Автор Тема: Типовий договір постачання газу побутовим споживачам  (Прочитано 3543 раз)

Василий Иванович

  • Гість
Доброго дня шановні, форумчани! на сьогоднішній день усі зіштовхнулись з таким питанням, як підключення побутових споживачів до газових мереж, та заключенням договору на постачання газу побутовим споживачам.

Всім нам відомо при отриманні бланку данного договору, що він оформляється згідно Постанови №2496 НКРЕ від 30.09.2015 та Постанови НКРЕ №2500 від 30.09.15 та в цьому договорі вже вказані повні ініціали Споживача, та записані всі вимоги в договорі тільки Постачальником, тобто права та обов'язки Споживача вже визначені Постачальником, та Споживач не має права внести своє пропозиції в договір, хоча договір є двостороннім.
В Постанові НКРЕ  №2500 чітко зазначено, що:
п.1.1.  Цей Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам (далі - Договір) є публічним і регламентує порядок та умови постачання природного газу Споживачу як товарної продукції Постачальником.
Існує також думка, що :режим публічних договорів є винятком із загального правила, яке спирається на принцип свободи договорів. Цей виняток є одним із випадків дії публічних засад у цивільному праві. Режим публічних договорів є прямо протилежним режиму свободи договорів, який найбільш повно відбиває приватноправові засади, що складають основу цивільного права.
Хотілось би почути Вашу думку. Чи не вважаєте ви данний договір монопольним? Бо враховуючи його зміст, виникає думка, що в цьому договорі відсутні принципи свободи  та відсутня можливість внести свої зауваження  Споживачем до Постачальника. Також в Законі україни визначено, що Споживач має право обиати Постачальника газу, але на сьогоднішній день інших постачальників газу не існує.
« Останнє редагування: 03 Квітень 2016, 15:35:05 від Василий Иванович »

Demirurg

  • Гість
Звертаю ВАШУ увагу, що «відсутність можливості внести свої зауваження до договору» БУЛА ЗАВЖДИ!!!
Так як, договір постачання побутовим споживачам був завжди ТИПОВИМ!!! Тобто не допускалося внесення змін до нього!!!
Нічого не змінилось.
На сьогодні просто, не має обов’язку заключати письмову форму цього договору, і стояти в черзі щоб його підписати з постачальником!

Demirurg

  • Гість
А що стосується постачальників…
Де ж їм одразу взятися?
Ринок тільки відкрився))) з’являться.

Василий Иванович

  • Гість
Звертаю ВАШУ увагу, що «відсутність можливості внести свої зауваження до договору» БУЛА ЗАВЖДИ!!!
Так як, договір постачання побутовим споживачам був завжди ТИПОВИМ!!! Тобто не допускалося внесення змін до нього!!!
Нічого не змінилось.
На сьогодні просто, не має обов’язку заключати письмову форму цього договору, і стояти в черзі щоб його підписати з постачальником!
Так, я також хочу звернути ВАШУ УВАГУ на те, що так дійсно, існувала і існує ТИПОВА ФОРМА заключення договору, але прочитайте уважно договір, по суті в договорі прописанно так, що він носить монопольний характер

Василий Иванович

  • Гість
Шановний Demirurg, хотілось би прокоментувати Вашу цитату  стосовно інших постачальників газу, "Де ж їм одразу взятися? Ринок тільки відкрився))) з’являться." Скаіть мені, а Ви самі особисто вірите, що можуть з'явитись інші постачальники газу? Навіщо тоді, вводити в оману Споживача, де в Правилах записано "Споживач в праві вибирати іншого Постачальника" Чому не виключають, дану норму з Правил, до того моменту коли на ринку газу не з'являться інші Постачальники?

