Автор Тема: Злочинна бездіяльність "Львівобленерго", з чого все почалося  (Прочитано 4679 раз)

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Прошу переглянути свіжу інформацію на нашому сайті http://loe.ant.lviv.ua/home/practice/majorivka/2018r

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
   НКРЕКП підготувала проект постанови про Кодекс систем розподілу.
http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Proekty/poekty_oznaky_regulatornyh_aktiv/2017/pr_315/pr_315_29.12.2017.pdf
   Особливої уваги заслуговує розділ 6 та 13.
   13.2.7. Споживач має забезпечити відповідні умови для місця встановлення
вимірювального засобу, які забезпечать захист цього засобу вимірювання від
несанкціонованого втручання в його роботу протягом проведення вимірювання параметрів
якості електричної енергії. ОСР встановлює засіб вимірювання параметрів якості електричної
енергії після забезпечення відповідних умов для встановлення даного засобу. У разі
неможливості встановлення вимірювального засобу в точці приєднання вимірювання
проводиться на електроустановках ОСР якнайближче до точки приєднання.
13.2.8. Усі витрати, пов’язані із вимірюванням параметрів якості електричної енергії,
покриває ОСР. У разі доведення за результатами вимірювання дотримання нормативних
показників якості електричної енергії, ОСР має право отримати від Споживача суму таких
витрат у розмірі, що не перевищує встановлену Регулятором межу. Перед проведенням
вимірювання ОСР зобов’язаний повідомити Споживача про витрати, які він може понести за
результатами цього вимірювання.
   Тут виникає багато протиріч.
1. У разі
неможливості встановлення вимірювального засобу в точці приєднання вимірювання
проводиться на електроустановках ОСР якнайближче до точки приєднання - у мене, наприклад, точкою приєднання за договором є з'єднання на опорі, тому не зрозуміло яке відношення в даному випадку має споживач до встановлення приладу. Навіть якщо точка приєднання за договором на лічильнику, а він в приватних будинках встановлений на стіні будинку, то електропостачальнику(оператору системи розподілу згідно Кодексу) потрібно зірвати пломбу, відкрити шафу лічильника, прикрутити дроти до клем ввідних автоматів струму, а далі? шафу потрібно закрити для збереження герметичності, але вона через під'єднані дроти не закриється повністю, а прилад куди діти тоді? на табуретку поставити під лічильником? а якщо дощ чи сніг? і як я маю відповідати за прилад, який коштує купу грошей, що буде стояти зовні будинку? чергувати біля нього 24 години - мінімальний термін згідно ГОСТ 13109-97.
« Останнє редагування: 29 Січень 2018, 21:00:29 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
"У разі доведення за результатами вимірювання дотримання нормативних
показників якості електричної енергії, ОСР(оператор систем розподілу) має право отримати від Споживача суму таких
витрат у розмірі, що не перевищує встановлену Регулятором межу" - тобто я маю довіряти вимірюванням таких недобросовісних ОСР, як Львівобленерго? Як я реально бачу такі виміри - вони, наприклад, повішають металеву шафу високо на опорі, де за договором точка приєднання, щоб не вкрали, помістять туди свій прилад контролю якості, який підключать до проводів на опорі, на другий день прилад знімуть і через місяць напишуть лист, що в мене показники електроенергії в нормі і виставлять рахунок за понесені витрати. Фактично це майже не відрізняється від того, що вони роблять зараз - міряють напругу тестером, тільки тепер вони мусять підключити прилад контролю якості(який ще треба мати), але я навіть не буду знати чи той прилад щось записує... чим вони докажуть, що протокол вимірювання саме в мене на межі розподілу, тобто, тепер за своє звернення про неякісну електроенергію ми будемо платити! Текст Кодексу відірваний від реальності, як Львівобленерго...
13.2.9. Споживач за письмовою згодою ОСР має право сам організувати проведення таких
вимірювань - цей пункт насправді корисний, виправляє недоліки ПКЕЕН, оскільки така можливість там прописана(без письмової згоди), та такі вимірювання не могли бути легітимні у випадку їх проведення в точці розподілу(наприклад, на опорі обленерго), бо організація, яка би їх проводила, маючи дозвола і ліцензії на проведення таких вимірювань, проводила би їх без згоди на то обленерго(такої згоди обленерго би ніколи не дало, це зрозуміло). В мене нема інформації про хоча б одне вимірювання організацією з дозволами на вимірювання в Україні, організоване споживачем, яке би визнало обленерго. Тільки чи надасть письмову згоду ОСР в разі потреби? І яка відповідальність ОСР за відмову надати таку згоду? Це лише теоретична можливість провести вимірювання споживачем, оскільки в ОСР буде час, наприклад, знизити чи підняти напругу на підстанції коли надійде така заява, а потім дати дозвіл на проведення вимірювання, і взагалі ОСР ніколи не визнає результати таких вимірювань. Цей Кодекс суперечить ПКЕЕН в частині пред'явлення претензій.
« Останнє редагування: 29 Січень 2018, 22:16:23 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю

