Автор Тема: Не працює кабінет на сайті Хакрівобленерго. Неможливо подати заяву та зареєструв  (Прочитано 1912 раз)

Offline Alex Kharkiv

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 4
    • Перегляд профілю
На сайті http://oblenergo.kharkov.ua/ є посилання де, як мені сказали у єдиному вікні, можливо призначити зустріч зі спеціалістом, або подати заяву про стандартне приєднання в електронному вигляді.

Призначити зустріч зі спеціалістом можливо лише на 25 квітня 2018 року. А інші дати заблоковані! І навіть на цей день написано " У цей день тижня немає прийому" Як же призначити зустріч зі спеціалістом. Виходить НІЯК (Копія екрану у додатках)

Також я намагався подати заяву через пункт "Приєднання до електричних мереж компанії" -> "Заява на приєднання"
Після заповнення форми мені пропонується "Створити PDF", "Скасувати", "Завершити"
При заповненні форми у мене вимагають ввести "Існуюча дозволена (приєднана) потужність відповідно до умов Договору про постачання (користування) електричної енергії (електричною енергією) (вказати дату укладення та номер Договору)" Як я можу її ввести якщо у мене нове приєднання і немає дати та номеру договору (Копія екрану у додатках)

З пунктами "Створити PDF", "Скасувати" все зрозуміло, не ясно тільки навіщо мені pdf якщо я подаю документи в електронному вигляді
А ось з пунктом "Завершити" - питання.
Після натискання бачу Два повідомлення:
" Ви повинні мати реєстрацію в електронній черзі на завтра чи пізніше "
та
" Заява повинна бути підписана електронним цифровим підписом "
та не призначено ні дати створення заяви ні дати її прийняття (Копія екрану в додатках)

Мене відправляють до електронної черги, в яку я не можу записатися бо " У цей день тижня немає прийому " не кажучи що ця дата через 3 місяці.
Не зрозуміло як додати необхідні документі (право власності, будівельний паспорт та інші)
Яким електронним підписом потрібно підписувати заяву? Де його можна оформити і де на сайті його застосовувати?

Отже у мене такі питання:
1. Як призначити зустріч зі спеціалістом у якого "У цей день тижня немає прийому" а інші дні тижня не доступні
2. Як отримати і куди застосовувати цифровий підпис. Ніякої інформації на сайті на цю тему немає.
3. Чи є керівництво з користування кабінетом, і де воно розміщено?
4. Коли і як можна буде нормально користуватися кабінетом?

На цей час кабінет не працює!
Не можливо ані призначити зустріч з фахівцем, ані подати заяву в електронному вигляді як це передбачено законодавством.

Додатки https://fex.net/#!209934908285?tab=image
« Останнє редагування: 24 Січень 2018, 13:51:43 від Alex Kharkiv »

Offline kharkivenergy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
Згідно з підп. 4 п. 2 розділу І змін до “Правил приєднання електроустановок до електричних мереж”, затверджених постановою НКРЕКП від 30.03.2017 № 441, введена послуга на сайті компанії http://www.oblenergo.kharkov.ua/
Заява про приєднання електроустановки певної потужності додаток 1 до «Правил приєднання електроустановок» (далі - Правила), які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі - НКРЕ) від 17.01.2013 № 32) та копії доданих до неї документів  відповідно до вимог  п. 1.3 Правил:
   - ситуаційний план та викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об`єкта замовника, земельної ділянки або прогнозованої точки приєднання;
   - копія документа, який підтверджує право власності чи користування цим об`єктом або, за відсутності об`єкта, право власності чи користування земельною ділянкою;
   - копія будівельного паспорта або містобудівних умов та обмежень з графічною частиною із зазначенням місця розташування, потужності та категорії надійності електропостачання за кожним об'єктом замовника (для об'єктів, які приєднуються до електричних мереж уперше);
- копія належним чином оформленої довіреності чи іншого документа на право укладати договори особі, яка уповноважена підписувати договори (за потреби), — можуть бути подані замовником через web-сайт компанії із застосуванням електронного цифрового підпису в установленому законодавством порядку. Для того, щоб поставити електронний цифровий підпис на документі, необхідно документ перевести в формат pdf .
Такий "підпис" можна отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів при фіскальній службі або в будь-якій іншій організації, уповноваженій видавати ключі електронного цифрового підпису фізичним і юридичним особам.
Подати заяву можливо наступним чином:
–   Користувач входить в екранну форму заяви та заповнює значення параметрів;
–   Завантажує заяву на свій комп'ютер у форматі pdf;
–   Вибирає дату для отримання сервісної послуги;
–   За допомогою електронно цифрового підпису виконує підписання електронних документів у форматі pdf . Засобами web-сервісу прикріплює підписані документи на сайт.
     У разі відсутності дозволеної потужності та договору з постачання (користування) електричної енергії необхідно при заповненні даних встановити символ “-”.
      Розміщені на сайті в особовому кабінеті документи будуть оброблені працівниками компанії.
    У разі виникнення питань при реєстрації Ви можете звернутися за                      тел. 740-11-69; 740-15-84.

