Автор Тема: Незрозумілі нарахування.  (Прочитано 2161 раз)

Анна Чумак

  • Гість
Незрозумілі нарахування.
« : 01 Червень 2016, 16:49:50 »
На сайті ПАТ «Полтаваобленерго» в особистому кабінеті за моїм особовим рахунком з’явились показники мого лічильника, які не відповідають дійсності. На 18.04.2016 року працівниками занесено показник 30971, тоді як на цю дату показник був набагато більший. Також дивує сама присутність цієї цифри, бо в квітні ніхто не приходив з перевіркою показників, тим більше, що в період 15-18 квітня 2016р. взагалі нікого вдома не було (лічильник знаходиться в квартирі). Реальні показники за квітень я вказала в квитанції при сплаті (30900-31400). І вже 31 травня (але чомусь першим червня) станом на 18 травня мені нараховано по середньому 436 кВт, тоді як реально це витрати квітня, а не травня. Показники за травень я надала на сайт (31400-31800) 31.05.16
 В грудні 2015 — січні 2016 р. також були незрозумілі нарахування. Мною було надано показники за грудень 2015 року 02.01.2016 (29000-29500), за січень 2016 року (29500-30100). За грудень мені було нараховано за 500 кВт 327,90 грн. (як за 400 кВт), а в січні за 600 кВт 542,40 грн (як за 700 кВт, причому за надлишкові 100 кВт нараховано за максимальною ціною). Я телефонувала на гарячу лінію, де мені надали таке пояснення: в зв’язку з тим, що показники на 31 грудня я надала 2 числа наступного місяця, то 100 кВт з грудня було зараховано як січневі. Хто так вирішив? Чому саме 100 кВт, а не середньоденні за два дні? На які нормативні документи спиралися працівники?
 Працюючи 15 років бухгалтером, з них 9 головним бухгалтером нафтогазової компанії, я розумію дію ПАТ «Полтаваобленерго» як шахрайство. Не важко спрогнозувати, що мені буде враховано основні витрати електроенергії за квітень в травні, з чим буде нараховано мені за травень 2016 року певну суму за максимальною ціною. Якщо так відбудеться, як я маю діяти? Листа на і’мя керівника філії я написала (і на електронну адресу, і поштою). Які органи можуть розглянути мої скарги у разі, якщо Полтаваобленерго не відреагує? Дякую.

Анна Чумак

  • Гість
Re: Незрозумілі нарахування.
« Reply #1 : 01 Червень 2016, 17:26:10 »
Щойно на сайті ПАТ ПОЕ зникли надані мною вчора через сайт показники лічильника станом на 31 травня. Я зателефонувала на гарячу лінію і передала показники знову, тепер усно. На питання про незрозумілий показник за 18 квітня оператор відповіла, що я маю зателефонувати після 5 числа. Що відбувається? Добре, що я вчора зробила скріншоти з сайта, де є показники, а також історія нарахувань.

Анна Чумак

  • Гість
Re: Незрозумілі нарахування.
« Reply #2 : 07 Червень 2016, 08:04:27 »
Звісно, питання щодо нарахувань за грудень-січень залишилсь не вирішеним. Дочекалась нарахувань за травень. Хоча незрозумілий показник і залишився, але не вплинув на правильність нарахувань: за два місяці 900 кВт, з яких 2х100 кВт за мінімільною ціною, все інше по 0,99 грн. Дякую.

Spt

  • Гість
Re: Незрозумілі нарахування.
« Reply #3 : 07 Червень 2016, 08:31:58 »
Щойно на сайті ПАТ ПОЕ зникли надані мною вчора через сайт показники лічильника станом на 31 травня. Я зателефонувала на гарячу лінію і передала показники знову, тепер усно. На питання про незрозумілий показник за 18 квітня оператор відповіла, що я маю зателефонувати після 5 числа. Що відбувається? Добре, що я вчора зробила скріншоти з сайта, де є показники, а також історія нарахувань.

а що далі робитимете з скріншотом? після того як Ви виконали свій обов"язок (п.29 у разі виявлення в платіжному документі (в сучасному трактуванні на сайті) помилкових показань приладу обліку споживач зобов"язаний повідомити про це енергопостачальника) енергопостачальник виправив свою помилку, і на цьому історія благополучно завершилась.

dinamo1927

  • Гість
Re: Незрозумілі нарахування.
« Reply #4 : 07 Червень 2016, 10:59:46 »
Думаю, нічого там із скрін-шотом робити не потрібно. Зважаючи на те, що оператор гарячої лінії запропонував зателефонувати після 5-го числа, висновок очевидний: нема там ніякої помилки. Програма на той момент (на початку місяця) формувала звіти (рахунки) та "не підтягнула" введені Анною покази, тоб-то вони були до певного часу просто не активні. Згідно з ПКЕЕН розрахунковим періодом є "календарний місяць". Програма створена винятково у відповідності до правил та,напевно, 100% атестована чи акредитована НКРЕ. Вносьте показники до 1-го числа включно і, думаю, все буде ОК.

Полтаваобленерго

  • Гість
Re: Незрозумілі нарахування.
« Reply #5 : 01 Липень 2016, 09:05:47 »
Якщо у Вас залишилися питання щодо порядку оплати за спожиту електроенергію, зателефонуйте безпосередньо до абонентської групи. Необхідна Вам контанктна інформація знаходиться на офіційному сайті
ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО"http://www.poe.pl.ua/index.php?r=units/page&id=units