Автор Тема: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів  (Прочитано 1708 раз)

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
В мене як, у побутового Споживача, виникає запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу. На яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпрогаз» використовує своє монопольне положення на ринку постачання газу, та застосовує до побутового Споживача дію Наказа Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04.  ПАТ «Дніпрогаз» спираючись на даний наказ забов’язує Споживача при сплаті за спожитий газ по лічильнику  потрібно здійснювати з урахуванням коефіцієнту приведення до стандартних вимог з урахуванням даного Наказу.

Даний Наказ Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04 передбачає слідуюче  Дія цієї Методики поширюється на суб'єкти господарювання, які у господарсько -  виробничій  діяльності  для  вимірювання  об'єму  спожитого    газу   використовують   лічильники,   крім   випадків  використання  газу   за   показами   лічильників   громадянами   - підприємцями для власних потреб.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий дати правову оцінку діям ПАТ «Дніпрогаз»

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #1 : 11 Листопад 2018, 09:43:29 »
В мене як, у побутового Споживача, виникає запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу. На яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпрогаз» використовує своє монопольне положення на ринку постачання газу, та застосовує до побутового Споживача дію Наказа Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04.  ПАТ «Дніпрогаз» спираючись на даний наказ забов’язує Споживача при сплаті за спожитий газ по лічильнику  потрібно здійснювати з урахуванням коефіцієнту приведення до стандартних вимог з урахуванням даного Наказу.

Даний Наказ Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04 передбачає слідуюче  Дія цієї Методики поширюється на суб'єкти господарювання, які у господарсько -  виробничій  діяльності  для  вимірювання  об'єму  спожитого    газу   використовують   лічильники,   крім   випадків  використання  газу   за   показами   лічильників   громадянами   - підприємцями для власних потреб.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий дати правову оцінку діям ПАТ «Дніпрогаз»

ДЯКУЮ, ДЯКУЮ ЗА ТЕМУ!!! ЯК ВИ ВЧАСНО ЇЇ ПІДНЯЛИ!


Навіть смішно читати ото все написане, Ви самі вірити в те, що написане буде виконуватися вашими підлеглими махінаторами?!))))

Скільки перевірок саме з цього приводу особисто НКРЕ зробило? Або для цього тільки треба звернення споживача, щоб вас потурбувати з цього питання, щоб ви в першу чергу виконували свої обов’язки КОНТРОЛЮ!

Ви ігноруєте саму проблему, яка є на рівні великих масштабів, але ви нічого не бачити, ні чуєте, ні звертаєте увагу навіть на те, що вже вам ставлять тут таки питання.

Проблема ця ІСНУЄ – сказати просто існує, це нічого не сказати, вона вже є масштабною, бо саме ці контори, навмисно це роблять, навмисно визнають не придатними,  бо ті лічильники з обмінного фонду які встановлюють,  вже мають накрутки  з кубів, тому  їм вигідно, щоб лічильники з обмінного фонду стояли як найдовший термін!!!, та щоб ті хто не знають ваших Постанов, а тих людей – БАГАТО! – яким кажуть щоб вони покупали ці лічильники за власні кошти!  І про які акти ви тут написали, хто їх надає, оті, яким Постанови не писані? Не смішить))

Всі ваші постанови, це писулька для газових контор, а для нас  документ великого значення!

Ви вже навіть не спроможні контролювати те, що у вас під носом робиться, чи не так  ш а н о в н і?!

А зараз питання до ВАС ШАНОВНЕ НКРЕ:

ЧОМУ лічильники газу, не проходять метрологічні вимірювання? ЧОМУ?

Заводом виготовником лічильників стоїть термін придатності 20 років ! ДВАДЦЯТЬ РОКІВ!!!

Це що? Невже, через 10 років вже такий плачевний стан цих лічильників?

А може причина в тому, що ви не контролюєте те, що тече по нашим трубам до домівок, а може вам відомо що насправді там тече?

