Автор Тема: Щодо спільного використання введених в експлуатацію засобів дистанційної передач  (Прочитано 1126 раз)

Albert

  • Гість
Якими аргументами або нормативними документами керується Оператор ГРМ в своїх письмових та усних рекомендаціях  про оснащення вузлів обліку газу засобами дистанційної передачі даних, якщо вони встановлені і експлуатуються.
« Останнє редагування: 07 Лютий 2017, 15:58:08 від Albert »

Demirurg

  • Гість
Це питання до Оператора ГРМ, а не до Регулятора!!!

Demirurg

  • Гість
Відповідно до статті 18 Закон України «Про ринок природного газу» вимоги до складових частин вузла обліку природного газу, правил експлуатації приладів обліку, порядку вимірювання обсягів та визначення якості природного газу визначаються технічними регламентами та нормами, правилами і стандартами, що встановлюються і затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовому комплексі.

Правила обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 27 грудня 2005 року № 618.


Albert

  • Гість
По перше - наказ Міністерства палива та енергетики України від 27 грудня 2005 року № 618 згідно розділу 7. Технічні вимоги до обчислювачів об'єму газу та обчислювачів коректорів пункт 7.3. Конструкція обчислювачів повинна забезпечувати можливість передачі інформації про параметри газу та результати вимірювань його об'єму на реєструвальні пристрої та/або на комп'ютер.
По друге - "Кодексу газорозподільних систем", затверджений постановою від 30.09.2015р. №2494 НКРЕКП, топ то Регулятор, а не Оператором ГРМ.
По трете - Оператор, користуючись своїм монопольним становищем, під соусом "дистанційної передачі даних", наполягає на заміні приладів обліку газу, а так само засобів зв'язку (GSM модем, опторозв'язка і т. д.), "своїми приладами" і це за рахунок власника вузла обліку.
Регулятор, у даному випадку НКРЕКП, здійснює контроль за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності і згідно п.6 гл.2 розділу І (витяг з Кодексу):
Рішення Оператора ГРМ повинні базуватися на принципах:
об’єктивності, яка полягає в обґрунтуванні прийнятих рішень;
прозорості, яка полягає в інформуванні суб’єктів ринку природного газу (у тому числі шляхом розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті) про відповідні правила та порядки взаємовідносин;
недискримінації, яка полягає в незастосуванні додаткових обмежень та заборон, не передбачених законодавством. (кінець)
Суб’єктивний висновок – що у Оператора мета наполягає у монополізації ринку виробників засобів обліку газу, ось і все.