Алена Владимировна

  • Гість
Звертаю ВАШУ увагу, що «відсутність можливості внести свої зауваження до договору» БУЛА ЗАВЖДИ!!!
Так як, договір постачання побутовим споживачам був завжди ТИПОВИМ!!! Тобто не допускалося внесення змін до нього!!!
Нічого не змінилось.
На сьогодні просто, не має обов’язку заключати письмову форму цього договору, і стояти в черзі щоб його підписати з постачальником!
Так, я також хочу звернути ВАШУ УВАГУ на те, що так дійсно, існувала і існує ТИПОВА ФОРМА заключення договору, але прочитайте уважно договір, по суті в договорі прописанно так, що він носить монопольний характер

З повагою! Василій Іванович, читаю ваші коментарі, іноді виникає питання, невже люди не розуміють про що мова ведеться?!
Те, що ми залежимо від монополіста, так тут немає про що і говорити, а як до такого питання, як держава ще і підтримує цього монополиста , так на якийсь випадок, може що піде не так, а може ще щось трапиться, дуже б хотілося почитати вашу думку.
Бо, коли я прочитала оте приєднання, то виникає багато питань, ви не читали ту заяву-приєднаннє?!
Може ми чогось не розуміємо, не від того що тупі, а від того, що нас роблять такими.
Дякую, чекаю вашої відповіді, ще забула додати, вашу тему я так розумію заблокували після відповіді Начальників.
Ніколи не думала, що ось тут на форумі є питання - анонімні, тобто не для всіх вух.
 Тобто, після них - нічого вже не обговорюється.... це крапка без комментарів)

Demirurg

  • Гість
Чому не виключають, дану норму з Правил, до того моменту коли на ринку газу не з'являться інші Постачальники?
Тому, що ця норма передбачена ЗУ «Про ринок природного газу»!!!
ПИ.СИ.: щоб внести будь-яку зміну до Постанови (навіть одне слово змінити) необхідно щоб пройшло мінімум два місяці. Наприклад, місяць постанова має бути на сайті для обговорення.

Алена Владимировна

  • Гість
Все так передбачуванно, все так просто, навіть так все прекрасно!
P.S. А що  заважає, щоб Постанова обговорювалася цей термін? Але ж все так просто, самі прийняли, самі вирішили, ну і звісно свято настало.
Порушення прав Споживачів на кожному кроку - але ніхто  це не визнає з боку НКРЄ, Облгазів і пр., бо це таке справедливе - рубити гілки на котрих так зручно сидіти.
Десь я прочитала тут на форумі, пояснення стосовно замого додатку до договіру, так дивує дуже, тобто документ, а розглядівши покращє - так і повно порушень.



Василий Иванович

  • Гість
Чому не виключають, дану норму з Правил, до того моменту коли на ринку газу не з'являться інші Постачальники?
Тому, що ця норма передбачена ЗУ «Про ринок природного газу»!!!
ПИ.СИ.: щоб внести будь-яку зміну до Постанови (навіть одне слово змінити) необхідно щоб пройшло мінімум два місяці. Наприклад, місяць постанова має бути на сайті для обговорення.


Цитую Вас, Шановний Demirurg-ПИ.СИ.: щоб внести будь-яку зміну до Постанови (навіть одне слово змінити) необхідно щоб пройшло мінімум два місяці. Наприклад, місяць постанова має бути на сайті для обговорення.

Обгрунтуйте мені будласка, а якими НПА України зазначено, що необхідно саме такі вимоги для того щоб, внести зміни в Постанову?
Також прокоментуйте будласка, це вже не стосується постанови, а стосується заяви .Чому "газсбути" в складеній заяві-преєднання, зазначають ініціали Споживача російською мовою? Хоча зазначають, що заява приєднання до договору,  укладено згідно статей Цивільного кодексу, якими визначено порядок складання договорів. Також питання чому порушуються вимоги при складанні, та в заяві не визначється  заява-приєднання до якого договору за яким номером?
« Останнє редагування: 07 Квітень 2016, 09:39:25 від Василий Иванович »

Demirurg

  • Гість
Чому "газсбути" в складеній заяві-преєднання, зазначають ініціали Споживача російською мовою?

Це питання до відповідної розподільної компанії!


до якого договору за яким номером?

Ви знущаєтесь!? Договір публічний… Який номер? Один для СВІХ?
Якщо хочете паперовий варіант договору, то зверніться до розподільної компанії (і до постачальної відповідно теж маєте право) із письмовою заявою про бажання мати паперовий варіант договору, а не заяву-приєднання і отримаєте підписаний варіант договору.

