Автор Тема: Злочинна бездіяльність "Львівобленерго", з чого все почалося  (Прочитано 7358 раз)

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
    Близько 22.00 13.12.2015р. на моє день народження і на Андрія на електроустановці(електроустановка - комплекс взаємопов'язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії згідно Закону України "Про електроенергетику") суб"єкта електроенергетики "Львівобленерго"(колись вони були ВАТ, потім ПАТ, тепер ПрАТ) сталась аварія - обірвався нульовий провід від ізолятора опори №5 трифазної повітряної лінії ПЛ-0,4кВ(кіловольт) що під"єднана до трансформаторної підстанції ТП-849. До виявлення факту обриву нульового провода в мому будинку(розділений на декілька квартир) спостерігалось яскраве свічення електроламп, накалювання та енергозберігаючих з наступним вибухом частини з них. Також пішов густий дим зі старенького, але справно працюючого до того телевізора Goldstar. Вхідний вольтметр реле-напруги в цей період показував 380вольт. Далі я вимкнув вимикач на ввідному щитку всередині будинку. Після цього відразу почав дзвонити до диспетчера Личаківського РЕМ, телефони якого були записані у телефонному довіднику, на них нерідко доводилося дзвонити раніше. За 10 разом все ж додзвонилися в РЕМ і повідомили про подію. Ночували без світла. Вольтметр показував напругу від 0-60 до 360-380вольт. 14.12.2015р. зранку почав з"ясовувати де знаходиться Личаківський РЕМ. В обід я добрався в РЕМ і в приймальній начальника РЕМ вже написав заяву з вимогою оглянути місце аварії і пошкоджене майно у будинку. Далі жіночка перечитала заяву і зробила мені копію. На ім"я кого писати вона сказала, до змісту заяви коментарів і зауважень не робила. Близько 20.00 коли вже було темно приїхала бригада РЕМ. Світла в них не було, тому довелось позичити їм свій потужний ліхтар, бо вони підсвічували телефонами. Електрик доштокував до обірваного дроту інший дріт, натягнув і замотав на ізоляторі, де стався обрив. Бригада поїхала. Після ліквідації аварії ми констатували неробочий стан пральних машин, посудомийної машини, 3-х опалювальних котлів, телевізора, електроламп, комп"ютора, зарядки ноутбука, та пізніше ще деяких приладів. Від "Львівобленерго" жодних дій, дзвінків не було. В четвер я хотів попасти до начальника РЕМ на розмову, але по телефону сказали що його нема. Попав до нього лише в наступний четвер(його один прийомний день тоді), розповів про подію, він порадив підрахувати суму збитків і сказав що поможе чим зможе. Далі в перших числах 2016р. я отримав від нього дзвінок, де в розмові він повідомив що може запропонувати 1000грн. на ремонт техніки, та після того, як я йому повідомив про суму ремонту понад 10000грн. він сказав що нічим не допоможе. Далі я отримав листа від Личаківського РЕМ з його підписом, де він повідомив про стихійне явище 13.12.2015р., про яке чомусь не говорив в розмові зі мною, тому "Львівобленерго" не несе відповідальності за аварію та відсутність порушень на лінії. Я почав шукати інформацію, що ж таке "непереборні сили" на які посилається "Львівобленерго". Звернувся в Львівський гідрометцентр за довідкою, де вказаний крім іншого, їхній керівний документ КД-52.4.1.01-06.В довідці зазначено, що 13.12.2015р. у м.Львів максимальна швидкість вітру складала 19м/с. Згідно КД-52.4.1.01-06 це називається небезпечним явищем, а явищем дії непереборної сили - шквалом, ураганом, повінню є явище зі швидкістю вітру більше рівне 25м/с. Крім того, висновок про настання такого явища дає лише Торгово-промислова палата України. Тому "Львівобленерго" передчасно і невірно зробила висновок про таке явище. 
     Далі на мій інформаційний запит про якісні показники лінії електропередач де сталась аварія "Львівобленерго" мені відмовило і вирішило пояснити, що на їх думку є предметом такої інформації, чим порушило Закон України "Про доступ до публічної інформації" і моє право отримати таку інформацію.
« Останнє редагування: 11 Грудень 2017, 23:32:43 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
     Далі на мій інформаційний запит про якісні показники лінії електропередач де сталась аварія "Львівобленерго" мені відмовило і вирішило пояснити, що на їх думку є предметом такої інформації, чим порушило Закон України "Про доступ до публічної інформації" і моє право отримати таку інформацію.
     Прочитавши уважно договір, зокрема на пункт договору 25, де написано "У разі порушення Енергопостачальником умов договору, споживач викликає представника для складання Акту-претензії", а сам акт-претензію надає Енергопостачальник. Тоді в мене виникла думка, що представники "Львівобленерго" не з"являлись для складання акту про пошкодження 14.12.2015р. з тої причини, що мій документ називався Заява, а не Акт-претензія, хоч за змістом поданого мною документа, повідомлення диспетчеру, ремонтникам чітко зрозуміло що сталось порушення умов договору і вказано, що я викликаю їх представника. Тому 01.03.2016р. я написав заяву, де викликав представника "Львівобленерго" для складання акту-претензії.
