Автор Тема: Злочинна бездіяльність "Львівобленерго", з чого все почалося  (Прочитано 7314 раз)

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
потрібно конкретизувати, 0кВт резерву(Резерв потужності з
урахуванням укладених договорів про приєднання, кВт) означає що нікого більше не підключають, бо трансформатор завантажений максимально, а точніше, якби "Львівобленерго" подало в таблиці навантаження в режимний день в кВт, як роблять інші обленерго, тільки на сторінці "Львівобленерго" ми бачимо таку картину і нічого не можемо завантажити



в такому вигляді подає застарілу інформацію "Львівобленерго", цікаво, в якому році приєднана потужність ТП-849 складала 43кВт? це орієнтовно 5кВт на квартиру - 8 особняків чи квартир)), можливо 30років назад коли на вулиці не було шести 9-поверхових будинків, що зараз до неї підключені і 44 опори 1,5 кілометрової повітряної лінії?
За це я люблю "Львівобленерго"!!!

так подає  "Тернопільобленерго" і всі інші крім "Львівобленерго"!
ну і напруга станом на зараз 1г01хв 15.12.2017р.
"Львівобленерго" як думаєте, крім матеріальної відповідальності за мої електроприлади ви зараз спричиняєте мені моральну шкоду, коли я не маю змоги ними користуватись? У вас розумні юристи служать(саме служать, а не працюють), нехай захистять честь вашого заплямованого мундира, чи ви тільки з невизначеного номера можете телефонувати і писати відписки? приходьте встановлюйте свій прилад контролю якості, заповнюйте акт-претензію, що ви досі не зробили жодного разу

« Останнє редагування: 15 Грудень 2017, 00:44:45 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
сьогодні буде подана чергова заява про виклик представника "Львівобленерго" для складання акту-претензії, де повинні бути записані результати вимірювання параметрів якості електроенергії приладом для вимірювання параметрів якості електроенергії(не менше 24год, а не як ви міряли своїм покажчиком напруги і на коліні склали якийсь там "акт") і потім повторно через 5 днів виміряти і підписати(бо з підписанням актів у вас теж проблема)
Ось такі показники вам потрібно записати в акті-претензії
http://www.nerc.gov.ua/?id=19529
« Останнє редагування: 15 Грудень 2017, 01:07:25 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
А зараз трохи релаксу, читаємо Заперечення "Львівобленерго" на мою позовну заяву





  В Запереченні "Львівобленерго" вирішило, що засвідчення Торгово-промисловою палатою України настання явища непереборної сили для них необов'язкове і посилається на довідку гідрометцентру, швидкість вітру 19м/с вважає шквалом, ураганом, повінню, бо саме такі є стихійними або явищами непереборної сили. Та повторюсь, в КД-52.4.1.01-06 Настанові з оперативного гідрометеорологічного забезпечення вітер швидкістю понад чи рівний 25м/с є тою самою обставиною непереборної сили. Так що тут без варіантів - урагану при 19м/с не було).
 Далі в Запереченні написано відповідно до п.25 Договору споживач зобов'язаний негайно викликати представника енергопостачальника, тут юрист проявив креатив і замінив слово викликає словами зобов'язаний негайно)
 Далі замість "акт-претензія споживача подається енергопостачальнику, який у десятиденний термін усуває недоліки" в п.26 пишуть "споживач зобов'язаний звернутись до енергопостачальника на протязі 24 годин з часу виявлення порушень" - ну тут юриста явно занесло)), споживач їм скрізь зобов'язаний )) насправді це відверта підміна пунктів договору та ПКЕЕН,
 Тоді стандартно для "Львівобленерго" сервісні центри не експерти і їм давай незалежну експертизу.
 Далі взагалі цей юрист написав згідно ст.5 ЗУ Про захист прав споживачів "споживачі мають право на відшкодування моральної шкоди, заподіяної небезпечними для життя товарами, послугами неналежної якості", а насправді в  ст.5 ЗУ Про захист прав споживачів написано
"1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.
2. Держава створює умови для здобуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав.
3. Захист прав споживачів здійснюють центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері захисту прав споживачів, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, місцеві державні адміністрації, інші органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування згідно із законом, а також суди.
Захист прав споживачів у сфері безпечності та якості харчових продуктів, інформування про їх властивості, у тому числі маркування, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та якості харчових продуктів"- це якийсь жах, відверта підміна станей закону, пунктів договору і пунктів ПКЕЕН, цікаво яка за це відповідальність йому передбачена?
« Останнє редагування: 15 Грудень 2017, 21:52:37 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
 Юрист "Львівобленерго" передав своїми словами те, що останній раз згадується в редакції закону "Про захист прав споживачів" від 05.12.2003р., ст.3, а не 5:
відшкодування збитків,    завданих    товарами     (роботами,
послугами)  неналежної  якості,  а  також  майнової  та  моральної
(немайнової)  шкоди,  заподіяної небезпечними для життя і здоров'я
людей  товарами  (роботами,  послугами)  у  випадках, передбачених
законодавством
вже з 16.09.2011р і в наступних редакціях, ст.4 Споживачі мають право на:
п.5 відшкодування  майнової  та  моральної  шкоди,  завданої
внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до
закону.
 Оскільки заперечення "Львівобленерго" подавало 22.12.2016р. то посилатись треба не на редакцію 2003 року, а на редакцію закону від 30.09.2015р., так як аварія на їхній лінії сталась 13.12.2015р.