Звісно відомо, але то таке, одні знають та мовчать, другі надають, та виконують вказівки тих хто надає їх, ну а треті, чи четверті, чи п»яті … отримують, та ще і намагаються якось цим користуватися, платити величезні кошти, за ЩО?!

За те, що саме ви не реагуєте на те, про що навіть тут до вас намагаються достукатися та щоб «ваше величність» контролювало те, що відбувається на місцях ваших підлеглих.

Дуже прошу Вас зверніть УВАГУ на це питання, це вже ВЕЛИКА ПРОБЛЕМА!

Так хвилювалась,  моє бачення ситуації відноситься і до теми
http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=6261.0
« Останнє редагування: 11 Листопад 2018, 09:52:37 від Алена Владимировна »

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #2 : 11 Листопад 2018, 12:05:43 »
Для того щоб було видно, що ПАТ «Дніпрогаз» порушує права побутового Споживача, надаю скрін копію з «особистого кабінету»

В котре повторюсь, що надаючи таку інформацію Споживачу в «особистому кабінеті» ПАТ «Дніпрогаз спрається на Наказ №116

Даний Наказ Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04 передбачає слідуюче  Дія цієї Методики поширюється на суб'єкти господарювання, які у господарсько -  виробничій  діяльності  для  вимірювання  об'єму  спожитого    газу   використовують   лічильники,   крім   випадків  використання  газу   за   показами   лічильників   громадянами   - підприємцями для власних потреб.

Тобто кожен Споживач прочитавши цей Наказ №116 повинен чітко усвідомити, що ДІЯ  НАКАЗУ  №116 НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА.

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #3 : 14 Листопад 2018, 16:10:52 »
А ось і на моє поставлене запитання до ПАТ «Дніпрогаз» надійшла від них відповідь
( відповідь надається в скрін копіїї) В своїй відповіді ПАТ «Дніпрогаз» посилається тільки  на порядкові номери Наказів та Постанов, а повинен надавати чітку розгорнуту відповідь Споживачу з повним назвою  Постанови чи Наказу з датою прийняття, бо надання тільки одного порядкового номеру деяких Споживачів ставить в не зручне становище, не кожна людина може зразу знайти в базі повне визначення Постанови чи Наказу.

Також цікаво виходить, роздум особистий але Постачальник здійснює свої дії з зневагою до Споживача, я як Споживач звертаюсь до Постачальника українською мовою, відповідь отримую російською. З огляду на діловий етикет спілкування який визначений, відповідь особи, яка звернулась зі зверненням, повинна надаватись мовою звернення, але цього не робиться Постачальником.

В своїй відповіді ПАТ «Дніпрогаз» посилається на Кодекс газорозподільних систем, Наказ Міністерства Палива та енергетики Наказ № 619   «Про затвердження Методики визначення питомих втрат природного газу при його вимірюваннях побутовими
лічильниками у разі неприведення об'єму газу   до стандартних умов» від 25.12.03.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, а чи не надано за допомогою даного Наказу додаткові повноваження за допомогою яких облгази використовуючи даний Наказ завдають фінансові збитки Споживачам  змушуючи сплачувати за газ,  з урахуванням коефіцієнту приведення газу до стандартних вимог, а на розрахунок коефіцієнту впливають декілька чинників, розташування лічильника і т.ін.

Також запитання до НКРЕКП чому ПАТ «Дніпрогаз» станом на сьогоднішній день, до сих пір не надсилає квитанції.


Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #4 : 15 Листопад 2018, 17:27:13 »
А ось і на моє поставлене запитання до ПАТ «Дніпрогаз» надійшла від них відповідь
( відповідь надається в скрін копіїї) В своїй відповіді ПАТ «Дніпрогаз» посилається тільки  на порядкові номери Наказів та Постанов, а повинен надавати чітку розгорнуту відповідь Споживачу з повним назвою  Постанови чи Наказу з датою прийняття, бо надання тільки одного порядкового номеру деяких Споживачів ставить в не зручне становище, не кожна людина може зразу знайти в базі повне визначення Постанови чи Наказу.

