Автор Тема: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені  (Прочитано 4616 раз)

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Українське законодавство грунтується на принципі:
"Дозволено все, що не заборонено Законом, або договором".
Законом рекомендований платіж не заборонено.
Публічний договір про постачання природного газу побутовим споживачам також не забороняє рекомендованого платежу.
Обставини можуть змінитись, якщо споживач укладе з постачальником додаткову угоду (в порядку конкретизації), якою буде заборонено відображати в рахунку Рекомендований платіж.
Ігнорування такої додаткової угоди  матиме основу для оскарження (в суді).
Ваша позиція грунтується на іншому принципі "Заборонено все, що не дозволено Законом, або договором". Інплементація такої позиції потребує іншого Законодавства.

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Так дивно грунтується позиція, якщо, Законом дозволено, то звісно можно натякнути зазделагіть, при цьому відобразити у рахунках суму, яка у два рази перевищує суму сплату, і це відображається саме в графі сплатити за 5 робочіх днів.
Закони, нажаль, розраховані для людей, для тих хто їх намагається втілити, та при цьому захистити власні інтереси, це вже називається по іншому… Щоб довго не товкти те, про що вже тривалий час нам намагаються «нав’язати» - захист власної шкіри, та свого карману, а що стосується людей… то ніколи товста шкура не буде дбати про захист саме тих, хто годує ненаситне…
Якщо стисло по темі, принципово, натяк на Закон, який ще не вступив в силу, але вже діє в конторах – це тиск на споживачів.
Квитанція – це підтвердження факту вимагательства, бо саме там чітко вказана сума, яку треба сплатити до 5 робочіх днів! Мабуть для деякої категорії 5-7тис.гривень, це копійки, та то таке, можливо заплатити за рік – це півкопійки,  грійся собі, але є і такі випадки, що не факт, що в кінці року… навіть аванс не виросте в величезний борг… тому, що немає довіри зовсім цим структурам, які обкрадають власний народ.
Не виконуються Закони в першу чергу тими, ким повинні виконуватися, саме творцями…


Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
Вітаю, усіх форумчан с Різдвом Христовим.
Сьогодні в ЗМІ була розміщена інформація від НКРЕКП, що внесені зміні до Правил НКРЕКП №2494, 2496. Тепер більш детально закріплено, коли Постачальник газу, може відключити побутовому Споживачу газ по домоволодінню.
Надаю посилання для уточнення інформації  https://hyser.com.ua/community/kak-i-v-kakih-sluchayah-v-ukraine-v-2018-godu-budut-prekrashhat-postavku-gaza-292888
В даній статті найбільш спірним підпунктом, є підпункт який стосується квитанції
«Согласно правилам, компании, которая поставляет газ, разрешено прекращать газоснабжение жилого помещения, если потребитель не оплатил квитанцию за газ в течение 10 дней после срока, прописанного в договор.»
У мене,  як побутового Споживача, багато запитань, з приводу отримання квитанції та сплаті за газ по квитанції.
Не зважаючи на те, що НКРЕКП, як контролюючий орган дало пояснення зо вказаний так званий «рекомендований платіж» в квитанції не є обов’язковим до сплати  для побутового Споживача, Постачальник все рівно в виписаній квитанції вказує суму до сплати включаючи «рекомендований платіж»
Враховуючи те, що на практиці у нас виходять випадки, що норму Постанови, або Закону, у нас читають до того місця кому як вигідно, хотів би отримати інформацію від НКРЕКП, а чи не буде Постачальник газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» так називає мий «рекомендований  платіж» відносити до заборгованості Споживачу, створюючи тим самим, «штучно утворений борг» який буде існувати підставою для вимкнення газу по домоволодінню і вважати це не сплатою Споживачем за газ по квитанції.     

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
В ЗМІ надруковано слідуючу інформацію
http://www.litsa.com.ua/show/a/39725
В двадцатых числах декабря жители Днепра начали получать квитанции для оплаты за услуги потребления газом от ООО «Днепропетровскгаз Сбыт». При этом столбец «Пеня за попередні періоди» оказался не с нулевым значением, как ранее, а заполнен цифрами (разными для каждой квитанции), обозначающими суммы в гривнах.Об этом стало известно от читателей интернет-издания «Лица».Напомним, новый Закон «О жилищно-коммунальных услугах» был принят Верховной Радой в середине ноября. В нем действительно прописано начисление пени, однако закон вступит в силу спустя 6 месяцев после опубликования, а сама норма, связанная с пеней, должна вступить в силу только с 2019 года.На газовом предприятии пообещали в ближайшие дни официально обнародовать разъяснения по поводу «пени» в квитанциях за ноябрь, но из неофициальной информации стало известно, что причиной появления цифр в столбце «пеня» может быть сбой в типографии, в результате которого в графу «пеня» попала информация с предыдущего столбца «Перерахунки у листопаді». При этом в итоговой сумме к оплате задвоенная цифра учитывается только один раз, то есть из столбца о перерасчете.

