Автор Тема: К чему проиводит смена плохого на еще хуже с приставкой и.о.  (Прочитано 1642 раз)

Offline sergey_2016

  • Newbie
  • *
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю
Или о МЕЛКИХ (можно заменить словом "низких") нововведениях и.о. главы правления АК "Харьковоблэнерго" - Яворского с целью "повышения" прибыли и качества обслуживания:

С 14.04 - новость ИКЦ вводит электронную очередь с 18.04 на прием в ИКЦ!
По состоянию на утро 21.04 даже с целью сдачи документов на присоединение записаться можно лишь на 12.05!
http://oblenergo.kharkov.ua/easyappointments/
При выборе даты раньше светится:

Нет доступного времени назначения на выбранной дате. Пожвлуйста выберите другую дату.
Выбор даты и времени заказа.

Я уже не говорю про грамматическую ошибку в слове "Пожалуйста" или про отсутствие № регистрации или про систематические отказы по надуманным причинам или про принципиальное нежелание выполнить в срок уже оплаченные присоединения  т.д. ....
 
Сам принцип ярко иллюстрирует желание присоединять новые объекты и о том как лицензиат по регулируемому тарифу выполняет хозяйственную деятельность!



Kharkivenergy

  • Гість
АК “Харківобленерго” дбає про якість обслуговування споживачів та їх час. З метою оперативного надання інформації та консультацій своїм клієнтам компанія ввела нову сервісну послугу — електронну чергу для замовників, які збираються звернутися до “Єдиного вікна” для укладання договору про приєднання електроустановки до електричних мереж електропостачальника або збільшення потужності.
   Для запису на прийом необхідно на головній сторінці веб-сайту компанії зареєструватися в сервісі “Електронна черга”. Це також можна зробити за телефоном: 740-11-69 або при особистому відвіданні інформаційно-консультативного відділу АК “Харківобленерго” за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 149.
   За загальним опитуванням заявників, які звернулись до інформаційно-консультативного відділу АК “Харківобленерго”, відвідування за електронною чергою — це зручно, швидко, оперативно.
   Також рекомендуємо відслідковувати час прийому та зручні для Вас дати на випадок відмови заявників або перенесення на іншу дату.

skrjal

  • Гість
Це знущання, а не турбота!

Сьогодні намагався записатися на прийом.
Сьогодні 19 травня, а найближчий час для запису 18 липня. Це на 2 місяці вперед!

Чекати 2 місяці для того щоб здати документи? На мій погляд це занадто!

Простіше відправити лист з повідомленням на який вони повинні будуть відповісти протягом 30 днів згідно законодавства.

Коли відкривали Єдине вікно, казали що тепер с його допомогою людям буде простіше спілкуватися с ОБЛЕНЕРГО, а вийшло, що взагалі простіше листа написати!

Цікаво де, як и коли ви проводили загальне опитування?
Ви опитайте людей яким ваша електронна черга пропунує записатися через 2 місяці і цікаво, що вони скажуть.




Kharkivenergy

  • Гість
Після набуття чинності постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 22 грудня 2015 року № 3019 «Про затвердження ставок плати за стандартне приєднання електроустановок для Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя на 2016 рік» робота з прийому документів на приєднання спеціалістами АК «Харківобленерго» була відновлена з березня 2016 року.
   Затримка у прийнятті постанови спричинила великі черги та незручності для самих заявників, з метою усунення яких було створено електронну чергу з прийому документів на приєднання. З квітня 2016 року зазначену електронну чергу з метою системного прийому споживачів на приєднання уведено в дію. 
      Години та дати електронної черги періодично звільняються, замовники відмовляються або переносять години своїх візитів, тому рекомендуємо споживачам переглядати зручні для них дати.
   На даний час компанія докладає максимум зусиль для вирішення даної ситуації та забезпечення умов зручного обслуговування споживачів.