« Останнє редагування: 15 Грудень 2017, 23:58:32 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
"інших технологічних порушень зі сторони енергопостачальника бригадою РЕМ 14.12.2015р., які могли б спричинити до подачі електроенергії спотворених параметрів виявлено не було" - і не дивно, що ви хотіли виявити, коли на дворі вже було темно, а у бригади не було світла)
"розрив електричного ланцюга в будь-якому місці(обрив проводу лінії електропередач) викликає припинення електропостачання" - забули написати в трифазній мережі і нульового проводу:-). Те, що юрист повторює підписане заступником технічного директора не дивно.
Тобто будь-який електрик знає, що при обриві нульового проводу між фазними проводами буде 380 вольт при рівномірному навантаженні фаз(а таку "Львівобленерго" каже, що забезпечує), але тільки не в "Львівобленерго", в них напруги не буде взагалі при такій аварії :-). Ще 2 роки тому в приміщенні Личаківського РЕМ на дошці оголошень висів красномовний напис "нема нічого тривалішого за тимчасову скрутку", ця фраза вдало характеризує роботу, відповідальнісь, відношення до споживачів "Львівобленерго".
Але це ж "Львівобленерго", вони напругу міряють в амперах(дивіться лист на першій сторінці), покажчиком напруги, який випробовують, не визнають загальновідомі фізичні процеси в трифазних електроустановках
« Останнє редагування: 16 Грудень 2017, 01:10:10 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Нагадаю хронологію деяких подій

03.01.2017р. і 10.01.2017р[/b]. "Львівобленерго" "поміряло" напругу, мало міряти не менше 24годин згідно ГОСТ 13109-97(П.5.1 Установлены два вида норм КЭ(ЯКІСТЬ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ): нормально допустимые и предельно допустимые. Оценка соответствия показателей КЭ указанным нормам проводится в течение расчетного периода, равного 24 ч. , в соответствии с требованиями раздела 6.

19.01.2017р. Енергонагляд пише, якість електроенергії по відхиленню усталеної напруги - незадовільна.

порушником  згідно ГОСТ 13109-97 є енергопередавальна оргінізація, тобто  "Львівобленерго"
Насправді ні 03.01.2017р. ні 10.01.2017р. Львівобленерго "на межі балансової належності" нічого не міряло, на опору ніхто не лазив і машини їхньої не було, ця межа знаходиться за Договором на "контактних з'єднаннях опори" перед будинком на відстані 15м перед в'їздом в будинок. В мене і частини мешканців мого будинку і сусіднього був вихідний день, я як і вони займались домашніми справами біля своїх будинків і можу підтвердити, що жодних людей і техніки біля опори не було.
« Останнє редагування: 17 Грудень 2017, 16:10:34 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Рівні напруги 12.01.2017р. і 14.01.2017р. в мому будинку, зафіксовані відеореєстратором в цей період



« Останнє редагування: 17 Грудень 2017, 17:25:20 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Сьогодні отримав дзвінок з гарячої лінії області, куди я звертався після заміни "Львівобленерго" проводів лінії на СІП 06.12.2017р., прочитали мені те саме що "Львівобленерго" написало мені в сусідній моїй темі "На Ваше питання ПрАТ «Львівобленерго» повідомляє наступне:
Для покращення якості електропостачання споживачів по вул.Майорівка м.Львів, 06.12.2017р. було виконано заміну існуючих неізольованих проводів в прогонах між опорами №1-5 ПЛ-0,4 кВ Л-1 від ТП-849 на самоутримний ізольований провід (СІП) і просить зняти звернення з контролю" і запитали чи знімати звернення з контролю, на що я відповів не знімати бо проблема заміною проводів не вирішилась.

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Час пішов, залишилось 3 дні, крім того є гарна новина - Державна регуляторна служба дала добро на проведення позачергової перевірки
« Останнє редагування: 20 Грудень 2017, 23:46:01 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Отримав листа з РЕМ, пишуть 20.11.2017р. провели замір рівня напруги на будинковому вводі, який становив 221 вольт. Міряли вдень і знову одномоментно. В заяві їм писав проблема переважно з 23.00 до 6 ранку, висновок - чергова відписка. Також сьогодні знову дзвонили з гарячої лінії області, запитали чи вирішена проблема з коливаннями напруги, на що я відповів, що не вирішена.


« Останнє редагування: 21 Грудень 2017, 15:44:12 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Рівень напруги 22.12.2017р. о 5г. 58хв., 250 вольт


Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Уточнюю події, згадані заміри в листі від РЕМ "Львівобленерго" 12.12.2017р. вигадані. Ніяких замірів 20.11.2017р. вони не проводили, тільки оглянули будинковий ввід і внутрішньобудинкову шафу. Тому і не підтвердили нічим проведення таких замірів. Думаю наступним їх кроком буде спроба пошкодження пломби на лічильнику на будинковому вводі і проведення "перевірки" з виявленням зірваної пломби і складання акту. Я щотижня фіксую на відео стан пломби. Це був останній раз, коли їхня нога ступила на приватну територію мого будинку без попередження і складання відповідних актів.
« Останнє редагування: 24 Грудень 2017, 13:17:44 від majorivka »

Offline Dimich

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Так ніби до 253 вольт  рахується в межах норми...

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
ні, 198-242 вольт, згідно договору з "Львівобленерго" та діючого ГОСТ 13109-97 220в+-5% нормальне відхилення та 10% граничне відхилення, але напруга це лише 1 з показників, читайте вище в темі є таблиця

 
« Останнє редагування: 25 Грудень 2017, 23:53:42 від majorivka »

Offline Dimich

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 5
    • Перегляд профілю
Згідно ДСТУ EN 50160:2014 таки 230.