову гарячу лінію мешканців Богородчанського р-ну, Ів.-Франківської обл. від 02.04.2019 (додаю). Дикий капіталізм.
« Останнє редагування: 26 Квітень 2019, 17:53:45 від Betelgeuse »

Offline user2019

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Зазначена практика не викликала б ніяких питань, якщо б обмежувалась потужність всім споживачам без винятку, а не вибірково окремим будинкам.
Прослеживается общая тенденция, если есть жалобы, включаем ограничения. И не всем подряд домам, квартирам, а выборочно.
А что делать в случае, если ограничение по договорной мощности, ДТЕК внедрил на приборе учета, не предупредив потребителя ? Так можно ?
Не смотря на установленный "честный" опломбированный автомат(который позволяет непродолжительное время работать с превышением номинала, чайник например вскипятить) возле ПУ, который ограничивает мощность, и никаких проблем в доме с ЭЭ не наблюдалось, ДТЕК внедрил ограничение на ПУ, и на ровном месте, появилась проблема, отключение по превышению договорной.
К тому же, включил ограничение мощности только тем квартирам, у которых оформлен тариф электро-отопление. 
Т.е. вообще "выборочно". Жалоб на низкое напряжение небыло, на высокое по утрам около 5, вероятней всего были.
Эти жалобы не из-за того что "перекос" фаз. А из-за того что нагрузки в это время утром нет. К тому же понизили напряжение на ТП, теперь 245+ не наблюдается.
Ввод от ТП 4*185, по дому проводка модернизирована и с запасом соответствует договорной.

В итоге на тех же вводных кабелях и проводке по дому, фактически вынуждают потребителя информируют о возможности, "докупить" договорной мощности, если необходимо.

« Останнє редагування: 12 Червень 2019, 07:59:14 від user2019 »

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 49
    • Перегляд профілю
Якщо суспільство через свої інститути формує тарифне поле діяльності приватних компаній на соціалістичних традиціях, без адекватної прибуткової складової, то обєктивно буде "наштовхуватись"  на природну поведінку бізнесу шукати плацдарми для додаткового заробітку. Якщо тарифоутворення буде більш ринковим, то прояви такої поведінки будуть менш помітними.
А проектну документацію на будинок треба шукати в архівах.

Offline user2019

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Про бизнес, все ясно, но если бизнес хочет денег, пусть сделает проще процедуру увеличения, в многоквартирных домах. Процедура увеличения совковая осталась.
В электронном виде не могут заявки принимать ?
Приходишь в ЦОК, а там никто нихрена не знает. Как только ситуация нестандартная, гоняют клиента по кругу, ДТЕК не знает какая мощность на дом выделена...пишите письмо в договорной, чтоб мощность узнать и не факт что в письме внятный ответ будет.
В многоквартирных, даже там где есть доступная мощность, необходимо напрягать балансодержателя, бумажки от балансодержателя, а они напрягаться не хотят.
Договор у потребителя напрямую с ДТЕК, но чтоб увеличить, надо промежуточное звено привлекать.
Классно получается, ДТЕК до щитовой и от ПУ, между щитовой и ПУ балансодержатель.

В ЧС все просто, принес пакет документов, оплатил, получил.

Мой основной вопрос, нормально ли, выборочное внедрение ограничений ? Пусть всем подряд включают или никому не включают.

По проектной документации, она не актуальна, потому что, ДТЕК провел модернизацию, увеличив до 3*185+1*95 сечение ввода.
Приведу пример, на основе 3*185+1*95 мощность кабеля 206кВт, согласно расчетам на 72 квартиры, 72*4,5=324*0,84=259,2*0,6=163,296кВт, в итоге 165кВт.
Поправьте если коэффициент неправильный использовал.


Что мешает "Прикарпаттяобленерго" увеличить ввод на 5-эт дом ?
Ведь потребители, в большинстве, готовы оплатить увеличение мощности. Почти 3КГрн за 1кВт.
Как пишут в расчетах в теме, расчетное 1,14кВт а договорная должна быть ~2,5кВт. Потому что расчетное и среднее потребление, это две большие разницы.
68,4/0,8/0,6=142,5/60=2,375кВт.
« Останнє редагування: 14 Червень 2019, 08:06:23 від user2019 »

