Автор Тема: Послідовність дій при електрифікації комплексної забудови  (Прочитано 480 раз)

Offline Konsta

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
Підкажіть будь ласка, яка послідовність дій та які необхідні документи для випадку електрифікації території комплексної забудови у випадку, коли селищна рада делегує функції замовника до обленерго.

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
1) прийняття органом місцевого самоврядування рішення про те, що відповідні земельні ділянки майбутніх Замовників розташовані на території, що підлягає комплексній забудові;
2) розроблення та затвердження органом місцевого самоврядування детального плану забудови території, що підлягає комплексній забудові;
3) прийняття органом місцевого самоврядування відповідних рішень про делегування ОСР функцій замовника електрифікації території, що підлягає комплексній забудові;
4) розроблення на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації на виконання відповідних робіт з електрифікації території, що підлягає комплексній забудові (або використання раніше розробленої на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації).
5) ПКД передається енергокомпанії;
6) енергокомпанія формуючи Інвестиційну програму на наступний рік включає одним із її заходів електрифікацію даного масиву;
7) Інвестиційна програма (надалі ІП) проходить громадське обговорення (в якості попереднього наміру) й повинна отримати підтримку органів місцевої влади та самоврядування. Під час обговорення буде дискусія щодо більшої актуальності  заходів «реконструювати старі діючі мережі в 6 селах», чи «електрифікувати даний масив» (Закон збереження грошей).
8)Якщо переважить актуальність електрифікації масиву, то ІП з відповідним заходом муситиме пройти погодження Міненерговугілля та отримає проект постанови НКРЕКП про схвалення.
9)Відбудеться громадське обговорення проекту постанови НКРЕКП про схвалення ІП. В даній процедурі знову буде отримуватись згода органів місцевого самоврядування (у більшості -обласного рівня).
10)Після схвалення  проекту постанови Комісії , вона буде затверджена й з початком відповідного року електрифікація масиву почне виконуватись.
11) Якщо буде впроваджене РАБ регулювання, то "конкурентність" різних Інвестиційних заходів істотно знизиться й шанс електрифікації масиву за рахунок тарифів зросте.

Offline Konsta

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 2
    • Перегляд профілю
Дякую. Про РАБ, наче, теж зрозуміло.

Offline ПрАТ Київобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 43
    • Перегляд профілю
Підкажіть будь ласка, яка послідовність дій та які необхідні документи для випадку електрифікації території комплексної забудови у випадку, коли селищна рада делегує функції замовника до обленерго.

     Шановний авторе Konsta!
     Відповідно до положень  пункту 4.1.13. Кодексу систем розподілу*, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі - Кодекс), приєднання електроустановок Замовника на території, що підлягає комплексній забудові (мікрорайон/квартал, вулиця), здійснюється відповідно до умов цього розділу після виконання ОСР, який здійснює на цій території ліцензовану діяльність, електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, згідно з планами забудови відповідної території.
     Одночасно, згідно п. 4.1.14. Кодексу функції Замовника електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, може виконувати суб'єкт, уповноважений згідно із Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності".
     Замовник електрифікації має надати ОСР затверджений органами місцевої влади проект комплексної забудови, який має містити, зокрема:
• детальний план комплексної забудови території, що підлягає електрифікації;
• межі та цільове використання земельних ділянок, у тому числі визначені коридори для інженерних мереж та місця розташування об'єктів енергетики;
• прогнозну максимальну потужність та вимоги щодо надійності електропостачання кожного об'єкта, розташованого на території забудови;
• черги будівництва об'єктів комплексної забудови та прогнозні терміни/строки введення в експлуатацію.
     При цьому, згідно статті 33 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», функції замовника на будівництво виконавчий орган місцевої ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації виконують безпосередньо або можуть делегувати їх на конкурсній основі генеральному підряднику (підряднику) у порядку, встановленому законодавством.
     Згідно п. 4.1.15 Кодексу, електрифікація території, що підлягає комплексній забудові, може бути здійснена за рахунок складової тарифу на розподіл електричної енергії шляхом включення до інвестиційної програми ОСР в установленому порядку у разі забезпечення таких заходів:
     1) прийняття органом місцевого самоврядування рішення про те, що відповідні земельні ділянки майбутніх Замовників розташовані на території, що підлягає комплексній забудові;
     2) розроблення та затвердження органом місцевого самоврядування детального плану забудови території, що підлягає комплексній забудові;
     3) прийняття органом місцевого самоврядування відповідних  рішень про делегування ОСР функцій замовника електрифікації території, що підлягає комплексній забудові;
     4) розроблення на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації на виконання відповідних робіт з електрифікації території, що підлягає комплексній забудові (або використання раніше розробленої на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації) і включає в себе, в тому числі, розроблення на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації на виконання відповідних робіт з електрифікації території, що підлягає комплексній забудові (або використання раніше розробленої на замовлення органу місцевого самоврядування проектної документації).
     Згідно п. 4.4.2 Кодексу до заяви про приєднання додаються:
     1) копія документа, який підтверджує право власності чи користування цим об'єктом, або копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або, за відсутності об'єкта, копія документа, який підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою або копію витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
     У разі відсутності кадастрового номера у свідоцтві про право власності на земельну ділянку - викопіювання з топографо-геодезичного плану або плану забудови території із зазначенням місця розташування земельної ділянки;
     2) ситуаційний план та викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об'єкта (об'єктів) Замовника, земельної ділянки Замовника або прогнозної точки приєднання (для об'єктів, які приєднуються до електричних мереж уперше);
     3) копія паспорта або належним чином оформлена довіреність чи інший документ на право укладати та підписувати договір про приєднання;
     4) техніко-економічне обґрунтування (за наявності).
     
     Замовник - юридична особа або фізична особа-підприємець додатково надає копію витягу з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва платника податку на додану вартість.
     Враховуючи вищевикладене, з метою розроблення проектної документації щодо електрифікації території, що підлягає комплексній забудові, виконавчому комітету органу місцевого самоврядування, в першу чергу,  необхідно звернутись до ПрАТ "Київобленерго" із заявою про приєднання електричних установок певної потужності встановленого зразка, надати документи передбачені п. 4.4.2 та п. 4.1.14 Кодексу та отримати відповідні технічні умови, які  є  невід’ємним додатком до договору про приєднання до електричних  мереж.

*Посилання на нормативно-правовий акт:
постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310:  http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/v0310874-18

З повагою
ПрАТ "Київобленерго"