В своїй відповіді ПАТ «Дніпрогаз» посилається на Кодекс газорозподільних систем, Наказ Міністерства Палива та енергетики Наказ № 619   «Про затвердження Методики визначення питомих втрат природного газу при його вимірюваннях побутовими
лічильниками у разі неприведення об'єму газу   до стандартних умов» від 25.12.03.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, а чи не надано за допомогою даного Наказу додаткові повноваження за допомогою яких облгази використовуючи даний Наказ завдають фінансові збитки Споживачам  змушуючи сплачувати за газ,  з урахуванням коефіцієнту приведення газу до стандартних вимог, а на розрахунок коефіцієнту впливають декілька чинників, розташування лічильника і т.ін.

Коэффициенты определяются в соответствии с Методикой определения удельных потерь природного газа при  его измерениях бытовыми счетчиками в случае не приведение объема газа к стандартным условиям… расположения счетчика и …

Це що взагалі за бред?! 

Які такі питоми втрати природного газу при його вимірах побутовими лічильниками?)))))

Це беруть гроші за те, що поки до лічильника дотече той разбодяжний газ до дому, ми ще за це повинні платити, чи за те, що розрахували примарні втрачені куби, які рахує лічильник , тоді,  що це за лічильники які виготовляють заводи, тоді, ці лічильники взагалі не придатні для використовування . Бо вони пропускають неякісний газ, який нам надає постачальник - той газ, який нібито якісний і без усяких там доданих повітряних додатків, та інши незрозумілі додатки… саме за це ми будемо платити ці коефіцієнти зняті з дубу?!

Зовсім здуріли…

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #5 : 16 Листопад 2018, 15:29:10 »
Дуже цікавий діалог я прочитала на одному форумі :

Схвильований учасник надав свій запит до Дніпрогазу в особистому кабінеті, де зазначив багато зауважень, та задав питання, які на сьогодні є дуже важливі і стосуються ситуації яка склалася між споживачами та постачальником.

Якщо цікаво, почитайте:

Дослівно:

В ответ на этот бред сумасшедшего написал следующее обращение
в гребанном кабинете, ограниченно количество символов до 3000, поэтому пришлось писать максимально лаконично):

На моє звернення щодо невідповідності фактичного обсягу споживання природного газу (6м3) та зазначеного у особистому кабінеті обсягу спожитого газу (6,06м3) було отримано відповідь: «Суму до оплати за жовтень розраховано із урахуванням коефіцієнту приведення газу до стандартних умов.»

Проте, у відповіді міститься відверто недостовірна інформація щодо вимог законодавства, а зазначені у відповіді норми законодавства не можуть бути використані при розрахунках з побутовими споживачами.

Зокрема, п. 9 Розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП 30.09.15 №2496З передбачено: «За розрахункову одиницю поставленого природного газу приймається метр кубічний природного газу, приведений до стандартних умов і виражений в енергетичних одиницях».

Тобто, після приведення до стандартних умов обсяг спожитого газу необхідно перевести у енергетичні одиниці, а не використовувати для розрахунків лише приведений обсяг газу, виражений у кубічних метрах.

Також, зазначаю, що Розділ ІІ Правил постачання природного газу, який містить п. 9, має назву: «Порядок постачання природного газу споживачам, що не є побутовими».
Таким чином, використовувати норми цього розділу для розрахунків з побутовими споживачами – незаконно!

Окрім цього, МЕТОДИКА приведення об'єму природного газу до стандартних умов за показами побутових лічильників у разі відсутності приладів для вимірювання температури та тиску газу, затверджена Наказом Мінпаливенерго України 26.02.04 N116, на яку також посилається відповідь, поширюється на суб'єкти господарювання, які у господарсько-виробничій діяльності для вимірювання об'єму спожитого газу використовують лічильники, крім випадків використання газу за показами лічильників громадянами - підприємцями для власних потреб.
Таким чином, и цей документ не може бути використано для розрахунків з побутовими споживачами, які не є «суб'єктами господарювання», та не ведуть господарсько-виробничу діяльність!

