Автор Тема: Корупційні схеми у Хакрівобленерго!  (Прочитано 249 раз)

Offline Ruslan Kharkiv

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
Корупційні схеми у Хакрівобленерго!
« : 14 Листопад 2018, 16:00:06 »
Минув майже рік з моменту публікації тут аналогічної скарги: http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=6098.0
З того часу нічого зовсім не змінилося в АТ ”Харківобленерго”. Онлайн сервіс для подачі заяв як не працював так і не працює.
Після створення заяви онлайн є можливість її скачати і все! Після того, як я її підписав за допомогою ЕЦП я не можу завантажити на сайт
свою заяву та інші необхідні документи. Інструкцій щодо користування онлайн послугою як не було, так і не має.
Зараз 14 листопада 2018року. Записатись на прийом до спеціалісту в онлайн кабінеті також немає жодної можливості! Єдина доступна дата в календарі - 15 лютого 2019,
це п'ятниця і приїому в цей ждень немає. В колл центр дозвонитися вкрай важко. На більшість питань оператори не взмозі відповісти.

Я бачу в цій ситуацію круту корупційну схему. Зараз поясню.

Як я бачу, більш ніж рік, АТ ”Харківобленерго” маніпулює псевдофактом,
що у них в струтурі нікому приймати документи на під'єднання до мереж від населення. Для цього у Харківському офісі запровадили якусь темну та непрозору чергу для населення, лише для того, щоб мати можливість подати заяву щодо пієднання. Черга за три місяці наперед завдовжки.
Мої сусіди по земельних ділянках вже зіткнулися з цією проблмою та вирішили не витрачати свій час та нерви та звренулися до Рєшал там же в кабінєтіках АТ ”Харківобленерго”. Ті рєшали за гроші(хабар) зробили приєднання моїх сусуідів до мережі без черги, десь за 2 місяці. В той час тисячі українців у Харкові змушені чекати своєї черги по декілька місяців лише щоб отримати змогу подати заяву! Звістно схема дуже крута! Кормушка для багатьох співробітників в АТ ”Харківобленерго”! Звістно, що запускати онлайн сервіс для населення нікому невигідно! Вигідніше щоб люди були змушені оббивати лоба по кабінетіках та зверталися до рєшал. Хто небудь з  АТ ”Харківобленерго” може мені пояснити, яким чином я можу подати усі необхідні документи онлайн у своєму персональному кабінеті? Що то у вас за така проблема з нестачею людей на прийом документів? Найміть більше людей до себе в штат,якщо у вас такий шалений попит на послуги від громадян! З точки зору ефектиності бізнесу це логічно - масштабувати бізнес потужності у разі винекнення попиту на послуги. І коли ви почнете робити щось корисне для громадян?
« Останнє редагування: 14 Листопад 2018, 16:06:01 від Ruslan Kharkiv »

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Re: Корупційні схеми у Хакрівобленерго!
« Reply #1 : 14 Листопад 2018, 23:42:22 »
Нагадаю, що черги (при соціалізмі була така системна проблема) є результатом  штучного викривлення балансу попиту та пропозиції. Народ мав гроші та жаждав придбати більше мясних продуктів, але паразити мясокомбінати (колгоспи, тощо) не хотіли (чи не могли) задовольнити попит. Тоді все було зрозуміло - соціалістична держава на свій розсуд регулювала економічну поведінку субєктів господарювання (стримувала мотивацію до збагачення, заміняючи її мотивацією соцзмагання). Це супроводжувалось тіньовою спекуляцією (зараз це називається корупцією). Протягом 70 річного експерименту хибність інструментів регулювання підтвердилась. А чи не є зазначене у Вашому дописі свідченням відтворення тих же умов - використання інструментів регулювання, які викривляють попит та пропозицію? При цьому споживачі підтримують таке викривлення, бо тішаться ілюзією короткочасної вигоди. Й це стосується не лише послуг з приєднання, а усієї комунальної сфери, де соціалістичне державне регулювання нікуди не зникло, бо на нього є попит. Рівень примітивного соціального (соціалістичного) державного  регулювання у сфері теплопостачання такий же потужний, і приклад Кривого Рогу це показує. І поведінка споживачів аналогічна- в усьому винна корупція, а не бажання політиків придумати(обрахувати по собівартості) баланс попиту та пропозиції. А коли ЄС та МВФ натякають на хибності подібних ілюзій скільки кінетичної енергії обурення уходять в повітря, замість крутити "динамо"? А мені соромно- бо не маю ліків (слів, ідей , алгоритмів, методик), щоб виправити ситуацію та посприяти формуванню необхідного балансу. Мої знайомі, що мають досвід будівництва електричних мереж не мають часу, бажання, відчуттів, щоб запропонувати свої моделі тарифоутворення на послуги з приєднання, які дадуть споживачам відчуття комфорту. Завершується обговорення проекту Методики, а часу ознайомитись, сформувати пропозиції  вони часу так і не знайшли. Залишається боротись з наслідками- корупцією. Часті повтори  слова корупція мабуть надихають, як наркотик?

