Автор Тема: Злочинна бездіяльність "Львівобленерго", з чого все почалося  (Прочитано 4678 раз)

Offline Yuriy

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 101
    • Перегляд профілю
    Вхідний вольтметр реле-напруги в цей період показував 380вольт. Далі я вимкнув вимикач на ввідному щитку всередині будинку.
Реле напряжения свои функции не выполнило, а аварии они везде бывают.
Получить компенсацию от завода-изготовителя РН наверное было-бы проще, чем с РЭС.
С РЭСа надо было брать, что давали, с паршивой овцы, хоть шерсти клок....

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Згідно ДСТУ EN 50160:2014 таки 230.
http://forum.nerc.gov.ua/index.php?topic=2898.0 - зважаючи на той факт, що Львівобленерго признає 220вольт як номінальне значення за ГОСТ 13109-97 і що на даний час ці два документи чинні і мають деякі розбіжності, тому 220 вольт зараз приймається за номінал

Offline Dimich

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Що значить признає? Є свіжі ДСТУ де пише СТАНАРТ 230, ТИМЧАСОВО 220. самі слова СТАНДАРТ і ТИМЧАСОВО мають різну вагу.

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Що значить признає? Є свіжі ДСТУ де пише СТАНАРТ 230, ТИМЧАСОВО 220. самі слова СТАНДАРТ і ТИМЧАСОВО мають різну вагу.
в посиланні Львівобленерго пише:
Номінальна змінна напруга в електромережах України  згідно ГОСТУ 21128-83, на який посилається ГОСТ 13109-97, а також згідно ДСТУ EN 50160:2014 становить 220В. Тобто, і ГОСТ 13109-97 і ДСТУ EN 50160:2014 да даний час встановлюють Uном.=220в. Крім того, в Україні не діє жоден документ в посиланнях ДСТУ EN 50160:2014 крім нього самого. Коли з ДСТУ EN 50160:2014 заберуть НАЦІОНАЛЬНУ ПРИМІТКУ щодо тимчасової дії в Україні Uном.=220в, коли ГОСТ 13109-97 втратить чинність, коли з «Технічної експлуатації електричних станцій і мереж. Привила»(затверджені наказом Мінпаливенерго від 13червня 2003р. №296 п.13.3.7, регулювання частоти електричного струму і потужності в ОЕС України повинні бути забезпечені відповідно до ГОСТу 13109, також згідно п.13.3.15 регулюванням напруги в електричних мережах повинні бути забезпечені  відповідність показників напруги вимогам ГОСТ 13109) заберуть посилання на ГОСТ 13109-97, тоді можна буде вважати, що на території України Uном.=230в. Скільки це тимчасово Uном.=220в триватиме сказати не берусь. І дякую, що звернули увагу на цей важливий момент.