У мене, як у побутового Споживача запитання до НКЕРКП, так хто ж буде нести відповідальність за те, що побутові Споживачі, зазнали, як фінансових, так і моральних збитків.

Враховуючи те, що такий надісланий рахунок Постачальником газу ТОВ « Дніпропетровськгаз збут» вводить побутового Споживача в оману та завдає фінансових та моральних збитків, та унеможливлює Споживача отримати інформацію про чіткий розрахунок за спожитий газ а це є порушенням Постанови НКРЕКП №2496 в якому закріплено, що Споживач має право на чітке розуміння фінансової ситуації з приводу газопостачання.

Тобто на мою думку, перш ніж розсилати рахунки Споживачу, Постачальник повинен був перевірити шаблон..
Рахунок, завжди робиться по встановленому шаблону..

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
В доповнення до всього, хотів би звернутись до НКРЕКП, ще з приводу того, чому Постачальник газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» та ПАТ «Дніпрогаз» порушують знову права Споживача.
На сьогоднішній день, складається так ситуація, що вже на протязі 3 днів не має можливості отримати рахунок за спожитий газ в «особистому кабінеті» його не має написано тільки «сервіс в розробці» вчора наприклад, взагалі не було можливості зайти в «особистий кабінет» він не працював.
У мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, чому Постачальник порушує права Споживача, та я, як Споживач не маю можливості отримати рахунок  для сплати за газ до 10 числа, такі дії є порушенням Постанови НКРЕКП №2496 Постачальником.

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Як все по суті... сьогодні вже 17.01.18 ... в особистому кабінеті - сервіс отримання квитанції ще в розроботці!))))))
Навіть щось казати про це буде не почуте... а взагалі, ми так звикли до того, що розрахування сплати за фактично використаний газ, споживач розраховує самостійно, бо після отриманих квитанцій, самі розумієте, то враховуємо, то не треба враховувати, бо нова квитанція - це нові суми до сплати(якщо звісно їх перерахують так, як потрібно, згідно встановлюючих документів), які виявляються, ні не являються законими))... ото загадка! Так будуть за листопад перероблені квитанції чи ні?
Тут питання вже друге назріває, по договору, майже кожен споживач повинен сплатити рахунок до 10 числа, ось тут виникає багато запитань, бо на сайтах газових постачальників сплата за спожитий газ відбувається до 25 числа поточного місяца за попередній місяць... так виникає питання... що споживач підписав... договір, яким надає можливість постачальникам приймати незаконні рішення з приводу сплати за спожитий газ, та нарахування пені за не вчасну сплату(до 10 числа!) ... і що будемо робити з цим?

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
Хотів би звернутись до НКРЕКП, як контролюючого органу, ще з таким запитанням.
А чи повинен Постачальник газу  переоформлювати договір на постачання газу зі Споживачем з урахуванням нового Закону України « Про житлово-комунальні  послуги»
В новому ЗУ «Про ЖКП» змінено поняття «Споживач», згідно нового Закону тепер це поняття зазначено, як «індивідуальний споживач»
Якщо ж Постачальник газу  ПАТ « Дніпропетровськ газ» та ТОВ «Дніпропетровськ газ збут» останній час люблять спиратись на оновлений Закон України «Про житлово-комунальні послуги» та акцентувати увагу  на пені, хоча дана норма Закону стосовно пені вводиться  з 01.01.19 то вони ж і повинні змінити договір постачання газу з урахуванням зміни формулювань понять в Законі України, бо на мою думку несумісність понять ставить під сумнів чинність договору.

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Я впевнена, що названі Вами суб'єкти господарювання виконають вимоги постанов НКРЕКП, якими на виконання вимог нового законодавства Регулятором буде внесено зміни в Типовий договір розподілу природного газу (постанова 2498/2015) та  Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам(2500/2015).

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
Я впевнена, що названі Вами суб'єкти господарювання виконають вимоги постанов НКРЕКП, якими на виконання вимог нового законодавства Регулятором буде внесено зміни в Типовий договір розподілу природного газу (постанова 2498/2015) та  Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам(2500/2015).
Так в Постановах НКРЕКП №2498,2500  закріплено, що Постачальник має вносити зміни до договору, якщо виникають зміни в законодавстві.

