Автор Тема: Підбірці  (Прочитано 1170 раз)

Offline Максим Ант

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 9
    • Перегляд профілю
Підбірці
« : 15 Грудень 2017, 17:49:34 »
Шановне львівобленерго

Я є вашим користувачем в с. Підбірці, Пустомитівського району, вул. Зелена 9.
Протягом періоду з вересня 2017р. я спостерігаю постійне пропадання електроенергії по одній з фаз а також дуже низьку або зависоку напругу по інших фазах.

Прохання відповісти на запитання - чим викликані ці коливання і пропадання напруги?
Чи достатньо потужності трансформатора для всіх будинків, які підключені до трансформатора?
Чи заплановані якась модернізація вашого обладнання для усунення цих недоліків?

Також прошу пояснити чому не було напруги по одній з фаз в період 05.09-15.09 (10 днів).
Весь цей період на вашій гарячій лінії мені повідомляли що проблеми з трансформатором і його будуть замінювати. Чи була проведена заміна трансформатора? Якщо ні, які роботи були  проведені?

Також прошу  прийняти до уваги, що 06.10, 10.10, 03.12, 04.12, 05.12, 11.12, 15.12 не було одної фази. На даний момент (15.12.2017 18:20) напруги так і нема.

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Re: Підбірці
« Reply #1 : 18 Грудень 2017, 21:51:39 »
"а в ответ - тишина", "Львівобленерго" не усвідомлює того, що для споживачів електроенергії є очевидною неспроможність "Львівобленерго" постачати якісну електроенергію згідно договорів та діючих стандартів через практично стовідсотковий знос їх мереж.
« Останнє редагування: 18 Грудень 2017, 21:55:31 від majorivka »

Offline ПрАТ Львівобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 17
    • Перегляд профілю
Re: Підбірці
« Reply #2 : 17 Січень 2018, 16:31:35 »
Шановне львівобленерго

Я є вашим користувачем в с. Підбірці, Пустомитівського району, вул. Зелена 9.
Протягом періоду з вересня 2017р. я спостерігаю постійне пропадання електроенергії по одній з фаз а також дуже низьку або зависоку напругу по інших фазах.

Прохання відповісти на запитання - чим викликані ці коливання і пропадання напруги?
Чи достатньо потужності трансформатора для всіх будинків, які підключені до трансформатора?
Чи заплановані якась модернізація вашого обладнання для усунення цих недоліків?

Також прошу пояснити чому не було напруги по одній з фаз в період 05.09-15.09 (10 днів).
Весь цей період на вашій гарячій лінії мені повідомляли що проблеми з трансформатором і його будуть замінювати. Чи була проведена заміна трансформатора? Якщо ні, які роботи були  проведені?

Також прошу  прийняти до уваги, що 06.10, 10.10, 03.12, 04.12, 05.12, 11.12, 15.12 не було одної фази. На даний момент (15.12.2017 18:20) напруги так і нема.
            Шановний Споживач!
            Зважаючи на можливі максимальні відхилення параметрів рівнів напруги у Вашому житловому будинку в окремі періоди максимальних і мінімальних навантажень Пустомитівському РЕМ доручено виконати необхідний обсяг робіт по розділенню існуючої ПЛ-0,4 кВ Л-1 від КТП-417 на дві окремі ПЛ та виконати заміну на окремих ділянках проводів малого перерізу марки А-25 на проводи марки А-50 і регулювання напруги на виводах 0,4 кВ силового трансформатора. За проведеними розрахунками це дозволить суттєво зменшити спадки напруги на ПЛ в періоди максимальних навантажень та забезпечити мінімальне їх коливання в періоди максимального та мінімального навантаження.
Роботи заплановано завершити до 31.01.2018 року.

Offline Максим Ант

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 9
    • Перегляд профілю
Re: Підбірці
« Reply #3 : 01 Лютий 2018, 13:19:47 »
Дякую за відповідь.

Станом на 01 Лютого 2018р заміну проводів проведено не було.

Крім того хочу зазначити, що в період 22:00 30.01.2018 - 07:00 31.01.2018 не було напруги по одній з фаз.
На скільки мені відомо - в черговий раз згорів запобіжник на трансформаторі як результат КЗ.

Offline Максим Ант

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 9
    • Перегляд профілю
Re: Підбірці
« Reply #4 : 01 Лютий 2018, 17:02:28 »
Шановне Львівобленерго, прошу пояснити мені, чому ваша відповідь є неповна? Чи це є якась секретна інформація?
А саме не надана відповідь на:
Цитувати
Також прошу пояснити чому не було напруги по одній з фаз в період 05.09-15.09 (10 днів).
06.10, 10.10, 03.12, 04.12, 05.12, 11.12, 15.12 не було одної фази.
Згідно інформації з сайту обленерго http://loe.lviv.ua/ua/avarijni_vidkluchenna в файлах-звітах для вказаних днів, нема інформації про аварійні вимкнення.
Проте неодноразові мої і інших сусідів дзвінки на гарячу лінію в цей час свідчать про проблеми, які схоже хочуть приховати від НКРЕКП.
Також на згаданій сторінці сайту нема інформації, чому саме відбувалося пропадання електрики 30-31 Січня 2018р

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Re: Підбірці
« Reply #5 : 03 Лютий 2018, 22:38:09 »
Чому б Львівобленерго не представити інформацію про рівень електричної напруги з електронного лічильника даного споживача у вказані дати, щоб підтвердити або спростувати дану інформацію? Ця інформація надходить до Львівобленерго по GSM і в них зберігається. Даний обов'язок покладається на ОСР - оператора системи розподілу, яким вже скоро стане Львівобленерго згідно Кодексу системи розподілу, проект якого підготувала НКРЕКП.
« Останнє редагування: 03 Лютий 2018, 22:45:36 від majorivka »

Offline ПрАТ Львівобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 17
    • Перегляд профілю
Re: Підбірці
« Reply #6 : 05 Лютий 2018, 14:37:54 »
Шановний Споживач!
Виконання необхідного обсягу робіт по розділенню існуючої ПЛ-0,4 кВ Л-1 від КТП-417 на дві окремі ПЛ та заміну проводу в прогонах даної ПЛ було заплановано на 29.01.2018 р. Проте, 29.01.2018 р. роботи не виконувались у зв’язку з введення особливих умов безпечного виконання робіт в ПрАТ «Львівобленерго», пов’язаних з нещасним випадком.
Після завершення дії особливих умов безпечного виконання  робіт Пустомитівським РЕМ  згідно ПКЕЕН буде подана заявка на припинення електропостачання споживачів від ПЛ-0,4кВ Л-1 КТП-417 і протягом 10 днів від подання заявки , зазначений вище обсяг робіт буде виконано.
Щодо відсутності напруги , дійсно 30.01.2018р. на даній ПЛ-0,4кВ була відсутня подача електроенергії  по одній із фаз. Електропостачання було відновлено 31.01.2018 року о 00год.22хв.