Автор Тема: НКРЕ заборонив облгазам  (Прочитано 4938 раз)

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: НКРЕ заборонив облгазам
« Reply #15 : 10 Травень 2019, 13:02:52 »

В мене знову виникає запитання до НКРЕКП як контролюючого органу, коли буде врегульовано питання з приводу нарахування коефіцієнтів, які заборонені теоретично НКРЕКП, а практично продовжують нараховуватись облгазами.
Шановне НКРЕКП, коли Ви , як контролюючий орган, захистите своє рішення в суді яке було прийнято Вами з приводу того, що облгазам заборонено нараховувати приведення газу до стандартних вимог, хоча в ЗМІ є багато інформації, що з приводу цього облгази подали позов на НКРЕКП, вважаючи рішення про заборону приведення газу до стандартних вимог незаконними.

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: НКРЕ заборонив облгазам
« Reply #16 : 10 Травень 2019, 14:51:01 »
Питання Про порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу природного газу ПАТ ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ» розглядалося на засіданні НКРЕКП 12.04.2019

http://www.nerc.gov.ua/?news=8939   - питання 13.

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Materialy_zasidan/2019/kviten/12.04.2019/p13_12-04-19.pdf.

В мене запитання, знову до НКРЕКП, якщо в пояснювальній записці (обґрунтування) викладено НКРЕКП, що ПАТ «Дніпрогаз» порушує ліцензійні вимоги, то чому НКРЕКП, як контролюючий орган, не позбавляє ПАТ «Дніпрогаз» та інші облгази, ліцензії на постачання газу. Чітко ж зафіксовано в самих Постановах НКРЕКП №2494 та №2496, що в разі порушення Постачальником ліцензійних умов, Постачальник може бути позбавлений ліцензії на газопостачання.

Чому НКРЕКП не застосовує дану норму Постанов, які прийняті самим же НКРЕКП, як  контролюючим органом, та не позбавляє Постачальника газа ліцензії?


Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: НКРЕ заборонив облгазам
« Reply #17 : 01 Червень 2019, 22:31:59 »
Прошу НКРЕКП, надати роз’яснення в публічному доступі з приводу опублікування  ціни на газ.

Раніше існувала практика, що згідно нормативно правових актів, рішення НКРЕКП з приводу встановлення тарифів вступали в силу, тільки після їх публікації в урядовій газеті  «Урядовий кур’єр»

Зараз же, як повідомляють ЗИІ та сайт 104, існує рішення що ціни за 1 куб/м гауз в кожній області будуть різні, та можуть мінятись.

Як побутовий Споживач, я хотів би отримати інформацію, а тарифи встановлені за 1 куб/м газу , які мають  різну ціну в кожному регіоні, чи  будуть вони публікуватись в «Урядовому кур’єрі» кожного місяця і по кожному регіону?

Тобто чи вважаються  такі тарифи чинними, якщо вони не опубілковані в урядовій газеті  «Урядовий кур’єр»?


Offline НКРЕКП

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: НКРЕ заборонив облгазам
« Reply #18 : 06 Червень 2019, 11:22:56 »
У зв’язку з введенням в дію Закону України «Про ринок природного газу» (далі – Закон) з 01 жовтня 2015 року у НКРЕКП відсутні повноваження щодо забезпечення проведення цінової політики на ринку природного газу (у частині встановлення цін на природний газ), зокрема для побутових споживачів.

Згідно з абзацом першим частини першої статті 11 Закону, з метою забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу на суб’єктів ринку природного газу у виключних випадках та на визначений строк можуть покладатися спеціальні обов’язки в обсязі та на умовах, визначених Кабінетом Міністрів України.

З 01 листопада 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2018 року № 867 (далі – Постанова № 867), якою затверджено Положення про покладення спеціальних обов'язків на суб'єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу.

Крім того, Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову від 03.04.2019 № 293 «Деякі питання діяльності акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України»   (далі – Постанова № 293).

Вищезазначеними постановами регулюється питання ціноутворення на природний газ, зокрема, для побутових споживачів.

Разом з тим, звертаємо увагу на те, що НКРЕКП не є розробником Постанов № 867 та  № 293, відповідно, за наданням додаткових роз’яснень з питань, що регулюються вищезазначеними постановами Кабінету Міністрів України, пропонуємо Вам звернутися до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України.

Крім того, необхідно зазначити, що вартість природного газу для побутових споживачів визначається з урахуванням ціни природного газу, торговельної надбавки (націнки) постачальника, обсягів постачання природного газу, вартості послуг з транспортування та розподілу природного газу, які підлягають обов'язковій оплаті та податку на додану вартість.

Відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2018 року № 2001 з 01.05.2019, для АТ «Укртрансгаз» установлено тимчасові тарифи на послуги транспортування природного газу, зокрема,  для внутрішніх точок виходу з газотранспортної системи на перший рік другого регуляторного періоду згідно з пунктами 6-8 додатку 2 у розмірі 157,19 грн. за 1000 куб. м на добу без ПДВ.

Крім того, постановами  НКРЕКП від 24 березня 2016 року №№ 421-463 (зі змінами внесеними постановами НКРЕКП від 15.12.2016, №№ 2279-2320 та № 2263) встановлені тарифи на послуги розподілу природного газу, з якими можна ознайомитись на офіційному вебсайті НКРЕКП за посиланням http://www.nerc.gov.ua/?id=16447.

Звертаємо увагу на те, що постанови НКРЕКП від 21.12.2018 року № 2001, №№ 2279-2320 та № 2263 від 15.12.2016 опубліковані в газеті «Урядовий кур’єр».

Окремо зазначаємо, що відповідно до пункту 24 розділу III Правил постачання природного газу затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2019 № 2496, постачальник зобов'язаний, зокрема, публікувати в засобах масової інформації та на власному сайті детальну інформацію про зміну цін на природний газ за п'ять днів до введення їх у дію (норма діє для постачальників із спеціальними обов'язками).

Таким чином, з інформацією щодо діючої  ціни на природний газ можна ознайомитися на офіційному сайті Вашого постачальника природного газу.



Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: НКРЕ заборонив облгазам
« Reply #19 : 06 Червень 2019, 17:03:22 »
Зараз в ЗМІ поширена така інформація
https://hromadske.ua/posts/sud-zobovyazav-tarifnogo-regulyatora-zaplatiti-ponad-1-mlrd-grn-kompensaciyi-oblgazu-firtasha
Шостий апеляційний адміністративний суд зобов’язав Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) компенсувати 1,03 мільярда гривень «Дніпропетровськгазу», який входить до компанії «РГК» Дмитра Фірташа.

В мене запитання до НКРЕКП, а якщо контролюючий орган програв апеляцію монополісту в цьому питанні, а чи зможе НКРЕКП відстояти рішення в суді, якщо будуть подаватись позови облгазами проти НКРЕКП з приводу  заборони НКРЕКП нараховувати коефіцієнти Споживачам за спожитий газ, адже з приводу цього облгази можуть подати до суду позов проти НКРЕКП, адже вони вважають рішення про заборону  нарахування коефіцієнтів за спожитий газ незаконним, та продовжують нараховувати коефіцієнти за спожитий газ.

Чи зможе НКРЕКП захистити інтереси Споживачів України в суді?

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: НКРЕ заборонив облгазам
« Reply #20 : 14 Липень 2019, 10:18:59 »
Прошу НКРЕКП прокоментувати
https://racurs.ua/ua/2392-gazorozpodilnyy-revansh-oblgazy-cherez-sud-povernuly-abonplatu-za-rozpodil-pryrodnogo-gazu.html
19 червня Шостий апеляційний адміністративний суд ухвалив постанову, якою визнав законною абонентну плату за розподіл природного газу і фактично зобов’язав державу відновити її після того, як вона була скасована внаслідок призабутих уже драматичних подій квітня 2017 року.
Слід віддати належне, судді вирішили не заглиблюватися в хащі цифрових розрахунків, де сам чорт ногу зламає, а зосередили увагу на суто юридичних аспектах. Там якраз усе дуже просто. Коли Нацкомісія запроваджувала нові тарифи (з абонплатою) на розподіл природного газу, з-під пера її очільника Дмитра Вовка вийшов доволі об’ємний трактат, з якого витікало, що старі тарифи є економічно необґрунтованими, оскільки не забезпечують облгазам покриття необхідних витрат на виробництво послуг із транспортування газу, зате нові неодмінно будуть такими, як треба.

В мене запитання до НКРЕКП, як так виникло, що НКРЕКП за допомогою Дмитра Вовка та його об’ємного трактату, само ж ввело в дію приведення газу до стандартних вимог, а потім  само ж НКРЕКП  намагалось ліквідувати за допомогою свого рішення приведення газу до стандартних вимог, але нічого з цього не вийшло, чому НКРЕП  саме за допомогою свого рішення не визнало «об’ємний трактат» Д.Вовка таким що не є чинним?