Автор Тема: Збільшення потужності для квартири (ДТЕК Київські Електромережі)  (Прочитано 127 раз)

Offline artem

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
Доброго дня.
Я звернувся за консультацією щодо збільшення потужності для квартири до центру обслуговування за адресою м.Київ, просп. Голосіївський, 30-Б.
Консультант пояснив мені, що збільшення потужності  для квартири у багатоповерховому будинку у будь-якому випадку є нестандартним підключенням та  надав мені Заяву про приєднання електроустановок певної потужності (додаток №2 до Кодексу систем розподілу) та  Перелік необхідних документів для приєднання до електричних мереж системи розподілу вбудованого приміщення або квартири в багатоквартирному будинку ( Додаток №2 до Наказу ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ" без дати та номеру) - фото додається.
Зазначений перелік містить 6 пунктів.
п.1 - Заява про приєднання електроустановок певної потужності (бланк) - підстава: Кодекс систем розподілу + ЗУ "Про ринок електричної енергії";
п.2 - Копія документа, який підтверджує право власності чи користування об'єктом - підстава: Кодекс систем розподілу + ЗУ "Про ринок електричної енергії";
п.3 Ситуаційний план з позначенням місця розташування вбудованого приміщення - підстава: Кодекс систем розподілу + ЗУ "Про ринок електричної енергії";
п.4 Доручення або довіреність власника (балансоутримувача) житлового будинку на право отримувати ТУ та укладати Договір про приєднання на весь житловий будинок (бланк) - підстава: ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", лист НКРЕКП №4214/15/61-15
п.5. Погодження власника (балансоутримувача) житлового будинку на підключення до електричних мереж житлового будинку (в разі таких намірів) (бланк) - підстава: ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", лист НКРЕКП №4214/15/61-15
п.6. Підрахунок існуючих навантажень на житловий будинок з урахуванням перспективного навантаження вбудованого приміщення (квартири), та обґрунтування категорії надійності електропостачання підстава - для можливості коректного заповнення заяви про приєднання.

Після ознайомлення з зазначеним переліком в мене виникли наступні запитання:

1) На підставі яких саме критеріїв (з посиланням на відповідні пункти НПА) збільшення приєднаної потужності квартири віднесено до нестандартного приєднання?

2)  Прошу роз'яснити, яким конкретно пунктом чи статтею Кодексу систем розподілу та/або ЗУ "Про ринок електричної енергії" передбачено надання поверхового плану з позначенням місця розташування вбудованого приміщення (п.3 Переліку)?

3) п.4 Переліку.
3.1. Враховуючи, що мова йде про приєднання до електричних мереж ОКРЕМОГО ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА ЯКИЙ ВЖЕ ПРИЄДНАВСЯ ДО УМОВ ПУБЛІЧНИХ ДОГОВОРІВ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З РОЗПОДІЛУ ТА ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ та має свій особовий рахунок, не зовсім зрозуміло який саме договір про приєднання має укласти власник квартири, уповноважений балансоутримувачем багатоквартирного будинку?

3.2. Прошу роз'яснити, яким конкретно  пунктом чи статтею  ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"  чи іншого НПА передбачено обов'язковий порядок делегування іншим особам повноважень балансоутримувача на укладання договорів від імені балансоутримувача ( і чому від наявності цього делегування фактично залежить можливість приєднання до електричних мереж побутового споживача)?

Крім цього, звертаю Вашу увагу, що лист НКРЕКП  з номером 4214/15/61-15  взагалі відсутній  серед листів 2015 року на сайт регулятора (http://www.nerc.gov.ua/?id=14041), а тому не може бути підставою для формування переліку документів.

Що стосується ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", то зазначений НПА не містить обґрунтувань чи посилань на перелік документів для приєднання побутового споживача до електричних мереж системи розподілу.