     Як і очікувалось, від "Львівобленерго" ніхто не прийшов. Чекав їх місяць. Тому 03.04.2016р. був складений акт-претензія без них.
     Згідно пункту п.22 Договору "Розбіжності з технічних питань..." регулюються Енергонаглядом. Знайти було непросто. У Львові він знаходився за адресою вул.Мальцької 16, міський Енергонагляд.
« Останнє редагування: 12 Грудень 2017, 00:16:21 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
   Згідно пункту п.22 Договору "Розбіжності з технічних питань..." регулюються Енергонаглядом. Знайти було непросто. У Львові він знаходився за адресою вул.Мальцької 16, міський Енергонагляд. Я звернувся із заявою до них 29.04.2016р. Через 3 тижні, 18.05.2016р. Енергонагляд провів огляд лінії.
    Відповідно до п.6.1,6.2 «Інструкції з організації проведення обстежень електричних, тепловикористовуючих установок, теплових мереж та оформлення їх результатів», Наказу Міністерства палива та енергетики №817, на підставі Акту, оформленого за результатами проведеного заходу видається розпорядчий документ, а саме Припис, Розпорядження. Щодо моєї заяви 29.04.2016р., яка була написана в присутності інспектора з викладенням суті звернення до Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області(далі ІДЕН), 18.05.2016р. був проведений огляд повітряної лінії від ТП-849 до мого будинку та складений Акт №27-03/23-34-59. У заяві був вказаний факт перенапруги 13.12.2015р., що призвело до виходу з ладу численних побутових приладів, незадовільний стан повітряної лінії, було вказано на  неодноразові звернення до ПАТ «Львівобленерго», тобто в заяві вказано на порушення якості електроенергії і на стан самої лінії. Однак працівники ІДЕН не вказали на можливість встановлення приладу контролю якості електроенергії в мому будинку. Про існування такої можливості мені не було відомо. В листі №27-23/02-361 від 24.05.2016р. ІДЕН вказано, що остання направила  «Львівобленерго» рекомендаційний лист  щодо приведення технічного стану ПЛ-0,4кВ від ТП-849 у відповідність до вимог нормативних документів чим порушила вказані пункти правил Інструкції. Неподання Припису призвело до того, що  «Львівобленерго» не вжило жодних заходів по усуненню порушень, проігнорувало звернення ІДЕН про проведення замірів параметрів електроенергії та створення комісії,  що було підтверджено в листі №27-23/02-106 від 24.01.2017р.  Крім того, відсутність Припису унеможливило виконання п.9.1,9.2 інспектором Держенергонагляду щодо контролю виконання Припису, щодо складання Акту перевірки виконання Припису та згідно п.9.8 Інструкції щодо винесення Постанови з накладення штрафу. Лише 23.12.2016р. при наступному письмовому зверненні до ІДЕН мені було вказано про можливість встановлення приладу контролю якості електроенергії, на що я погодився і відповідно зазначив у заяві. Після вимірювання показників якості електроенергії мною був отриманий Протокол перевірки від 23.01.2017р. з висновком про незадовільне відхилення усталеної напруги.  В листі від  24.01.2017р. ІДЕН повідомила про неможливість проведення позапланового заходу з державного нагляду посилаючись на статті 2,3 Закону України «Про тимчасові особливості здійснення державного нагляду у сфері господарської діяльності» №1728-19. Однак в статті 3 Закону йдеться про те, що позаплановий захід державного нагляду (контролю) на підставі обґрунтованого звернення фізичної особи про порушення суб’єктом господарювання її законних прав проводиться органом державного нагляду (контролю) за погодженням Державної регуляторної служби. Таке моє звернення було зареєстроване в ІДЕН 23.12.2016р., тому підстав неподання на розгляд Державної регуляторної служби та для відмови у проведенні позапланової перевірки не було. Оскільки ІДЕН у свому листі №27-23/01.06-1031 від 27.11.2017р. в особі нового керівника В.... .... від 13.11.2017р. повідомило про подання на розгляд мого звернення до Державної регуляторної служби, то дії ІДЕН від 24.01.2017р. є незаконними. Після розмови з новим керівництвом та направленням нового інспектора залишилось позитивне переконання, що позаплановий захід з контролю буде проведений. З 29.04.2016р. ІДЕН по сьогоднішній день своїми діями незабезпечило покладені на неї функції, внаслідок чого, порушуючи численні нормативні документи, «Львівобленерго» незабезпечило постачання електроенергії належної якості. Цими діями мешканцям будинку м.Львів, вул. Майорівка ... завдано значної шкоди, що є предметом розгляду справи у суді № 463/5052/16.
« Останнє редагування: 12 Грудень 2017, 01:00:46 від majorivka »

