Автор Тема: Про продаж/передачу підстанції  (Прочитано 238 раз)

Offline Mary

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 8
    • Перегляд профілю
Про продаж/передачу підстанції
« : 06 Вересень 2018, 11:21:35 »
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, процедуру передачі/ продажу електричної підстанції у власність електропостачальної організації? Куди потрібно звертатись, які документи потрібно підготувати? Чи потрібно виконувати капітальний ремонт підстанції? Заздалегідь дякую.

Offline ПрАТ Київобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 43
    • Перегляд профілю
Re: Про продаж/передачу підстанції
« Reply #1 : 21 Вересень 2018, 16:54:19 »
     Шановний авторе Mary!

     Для здійснення процедури передачі/продажу електричної підстанції в ПрАТ «Київобленерго» (далі – Товариство) розроблено чотири форми заяв для всіх суб’єктів  господарювання, а саме:
     - для суб’єкта господарювання (юридичної особи);
     - для фізичних осіб;
     - (юридичної особи) садові товариства, громадські організації;
     - органів місцевого самоврядування.
     Власник енергооб’єкту повинен подати заповнену відповідну заяву в Інформаційно–консультаційний центр центрального офісу (що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Стеценка, буд. 1-А)  або групу обслуговування споживачів відповідного районного підрозділу Товариства з пропозицією придбати/прийняти енергооб’єкт у власність Товариства.

     Додатково до заяви потрібно додати наступні документи:
     1) для суб’єкта господарювання (юридичної особи):
     -   витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
     -   свідоцтво Платника єдиного податку – у разі, якщо юридична особа має статус платника єдиного податку;
     -   свідоцтво Платника податку на додану вартість – у разі, якщо юридична особа має статус Платника податку на додану вартість;
     -    документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості (якщо такі наявні);
     -   документи, що підтверджують право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт енергетики, що продається (якщо такі наявні);
     -   документ, що підтверджує призначення на посаду керівника, у випадку підписання договору керівником;
     -   довіреність на право підпису для осіб, що підписують документи за довіреністю.
     -   копія статуту;
     -   відомості про банківські реквізити для перерахування коштів.
     Процедура передачі обладнання у власність ПрАТ «Київобленерго» буде відбуватись по процедурі викупу за договірною ціною.

     2) для фізичних осіб:
     -   копії паспорта;
     -   довідку про присвоєння  ідентифікаційного коду;
     -   документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості (якщо такі наявні);
     -   документи, що підтверджують право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт енергетики, що продається (якщо такі наявні).
     Для фізичних осіб процедура передачі обладнання у власність Товариства буде відбуватись по безоплатній передачі.

     3) для (юридичної особи) садових товариств, громадських організацій:
     -   витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
     -   проект будівництва мереж 10-0,4 кВ з улаштуванням комерційного обліку ел енергії узгоджений комерційною дирекцією та технічною дирекцією;
     -   Договір про наміри щодо розподілу потужності;
     -   копія статуту;
     -   витяг загальних зборів (якщо це вимого згідна статуту);
     -   документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості (якщо такі наявні);
     -   документи, що підтверджують право власності чи користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт енергетики, що продається (якщо такі наявні);
     -   документ, що підтверджує призначення на посаду керівника, у випадку підписання договору керівником;
     -   довіреність на право підпису для осіб, що підписують документи за довіреністю;
     -   відомості про банківські реквізити для перерахування коштів.
     Процедура передачі обладнання у власність ПрАТ «Київобленерго» буде відбуватись по процедурі викупу за договірною ціною.

     4) для органів місцевого самоврядування:
     - рішення органу місцевого самоврядування про безоплатну передачу у власність Товариства об’єктів електричних мереж та надання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки під розміщення трансформаторних підстанцій;
     - довідку про балансову належність та вартість об’єктів електричних мереж;
     - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

     Після отримання вказаних документів та проведення Товариством обстеження запропонованих об’єктів електричних мереж на відповідність їх технічного стану вимогам нормативно-технічних документів, Товариством у встановленому порядку буде прийнято рішення стосовно їх прийняття у власність Товариства та повідомлено власників об’єктів електричних мереж.


З повагою – ПрАТ «Київобленерго»

Offline Mary

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 8
    • Перегляд профілю
Re: Про продаж/передачу підстанції
« Reply #2 : 26 Вересень 2018, 14:46:57 »
Дякую за відповідь