Також, Вами написано, що Постачальник внесе зміни згідно Постанов НКРЕКП №2498,2500  та Ви впевнені що він їх виконає, закріплена вимога  в нормативно-правовому акті, це не значить як вказує практика що ця вимога виконана в реалі.

На мою думку, на даний час, я бачу перевищення своїх прав Постачальником газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» що в друкованих рахунках посилаються на пеню, а до речі в особистому кабінету рахунку на оплату по сей день не має, хоча знову ж таки на вимогу Постанови НКРЕКП № 2500 рахунок повинен бути виставлений в «особистому кабінеті» до 10 числа, але чомусь ця вимога НКРЕКП не виконана Постачальником?

А конкретно то перевищення своїх прав Постачальником я бачу в тому, що в друкованих рахунках надісланих поштою йде посилання на новий ЗУ «Про житлово комунальні послуги» та те, що я як Споживач в разі не своєчасної сплати за газ повинен сплачувати пеню, не зважаючи на те, що даний Закон не зважаючи на те що він підписаний, вступає в силу тільки 10.06.18 але на нього чогось ТОВ   «Дніпропетровськгаз збут» посилається, а норма про пеню даного Закону вступить в силу тільки з 01.01.19.

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Поміркуємо з приводу останніх подій:

ПОСТАНОВА
30.09.2015                   № 2498


ТИПОВИЙ ДОГОВІР
розподілу природного газу


Щось так написали… малесеньким шрифтом… що навіть і не помітно спочатку… це щоб споживач часом не помітив?( з постанови )

V. Порядок обліку природного газу, що передається Споживачу

5.6. Після визначення загального об’єму розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу, приведеного до стандартних умов, Оператор ГРМ в установленому порядку здійснює переведення величини об’єму природного газу в обсяг розподіленої (спожитої) енергії, що має визначатись за трьома одиницями виміру: в – кВт•год, в – Гкал, в – МДж.

Ось дуже мене хвилює той момент, коли вказані кВт*год… так… наче ми сплачуємо за світло яке заголом використовуємо по домоволодінню, щось по другому колу нас забов»язують платити… поясніть,  як таке може бути, щоб за кВт, які нараховують за котел (без світла він не буде працювати), а це означає, що ми сплачуємо за світло ДТЕКу, та й ще щось мають газові контори… чи не забагато для того, щоб мали ще і за це…маячня просто…

5.6. Після визначення загального об’єму розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу, приведеного до стандартних умов, Оператор ГРМ в установленому порядку здійснює переведення величини об’єму природного газу в обсяг розподіленої (спожитої) енергії, що має визначатись за трьома одиницями виміру: в – кВт•год, в – Гкал, в – МДж.
Дані про об’єм (м куб.) та обсяг (кВт•год, Гкал, МДж) розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу за розрахунковий період (місяць) зазначаються Оператором ГРМ в особистому кабінеті Споживача (після його запровадження) та/або в рахунку про сплату послуги за цим Договором.

Так ось він який стандарт!!! 
Двійний розрахунок, це так по стандарту, це так по «європейські», аж смішно… газ ледве гріє, замість підігріву за декілька хвилин, чекаємо підігріву у 10 разів більше…


VІ. Порядок розрахунків

6.4. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу за цим Договором здійснюється Споживачем, який є побутовим, до 05 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу, на підставі рахунка Оператора ГРМ.

Дата оплати визначається датою, на яку були зараховані кошти на рахунок Оператора ГРМ.

6.5. У разі виникнення у Споживача заборгованості за цим Договором Сторони  можуть укласти графік погашення заборгованості, який оформлюється додатком до цього Договору або окремим договором про реструктуризацію заборгованості.
У разі відсутності графіка погашення заборгованості Оператор ГРМ має право грошові кошти, отримані від Споживача в поточному розрахунковому періоді, зарахувати в рахунок погашення існуючої заборгованості Споживача відповідно до черговості її виникнення.

Тобто, дата оплати до 05 числа(включно!) – це навіть не та дата, яка позначена зараз у договорах – до 10 числа – так цією постановою, нас позбавили взагалі прав розрахунків – я маю на увазі кошти, які чи будуть на той момент отримані як заробітна плата… але звісно, чи це хвилює монополістів…хвилює, ще як! отримати кошти за ті разрахунки якими вони вгоняють у штучні борги споживачів навмисно, та ще отримати пеню.
Тобто, ми до 05 числа (включно) надаємо показники до особистих кабінетів, але вже повинні сплатити за газ?!!!!!!
ЦЕ ЩО… ТРАВЛЯ ВЖЕ, ЧИ ЯК?!
І це ще не все, борг вже буде, а звісно і пеня буде нараховуватися вже с 06 числа… і треба складати вже графік заборгованністі?!
Або: це оплата наперед(авансом)? Хтось щось розуміє з цього приводу?( 05 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги)

Це вже по «європейські» на 100%...