Offline Провокашка

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
Ви провели гарну роботу, результатами якої скористаються інші гості форуму (сподіваюсь).
Для доповнення цього досвіду добавлю наступне.
1.В Акті-претензії актуально вказувати обставини, які вказують на конкретну технічну ваду у зовнішніх мережах енергокомпанії (обрив нуля). Огляд пошкоджених побутових струмоприймачів споживача актуальний, але вторинний.
2.Традиційно збитками споживача (при аваріях в мережах) є витрати на ремонт пошкодженого обладнання, підтверджені платіжними документами.
3.Такого різновиду порушень, як щоденні відключення в нормативно-правових актах нема. Ця технічна вада лише погіршує показник "частота відключень" та "середній час перерв" (макропоказники для стимулюючого тарифоутворення, яке так і не введене). До нинішнього соціалістичного тарифоутворення дані показники відношення не мають. Соціаліфстичні тарифи ("витрати+") не можуть по умовчанню забезпечити високої надійності електропостачання. Задача цих тарифів дожити з ел-єю до завтра (типу до комунізму).
4.Є договірна умова - граничний термін відновлення електропостачання -24години для ІІІ категорії надійності, тому в акті-претензії актуально вказувати точний часовий інтервал.
5. Якщо на заяву про виклик представника енергокомпанії для проведення вимірювань параметрів якості той не зявився, то в акті-претензії актуально зазначити цю обставину, як відмову від проведення вимірювань (в суді згодиться ).
6.Якщо представник прибув, але міряє вольтметром (навіть повіреним) одномоментно, то в акт претензію вписуєте- відмову від належних вимірювань (спеціальним електронним приладом протягом 24 годин).
7.При цьому треба бути готовим залучити для належного вимірювання ліцензовану організацію (за свої гроші, які потім здерете з обленерго).
8.Також треба бути готовим, що обленерго заміряє навантаження будинку й докаже, що неякісна напруга з вини споживачі будинку (перенапруги в години мінімуму й високе падіння в максимумі). Але вряд чи.