Більше того, відповідь містить посилання на Методику визначення питомих втрат природного газу при його вимірюваннях побутовими лічильниками в разі неприведення об'єму газу до стандартних умов, затверджену Наказом Мінпаливенерго України 21.10.03 N595. Проте, п.1 зазначеної Методики, передбачає що питомі втрати газу визначаються підприємствами з газопостачання та газифікації розрахунковим шляхом самостійно згідно з даною Методикою і включаються до собівартості транспортування газу цих підприємств.

Отже використання цієї Методики для перерахунку спожитого побутовим споживачем газу, та, відповідно, перерахунку на цій підставі суми оплати за газ – є взагалі протизаконним, оскільки визначені на підставі цієї методики втрати вже включені до тарифу на газ!

Враховуючи вищезазначене, вимагаю невідкладно здійснити перерахування суми оплати за жовтень 2018р. відповідно до фактично спожитого об’єму газу, виміряного лічильником – 6м3.
Про результати розгляду звернення прошу повідомити письмово, за адресою мого особистого рахунку.

Яким документом регламентовано здійснення перерахунків саме з жовтня 2018 року?

Цікавий коментар був вже після цього, іншим учасником форуму:

До всіх вище перерахованих нормативно правових актів на які любить посилатись ПАТ "Дніпрогаз" не вистачає ще тільки одного НПА Наказ Міністерства Палива та енергетики Наказ № 619 «Про затвердження Методики визначення питомих втрат природного газу при його вимірюваннях побутовими лічильниками у разі неприведення об'єму газу до стандартних умов» від 25.12.03.

Саме ще й на цей Наказ № 619 посилається ПАТ "Дніпрогаз" коли надає відповідь, як побутовому Споживачу розраховуватись за спожитий раз, як здійснювати розрахунок.
Але в мене виникає лише одне запитання яке стосується того, що чому не зважаючи на те, що цей Наказ введений в дію 25.12.03 до вересня 2018 року дія цього Наказу не поширювалась на побутових Споживачів, Споживач не застосовував жодних коефіцієнтів при сплаті за спожитий газ, не бралось до уваги на якій відстані стоїть лічильник, в якому регіоні проживає Споживач.
ПОБУТОВИЙ СПОЖИВАЧ СПЛАЧУВАВ ТІЛЬКИ ЗА СПОЖИТІ КУБ/М ГАЗУ ЗГІДНО ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКА.

А теперь ми бачемо картину "газом" чарівним чином із шухлядки ПАТ "Дніпрогаз" дістає Наказ від 2003 року і починає його застосовувати.

Все це є вибірковим застосуванням нормативно-правових актів


Виникає питання до НКРЕ – і що з цим всім робити?
Чи є у Вас план що до цього прочитаного, Ви як контролюючий орган нарешті будете захищати споживачів від цієї брудної ситуації, в яку нас втягнул силою Дніпрогаз?

Вам нарешті вже треба втручатися в цей процес свавілля.

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 50
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #6 : 19 Листопад 2018, 15:15:48 »
В мене запитання до НКРЕКП ,як контролюючого органу з приводу не правомірних дій ПАТ «Дніпрогаз»

Постачальник в «особистому кабінеті»,  розпочав розсилати інформацію, виявляться що об’єм природного спожитого газу приведено до  стандартних умов.
Всі розрахунки зі споживачами проводяться за 1 куб/м газу.

ПАТ «Дніпрогаз» посилається на ЗУ «Про ринок природного газу» та наголошує що згідно даного Закону  газ приведений до стандартних вимог це температура 20С, та тиск 760 мл. ртутного стовбчика.