7.4. Споживач зобов'язується:
1) здійснювати розрахунки в розмірі, строки та порядку, визначені цим Договором;

Глобальне потепління… одна надія на нього))))
У цілому: мені дуже шкода, що людям треба через це проходити…дуже шкода, що ті хто штовхая народ на це – навіть не думає о народі. Все що буде за цим, а це обов»язково буде, коли прийде лише одна людина(лише одна!), яка зупинить те, що відбувається… і як для цієї людини – НАРОД буде з ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ!



Offline Yuriy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 98
    • Перегляд профілю

V. Порядок обліку природного газу, що передається Споживачу

5.6. Після визначення загального об’єму розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу, приведеного до стандартних умов, Оператор ГРМ в установленому порядку здійснює переведення величини об’єму природного газу в обсяг розподіленої (спожитої) енергії, що має визначатись за трьома одиницями виміру: в – кВт•год, в – Гкал, в – МДж.

Ось дуже мене хвилює той момент, коли вказані кВт*год… так… наче ми сплачуємо за світло яке заголом використовуємо по домоволодінню, щось по другому колу нас забов»язують платити… поясніть,  як таке може бути, щоб за кВт, які нараховують за котел (без світла він не буде працювати), а це означає, що ми сплачуємо за світло ДТЕКу, та й ще щось мають газові контори… чи не забагато для того, щоб мали ще і за це…маячня просто…


Статья старенькая, но актуальная. В ней нет информации о реверсных поставках наших "друзiв", но может это и к лучшему - знания приумножают печаль...
В конце статьи ответ на Ваш вопрос.
http://argumentua.com/stati/kachestvo-gaza-za-chto-my-platim-nyuansy-naduvatelstva
« Останнє редагування: 19 Січень 2018, 08:57:45 від Yuriy »

Offline Алена Владимировна

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Що не речення, то ШЕДЕВР!!!)) (з тексту)
В Україні навчилися " бодяжить" не лише бензин, але і газ. Споживачі буквально платять за повітря. До того ж в Україні немає єдиної системи (ЄС) контролю якості газу.

Втім, публічно викладені проблеми ніхто не визнає. Представників облагазів на відвертість викликав один з керівників НКРЕ - кореспонденти " ВД" обговорювали з ним проблему якості газу, і чиновникові самому сталі цікаві нюанси.
На питання про можливості додавання азоту в природний газ, наш співрозмовник з Інституту газу сказав, що таке можливо, але в подробиці вдаватися відмовився.
А потім акуратно " з'їхав" з прохання допомогти провести аналіз побутового газу.
В Україні немає єдиної системи (ЄС) контролю якості газу, і навіть немає приладів для здійснення такого контролю.

Тобто, якщо, газ не відповідає – тоді, про які кВт*год, кДж. взагалі може йти мова…але, нам все рахують, якщо все так, тоді кВт на котли потребується ще більше, щоб котли працювали а не гасли (завдяки неякісного газу), чим далі, тим питань виникає все більш.

Останній абзац мене взагалі шокував:
У таких країнах, як США і Бразилія, які займають величезну територію, сортування природного газу по калорійності і встановлення відповідної ціни на нього вводиться диференційовано по різних регіонах і різних штатах. При цьому, що особливо важливо, об'єми спожитого газу обчислюються не в метрах кубічних, як в Україні, а в енергетичних одиницях - кДж або кВт, т. е. здійснюється перерахунок спожитого газу з урахуванням його теплотворної здатності.
Хтось-небудь на собі відчув перерахунок з урахуванням теплотворної здатності?)))))
Питання одне: скільки ще буде відбуватися ця омана народу  і коли нарешті ми будемо отримувати калорійний газ, який буде відповідати той ціни, яка на зараз дійсна – для всіх однакова, і не відповідає якості газу по «європейському стандарту» . Де ті які вимагають підняття цін, де їх особливий контроль за тим, що тече по трубам до домівок?


Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері енергопостачання, на яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпропетровськ газ» порушує права побутових Споживачів.

