Автор Тема: стандартне підключення - ставлять нетарифний лічильник  (Прочитано 1199 раз)

Serg00

  • Гість
Доброго дня. Питання наступне: в даний час київенерго завершує монтаж електромережі до приватного будинку, на умовах стандартного підключення. При цьому встановили звичайний (нетарифний) лічильник. На моє питання чому не можна встановити зональний лічильник, підрядник розводить руками та каже що так передбачено тех. документацією.

В тех. умовах про тип лічильника нічого не сказано, тільки рекомендовано встановити теплоакумуляційну систему електроопалення (в мене електрокотел) для споживання в нічний час. (Так я і побіг витрачати кошти на таку систему, якщо мені не надають нічний тариф)

Який алгоритм дій в цій ситуації, аби встановити зональний лічильник?

Чи потрібно спочатку завершити підключення, а потім змінювати лічильник, чи краще робити це зараз на стадії монтажу? Я так розумію що можна самостійно придбати зональний лічильник та подати заяву про його встановлення, а як бути з тим звичайним лічильником за який я сплатив кошти в платі за приєднання? Чи компенсують мені його вартість?

Нечипорук В.

  • Гість
Правила приєднання регламентують таку послідовність :
3.Виконання енергокомпанією будівельно-монтажних робіт, що включає встановлення звичайного лічильника.
4.Після попереднього етапу ЕК надає замовнику два примірники договору на користування ел-ї. 5. Отримавши для підписання примірники договору майбутній споживач юридично може ініціювати вибір зонного тарифу.
Енергокомпанії - це конвеєрні адміністратори відносин, тому у них не спрацьовує алгоритм стрибання через етапи послідовних процедур.
Кабмінівські Правила вже не передбачають компенсацій споживачу вартостей лічильника при заміні.

Serg00

  • Гість
Дякую за Вашу відповідь.

Підписав договір на користування. При спілкуванні з представником ЦОК, заявив про своє бажання мати зональний лічильник, на що отримав відповідь про наявність такої можливості і роздрукований рахунок-фактуру на майже 4 тис. грн. за сам лічильник та роботи по його підключенню.

Все начебто нічого окрім декількох але:

1. При встановленні нового зонального лічильника, існуючий незональний лічильник, який буде демонтований, можна буде або викинути на смітник (при тому що він абсолютно новий і мною придбаний), або ж його забере Київенерго, - на це питання ЦОК точної відповіді не знає. В будь-якому випадку це мої прямі втрати, а тому не надати можливості споживачеві обрати лічильник на стадії монтажу та доплатити за більш дорогий лічильник - це вибачте повний маразм. А тим більше беручи до уваги те що зональний лічильник дорожчий за звичайний всьго на 1,5 тис. грн., які я б залюбки доплатив перед первісним монтажем. Тобто явна неоправдана переплата + незручності повязані з новими монтажними роботами.

2. Встановивши зональний лічильник, ви стаєте його власником, і у випадку крадіжки або пошкодження, повинні будете самостійно придбати новий. Враховуючи той факт, що лічильник розташований за межею ділянки і не перебуває під контролем власника будинку, ймовірність вандалізму досить висока, тим більше що лічильник змонтований в платикову шафу яка досить ненадійна. Якщо ж залишити старий (незональний) лічильник, відповідальність за його цілісність лежить на Київенерго. При цьому звичайно є можливість перенесення лічильника на свою ділянку, але як мені сказали це лише теоретична можливість, і знову ж таки проект + монтаж за свій рахунок.

Враховуючи ці факти я задумався над доцільністю встановлення такого лічильника, і принаймні зараз не буду цього робити. І незрозумілою є позиція Київенерго та регулюючого органа, які замість того щоб спонукати споживача до споживання в нічний час, в тому числі і через встановлення зональних засобів обліку, навпаки становлять перешкоди для цього процесу. В мене є досить потужні споживачі електроенергії (зокрема пральна та посудомийна машини, а з ними вмикається і глибинний насос водопостачання) які я вмикаю ввечері в години пікових навантажень, а міг би вмикати вночі, і разом з тисячами інших споживачів оптимізувати роботу вашої енергосистеми. Тим більше що не споживач, а саме енергокомпанії зацікавлені в перенесенні споживання на нічний час, коли вони мають значний надлишок дешевої енергії.

Шановне Київенерго, можете вважати вищенаписане офіційною критикою на вашу адресу та закликом покращити вашу роботу.