Доброго дня.
Хотів би отримати розяснення,стосовно дій, а точніше бездіяльності Кам.Бузького рему з виконання стандартного підключення до ел мережі за договором № 212-0203 Від 12/04/2018.
Ситуація склалася наступним чином.
Був укладений договір на підключення 17 кіловат, наступного дня оплачено всі платіжки.
В ремі сказали чекайте дзвінка протягом місяця підключимо.
Пройшов місяць результату ніякого, їду питаю чому так. відповідь не працює бур, та і термін ще не вийшов. І тут я взнаю що термін підключення 3 місяці. Добре чекаю ще 2 місяці.
Термін вийшов приїжаю , питаю в директора чому не підключили , відповідь зараз багато екстрених ремонтів , пообіцяв підключити до кінця місяця.
І ще один місяць пройшов результату також ніякого. Їду знову , так як начальства в більшості випадків не має на місці ,мене відправили до людини, яка відповідає саме за підключення до мереж .Він мені відповів що не можуть підключити тому що ще не має всіж необхідних матеріалів, а саме лічильника.
Як мені поводитися в даній ситуації, так як ситуація нагадує фразу що " Лампочка Ілліча не світить без могорича"