Автор Тема: Перевірка лічильників Дніпрогаз  (Прочитано 58 раз)

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 20
    • Перегляд профілю
Перевірка лічильників Дніпрогаз
« : 10 Липень 2018, 09:55:21 »
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері  енергетики та комунальних послуг, зі зверненням, надати мені інформацію, на протязі якого терміну здійснюється планова перевірка газового лічильника.
 
ПАТ «Дніпропетровськгаз»  в приватному домоволодінню здійснило зняття газового лічильника на планову перевірку. На протязі 2 місяців перевірка  знятого лічильника не здійснена та лічильник не встановлено.

В Постанові НКРЕКП №2496 від 30.09.15 чітко зафіксовано, що Споживач має право на   отримання інформації про загальні умови постачання (у тому числі ціни), порядок плати за спожитий природний газ, права та обов’язки постачальника та побутового споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником і побутовим споживачем, наявні способи досудового вирішення спорів з постачальником, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та іншу інформацію відповідно до договору постачання природного газу.

Дана Постанова №2496 Постачальником не виконується, та я, як Споживач не маю інформації від Постачальника з приводу того, коли буде здійснена перевірка лічильника, та його буде встановлено.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий орган, надати аргументовану інформацію з посиланням на нормативно-правові акти, де буде вказано, на протязі якого періоду Постачальник повинен здійснити планову перевірку газового лічильника побутовому Споживачу.