Offline Влад Нечай

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 123
    • Перегляд профілю
Дуже багато питань
1.В Україні законодавство, в тому числі про збільшення дозволеної потужності на квартиру багатоквартирного будинку, розробляє не бізнес.
2. Мінрегіонбуд не вважає за потрібне розробляти зміни до Закону "Про архітектурну діяльність", в частині збільшення потужності на частину будівлі.  У статті 1 даного закону говориться, що багатоквартирний будинок проектується, як єдиний об'єкт архітектурної діяльності.
3. ДТЕК має право проектувати зовнішні електричні мережі. Внутрішнє начинні багатоквартирного будинку не може. Щоб змінити таку ситуацію - треба до Верховної ради.
4.Рік тому Суспільство обговорювало Стимулююче Тарифоутворення. За цим тарифоутворенням грошей хватило б на встановлення усім лічильників з обмеженням потужності. Але Суспільство вирішило залишитись совковим й відхилило розвиток. Усі претензії до зеркала.
5. якщо нема проектної документації, проектант (найнятий співвласниками будинку) розрахує й базову потужність й додаткову( необхдну  для розподілу на квартири). Але замовником проектування (розрахунку)  ДТЕК не може бути.

Offline user2019

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Дуже багато питань
1.В Україні законодавство, в тому числі про збільшення дозволеної потужності на квартиру багатоквартирного будинку, розробляє не бізнес.
2. Мінрегіонбуд не вважає за потрібне розробляти зміни до Закону "Про архітектурну діяльність", в частині збільшення потужності на частину будівлі.  У статті 1 даного закону говориться, що багатоквартирний будинок проектується, як єдиний об'єкт архітектурної діяльності.
3. ДТЕК має право проектувати зовнішні електричні мережі. Внутрішнє начинні багатоквартирного будинку не може. Щоб змінити таку ситуацію - треба до Верховної ради.
4.Рік тому Суспільство обговорювало Стимулююче Тарифоутворення. За цим тарифоутворенням грошей хватило б на встановлення усім лічильників з обмеженням потужності. Але Суспільство вирішило залишитись совковим й відхилило розвиток. Усі претензії до зеркала.
5. якщо нема проектної документації, проектант (найнятий співвласниками будинку) розрахує й базову потужність й додаткову( необхдну  для розподілу на квартири). Але замовником проектування (розрахунку)  ДТЕК не може бути.
Спасибо за структурирование заданных мною вопросов.
1. Зачем бизнесу, "моя родословная" и "уставные документы и родословная" балансодержателя, для увеличения договорной ? - вопрос риторический.
2. Когда проектировался наш дом, по проекту предполагалось централизованное ГВС, его по факту, уже лет 20 как нет, от слова совсем.  Мінрегіонбуд - живет в параллельной реальности.
3. Рада - находится там же где и Мінрегіонбуд. Подскажите пожалуйста с чего начать ?
4. Не совсем понял, Ваше предложение по этому пункту. Кому необходимо посмотреть в зеркало ? ДТЕК_у, Раде или Мінрегіонбуду ? Вы похоже по этому пункту меня не поняли.
ПУ у всех в округе, в многоквартирных, установлены с возможностью "ограничения мощности", но включено ограничение, только тем у кого тариф "ЭО". Несправедливо.
Включите всем ограничение, поднимется общественный резонанс, сразу появится "обратная связь".
Техническая возможность есть, включить всем, но не включили всем, только избранным.
Тут еще разобраться необходимо, в чем именно проблема, в ПУ с ограничением или в реализации. На мой взгляд, в реализации.
Полагаю, на ПУ, можно запрограммировать, сколько минут, хотя бы 5 минут ожидать, при достижении 4500Ватт(Договорной) чтоб происходило отключение.
Порог ожидания 180 секунд, после отключения, ДТЕК сделал, зачем 180 ? Почему не 30 секунд или 300 или 3600 ? 
5. Когда ДТЕК разрабатывал проектную документацию на ввод, он не счел необходимым, уведомить балансодержателя, какая проектная мощность дома.
Тем не менее, договорную по 4.5кВт на квартиру выдал и плевать какая там проводка по дому. (С проводкой по дому все отлично, заменена до замены ввода.)
На мой взгляд, происходит коллизия, ДТЕК мощность на квартиру выделяет, не смотря на то, есть ли проект на проводку по дому или нет(модернизирована по дому или нет).

6. Полагаю необходимо где то скорректировать или внести новый параметр, договорная=пиковая мощность, при превышении которой, происходит отключение потребителя.

1.ДТЕК(ЛюбойТЕК) не интересовало, выдержит ли внутридомовая сеть 4,5кВт, это не их зона ответственности, так чего это вдруг его сейчас интересует, выдержит ли внутридомовая 7кВт ?
2.На каком основании, ДТЕК требует о балансодержателя, у которого нет договорных обязательств с ДТЕК(кроме лифтов и освещения), указать договорную мощность всего многоквартирного дома ? 