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
  Тим часом, "Львівобленерго" 15.04.2016р. почало проводити якісь роботи на лінії біля мого будинку. Я отримав лист. Тобто, в листі від 12.01.2016р. Личаківського РЕМ написано "інших технологічних порушень не виявлено", та 15.04.2016р. "Львівобленерго" раптом замінює на відрізку, де сталась аварія 13.12.2015р. між двома опорами проводи повітряної лінії на СІП(самонесучий ізольований провід), це такий товстий 4-х жильний провід чорного кольору. Виникає запитання - для чого на лінії, де нема порушень замінювати провиди на вартісний новий СІП? Та вже 18.05.2016р. Енергонагляд у свому акті(див. вище) фіксує численні порушення після проведення робіт пройшов місяць.
« Останнє редагування: 12 Грудень 2017, 15:05:49 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Ви провели гарну роботу, результатами якої скористаються інші гості форуму (сподіваюсь).
Для доповнення цього досвіду добавлю наступне.
1.В Акті-претензії актуально вказувати обставини, які вказують на конкретну технічну ваду у зовнішніх мережах енергокомпанії (обрив нуля). Огляд пошкоджених побутових струмоприймачів споживача актуальний, але вторинний.
2.Традиційно збитками споживача (при аваріях в мережах) є витрати на ремонт пошкодженого обладнання, підтверджені платіжними документами.
3.Такого різновиду порушень, як щоденні відключення в нормативно-правових актах нема. Ця технічна вада лише погіршує показник "частота відключень" та "середній час перерв" (макропоказники для стимулюючого тарифоутворення, яке так і не введене). До нинішнього соціалістичного тарифоутворення дані показники відношення не мають. Соціаліфстичні тарифи ("витрати+") не можуть по умовчанню забезпечити високої надійності електропостачання. Задача цих тарифів дожити з ел-єю до завтра (типу до комунізму).
4.Є договірна умова - граничний термін відновлення електропостачання -24години для ІІІ категорії надійності, тому в акті-претензії актуально вказувати точний часовий інтервал.
5. Якщо на заяву про виклик представника енергокомпанії для проведення вимірювань параметрів якості той не зявився, то в акті-претензії актуально зазначити цю обставину, як відмову від проведення вимірювань (в суді згодиться ).
6.Якщо представник прибув, але міряє вольтметром (навіть повіреним) одномоментно, то в акт претензію вписуєте- відмову від належних вимірювань (спеціальним електронним приладом протягом 24 годин).
7.При цьому треба бути готовим залучити для належного вимірювання ліцензовану організацію (за свої гроші, які потім здерете з обленерго).
8.Також треба бути готовим, що обленерго заміряє навантаження будинку й докаже, що неякісна напруга з вини споживачі будинку (перенапруги в години мінімуму й високе падіння в максимумі). Але вряд чи.
    Дякую за поради, цінна інформація про 24години, згодяться і мені і іншим споживачам. Треба зазначити що можливість проведення вимірювання, яке може організувати споживач прописана в ПКЕЕН(правилах користування електричною енергією для населення), тобто маючи на руках лише договір з "Львівобленерго" споживач НЕ МОЖЕ ЗНАТИ про таку можливість. Стосовно ліцензованої організації - така у Львові лише одна, ДП"Львівстандартметрологія", електричний відділ. Але... Провести такі заміри відразу після події НЕМОЖЛИВО!!! Якщо взяти мою ситуацію, обрив нуля 13.12.2015р., обрив стався о 22.00. Мені 14.12.2015р. на 8.30 потрібно було бути в ДП"Львівстандартметрологія"(це при умові, що я знаю про їх існування, чим вони займаються, де знаходиться електричний відділ), написати заяву на ім"я керівника відділу провести терміново вимірювання напруги на ввідному пристрої будинку(в мому випадку особняк), далі керівник має погодитись на таке вимірювання і направити працівника(невідомо чи такий буде мати можливість негайно виїхати на проведення таких замірів з відповідним переносним приладом), далі, при умові що "Львівобленерго" не відключило лінію і не почало ремонт, працівник "Львівстандартметрологія" виконанає вимірювання напруги на ввідному щитку будинку(де лічильник стоїть). АЛЕ... межа розподілу вказана в мому договорі знаходиться на контактах опори!!! Звичайно, працівник "Львівстандартметрологія" по драбині не полізе на опору вимірювати напругу, опора вважається власністю "Львівобленерго", тому такі вимірювання на опорі можна робити з їхньою згодою, якої як не важко здогадатись вони в жодному разі не дадуть. У випадку навіть коли вимагати від "Львівобленерго" провести такі вимірювання до початку ремонту, події будуть розгортатись таким чином - за Договором я повинен спочатку поїхати до них і викликати представника для складання акту-претензії, їм дається термін 3дні, звичайно вони не приїдуть відразу після написання заяви, посилаючись на необхідніть реєструвати звернення, передавати в РЕМ, і залежно від їх завантаженості вони МОЖЛИВО погодяться приїхати і провести такі заміри, оформивши належним чином акт-претензію. Але це не буде в то й же день чи навіть наступний.
    Слідкуйте за темою, далі буде ще цікавіше.
« Останнє редагування: 12 Грудень 2017, 14:48:04 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Лист заступника технічного директора "Львівобленерго" - один з найвагоміших у моїй справі, він показує загальний низький рівень кваліфікації працівників "Львівобленерго". На таку відверту некомпетентність я отримав лист від виробника реле напруги, що вимірює рівень напруги у розподільчій шафі(так вона називається згідно Робочого проекту будинку). Також отримав відповідь від професора Львівської політехніки.
« Останнє редагування: 12 Грудень 2017, 15:33:07 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
http://ipic.su/img/img7/fs/IMG_4190.1513118376.png





