Автор Тема: Порушення строків збільшення потужності  (Прочитано 2842 раз)

Offline Михайло

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
Доброго дня!

28.03.18 р мною була подана заява до ПАТ "Вінницяобленерго" про збільшення приєднаної потужності з 3 до 30 кВт. С. Хижинці, вул Шевченка 39. Прізвище замовника Бакало.
До 16.05.18 р всі мої звернення в інформаційно консультаційний центр про видачу ТУ закінчувалися заяваю, що Ваші документи не готові, вони на підписі, зателефонуйте (прийдіть) на наступному тижні.

16.05.18 р мною були отримані ТУ про підключення яке є нестандартним. На вимогу аргументувати тип підключення ні виконавець Бевза Д.С. ні його керівник Іщенко Г.С. не надали пояснень.

Після звернення в НКРЕКП та винесення припису про усунення порушення моїх прав ПАТ Вінницяобленерго запропонувала повторно написати заяву на "стандартне підключення".

Після написання заяви мною 10 серпня були отримані ТУ стандартного підключення. Також 10 серпня 2018 року мною було підписано договір #6982 про приєднання до електричних мереж та проплачено 100% плати за підключення.

В кінці липня пісне неодноразових звернень в проектний відділ мною була отримана інформація що проект на зовнішні мережі розроблено та передано підрядній організації. На запитв проектний відділ, що повинен міститипроект на внутрішні мережі отримана відповіль,що про це краще знають підрядники...

В результаті 13.09.18 я отримав робочий проект на внутрішні мережі. 18.09.2018 року провідним інженером відділу перспективного розвитку Владиславом Томашкевичем (прізвище, можливо, записано неточно) мені було повідомлено, що даний проект не потрібно спеціально нести на погодження, а він подається з усіма документами при оформлені договору про користування електричною енергією.

Отже станом на 13.09.18 року, я повністю виконав п. 3.2 договору #6982 про приєднання до електричних мереж від 06.08.18 року.

З 13.09.18 року на всі мої телефонні зверненняПАТ Вінницяобленерго обіцяє, що будівельно монтажні роботи будуть виконані наступного тижня.

Жодних офіційних звернень з ПАТ Вінницяобленерго на мою адресу не надходило.

На письмовий запит від 25.09.18 року про надання інформації про актуальний стан підключення та інформування про незгоду щодо продовження терміну виконання робіт станом на 08 жовтня 2018 року відповіді не отримав.

На запитання, чому так довго немпє офіційної відповіді порадили звертатися до пана Іщука Г.С., який після моєї скарги в НКРЕКП не відповідає на мої дзвінки і лише через приймальню повідомив, що станом на 05 жовтня 2018 року мій запит в роботі........

03 жовтня 2018 року через приймальню начальник відділу перспективного планування Грогуль Сергій Васильович (принаймні секретар стверджує, що вона з ним говорила і що він начальник) заявив, що до 05 жовтня будівельно монтажні роботи будуть виконані.

Станом на  8 жовтня 2018 року жодних будівельно монтажних робіт не було розпочато. В звязку з цим прохання до ПАТ Вінницяобленерго відповісти на наступні запитання:

1) коли будуть проведені будівельно монтажні роботи?

2) чому станом на 08.10.2018 року немає відповіді, щодо актуального стану підключення? Розшифрую актуальний стан підключення - це перелік робіт, які виконано, перелік робіт, які необхідно виконати з розясненням, чому вони не були виконані.

3) Яким чином мені встановити одразу при підключенні двонаправлений лічильник?

Наперед вдячний за розгорнуту відповідь.

Offline ПАТ Вінницяобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 14
    • Перегляд профілю
Шановний п. Михайле!

На Ваше звернення щодо приєднання електроустановок до електричних мереж ПАТ «Вінницяобленерго» (далі – Товариство) повідомляє наступне:
1)   монтажні роботи на об’єкті, який розташований за зазначеною Вами адресою, виконано;
2)   Ваш письмовий запит від 25.09.2018 знаходиться на розгляді у відповідному структурному підрозділі Товариства;
3)   визначення типу засобу обліку електричної енергії при приєднанні електроустановок до електричних мереж проводиться Товариством з урахуванням економічної доцільності.


З повагою,
ПАТ «Вінницяобленерго»