Без этой точки преткновения "договорной мощности многоквартирного дома" не было бы никаких вопросов. Ни к кому.
Подал заявку, как в ЧС, указал сколько необходимо добавить *кВт, оплатил, получил.
« Останнє редагування: 16 Червень 2019, 13:12:14 від user2019 »

Offline Григорій2

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 93
    • Перегляд профілю
...
Что мешает "Прикарпаттяобленерго" увеличить ввод на 5-эт дом ?
Ведь потребители, в большинстве, готовы оплатить увеличение мощности. Почти 3КГрн за 1кВт.
Как пишут в расчетах в теме, расчетное 1,14кВт а договорная должна быть ~2,5кВт. Потому что расчетное и среднее потребление, это две большие разницы.
68,4/0,8/0,6=142,5/60=2,375кВт.
Відповідь проста
5-ти поверховий будинок запроектований і збудований в розрахунку, на певну потужність
І от кожний буде, що в голову збреде, збільшувати потужність що тягне за собою потребу збільшення проектного перерізу проводів від тр-ра до кожної квартири, внутрі-будинкових проводів, величини захисту автоматичних вимикачів, навантаження трансформаторів та ін...
Коли згорить дім, тоді хто відповідатиме? Ви?

По правильному треба згоду всіх мешканців будинку, заказати проект, погодити, замінити провода, трансформатор, апаратуру захисту...
« Останнє редагування: 18 Червень 2019, 15:46:35 від Григорій2 »

Offline user2019

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Відповідь проста
5-ти поверховий будинок запроектований і збудований в розрахунку, на певну потужність
І от кожний буде, що в голову збреде, збільшувати потужність що тягне за собою потребу збільшення проектного перерізу проводів від тр-ра до кожної квартири, внутрі-будинкових проводів, величини захисту автоматичних вимикачів, навантаження трансформаторів та ін...
Коли згорить дім, тоді хто відповідатиме? Ви?

По правильному треба згоду всіх мешканців будинку, заказати проект, погодити, замінити провода, трансформатор, апаратуру захисту...
Вы хотите сказать, что расчет 5-этажки был по 1,2кВт на квартиру, а не 2,375 как мною посчитано ?

Расскажу Вам как это делалось у нас с 9-этажными домами. Началось это очень давно.
В какой то момент, внезапно, исчезло централизованное ГВС. Жители стали активно использовать ЭЭ для ГВС.
Начались проблемы с ЭЭ, в разных участках сети, начиная от квартиры, щитовой в доме, выходом из строя вводных кабелей, заканчивая щитовой и рубильникам в ТП, которые просто выгорали от длительной предельной нагрузки.
Все это сопровождалось постоянным "давлением"(звонки, жалобы и т.д.) на энергетиков.
В какой то момент, пришли к пониманию, необходима модернизация всего, начиная от ТП, ввода, щитовой, разводки по дому и в квартире.
Все что касается щитовой и от щитовой до квартиры, вместо 4*6мм алюминия по "стоякам" сделали 4*16мм, модернизировано лет 10 назад, несколько лет назад, модернизированы вводы и ТП.

Необходимо решать проблему в корне, а не бороться через задницу, с последствиями, ограничивая мощность потребителю на ПУ.
В чем проблема привести существующие сети к актуальной реальности ? Ведь часть средств на модернизацию и обслуживание, заложена в тариф ЭЭ.
ДТЕК как и остальные, отчитываются периодически, там-то и там-то, потратили на модернизацию туеву кучу денег.
Что мешает сделать тоже самое на 5-этажку ? Почему она должно сгореть из за дополнительной мощности ЭЭ ?
Да необходимо для этого время, не вижу проблем. Кое где, где ввод не готов и не планируют расширять, делают воздушкой сипом до квартиры и ниче, можно так оказывается ?
300 метров и до 50кВт - стандартное подключение !
Отдельно от щитовой до квартиры, тоже практикуют, не вижу проблем, в таких проектах и реализациях.
Пусть поставщики ЭЭ разрабатывают проекты и т.д. планируют комплексную модернизацию сетей, а не сидят на попе ровно.

Если бы ДТЕК не внедрил мне на приборе учета ограничение 4500, сидел бы на попе ровно, не искал бы возможности увеличить договорную мощность, которая в моем случае получается, не стандартной !
Потому что на дом выделено больше 50кВт ! От 400 до 800 если не ошибаюсь, в эту вилку попадаю, нестандартного подключения, при расчетах коэффициента.
Легким движением руки, 4.5кВт договорной, при увеличении до 7кВт, стали нестандартным подключением.
« Останнє редагування: 18 Червень 2019, 19:50:41 від user2019 »