Offline Alex Kharkiv

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 4
    • Перегляд профілю
–   Вибирає дату для отримання сервісної послуги;

де я повинен вибирати дату? Після створення та скачування заявки мене перенаправляють в пункт "Заяви користувача" де немає ніякого поля до можна вибрати дату отримання сервісної послуги? І навіщо мені її вибирати я хочу відправити вам заяву з необхідними документами зараз.
Чи ви маєте на увазі пункт "Зустріч з фахівцем" де пишуть " У цей день тижня немає прийому "?

Скажіть будь ласка де опубліковано посібник користувача, як користуватися кабінетом? як я можу подати заяву в електронному вигляді не відвідуючи вашу установу?

P.S. по зазначеним  телефонам мені запропонували записатися на зустріч с фахівцем через 3 місяці

Offline kharkivenergy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
Компанією вживаються заходи щодо поліпшення якості обслуговування споживачів при подачі замовником заяви про приєднання через web-сайт електропередавальної організації в мережі Інтернет. Інструкція щодо користування сервісною послугою буде розміщена на сайті  АК “Харківобленерго” найближчим часом.

Offline Игорь

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Кабинет не работает. При попытке записаться на прием к специалисту, чтобы отдать готовый пакет документов на увеличение можности действующего подключение, не дает возможность завести дату приема, уже неделю пытаюсь зарегистрироваться! При попытке завести заявление на изменение техпараметров выдает сообщение: Вы должны быть зарегистрированы на получение сервисной услуги. Воспользуйтесь пунктом меню "Встреча с специалистом". Т.е. возникает замкнутый круг. Два раза приходил в Единое окно на прием, отправили регистрироваться на сайте, а также предложили свести с людьми, которые продают место в очереди. Есть подозрение, что надо обращаться в прокурату по данному факту.
« Останнє редагування: 04 Лютий 2018, 12:48:30 від Игорь »

Offline kharkivenergy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
Документи на приєднання електроустановки до мереж компанії можуть бути подані замовником через web-сайт компанії із застосуванням електронного цифрового підпису в установленому законодавством порядку.
Найближчим часом на сайті компанії буде розміщена інструкція щодо користування сервісною послугою.
У “Єдиномі вікні” розміщене інформаційне повідомлення щодо конт. телефону для запобігання корупції 067-690-15-25.

Offline Игорь

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
С удовольствием воспользовался бы данной услугой и специально для этого получил ЭЦП, но данный сервис не работает. Написано: Заявление должнo быть подписанo электронной цифровой подписью. Но кнопка для наложения ЭЦП отсутствует. Когда нажимаю кнопку положить документы, выдает сообщение: Вы должны быть зарегистрированы на получение сервисной услуги. Воспользуйтесь пунктом меню "Встреча с специалистом".

Offline Alex Kharkiv

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 4
    • Перегляд профілю
Повністю підтримую Ігоря!
Дуже хотів би скористатися послугою як це передбачено законодавством і не відвідувати "Єдине вікно"! 

