Автор Тема: Перевірка лічильників Дніпрогаз  (Прочитано 642 раз)

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 35
    • Перегляд профілю
Перевірка лічильників Дніпрогаз
« : 10 Липень 2018, 09:55:21 »
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері  енергетики та комунальних послуг, зі зверненням, надати мені інформацію, на протязі якого терміну здійснюється планова перевірка газового лічильника.
 
ПАТ «Дніпропетровськгаз»  в приватному домоволодінню здійснило зняття газового лічильника на планову перевірку. На протязі 2 місяців перевірка  знятого лічильника не здійснена та лічильник не встановлено.

В Постанові НКРЕКП №2496 від 30.09.15 чітко зафіксовано, що Споживач має право на   отримання інформації про загальні умови постачання (у тому числі ціни), порядок плати за спожитий природний газ, права та обов’язки постачальника та побутового споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником і побутовим споживачем, наявні способи досудового вирішення спорів з постачальником, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та іншу інформацію відповідно до договору постачання природного газу.

Дана Постанова №2496 Постачальником не виконується, та я, як Споживач не маю інформації від Постачальника з приводу того, коли буде здійснена перевірка лічильника, та його буде встановлено.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий орган, надати аргументовану інформацію з посиланням на нормативно-правові акти, де буде вказано, на протязі якого періоду Постачальник повинен здійснити планову перевірку газового лічильника побутовому Споживачу.     

Offline НКРЕКП

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Повідомлень: 24
    • Перегляд профілю
Re: Перевірка лічильників Дніпрогаз
« Reply #1 : 01 Серпень 2018, 16:31:33 »
Згідно з пунктом 17 частини першої статті 1 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (із змінами, внесеними Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.2017 № 2119) (далі – Закон) періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал).
Відповідно до положень частин першої і четвертої статті 17 Закону законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну енергію і газ), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, здійснюються за рахунок суб'єктів господарювання, що надають послуги з електро- і газопостачання, якщо інше не встановлено договором, укладеним відповідно до законів, що регулюють відносини у сферах електроенергетики та газопостачання.
Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну енергію і газ), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, покладається на суб'єктів господарювання, що надають послуги з електро- і газопостачання.
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну енергію і газ) проводиться за рахунок тарифів на електро- і газопостачання або за рахунок постачальника послуг комерційного обліку.
Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Варто зазначити, що процедуру подання засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, на періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) визначає Порядок подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 № 474 (набрав чинності 01.01.2016) (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 6 Порядку періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) ЗВТ здійснюються за рахунок виконавців.
Згідно з положеннями глави 8 розділу Х Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за № 1379/27824 (із змінами) (далі – Кодекс), періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування, монтаж, технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок оператора газорозподільних систем (далі - Оператор ГРМ) незалежно від того, чи є він власником засобу вимірювальної техніки .
У разі якщо на період зняття лічильника газу на періодичну повірку неможливо встановити інший, розрахунки зі споживачем здійснюються залежно від середньомісячного (середньодобового) обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менше шести місяців. При цьому:
1) якщо знятий на періодичну повірку лічильник газу перебуває у власності Оператора ГРМ, Оператор ГРМ зобов'язаний протягом двомісячного строку з дати зняття лічильника за власний рахунок забезпечити встановлення розрахункового лічильника газу на місце знятого лічильника газу;
2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов'язаний встановити його протягом двох місяців з дати його зняття;
3) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації, рішення про доцільність його ремонту приймає Оператор ГРМ, враховуючи технічні та економічні чинники. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про доцільність ремонту Оператор ГРМ зобов'язаний встановити відремонтований лічильник газу побутового споживача протягом двох місяців з дати його зняття. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу Оператор ГРМ зобов'язаний протягом п'ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (аналогічного типорозміру) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняте рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу. У такому разі побутовий споживач не може відмовитись від встановлення лічильника газу Оператора ГРМ.
Якщо Ви вбачаєте в діях Оператора ГРМ порушення своїх прав, з метою отримання висновків стосовно правомірності його дій, Ви, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», можете звернутись із письмовою заявою до відділу (сектору) НКРЕКП у Вашій області або до центрального апарату НКРЕКП для з’ясування обставин та перевірки фактів.
« Останнє редагування: 01 Серпень 2018, 16:33:40 від НКРЕКП »