Автор Тема: Штучні борги від "Дніпрогаз" за газ при отриманні субсидії  (Прочитано 185 раз)

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 52
    • Перегляд профілю
На сьогоднішній день, складується така цікава ситуація, яка стосується субсидій та штучно утворених боргів Постачальником «Дніпрогаз», які потім  змушують сплачувати Постачальника.

Сьогодні існує визначення, що в разі виникнення боргів за ЖКП при оформленні субсидії, субсидія не буде продовжена автоматично тим, хто має заборгованість.

Ситуація складається так, що, я як Споживач, який отримує субсидію та вчасно та в повному обсязі сплачую обов’язковий платіж по субсидії, та сплачую ще вище, якщо не вкладуюсь в нормативі які виділені, а на кінець опалювального сезону з невідомих причин виникає заборгованість за газ.

На державному сайті  http://teplo.gov.ua/rozyasnennya-po-subsidiyam/97.html чітко зазначено, що Споживач, який все вчасно та в повному обсязі сплачує не повинен мати борги.

В реальності  «Дніпрогаз» бідкається проте, що чому так багато громадян в області отримує субсидії http://dpchas.com.ua/zhizn/gazovshchiki-schitayut-chto-u-zhiteley-dnepra-subsidiy-slishkom-mnogo

Хотілось би почути думки інших форумчан тих хто отримує субсидії, а у Вас виникла заборгованість по газу при отриманні субсидії та при своєчасній її сплаті ? Це моє запитання стосується не тільки Споживачів « Дніпрогаз» а і інших «облгазів»

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 52
    • Перегляд профілю
Є думка якою, хочу поділитись з форумчанами з приводу того, що Дніпрогаз  переймається тим, чому так багато Споживачів отримують субсидії ( ссилка на данну новину, викладена в попередньому пості)

Хочу висловити таку думку та сподіваюсь на те, що НКРЕКП, як контролюючий орган думку почує..

А на яких, підставах приватний постачальник, взагалі переймається субсидіями, які надає держава, адже Постачальник отримує кошти за газ який споживає Споживач від нього, в вигляді обов'язкового платежу, та від держави кошти які перераховуються в вигляді коштів по субсидіям.

Виникає тільки одне запитання Постачальник монополіст переймається субсидіями, а не переймається тим, що коли Споживач надсилає звернення проте, звідкіля на кінець опалювального періоду виникають борги у Споживача який отримує субсидію, та кожного місяця сплачує все вчасно в повному обсязі.

Також є одне запитання до НКРЕКП, чому Постачальник не виконує Постанов НКРЕКП так як вони прописані, щоб і враховувались права Споживача. Постанова НКРЕКП №2500, чітко вказує, які права є у Споживача згідно “типового договору”, але на практиці Споживач не отримує реальної інформації по субсидії, не має чіткого відображення кубів та фінансів.

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 52
    • Перегляд профілю
На сьогодншній час, почала з’являтись дуже цікава інформація в особистих кабінетах ПАТ «Дніпрогаз» у Споживачів які отримують субсидії. ПАТ «Дніпрогаз» посилаючись на Постанову КМУ №848 від 21.10.95 заявляє проте, що в разі виникнення заборгованості за газ Споживач може бути позбавлений субсидії.
Так в Постанові №848 від 21.10.95, дійсно вказано, що в разі виникнення заборгованості, у Споживача, який отримує субсидії її можуть анулювати.

Виникає тільки одне питання., чому Постачальник монополіст, про це інформує в особистому кабінеті, якщо функція про надання субсидій та їх розпорядження покладена на Відділи соціального захисту населення на місцях, чому наприклад Постачальник монополіст не звертає увагу на те, на що він повинен звертати безпосередньо увагу  коли йому надходить офіційне звернення проте, що борг який ним виставлений є штучним? На це запитання відповіді не має.

Кабінетом міністрів України згідно Постанови № 300 від 26.04.17 внесені зміни до Постанови № 848 від 21.10.95, де чітко вказано:
  “Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді (крім орендарів житлового приміщення, осіб, яким субсидія була призначена за зареєстрованим місцем перебування, та осіб, які звертаються за субсидією на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива). Для цього структурні підрозділи з питань соціального захисту населення збирають необхідну інформацію у порядку, передбаченому пунктом 13 цього Положення, без звернення громадян і протягом десяти днів після отримання зазначеної інформації приймають рішення про призначення (непризначення) субсидії та інформують про прийняте рішення громадян. У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу. Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку - з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.

Також є інші критерії, по яким Споживач може бути позбавлений субсидії та вони всім відомі не не один раз про це писалось в ЗМІ.

Ніде не закріплено, що якщо я як Споживач який отримує субсидії, вчасно кожного місяця передаю усі показники, сплачую вчасно обов’язковий платіж по субсидії, та сплачую кошти кожного місяця вчасно якщо не вкладуюсь в опалювальний період в соціальну норму споживання газу по субсидії то за це мене можуть позбавити субсидії і це тільки тому що на кінець опалювального періоду невідомо з яких причин виник штучний борг який був утворений Постачальником монопллістом ПАТ «Дніпрогаз»

Запитання до НКРЕКП, як контроюючого органу. На яких підставах ПАТ «Дніпрогаз» Постачлаьник монополіст приймає рішення про позбавлення субсидії, якщо ця функція покладена на Відділ соціального захисту?

Offline Провокашка

  • Sr. Member
  • ****
  • Повідомлень: 283
    • Перегляд профілю
Ознайомлення споживача з положенням нормативно-правового акту не є тотожним "прийняттю рішення про позбавлення субсидії".

Offline Walter

  • Full Member
  • ***
  • Повідомлень: 231
    • Перегляд профілю
На сьогодншній час, почала з’являтись дуже цікава інформація в особистих кабінетах ПАТ «Дніпрогаз» у Споживачів які отримують субсидії. ПАТ «Дніпрогаз» посилаючись на Постанову КМУ №848 від 21.10.95 заявляє проте, що в разі виникнення заборгованості за газ Споживач може бути позбавлений субсидії.

Виникає тільки одне питання., чому Постачальник монополіст, про це інформує в особистому кабінеті,

Запитання до НКРЕКП, як контроюючого органу. На яких підставах ПАТ «Дніпрогаз» Постачлаьник монополіст приймає рішення про позбавлення субсидії, якщо ця функція покладена на Відділ соціального захисту?
1. Так все ж таки приймає рішення чи інформує?
2. А де Дніпрогазу повідомляти про це, якщо не в особистому кабінеті?

Offline Yevgeniy

  • Jr. Member
  • **
  • Повідомлень: 52
    • Перегляд профілю
Подання таким чином інформації про субсидії з боку ПАТ "Дніпрогаз" взагалі не зрозуміло як виглядає чи то він інформує чи то таким чином подаючи інформацію в "ососбистому кабінеті" чинить психологічний тиск з приводу "погашення" "боргу" якого не існує так як  борг виник з вини Постачальника.

Кожна організація повинна виконувати роботу в межах покладеної на неї  компетенції чинним законодавством і інформувати проте, чи буде продовжена субсидія чи то буде вона анульована повинно це робити Відділ соціального захисту населення, а Дніпрогаз повинен тільки чітко відображати в "ососбистому кабінеті" якщо це стосується субсидії то коли якого числа вона надійшла та в якому обсязі.