13.2.6. Перелік параметрів якості електричної енергії, що вимірюються за скаргою
(претензією) Споживача, визначає ОСР відповідно до змісту скарги (претензії) - в Львівобленерго параметр якості тільки один - вони вперто вимірюють рівень напруги одномоментно своїм тестером, тому що вони можуть визначати? Вони завчили стандартні фрази і пишуть десятками років одне і те ж, цікаво в яких нормативних документах описані такі вимірювання? Точка розподілу в мене на контактах вашої опори, а не на вводі в будинок, шановний заступник технічного директора. Прочитайте ГОСТ 13109-97, запитайте в Енергонагляду, там є компетентні працівники.
Чому в Кодексі не передбачена перевірка компетентності самого ОСР?



13.2.2. За результатами розгляду скарги (претензії) Споживача щодо якості електричної
енергії ОСР надає відповідь Споживачу у письмовій формі, яка повинна містити інформацію
щодо:
1) у разі визнання скарги (претензії) обґрунтованою:
- причин недотримання показників якості електричної енергії;
- заходів та строків щодо усунення ОСР причин недотримання показників якості
електричної енергії з урахуванням вимог пункту 13.2.11. цього Кодексу, або проведених робіт,
у разі якщо причини недотримання показників якості електричної енергії було усунуто під час
розгляду скарги;
- результатів вимірювання параметрів якості електричної енергії у разі його проведення

У разі прийняття Кодексу лист, наведений вище, не пройде - потрібно буде протокол показати, пояснити причини. Але ще раз наголошую, споживач ніяк не захищений від фальшування обленерго(як і чесно будемо говорити Енергонаглядом, працівники якого можуть бути в дружніх чи родинних стосунках з працівниками обленерго чи мати одних покровителів зверху) результатів вимірювань. Тому залишається варіант споживачу самому організувати проведення вимірювань взявши дозвіл, згідно п.13.2.9 Кодексу в ОСР(оператор систем розподілу), пробема тільки в тому, що нема таких організацій, я скільки не шукав, не знайшов вимірювальної лабораторії у Львові з правом чи ліцензією проводити такі вимірювання. Може НКРЕКП вкаже на такі організації? 


на жаль, старання Львівобленерго виявилися марними, бо 27.12.2017р. Енергонагляд провів свої вимірювання і підтвердив постачання неякісної електроенергії.
« Останнє редагування: 29 Січень 2018, 23:12:48 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Нагадую, діяльність Львівобленерго змусила споживачів створити сайт, який зокрема висвітлює і їхню діяльність, направлений на захист споживачів електроенергії http://loe.ant.lviv.ua/. Тут зібрані деякі документи, які не знаходять пошукові системи, зокрема судові рішення не на користь обленерго. Також зібрано багато документів, які пов'язані з діяльністю обленерго. Просимо долучатись до вирішення проблем від діяльності обленерго, сайт буде наповнюватись вашою інформацією, буде цінною інформація від колишніх працівників обленерго, адвокатів, що вели справи з обленерго, людей, що понесли матеріальні і інші втрати.

13.3. Порядок розгляду звернень щодо відшкодування збитків внаслідок
недотримання показників якості електропостачання
13.3.1. ОСР розглядає звернення Споживачів щодо відшкодування збитків, завданих
внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання, зокрема внаслідок
недотримання показників якості електричної енергії та перерв в електропостачанні, протягом 30
днів з дня отримання звернення.
13.3.2. ОСР може не пізніше 2-х робочих днів після отримання звернення щодо
відшкодування збитків уточнити у Споживача інформацію, необхідну ОСР для розгляду
звернення, зокрема щодо:
- точки приєднання, недотримання показників якості електропостачання, в якій призвело
до збитків Споживачу;
- орієнтовної дати та часу виникнення порушення, яке призвело до збитків Споживача;
- переліку майна Споживача, яке було пошкоджене або знищене внаслідок недотримання
показників якості електропостачання;
- суми відшкодування збитків, що визначається відповідно до вартості заміни
пошкодженого майна з урахуванням його зносу, або вартості ремонту пошкодженого майна та
інших витрат, понесених Споживачем;
- підтвердження розміру збитків (квитанції, чеки тощо);
- у разі відсутності даних щодо технологічних порушень в розподільчих мережах в
зазначений Споживачем період – документів, що підтверджують пошкодження майна внаслідок
перепаду напруги.

