Автор Тема: Відновлення електропостачаня  (Прочитано 1931 раз)

Олег Колесников

  • Гість
Відновлення електропостачаня
« : 29 Жовтень 2016, 11:29:37 »
18.08.16 звернувся із заявою до Сумиобленерго для відновленням електропостачання (лист вх. від 18.08.16 №13041), проте мені було відмолено у звязку з відсутністю договору на постачання електричної енергії за цією адресою (лист вих. від 12.09.16 №57-14/9073), хоча  будинок - цегляний та побудований ще в 19 ст. та електрифікований при СРСР на початку 50-х 20 ст. Наявність електроосвітлення встановлена в техніччному паспорті будинку виданим Сумським БТІ в 2007 році - копія надано в супроводі з листом №13041.

Так, згідно п 1.3. Постанови НКРЕКП 12.02.2013  № 115, плата за приєднання є одним із джерел фінансування, передбачених інвестиційною програмою електропередавальної організації заходів з розвитку електричних мереж з метою приєднання електроустановок замовників.

Розвиток електричних мереж електропередавальної організації, що пов'язаний з наданням послуг з приєднання, узгоджується з планами забудови відповідної території.
 
Так згідно листа Сумиобленерго мені слідуючи процедурі пдіключення електроустановок потрібно сплатити за розвиток мережі яка була створена (оновлена) при СРСР.
Слідуючи цій логіці, плату за приєднання до мереж потрібно збирати наприклад для будівництва Запоріжської ГЕС і Чорнобильської АЕС і тд. - то
« Останнє редагування: 29 Жовтень 2016, 11:33:59 від Олег Колесников »

«Сумиобленерго»

  • Гість
Re: Відновлення електропостачаня
« Reply #1 : 02 Листопад 2016, 08:40:16 »
Шановний Олег Колесніков!

ПАТ "Сумиобленерго" дякує Вам за звернення та повідомляє, що філією "Сумське МРВЕ" листом №57-14/9073 від 12.09.2016 було надано вичерпну відповідь щодо порядку підключення електроенергії до будинку.

У разі виникнення питань пропонуємо звернутися до Інформаційно-консультаційного центру ПАТ "Сумиобленерго" по телефону, письмово або особисто: 40035, м. Суми, вул. І.Сірка, 7, каб. 208, т.(542) 659-532.

Сподіваємось на порозуміння та подальшу співпрацю.

Алексей Пархомчук

  • Гість
Re: Відновлення електропостачаня
« Reply #2 : 04 Листопад 2016, 07:59:38 »
Пропоную скористуватися консультаційними послугами Спеціалістів у даних питаннях у м. Суми. (Безкоштовні послуги).
0950026190 Пархомчук Олексій Володимирович

Олег Колесников

  • Гість
Re: Відновлення електропостачаня
« Reply #3 : 13 Листопад 2016, 13:23:13 »
Шановний Олег Колесніков!

ПАТ "Сумиобленерго" дякує Вам за звернення та повідомляє, що філією "Сумське МРВЕ" листом №57-14/9073 від 12.09.2016 було надано вичерпну відповідь щодо порядку підключення електроенергії до будинку.

У разі виникнення питань пропонуємо звернутися до Інформаційно-консультаційного центру ПАТ "Сумиобленерго" по телефону, письмово або особисто: 40035, м. Суми, вул. І.Сірка, 7, каб. 208, т.(542) 659-532.
Сподіваємось на порозуміння та подальшу співпрацю.


Згідно ст. 10 ЗУ Про природні монополіїСуб'єкти природних монополій зобов'язані в.т.ч забезпечувати на   недискримінаційних    умовах    реалізацію вироблених ними товарів споживачам. Технічним паспортом, який виданий на будинок в 2007 році (копія надана Сумиобленерго)встановлена наявність електропостачання. ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ НАЯВНЕ!!!!!!!!!! так з якого дива я повинен знову підключати освітлення неправомірно сплачуючи  кошти на рахунки Григоришина. Факт електропостачання встановлено державною установою БТІ. відсутність договору на постачання електроенергії не доводить того що елетрика не була проведена до будинку 

Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна, згідно наказу наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 № 127 є обовязковою умовою купівлі -продажу будинку

« Останнє редагування: 13 Листопад 2016, 13:25:11 від Олег Колесников »

«Сумиобленерго»

  • Гість
Re: Відновлення електропостачаня
« Reply #4 : 15 Листопад 2016, 14:11:57 »
        Шановний Олег Колесніков!
        Розглянувши Ваше звернення від 13.11.2016 щодо відновлення електропостачання ПАТ "Сумиобленерго" повідомляє.
З наявної в ПАТ "Сумиобленерго" бази даних побутових споживачів електричної енергії з 1999 року за адресою: с. Новосуханівка, вул. Пролетарська, буд. 4 особовий рахунок на побутового споживача не відкривався, договір про користування електричною енергією не укладався. При обстеженні будинку встановлено, облік електричної енергії відсутній. 
        Разом з тим, повторно повідомляємо, що філією "Сумське МРВЕ" ПАТ "Сумиобленерго" Вам була надана вичерпна відповідь  (вих. №57-14/9073 від 12.09.16) щодо можливості підключення Вашого об’єкту до наших електричних мереж у випадку відсутності в минулому договірних взаємовідносин з ПАТ "Сумиобленерго".
        При виникненні запитань у майбутньому пропонуємо Вам звернутися до Інформаційно-консультаційного центру нашого товариства по телефону, письмово або особисто: 40035, м. Суми, вул. І.Сірка, 7, каб. 208, т. (542) 659-532.           
        Сподіваємось на порозуміння.

« Останнє редагування: 15 Листопад 2016, 14:22:19 від «Сумиобленерго» »