і ще раз розвію твердження "Львівобленерго" щодо точності моїх приладів, мультиметр uni-t utm внесений в держреєстр ЗВТ і має діючу гарантію виробника, атестований, сертифікований, точність 1%, не підлягає обов'язковій повірці, читайте новий закон про "Метрологію" від 2014р., мої вимірювання абсолютно законні і достовірні, а ви вимірювати можете лише разом зі мною(я ж вас викликаю щоб провести ці заміри) і оформити в Акті-претензії,  ваш "Акт" годиться лише, не буду говорити для якої цілі...
ви тільки прочитайте, що ви написали а "Акті" - "...заміри виконувались покажчиком напруги з датою наступного випробування..." - це якийсь жарт, чи жах, навіть не знаю, що за покажчик напруги і хто вам його ВИПРОБОВУВАВ))?
« Останнє редагування: 13 Грудень 2017, 01:02:01 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю

напруга о 1г38хв

напруга о 17г49хв

"Львівобленерго" - це ваша якісна напруга
ну і запис розмови з диспетчером "Львівобленерго" о 17.50
https://drive.google.com/file/d/1OEOwmFK6xfFvFDPjyaKa9hl4ZTjFxlVt/view?usp=sharing
"Львівобленерго" - ваш диспетчер каже 170вольт було, дивіться фото, слухайте запис, готуйте перерахунок оплати за електроенергію
« Останнє редагування: 13 Грудень 2017, 01:41:35 від majorivka »

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю

тиждень тому "Львівобленерго" замінило повністю проводи лінії на СІП(самонесучий провід), рівень напруги видно на фото вище, проблема як не важко здогадатись в старому трансформаторі, новий коштує 6 нулів підозрюю, мабуть "Львівобленерго" вже жаліє, що не заплатила мені за ремонт техніки. СІП 4 4х35 який вони протягнули коштує близько 50грн метр, довжина відрізку лінії 100-150м, тобто вони вже потратили мінімум 5000грн тільки на СІП не рахуючи кріплень, роботи.
« Останнє редагування: 13 Грудень 2017, 13:17:14 від majorivka »

Offline mr.Nobody

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Проблема в проводах і відстані від ТП , а не трансформаторі..трансформатор рішає суто пропускну можливість грубо кажучи і коштує він від 30 до 100к ...це вже навіть ціле ТП  за 100к можна купити  8)

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
Я теж так думав, поки не поміняли проводи, подивіться на фото вище - між замірами 8 годин, напруга на лінії з новим СІП змінюється від 185-250вольт, причина явно не в проводах

Offline majorivka

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 89
  • majorivka@gmail.com, http://loe.ant.lviv.ua/
    • Перегляд профілю
На ТП-849 стоїть типовий міський трансформатор 630кВа, 500кВт, щоправда "Львівобленерго" навіть тут не дотримується законодавства, розміщує застарілу інформацію і не відповідно до вимог. За їх даними, резерв потужності  - 0кВт, тобто трансформатор завантажений на максимум.

Offline mr.Nobody

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю
Він може бути завантажений на 100%, ато й 200% згідно договірних потужностей)
Але договірні потужності і реальні навантаження - речі зовсім різні)