На сьогоднішній день станом на 18.02.18 в «особистому кабінеті» не сформовано рахунок за спожитий газ, відображається повідомлення «технічні роботи» також відсутня інформація за 2017 рік з приводу річного споживання газу.

Такі дії Постачальника на мою думку порушують Постанови НКРЕКП №2496,2498,2500 де чітко закріплено, що «особистий кабінет»  це є комунікативний засіб між Споживачем та Постачальником, та Постачальник повинен в «особистому кабінеті»  надавати інформацію Споживачу, яка стосується споживання газу, фінансового стану та ін.

Не відображання такої інформації в  «особистому кабінеті» є порушенням прав Споживача.

Offline Yevgeniy

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 27
    • Перегляд профілю
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері енергопостачання, на яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпропетровськ газ» порушує права побутових Споживачів.
Станом на 01.03.18 не має можливості зайти до "особистого кабінету" на сайті ПАТ "Дніпропетровськ газ" вказується "помилка 503"

Друге запитання чому Постачальник газу акцентую увагу СЬОГОДНІ НА ДВОРІ ВЖЕ БЕРЕЗЕНЬ а в "особистому кабінеті" Споживача до сих пір не має рахунку, коли працював сайт Постачальника то рахунок стояв за "грудень 2017" за січень рахунку не було в "особистому кабінеті"

Також чому до сих пір не надходить навіть роздрукований рахунок який раніше приносили працівники від Постачальника

В мене знову запитання чому Постачальник порушує Постанову НКРЕКП №2500. Постачальник не має жодної можливості бути проінформованим з приводу того скільки сплачувати за газ.

Також такі діїі постачальника порушують Постанову НКРЕКП №2496 №2498 в яких закріплено, що Споживач повинен передати показники за газ з 1 по 5 число.

Тобто коли не працює сайт Постачальника то таким чином Постачальник порушує одразу три Постанови НКРЕКП №2500 в якій закріплено, що "особистий кабінет" є комунікативний засіб між Споживачем та Постачальником за допомогою якого Споживач отримує інформацію та передає показники, та Постачальник порушує Постанову НКРЕКП №2496 та №2498 тобто порушуються права Споживача на право передання показників за газ 

Offline НКРЕКП

  • Global Moderator
  • Newbie
  • *****
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Відповідно до положень пункту 24 розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджені постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 (далі – Правила) постачальник зобов'язаний, зокрема, надавати побутовим споживачам інформацію, передбачену Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення», зокрема щодо ціни природного газу, порядку плати за спожитий природний газ, прав та обов'язків побутового споживача, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та інші відомості згідно з вимогами та умовами цих Правил, як вказано в договорі постачання природного газу побутовим споживачам; створити точки контакту для надання інформації побутовим споживачам. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки мають бути передбачені у заяві-приєднанні та/або договорі постачання природного газу побутовим споживачам і на веб-сайті постачальника у мережі Інтернет.
Відповідно до інформації, наданої ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у зв’язку з технічними роботами в особистих кабінетах споживачів газу на деякий час була відсутня можливість завантаження рахунка за природний газ, використаний минулого місяця. Станом на 28.02.2018 робота онлайн-сервісу поновлена (в частині завантаження рахунку за послуги газопостачання та перегляду обсягів річного споживання природного газу), у зв’язку з чим, споживачі можуть безперешкодно завантажити рахунок для зручності при розрахунку за послуги з газопостачання.
Слід відмітити, що положеннями пункту 21 розділу ІІІ Правил визначено, що побутовий споживач має право, зокрема, на проведення звіряння розрахунків з підписанням відповідного акта; безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу.
Таким чином, у разі сумніву споживачів природного газу щодо правомірності нарахувань за надані послуги з газопостачання вони мають право звернутись до газопостачального підприємства для проведення звірки витрат газу, нарахувань та оплат по особовому рахунку та отримати відповідні детальні роз’яснення по нарахуванням.
Згідно даних ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у разі необхідності отримання інформації про обсяги спожитого природного газу та інші показання власного споживання природного газу, споживачі мають низку способів отримання необхідної інформації про стан особового рахунку, а саме:
   - зателефонувати до контакт-центру ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (тел. (056) 794 03 04), для споживачів природного газу Дніпропетровської області – (056) 78 70 104, для споживачів природного газу м. Дніпро – (056) 78-78-104, для споживачів природного газу м. Кривий Ріг – (056) 46 26 104;
   - надіслати смс на номер 7104 (формат повідомлення: слово «Баланс» (або «Balance») та через пробіл номер особового рахунку (10 цифр);
-   звернутись до територіального відділу реалізації ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (усно чи письмово).