« Останнє редагування: 26 Грудень 2017, 20:53:47 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Сьогодні дзвонили з "Львівобленерго", не представились, на запитання чому з прихованого номера, впевненим бадьорим голосом отримав відповідь "це мій робочий телефон, так зробили зв"язківці". Цікаво, для чого дзвонити з номерів, не закріплених за певними підрозділами? Зараз розбираюсь в законності таких дзвінків. Далі працівник Львівобленерго повідомив що збирається завтра прийти і встановити прилад контролю якості електроенергії на 24 години в мому будинку. Я відразу не повірив тому, що почув. Аж раптом пройшов місяць як 20.11.2017р. Личаківський РЕМ десь на лінії міряв напругу невідомо чим, а тут будуть міряти ПРИЛАДОМ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ!!! Невже той самий "Ресурс", про який я згадував в заяві до Личаківського РЕМ 14.11.2017р.? Де ж ви були раніше зі своїм приладом, а міряли всякими покажчиками напруги? На запитання о котрій годині вони хочуть прийти, отримав відповідь - з 9 до 17, в їхній робочий час, на що я відповів, що в ці години і мій робочий час, і отримав таку собі безпосередню відповідь - "то для чого ви нас викликали"... Я кажу приходьте сьогодні, а він "сьогодні прилад зайнятий". Далі я попросив передзвонити мені через 15хв. Не передзвонили... Якби дзвонили з нормального номера, я б відзвонив. Цирк... Завтра зранку передзвоню в кол-центр, нехай знайдуть цього інкогніто, бо якщо завтра не прийдуть, то нехай ідуть в сторону моря.... і так вже пройшло більше ніж 3 дні, чи може вони вирішили, що після виклику має пройти 3 їхні робочі дні, не включаючи вихідних і святкових?)) Заяву зареєстрував в червер, сьогодні вівторок і сьогодні вони не могли...п"ятниця, субота, неділя, понеділок, вівторок - 5 днів пройшло. Згідно ПКЕЕн, п.50. Акт-претензія складається побутовим споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості побутовий споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі. Тому, порушення вже відбулось...
Нагадаю ще
п.45. ПКЕЕн У разі відпуску побутовому споживачу електричної енергії, параметри якості якої знаходяться поза межами показників, зазначених у договорі, енергопостачальник несе відповідальність і сплачує 25 відсотків вартості такої енергії.
п.46. У разі порушення прав побутових споживачів (відмова побутовому споживачеві в реалізації його прав, надання послуг, що за якістю не відповідають вимогам нормативно-технічних документів, відмова у наданні необхідної та достовірної інформації, ухилення від перевірки якості електричної енергії тощо) енергопостачальник несе відповідальність згідно із законодавством та договором.
 Також сьогодні приходила жіночка, записала показник лічильника електроенергії, "совпадение"?
« Останнє редагування: 26 Грудень 2017, 23:08:35 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Вчора і сьогодні дзвоню в кол-центр щоб знайшли того, хто дзвонив з приладом контролю якості з прихованого номера - "всі оператори зайняті", схоже в "Львівобленерго" вже святкують Новий рік.