13.3.3. ОСР зобов’язаний здійснювати відшкодування збитків Споживачу, завданих
внаслідок недотримання показників якості електропостачання.
13.3.4. Збитки внаслідок недотримання показників якості електропостачання не
відшкодовуються, якщо вони викликані виникненням форс-мажорних обставин або виникли не
з його вини, а з вини Споживача, зокрема внаслідок в електричних мережах Споживача,
недотримання вимог експлуатації електроприладів, порушень Споживачем вимог цього
Кодексу.
13.3.5. У разі незгоди з результатами розгляду звернення щодо відшкодування збитків
Споживач може оскаржити рішення в суді -
ну тут все як раніше, ОСР нічого платити не буде, надасть відписку через 30 днів, якщо споживач наважиться іти в суд з адвокатом, буде від споживача вимагати в суді результатів незалежної експертизи! про причину виходу з ладу приладів, чим не виконує п.19 договору з електропостачання "Електропостачальник не несе відповідальності за тимчасове припинення постачання електричної енергії, відпуск електричної енергії, параметри якості якої не відповідають показникам, зазначеним у договорі, або за шкоду, заподіяну Споживачу, якщо доведе, що вони виникли не з його вини, а з вини Споживача або внаслідок дії обставин непереборної сили" і перекладає обов'язок доведення на споживача. Мені ще не попадалась судова справа, де би обленерго на основі реєструючих пристроїв, які передбачені ПУЕ(правилами улаштування електроустановок, основному документі, що регулює технічні питання електромереж), довело безпідставність вимог споживача.

13.2.10. У разі встановлення у точці приєднання Споживача електронного лічильника з
функцією вимірювання параметрів відхилення напруги, що здійснюється відповідно до вимог
пункту 6.5.1. розділу 6 цього Кодексу, ОСР за згодою Споживача може використати результати
таких вимірювань при розгляді скарги (претензії) щодо показників якості електричної енергії.
При цьому вимірювання параметрів якості електричної енергії іншими засобами відповідно до
вимог пунктів 13.2.4-13.2.8. цього Кодексу не проводиться - основний для споживача, як на мене, пункт Кодексу, споживач як і на даний час фактично не має прямого доступу до виміряних параметрів його лічильником, за який він заплатив шалені гроші і передав на баланс(передача на баланс лічильника - найбільший узаконений нонсенс який тільки можна уявити), оскільки інформація передається з лічильника електропостачальнику, тобто ОСР, який згідно  6.5.1 зобов'язується збирати і зберігати дані з лічильника тепер при розгляді скарги споживача надає ці записані дані з лічильника як доказ.

Буду подавати свої зауваження і пропозиції НКРЕКП.
« Останнє редагування: 30 Січень 2018, 00:19:13 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Щойно 3 представники Львівобленерго оглядали опору електропередачі біля мого будинку, мабуть знову будуть покращувати лінію на якій нема за їх словами технологічних порушень

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Сьогодні представники Львівобленерго почали виконувати припис Енергонагляду - встановили залізобетонну опору замість гнилої дерев"яної. Потім на допомогу приїхали представники Львівсвітло і переставили ліхтар на нову опору. А от далі чомусь представники Львівсвітло почали різати дерев"яну опору бензопилою, потім пила заглохла і далі різали пилкою, недорізали і поїхали, причому стовпа не хотіли лишати, все повантажили і забрали. На запитання чому вони а не Львівобленерго ріжуть, сказали в останніх нема бензопили... яка тісна співпраця ніби різних структур.



явища непереборної сили, ДЯТЛИ, мало не спричинили ще одну аварію на лінії Львівобленерго де останнім не виявлено порушень і яке не несе відповідальності за такі природні катаклізми.
На 3 працюючих - три прораба.

« Останнє редагування: 02 Лютий 2018, 20:51:14 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Як хитається опора можна побачити на відео https://drive.google.com/file/d/1hxfPYTVXwkwAZT6MgHjvO8ewu-2DcJ7k/view?usp=sharing
Коли різали опору, прийшов електрик Львівобленерго і запитав чи можна світло включати. Світло включили через 10хв, завжди хотів побачити, що робиться з напругою в момент вмикання лінії, побачив. Миттєво спрацював захисний пристрій.

Я так розумію це те саме покращення електропостачання від Львівобленерго, про яке вони пишуть мені в листах і на яке небезпідставно дав припис Енергонагляд.
Ну а це мабуть була підготовка сьогодні вночі до покращення електропостачання.