Цитувати
Заява про приєднання електроустановки певної потужності (додаток 2) та копії доданих до неї документів можуть бути подані замовником через web-сайт електропередавальної організації в мережі Інтернет із застосуванням електронного цифрового підпису в установленому законодавством порядку.
(Правил приєднання електроустановок до електричних мереж п. 1.3)

Позбавляючи людей можливості подати документи через "web-сайт електропередавальної організації в мережі Інтернет" АК "Харківобленерго" умисно порушує закон! Зміни щодо подачі заяви на "web-сайт електропередавальної організації" були прийняті 30.03.2017 але й досі кабінет не працює.

p.s.
Щодо
Цитувати
У “Єдиномі вікні” розміщене інформаційне повідомлення щодо конт. телефону для запобігання корупції 067-690-15-25.
Після намагань подати заяву схиляюся до думки що цей телефон розмістили саме ті з ким потрібно боротися.

p.s.s.
Як оперативно співробітники змінили формулювання "Вы должны имень регистрацию в электронной очереди на завтра или позже" https://ibb.co/gXMhVc на "Ви повинні бути зареєстровані на отримання сервісної послуги. Скористайтеся пунктом меню "Зустріч з фахівцем". 24 січня коли я писав перший пост мене відправляли до «електроної черги» яка вже скасована як мені сказали, тепер вже відправляють на "Зустріч в фахівцем". От би так швидко і роботу кабінету налагодили і інструкцію написали. Щоб люди не на форумі писали а через сайт подавали документи і отримували послугу.

Offline Игорь

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Странное создается впечатление, когда на местном уровне уже сейчас готовы выполнить необходимые работы, есть люди и необходимые мощности, клиент готов оплатить требуемую немаленькую стоимость услуг и пакет документов на руках, а в "Центре" затягивают процесс и требуется как минимум 3 месяца ждать очереди, если еще и получится попасть в эту очередь.

Offline Игорь

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Перезвонили из Харьковоблэнерго и предложили прийти на прием к специалисту. Сегодня передал пакет документов, все произошло очень оперативно. На данный момент вопросы исчерпаны, теперь ожидаю ответ по технической возможности увеличения мощности действующего подключения и сроках выполнения работ. Впечатление про сервис улучшилось и настроение тоже. Надеюсь, что продолжение и результат будут в таком же позитивном ключе.

Offline Вячеслав

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
Не пойму что за трудности, на прошлой неделе отправил документы в электронном виде с ЭЦП,  с первого раза не вышло, выдало ошибку, повторил еще раз документы были отправлены.  Вчера заехал в облэнерго проверить получили мои документы или нет. В Едином окне при мне проверили присланные мною документы, все ок все в порядке, замечаний нет, жду готовые документы.  Можно было и не приежать как мне сказали в окне выяснить можно по телефону получили они документы или нет. Зашел без очереди, обслужили очень корректно, а недовольные всегда найдутся.

Offline Игорь

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Очень рад за Вячеслава, что ему так легко удалось зарегистрироваться и передать документы. Немного смущает, что Вячеслав зарегистрировался только, чтобы написать одно сообщение и пробыл на форуме аж 3 минуты. Было бы неплохо если бы он поделился с остальными тонкостями регистрации заявки, а они есть: определенный порядок и время. Также хочу дополнить, что пакет документов указанный на сайте неполный. Я регистрировал заявку на увеличение мощности действующего подключения частного дома: дополнительно к "витягам з реєстру" для подтверждения прав собственности на землю и дом, предоставил копии договоров купли-продажи дома и земли, а также копии паспорта и ИНН, что не указано в перечне документов. Поэтому не забудьте сделать копии.

Offline Надежда Братищенко

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю
Не могу, как Алекс пожаловаться на сложности сдать документы на подключение. Я отправила пакет документов почтой. Перезвонили, сообщили о неточностях в документах.  Довезла, теперь жду счет на оплату.

Offline Alex Kharkiv

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 4
    • Перегляд профілю
Згоден в Ігорем.
Вже є двоє людей які зареєструвалися лише для того щоб похвалитися як все просто.
Гадаю багатьом користувачам було б цікаво щоб вони розповіли, як їм це вдалося.
Як подати заявку поштою. Та як все ж користуватися кабінетом.
Дуже сподіваюся що це реальні люди які поділяться з користувачами форуму своїм досвідом.