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
вчора 27.12.2017р. додзвонився таки в кол-центр Львівобленерго, десь до 20хв шукали хто дзвонив позавчора але знайшли, ним виявився представник служби розподілу мереж Яцик Мар'ян Миколайович, знайоме прізвище, я підняв лист від 23.03.2016р. і дійсно внизу було його прізвище і телефон, 239-23-29, це один із спеціалістів які написали у листі, що обрив проводу лінії електропередач спричиняє розрив електричного ланцюга і припинення електропостачання( нагадаю, мова йде про трифазну лінію електропередач і обрив нульового проводу лінії, які наслідки такого обриву знає будь-який електротехнік - між фазними проводами протікає електрична напруга 380 вольт), я передзвонив, сказали його зараз нема. Через деякий час він знову з прихованого номера подзвонив сам і я запитав чому від нього не було дзвінка, він сказав передзвонить до кінця дня 26.12.2017р., та він явно не був налаштований на розмову і на моє запитання відповідав своїми запитаннями - чи я маю претензії до товариства(Львівобленерго), чи я не довіряю Енергонагляду, також повідомив, що Львівобленерго вирішило за недоцільне встановлення приладу контролю якості електроенергії паралельно з приладом Енергонагляду, і взагалі сказав що вони спільно з Енергонаглядом встановили прилад контролю якості електроенергії в мене вдома(подумати тільки, в будинку я був з представником Енергонагляду, а Львівобленерго каже, що  вони разом цей прилад ставили, справді Львівобленерго живе в свому паралельному світі), ну і потім сказав, що балачка зі мною не має сенсу і  поклав слухавку. Це вже третій раз Львівобленерго не з'явилось через 3 дні після мого виклику представника для складання і підписання акту-претензії та проведення замірів напруги. Останнього разу Львівобленерго вирішило, що може ігнорувати ПКЕЕн - правила користування електроенергією для населення, а саме:
Оформлення претензій
49. У разі порушення енергопостачальником умов договору побутовий споживач викликає представника енергопостачальника для складання та підписання акта-претензії побутового споживача, в якому зазначаються терміни, види, відхилення показників з надання послуг тощо (форму типового акта-претензії наведено у додатку 2).
50. Акт-претензія складається побутовим споживачем та представником енергопостачальника і скріплюється їхніми підписами.
У разі неприбуття представника енергопостачальника протягом 3 днів з дня звернення у містах або 7 днів - у сільській місцевості побутовий споживач має право скласти акт-претензію у довільній формі.
У разі відмови представника енергопостачальника від підписання акта, акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше ніж три побутових споживачі або побутовий споживач і виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоврядування.
51. Акт-претензія побутового споживача подається енергопостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки або надає побутовому споживачеві обгрунтовану відмову щодо задоволення його претензій.
52. У разі відмови енергопостачальника провести необхідні заміри параметрів якості електричної енергії побутовий споживач має право сам організувати проведення таких замірів. Проводити заміри параметрів якості електроенергії може організація, яка має відповідні повноваження або дозволи. У цьому випадку енергопостачальник повинен відшкодувати витрати побутового споживача.
      Згідно Інструкції з організації проведення обстежень електричних, тепловикористовуючих установок, теплових мереж та оформлення їх результатів
3.4. Позапланові заходи  поділяються  на  перевірки,  огляди,
інспектування, тощо та здійснюються:
3.4.1 щодо оцінки    технічного    стану    об'єктів   розподільчих
електричних мереж;
     щодо технологічних  порушень  на  об'єктах електричних мереж,
які знаходяться в експлуатації;
     щодо обсягів   капітального   ремонту  об'єктів  розподільчих
електричних мереж, які знаходяться в експлуатації;
     щодо наявності пошкоджених кабельних ліній електропередачі;
     щодо забезпечення      нормативного      рівня     надійності
електропостачання споживачів;
     розгляду звернень споживачів;
3.4.5. За  зверненнями  фізичних  та   юридичних   осіб   про
порушення    суб'єктом    господарювання    вимог    законодавства
(позаплановий  захід  здійснюється  тільки  за   наявності   згоди
Міненерговугілля України на його проведення)
     Нагадую Львівобленерго, що 27.12.2017р. Енергонаглядом проводився позаплановий захід за зверненнями мешканців вул.Майорівка(не лише мого будинку, як ви думали раніше), простими словами вас перевіряли, а з розмови з вашим представником зрозуміло, що він цього не усвідомив, так як говорить, що Львівобленерго спільно з Енергонаглядом встановлювало прилад контролю якості електроенергії. Даний прилад встановлювався Енергонаглядом відповідно до
п.4.3.2. Інструкції, Під час проведення позапланового  заходу  з'ясовуються лише  ті питання,  необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу,  з обов'язковим зазначенням цих питань  у Направленні   на   проведення   заходу  зі  здійснення  державного енергетичного нагляду.

