Автор Тема: Порушення ПАТ "Дніпрогаз"  (Прочитано 325 раз)

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Порушення ПАТ "Дніпрогаз"
« : 31 Серпень 2018, 14:22:17 »
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу на яких підставах, ПАТ «Дніпрогаз» на основі свого  монопольного положення на ринку газу,  порушує терміни перевірки газових лічильників.

Повірка лічильників газу здійснюється згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Порядком подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №  474, Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494

В даних нормативно-правових актах чітко закріплені терміни перевірки газових лічильників
1) якщо знятий на періодичну повірку лічильник газу перебуває у власності Оператора ГРМ, Оператор ГРМ зобов'язаний протягом двомісячного строку з дати зняття лічильника за власний рахунок забезпечити встановлення розрахункового лічильника газу на місце знятого лічильника газу;
2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов'язаний встановити його протягом двох місяців з дати його зняття.

Постачальник повністю порушує чинні нормативно-правові акти, та перевірка лічильника відбувається вже від 3 до 5 місяців.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий орган, дати  правову оцінку діям Постачальника в особі ПАТ «Дніпрогаз»

Offline НКРЕКП

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Re: Порушення ПАТ "Дніпрогаз"
« Reply #1 : 03 Вересень 2018, 10:21:02 »
Якщо Ви вбачаєте в діях Оператора ГРМ порушення своїх прав, з метою отримання висновків стосовно правомірності його дій, Ви, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», можете звернутись із письмовою заявою до відділу (сектору) НКРЕКП у Вашій області або до центрального апарату НКРЕКП для з’ясування обставин та перевірки фактів.

Для отримання офіційної відповіді Вам необхідно звернутися до НКРЕКП в установленому порядку згідно з Законом України «Про звернення громадян»
http://www.nerc.gov.ua/?id=20322

Online Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Re: Порушення ПАТ "Дніпрогаз"
« Reply #2 : 03 Вересень 2018, 17:34:29 »
Доброго дня!

Шановне НКРЕ! Дуже гарна відповідь, а головне, щоб нічого не доводити та зняти з себе відповідальність, Ви наче контролюєте, чи то треба тільки звертатися, щоб отримати відповідь, яка навіть не звертаючись туди, куди ви направляєте, можна зробити прогноз відповіді, буде не в підтримку споживачів.
Що хочу cпитати, чи не буде потім ускладнень  - коли лічильники встановлять?!

Щось дуже це додає напруги, чому споживачі будуть після цього мати довіру к постачальнику, коли після 3-5 місяців, споживачам нададуть справний лічильник, якщо поміркувати, чи буде гарантія споживачу в тому, що лічильник не пошкодженими постачальником і буде мати ті параметри, які були закладенні заводом виготівником?
Всі читали, що відбувається стосовно цієї ситуації, Вам не здається, що це вже саме потребує вашого контролю?!
Особисто в мене, довіри не має, що коли нарешті буде встановлений лічильник, після так мовити 5 місячної! перевірки, буде все гаразд з фактичними потребами кубів газу споживачами, які можуть відрізнятися від тих показників, які були до перевірки.
Одразу скажу про себе особисто – лічильник був купленим в самому Дніпрогазі, і дуже цікаво, дуже, як буде надалі йти справа.
І якщо відбулася така дивна ситуація, то мабуть тут вже треба було звернення до заводу виготівнику, такий масштаб не довіри постачальника до заводу – це вже велика проблема, чи не так, шановне НКРЕ?!
Тоді виникає саме головне питання – а чому повинні відповідати, хвилюватися, трати кошти Споживачі?!

https://www/radiosvoboda.org/a/news/29347397.html


Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Re: Порушення ПАТ "Дніпрогаз"
« Reply #3 : 03 Вересень 2018, 19:50:56 »
До всьго вище перерахованого, хотілось би добавити інформацію з сайту ПАТ "Дніпрогаз"https://dpgor.104.ua/ua/services/gas-equipment/meter-check/id/povirka-lichilnikiv-gazu-4390#sub4395 - це посилання на розділ на сайті, котрий стосується перевірки газових лічильників.

В мене знову запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, чому в розділі який стосується перевірки лічильників, Постачальник, не надає інформацію в публічному доступі  з посиланням на нормативно-правові акти, які стосуються терміну перевірки лічильника.

 В попередньому своєму запитанню, я давав посилання на НПА, в якому зазначено:
повірка лічильників газу здійснюється згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Порядком подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №  474, Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494

В даних нормативно-правових актах чітко закріплені терміни перевірки газових лічильників
1) якщо знятий на періодичну повірку лічильник газу перебуває у власності Оператора ГРМ, Оператор ГРМ зобов'язаний протягом двомісячного строку з дати зняття лічильника за власний рахунок забезпечити встановлення розрахункового лічильника газу на місце знятого лічильника газу;
2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов'язаний встановити його протягом двох місяців з дати його зняття.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий орган, дати правову оцінку діям Постачальника, чи є це порушенням прав Споживача, не розміщення інформації на сайті Постачальника, скільки відбувається термін перевірки лічильника.

На мою думку відсутність такої інформації, порушує права Споживача на отримання будь якої інформації яка стосується питань газопостачання.
« Останнє редагування: 03 Вересень 2018, 19:53:25 від Yevgeniy »

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 28
    • Перегляд профілю
Re: Порушення ПАТ "Дніпрогаз"
« Reply #4 : 06 Листопад 2018, 21:38:58 »
Я в котре повторюсь з питанням яке стосується повірки лічильників
Провірка лічильників газу здійснюється згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Порядком подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №  474, Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494

В даних нормативно-правових актах чітко закріплені терміни перевірки газових лічильників
1) якщо знятий на періодичну повірку лічильник газу перебуває у власності Оператора ГРМ, Оператор ГРМ зобов'язаний протягом двомісячного строку з дати зняття лічильника за власний рахунок забезпечити встановлення розрахункового лічильника газу на місце знятого лічильника газу;
2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов'язаний встановити його протягом двох місяців з дати його зняття.

На практиці ж ситуація з приводу перевірки газових лічильників ПАТ Дніпрогаз має слідуючу картину:

1. Постачальник не повідомляє завчасно Споживача про дату коли буде проводитись зняття лічильника на провірку.
2. Перевірка лічильника ПАТ Дніпрогаз проводиться 3-5 місяців, що є грубим порушенням Постанови НКРЕКП №2494
3. Основною причиною з яких лічильник не проходить провірку  є «похибки в вимірюванні газу»
4. В акті перевірки не вказується що є причиною, що виникли в лічильнику  «похибки в вимірюванні газу»

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу^

Чому Постачальник порушує Постанову НКРЕКП №2494 керуючись своїм монопольним положенням та проводить провірку лічильника з порушенням терміну провірки лічильника?

Чому виникають в процесі перевірки лічильника  «похибки в вимірюванні газу» якщо лічильнику наприклад 10 років з моменту введення його в роботу, завод виробник зазначає що експлуатація лічильника здійснюється від 20 до 40 років у кожного лічильника по різному, лічильник експлуатується Споживачем без порушення правил експлуатації, а лічильник не проходить провірку?