4) Що стосується п.5,  прошу роз'яснити, яким конкретно  пунктом чи статтею  ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності"  передбачено отримання погодження балансоутримувача багатоповерхового будинку на підключення до електричних мереж житлового будинку, виходячи з того, що житловий багатоповерховий будинок складається з квартир, які належать власникам, та спільного неподільного майна, яке знаходиться в спільній сумісній власності всіх власників квартир ( підвали, горища, сходові клітини, ліфти, внутрішні мережі електро-, водопосточання та водовідведення, тощо). Передання на баланс ОСББ чи ЖЕК внутрішніх мереж будинку не припиняє права спільної сумісної власності на них, оскільки відсутній будь-який документ, що підтверджує перехід права власності на ці мережі до балансоутримувача та відсутні повноваження балансоутримувача здійснювати розпорядження зазначеними внутрішньобудинковими інженерними мережами.
Таким чином,  особа, яка стала власником квартири, автоматично набуває право спільної сумісної власності на всі внутрішньобудинкові мережі, тобто,  вимога отримання документу, зазначеного у п.5 переліку фактично обмежує співвласника в розпорядженні своїм майном, оскільки вимагає від нього отримання погодження на вчинення дій від третьої особи, яка, навіть, не є власником цього майна.


5) Які штрафні санкції передбачені чинним законодавством чи договором про надання послуг з розподілу електричної енергії та договором про постачання електричної енергії, у разі, якщо споживачу було встановлено обладнання (автомат), використання якого технічно не дозволяє отримати  приєднану/дозволену потужність зазначену в паспорті точки розподілу електричної енергії, тобто фактично споживач має потужність меншу, ніж зазначену у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії?

Заздалегідь дякую за ґрунтовні відповіді.
 
     
« Останнє редагування: 14 Лютий 2019, 02:44:30 від artem »

Offline Влад Нечай

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 104
    • Перегляд профілю
Попробую дати відповіді на частину питань.
1.Ваша електроустановка приєднана до внутрішньобудинкових ел. мереж. Ви ініціюєте не нове приєднання квартири до мереж оператора системи розподілу (ОСР), а збільшення потужності при існуючому приєднанні до  мереж, які  не належать оператору системи розподілу (ОСР). Закон "Про ринок ел-ї" Стаття 1,пункт 1 підпункт 88 - Стандартне приєднання - приєднання електроустановки замовника  до мереж ОСР(до 300м, до 50кВт сумарна потужність ). Збільшення потужності - приєднання замість електроустановки потужнітю Р електроустановки Р+дельта Р. Ваша заява "збільшити дозволену потужність на квартиру на 5кВт" може розглядатись, як ініціатива збільшити дозволену потужність на будинок на 5кВт з метою перерозподілу її внутрішніми проектними змінами на Вашу квартиру.   Якщо дозволена потужність на будинок була 45кВт,то нова потужність буде 50кВт . Таке приєднання буде стандартне. Якщо ж дозволена 49кВт, то нова дозволена складе 54кВт- нестандартне приєднання.
2.В пункті 4.4.2 Кодексу системи розподілу  вимагається документ 2) ситуаційний план та викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об’єкта (об’єктів) Замовника, земельної ділянки Замовника або прогнозної точки приєднання (для об’єктів, які приєднуються до електричних мереж уперше). Запитаний документ- еквівалент вказаному у співставленні з багатоквартирним будинком.
3-4.Збільшення потужності на будинок передбачає укладання договору про приєднання , яким врегульовуються усі процедури, які в кінцевому результаті дозволять внести зміни в характеристики (дозволену потужність) точок розподілу (на вводі в будинок та на вводі у квартиру).
Є закон "Про окремі питання регулювання прав власності у багатоквартирних будинках". Він передбачає механізми реалізації спільних сумісних прав власності.  Таким механізмом є визначення балансоутримувача (реалізатора спільних прав власності). Власник квартири за межами своєї квартири особистих прав власності не має.Співвласник може отримати особисті права на спільне майно через спеціальні процедури.  Тому стоїть питання отримання ним певних повноважень від балансоутримувача. Якщо вважати, що балансоутримувач не отримав прав консолідатора сумісної спільної власності, то альтернативним механізмом отримання співвласником права розпоряджатись спільним майном  є збори всіх співвласників з прийняттям рішення певним кворумом.
5.Мені не відоме Законодавство, що встановлює штраф за вказане порушення. Взагалі то автоматичні вимикачі встановлюються підрядником будівництва на основі проектної документації (ПД). В договір розподілу та постачання має вноситись величина потужності з проектної документації на будинок. Спір врегульовується аналізом ПД та приведенням фактичних технічних рішень до проектних. Й робить це балансоутримувач , бо правильний автомат-балансує інтереси власника даної квартири та права інших співвласників будинку мати якісну напругу. ОСР в цій темі третя сторона.