« Останнє редагування: 28 Грудень 2017, 23:36:02 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
З'ясовувалось питання причини коливання електричної напруги у вашій мережі від 170 до 260 вольт, тому і був встановлений даний прилад. Оскільки такі коливання відбуваються від декількох разів на тиждень до щоденних, то я буду змушений після наступного коливання напруги знову викликати вас для складання і підписання акту-претензії. Пояснювати свої неявки вам доведеться у суді, 07.02.2018р. о 14.30 в приміщенні Личаківського районного суду м.Львова, справа №463/5052/16-ц у Єдиному державному реєстрі судових рішень http://www.reyestr.court.gov.ua
фото позапланової перевірки - представник Львівобленерго щось вимірює своїм приладом(це не прилад контролю якості електроенергії РЕ-01, який використовує Енергонагляд), представник Енергонагляду записує.

так виглядає прилад контролю якості РЕ-01
« Останнє редагування: 29 Грудень 2017, 00:33:29 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
З кожними своїми наступними діями Львівобленерго показує свою неймовірну зухвалість, набуту роками бездіяльності та безкарності. За допомогою небайдужих громадян зараз в процесі створення сайт про Львівобленерго, група у Фейсбуці де будуть зібрані нормативні документи, пов"язані з їх діяльністю, інформація про судові справи споживачів з Львівобленерго, інструкції як потрібно діяти у випадку тих чи інших неправомірних дій з боку Львівобленерго, листи, звернення, заяви, скарги, фото, відеоматеріали, аудіозаписи, інформація про посадових осіб та ін.
« Останнє редагування: 29 Грудень 2017, 01:27:06 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Перший замір параметрів якості електроенергії Енергонагляд проводив 20.11.2017р. В той самий день за словами Львівобленерго вони також проводили заміри рівня електричної напруги, який склав 221 вольт. Далі 06.12.2017р. Львівобленерго для покращення електропостачання провело монтаж самонесучого ізольованого проводу СІП і поспішило повідомити про вирішення проблеми гарячу лінію області. Другий замір параметрів якості електроенергії Енергонагляд проводив 27.12.2017р. в день проведення позапланового заходу. Висновки Енергонагляду наведені в листі нижче і протилежні заявам Львівобленерго. Коментарі мабуть зайві. Львівобленерго не може знати параметри якості електроенергії, яку вони постачають мені, оскільки всупереч чинному законодавству з 13.12.2015р. по сьогодні, тобто за 2 роки, жодного разу так і не встановила свій прилад контролю якості електроенергії. Цікаво почути від них тепер пояснення. Але зрештою, предметом розгляду у суді є не їхні пояснення, а відшкодування матеріальної і моральної шкоди через вихід з ладу численних побутових приладів внаслідок аварії 13.12.2015р., переривання постачання електроенергії, постачання електроенергії з показниками, не зазначеними у договорі, приведення технічного стану мереж у відповідність чинним нормативним документам.
« Останнє редагування: 30 Грудень 2017, 19:11:57 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Вітаю, пропоную відвідати сайт, створений споживачами електроенергії Львівобленерго для інформаційної допомоги іншим споживачам, які вважають дії монополіста неправомірними, понесли матеріальну, моральну шкоду, втратили вигоду через відсутність електроенергії та ін. Сайт постійно доповнюється і покращується.
https://sites.google.com/a/ant.lviv.ua/loe/home

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
« Останнє редагування: 05 Січень 2018, 18:13:38 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
07.12.2017р. Колегія суддів судової палати у цивільних справах Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ відхилила касаційну скаргу Львівобленерго і залишила рішення апеляційного суду Львівської області по справі № 441/1406/16 без змін http://reyestr.court.gov.ua/Review/70846316. Це рішення вищої судової інстанції є дуже важливим в судовій практиці, оскільки на нього будуть посилатись нові позивачі у подібних справах. Наполегливість Львівобленерго в суді вражає. Шкода, що таку наполеглевість воно не проявляє при дотриманні нормативних документів http://loe.ant.lviv.ua/home/dokumenti: часто припиняє постачання електроенергії споживачам без попередження, постачає неякісну електроенергію, яка не відповідає діючому ГОСТ 13109-97, ухиляється від перевірки якості електроенергії, не виконує пункти договору про електропостачання, не реагує і не з'являється на виклик споживачів, проводить вибірковий ремонт своїх старих мереж, що вичерпали свій ресурс та багато іншого. Юридичний відділ Львівобленерго працює для того, щоб їхні ж споживачі, які понесли матеріальну шкоду від неякісної електроенергії, не змогли отримати відшкодування. Але їхні старання будуть мати невеликий результат після появи все більшої кількості подібних судових рішень.
« Останнє редагування: 12 Січень 2018, 23:45:04 від majorivka »

Offline ПрАТ Львівобленерго

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 10
    • Перегляд профілю
Шановний Споживач !
В період з 27.12.2017р. по 28.12.2017р. інспекцією Держенергонагляду у Львівській області було встановлено реєстратор якості електричної енергії та здійснено перевірку технічного стану електромережі, що здійснює електропостачання  Вашого житлового будинку. За результатами інспекція Держенергонагляду видала Припис від 28.12.2017р., в якому передбачені заходи щодо усунення порушень, які виявлені при обстеження електромереж з відповідними термінами усунення.
Даний Припис є обов’язковим до виконання та буде виконаний в установлені терміни.


Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 92
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
На даний час покращення якості електропостачання не відбулось, що не дивує, натомість готова до подання в Львівобленерго заява про сплату 25% вартості сплаченої мною електроенергії за 12 місяців 2017р. на підставі актів Енергонагляду про незадовільні показники якості за січень та грудень 2017р. У разі відмови - буду вимагати через суд.