Автор Тема: Київобленерго. Стандартне підключення. Терміни по договору  (Прочитано 333 раз)

Offline Peter

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
19.06.2018 був підписаний договір з Київобленерго на приєднання до електромереж. Стандартне приєднання, суму сплатив 21.06.2018
Перед приєднанням сказали, що потрібно обов'язково оформити внутрішню документацію (ПД електроопалення, вн. електропостачання) - замовив та оплатив рахунок 15.07.2018.
Почався довгий процес визначення підрядника, і в кінці липня повідомили, що підрядника визначо, підключення має відбутись до 1 вересня. Хоч по договору це вже перевищення термінів.
Станом на 01.09.2018,нажаль, електромережу так і не підключили. Після довгих телефонних дзвінків запевнили що терміни змінено і до 09.09.2018 точно мають підключити.
Сьогодні 09.09.2018 і знову результату немає.
Скажіть будь ласка, куди, кому писати?
Як отримати оплачену послугу?
Чому таке відверте ігнорування обов'язків по договору?

Offline ПрАТ Київобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 43
    • Перегляд профілю
     Шановний авторе Peter!
     Інформацію щодо приєднання до електричних мереж ПрАТ "Київобленерго" електроустановок житлового будинку з будівельними струмоприймачами надано на Вашу електронну пошту з метою нерозголошення персональних даних.

     З повагою - ПрАТ "Київобленерго"

Offline Людмила

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
Меня подключали 4 месяца. Где-то в середине срока обращалась с жалобой на имя технического директора - подключили после месяца на рассмотрение жалобы. Потом вам будут подсовывать на подпись Додаткови угоди , что вы якобы согласны на все эти задержки не подписывайте!
Теперь пытаюсь получить компенсацию за задержку - отказывают на основании этих Додатковых угод, которые я не подписывала - врут в письменном виде и без зазрения ....
Если кто знает - посоветуйте куда обратиться с жалобой на нарушение условий договора присоединения