Offline kharkivenergy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 6
    • Перегляд профілю
Re: Корупційні схеми у Хакрівобленерго!
« Reply #2 : 19 Листопад 2018, 12:00:26 »
      Порядок приєднання електроустановок до електричних мереж на даний час визначений Законом України “Про ринок електричної енергії” (далі Закон) та “Кодексом систем розподілу”, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), від 14.03.2018 № 310 (далі Кодекс).   
   Згідно з п. 4.2 глави ІV Кодексу  Замовник звертається до оператора систем розподілу (ОСР) щодо наміру приєднатися до системи розподілу із заявою за типовою формою, наведеною в додатку 2 до цього Кодексу, та необхідними документами, визначеними у     підп. 4.4.2 глави ІV Кодексу.
Заява про приєднання разом із копіями доданих до неї документів подається Замовником особисто або надсилається поштовим рекомендованим відправленням, або може бути подана в електронному вигляді через офіційний веб-сайт ОСР у мережі Інтернет із застосуванням електронного цифрового підпису в установленому законодавством порядку або за допомогою інших електронних сервісів, запропонованих ОСР.   
На сайті АТ “Харківобленерго” введена сервісна послуга приєднання  http://www.oblenergo.kharkov.ua/  для можливості подання заяви про приєднання та копій доданих до неї документів через веб-сайт із застосуванням електронного цифрового підпису в установленому законодавством порядку.
Подати заяву можна таким чином:
користувач входить в екранну форму заяви та заповнює значення параметрів;
завантажує заяву на свій комп'ютер у форматі pdf;
вибирає дату для отримання сервісної послуги;
за допомогою електронного цифрового підпису виконує підписання електронних документів у форматі pdf . Засобами web-сервісу прикріплює підписані документи на сайт.
   У разі відсутності дозволеної потужності та договору з постачання (користування) електричної енергії необхідно при заповненні даних встановити символ “-”.
   Розміщені на сайті в особистому кабінеті документи будуть оброблені працівниками товариства.
   У разі виникнення питань при реєстрації можна звертатися за тел. (057) 740-11-69; (057) 740-15-84.
Процедура надання послуги з приєднання розпочинається після отримання ОСР всіх документів, вичерпний перелік яких передбачений пунктом 4.4.2 Кодексу.
     АТ “Харківобленерго” докладає максимальних зусиль для забезпечення умов зручного обслуговування споживачів та поліпшення якості обслуговування споживачів при подачі замовником заяви про приєднання через web-сайт оператора систем розподілу в мережі Інтернет. Але також нагадуємо, що заява про приєднання разом із копіями доданих до неї документів може бути надіслана  на поштову адресу товариства поштовим рекомендованим відправленням  або  подана замовником особисто чи через уповноваженого представника до інформаційно-консультативного відділу АТ “Харківобленерго” (м. Харків, вул. Плеханівська, буд. 149, тел. 740-11-69).
     У разі якщо Ви маєте повідомлення про неправомірні дії працівників товариства або про порушення Ваших прав тощо, про це Ви можете повідомити  за  телефоном довіри        АТ “Харківобленерго” 0 800 200 413 (режим роботи цілодобово). Ваше повідомлення буде оброблено та передано на розгляд керівництву товариства.