Також Постачальник наголошує на тому, що через рішення органів місцевої влади приводити газ до стандартних вимог було не можливо, а головне тепер ПАТ «Дніпрогаз» наполягає  що населення повинно сплатити за спожитий газ приведений до стандартних вимог починаючи з 2015 року та за період по 31 грудня 2018. Також в «особистому кабінеті» приводиться куб/м газу які приведені до стандартних вимог за період трьох років та вони сягають у споживачів від 300 до 500 куб/м та за них повинні сплатити Споживачі з урахуванням діючих тарифів за той час.

В мене виникає тільки одне запитання, чому  неузгодженість дій між ПАТ «Дніпрогаз» та органами місцевої влади приводить до того, що оці «приведені до стандартних вимог куб/м газу» лягають фінансовим тягарем на побутового Споживача.
Також запитання виникає безпосередньо до Постачальника, чому ПАТ «Дніпрогаз» з 2015 року жодного разу не піднімав питання проте, що мов необхідно щоб газ був приведений до «стандартних вимог», виходить що чекали коли набереться гарна сума для сплати Споживачу та вирішили підняти це питання. 

Чи не вбачає НКРЕКП в діях ПАТ «Дніпрогаз» перевищення його повноважень з урахуванням монопольного положення на ринку постачання газу в області.

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Re: ПАТ Дніпрогаз порушення прав Споживачів
« Reply #7 : 20 Листопад 2018, 09:49:36 »
Деталізований розрахунок за розрахунковий період – в Особистому кабінеті у розділі Передати показання. Рішеннями органів влади було унеможливлене виставлення рахунків населенню з приведенням об’ємів спожитого газу до стандартних умов. Як наслідок, за період з 1 грудня 2015 року по 30 вересня 2018 року за Вашим особовим рахунком різниця в об’ємах спожитого газу в стандартних і робочих умовах становить 500.00 куб.м. Питання щодо сплати заборгованості, яка виникла у споживачів через таку різницю, не врегульовано. Ми інформуватимемо Вас щодо цього питання.

Забезпечте споживачів необхідними лічильниками які будуть приведені до стандартних умов А потім будете залякувати народ своїми шизоїдно-нав’язними примхами. Це просто жах, що відбувається взагалі, скільки ще цих знущань буде з Споживачів?!

Шановне НКРЕ!
Ви навіть не реагуєте на те, що відбувається у Вас перед носом, Ви покриваєте оце все і надаєте можливість і надалі знущатися з народу.

Надаю скрин для того, щоб Ви  трохи увімкнули свій розум і зрозуміли ті кроки, які є протиправні по відношенню до Споживачів.

Ось такі квитанції отримали усі Споживачі, як ви гадаєте, те що написано там, зроблено дійсно з вашої згоди та відноситься насправді, до залякування Споживачів?!

Прочитайте уважно текст – ПОПЕРЕДЖЕННЯ, який вже за своїм змістом є погрозою!

Про які стандартні умови взагалі може йти річ, коли далі фраза ШОКУЄ – ваш побутовий лічильник не вимірює тиск та/або температуру газу тож, відповідно, його показання відображають об’єм спожитого газу в робочих умовах.

По-перше:
Забов’яжіть газові контори! забезпечити необхідними лічильниками, які будуть відповідати стандартним умовам! Щоб Споживач мав змогу перевіряти температуру, та особливо тиск, який споживачі повинні знати, який тиск насправді у системі газопостачання.
По-друге:
Якщо Вами не буде прийнято рішення стосовно цієї афери, вже буде чітко зрозуміло звідки вітер завиває.

А зараз подивіться скільки мені треба буде сплатити, а якщо оця ПОГРОЗА – перейде до реальності:
За ТРИ РОКИ!!! – це 500 кубів газу! – це 3478.95 грн, і це по ціні, яка конторами може змінитися за їх власним бажанням на іншу суму!

Тарифи зростають, бо Вам все мало і мало, та вами ще і підтримується оця маячня газових контор, які саме в першу чергу тикають своїми граблями  саме на Вас, шановні!

Отямтесь - всьому є МЕЖА! Згадайте що поруч з вами – це звичайні люди, і ці люди вже просто виживають! Що ж Ви робите?