Думаю не всі знають, в т.ч. Львівобленерго, що при 114в побутова техніка горить не гірше ніж при 380в. Якби не захисний пристрій який відключив електропостачання в ці моменти, повторився би жах 13.12.2015р. За 1хв перепад напруги 242в-114в. вночі, коли практично нема навантаження в будинку. Не дарма Енергонагляд я викликав вже в котрий раз.
І на завершення наведу фото вимірювання електричної напруги повіреним мультиметром.
« Останнє редагування: 02 Лютий 2018, 22:20:43 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю

паралельне вимірювання електричної напруги, проведене раніше захисним пристроєм, даним мультиметром і ще одним моїм мультиметром, який знаходиться на 24-місячній заводській гарантії.


Нагадаю, Львівобленерго написало раніше, що даний захисний пристрій є електронним табло, призначеним тільки для індикації наявності напруги натякаючи на його неточність.

Техническая характеристика мультиметра:
* Переменное напряжение:
Диапазон   Разрешающая способность   Точность
200 V   0.1 V   ±1.2%±10D
700 V   1 V   ±1.2%±10D
Измерение: измерение среднеквадратичного значения переменного напряжения синусоидальной формы. Диапазон рабочих частот: 45 - 450 Гц. Входное сопротивление 450Ком для переменного напряжения.
http://unit.kh.ua/multimeter-uni-t/m830buz.php?id=2&filtr=unit
« Останнє редагування: 02 Лютий 2018, 23:07:53 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Можна побачити на відео як проходила робота,
опора три рази лягала на СІП(самоутримний ізольований провід), цікаво, як він пережив такі явища непереборної сили з боку Львівобленерго, ще тракторист фару на тракторі скрутив, порівняв трохи парканчик з малиною, мало в браму не заїхав своїм буром.
 https://drive.google.com/file/d/1pgpItx2fOygANIbMo80oPP7JtTw-Q2d-/view?usp=sharing
« Останнє редагування: 04 Лютий 2018, 10:35:09 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Відправив лист з повідомленням про вручення на адресу Львівобленерго, отриманий 26.01.2018р. про сплату Львівобленерго 25% вартості електроенергії за 12 місяців 2017р. враховуючи висновки Енергонагляду за січень та грудень 2017р. про незадовільні показники якості електроенергії. Очікую на відповідь.

Зі всіма матеріалами цієї справи та багато іншого можна прочитати на сайті http://loe.ant.lviv.ua/
« Останнє редагування: 04 Лютий 2018, 11:48:15 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
07.02.2018р. відбулось судове засідання по справі за моїм позовом до Львівобленерго. Прийнято рішення стягнути з Львівобленерго близько 15тис. грн. матеріальної шкоди. Повний текст рішення буде опублікований напротязі 10 днів.

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Отримав відповідь НКРЕКП.


« Останнє редагування: 17 Лютий 2018, 21:48:49 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю


Отримав відповідь Львівобленерго на свій лист. В кращих радянських традиціях Львівобленерго протягнуло час до останнього дня місяця з дня отримання листа і тоді надало відповідь, чим порушило Закон України про звернення громадян, оскільки роботи, згадані у листі були проведені 02.02.2018р.(див. фото вище) а лист написаний 22.02.2018р. На свою заяву щодо відшкодування мені 25% коштів неякісної електроенергії, отримав відписку про виконання частини припису по заміні опори, виданого Енергонаглядом, жодного слова про компенсацію. Львівобленерго і далі не розуміє, що крім рівня напруги є ще 10 параметрів, а заміри параметрів якості електроенергії повинні проводитись відповідним приладом напротязі щонайменше 24год. як це робить Енергонагляд. З 13.12.2015р. Львівобленерго ЖОДНОГО разу не провели таких замірів. Мабуть не мають чим.

Сьогодні Енергонагляд провів заміри параметрів якості електроенергії напротязі 24год. згідно ГОСТ 13109-97. Цієї доби напруга піднімалась вище 242вольти. Мені можна сказати повезло що саме сьогодні Енергонагляд ставив прилад і зафіксував параметри електроенергії, оскільки така напруга буває не завжди. Якщо Енергонагляд підтвердить неякісну електроенергію, буду подавати в суд на Львівобленерго про сплату 25% коштів за електроенергію з січня 2017р. та звертатись до Енергонагляду і НКРЕКП про накладення штрафних санкцій на Львівобленерго і роз'яснити їм положення ГОСТ 13109-97 щодо якості електроенергії.

« Останнє редагування: 02 Березень 2018, 15:39:56 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
« Останнє редагування: 10 Березень 2018, 23:06:06 від majorivka »