Offline Ruslan Kharkiv

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
Re: Корупційні схеми у Хакрівобленерго!
« Reply #3 : 20 Листопад 2018, 14:44:23 »
Та то все зрозуміло. Є маленька проблемка - на вашому сайті неможливо обрати дату для отримання сервісної послуги - у календарі немає жодної можливості обрати будь який день. Також хочу зазначити, що до абстрактного терміну "електронна черга" - це якась абстракція, якою спекулють співробітники "Єдиного вікна" в Харківобленерго, створюючи штучний попит на послуги. Цю черги неможливо якось ідентифікувати, побачити, неможливо в неї записатися, про неї ніде неможливо знайти інформацію з роз'ясненнями, якщо ти не зареэстрованний в тій черзі тобі можуть відмовити в прийомі документів (мені особисто відмовляли), співробітник може провести на приїом миниючи живу чергу. будь кого, посилаючись на місце в невидимій електроній черзі, в інеті можна купити місця до тієї черги. За три години, що я був на приїомі, з чотирьох робочих(два дня на тиждень), з тіє черги ніхто не прийшов, але на сайті Харківобленерго неможливо обратиі було ту дату. О 8ій годині ранку, коли я прийшов на прийом, в черзі було 7 людей, п'ять з яких подавали документи, а двоє забирали. Так що я хочу зазначити - приймає документи лиш один працівник, коли видають документи - двоє. Проста математика - у середньому на обслуговування одного клієнта, співробітник витрачає десь півгодини - тобто пропускна спроможніть Харківобленрго - десь до 8ми людин в день прийому, усього - днів прийому два на тиждень по чотири години. Тобто, на досить велике місто та декілька великих районів середмістя, з населенням близько 2 МІЛІОНИ людей, Харківобленерго приймає максимум 16 людей за тиждень! Штучно створенне горлечко пляшки! Проста статистична вибірка - троє з опитанних мною людей, звертались до решал (можливо то є праівники Харківобленерго), які минуючи будь які черги вирішують питання за 2 місяці, підєднуючи аббонентів під ключю Звістно, черги(електронні чи живі) - для лохів, які не підримують коррупцію!!!  Введення цієї абстрактної електронної черги було анонсовано в 2016 з метою спростити клієнам життя, але виходить зовсім навпаки - дуже відмінний механізм для утворення корупції. Було б круто покращити даний процес у "єдиному вікні" наступним чином:

1. Найняти ще хоча б одного працівника (а краще двух) для прийому документів від громадян.
2. Розмістити на сайті розїяснення щодо заповнення заяви на приєднання - існуюча заява містить безліч протеріч, незрозумілих моментів та неточностей.
3. Переробити електронний сервіс наступним чином: Користувач з персонального кабінету повинен мати змогу у БУДЬ ЯКИЙ МОМЕНТ подати заяву, підписану за допомогою ЕПЦ, та копії усіх необхідних документів! У відповідь було б круто отримати якийсь ідентифікатор запросу, та можливість трекати статус заявки та орієновну дату оброблення пакету документів співробітником Харківобленерго. Усе що стосуется рзташування заявок від клуєнтів на приєднання в елетроній черзі повинно бути реалізовано за допомогою технологій, що сводять нанівець спроби людей підробляти данні в БД чи ще десь (як то було можливо, а може досі можливо, в ГАІ, коли корумповані ГАЇшники мали змогу робити що завгодно в базі данних ГАИ). Це може бути технології блокчейн, транзакцій, або щось подібне. Уся коммунікація повинна відбуватися через персональний кабінет кліента - додавання та переробка копій, якщо щось пішло не так.

При такій схемі - не бачу жодної необхідності персонально приїзджати у "єдине вікно" - і виглядає це майже як в Естонії.

PS: Доречі, гучні заяви представників Харківобленерго, тут на форуми так і залишаються просто заявами. За рік - жодних змін що до проблеми, яка була ідентифікована дуже давно!
« Останнє редагування: 20 Листопад 2018, 14:58:04 від Ruslan Kharkiv »

Offline kharkivenergy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 6
    • Перегляд профілю
Re: Корупційні схеми у Хакрівобленерго!
« Reply #4 : 23 Листопад 2018, 13:10:05 »
Шановний Ruslan Kharkiv!
   
     Заява про приєднання електроустановки певної потужності разом з необхідними документами, визначеними у п. 4.4.2 “Кодексу систем розподілу”, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), від 14.03.2018 № 310 (далі — Кодекс), може бути подана у будь-який спосіб, передбачений п. 4.4.1 Кодексу.
     Всі вичерпні пояснення стосовно Вашого звернення були надані раніше.