Demirurg

  • Гість
Обгрунтуйте мені будласка, а якими НПА України зазначено, що необхідно саме такі вимоги для того щоб, внести зміни в Постанову?

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності

Стаття 9. Кожен проект регуляторного акта оприлюднюється з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань.

Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акта і не може бути меншим ніж один місяць та більшим ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу.


Але ж Ви питаєте чому два місяці…
Рахуйте:
Розробка Проекту – 1-7 днів
Розробка аналізу регуляторного впливу – по новій методиці від 7 днів
Прийняття Проекту на засіданні Комісії – 1 день
Оприлюднення – 30 днів
Отримання зауважень повторне оприлюднення
Погодження з Антимонопольним та Держслужбою – 7-30 днів
Реєстрація в Мінюсті –  10-30 днів

Скільки виходить?
60 днів це мінімум!

Yevgeniy

  • Гість
Уважно переглядавши форум теми які стосуються облгазів, знайшлась дуже цікава інформація на сайті "Дніпрогаз"
Цена для населения с 1 апреля 2017 г.
Постановлением КМУ №187 от 22.03.2017 г. установлены:
    Цена на газ, по которой НАК "Нафтогаз Украины" продает/поставляет природный газа для бытовых потребителей (и ТКЭ для нужд населения) - 4942 грн за 1000 куб.м (включая 93 грн (1,917%), что является торговой наценкой НАК «Нафтогаз Украины») без учета НДС.
    Торговая наценка ПСО-поставщика, которая не более 2,5%.
В результате стоимость газа как товара, без учета платы (тарифов) за услуги распределения и транспортировки и НДС, составляет 5065.55 грн. за 1000 куб.м.
Вместе с тарифом на распределение и транспортировку (732,70 грн.), и с учетом НДС (1159,65 грн.) розничная цена газа для населения составляет 6957.90 грн. за 1000 куб.м.

В мене як, у Побутового споживача виникає слідуюче запитання.

Враховуючи те, що Побутовий споживач вкладає договір з Постачальником газу, в якому закріплена ціна газа та умови, відповідальність сторін в данному договорі, то чому Постачальник нехтує нормами Цивільного кодексу України, який стосується розділу "типовий договір" та не надсилає, не  запрошує Споживача на перезаключення договору на постачання газу?

Договір постачання газу побутовим споживачам, повинен бути перезаключений між Постачальником та Споживачем, бо відбулись зміни в договорі...
« Останнє редагування: 16 Червень 2017, 20:12:26 від Yevgeniy »

Yevgeniy

  • Гість
На сьогоднішній день, на сайті "Дніпрогаз" розміщено  таку інформацію:
https://104.ua/ru/news/id/povernennja-subsidiji-rozrahunok-v-osobistomu-kabi-24348
Задолженность на лицевом счете получателя за период действия субсидии не допускается. В случае просрочки задолженности более чем на два месяца, в соответствии с п. 14 Порядка назначения и предоставления населению субсидий, субсидия на следующий срок органом социальной защиты не назначается.
Постановлением КМУ от 23.08.2016 г. №534 и порядком назначения и предоставления населению субсидий на оплату жилищно-коммунальных услуг, утвержденным Постановлением КМУ от 21.10.1999 №848.

В ЗМІ ж є інформація, коли держава може позбавити громадянина субсдії на сплату ЖКП:
http://www.segodnya.ua/economics/gkh/u-kogo-zaberut-subsidii-i-pochemu-skoro-pridetsya-platit-bolshe-otvety-na-glavnye-voprosy--866363.html
 За что могут забрать субсидию?
На данный момент в Минфине обнаружили среди субсидиантов более 100 тысяч семей, который в течение года приобрели участок земли или недвижимость (стоимостью более 50 тысяч гривен), а после оформили субсидию.
Уже сейчас по итогам верификации семь тысяч семей остались без субсидий (государство сэкономило почти 15 миллионов гривен). Всего в "черный список" Минфина попали 185 тысяч получателей субсидий, сейчас информация по ним проверяется органами социальной защиты.
Как пояснили на горячей линии Кабмина, оставить без субсидии украинцев могут по двум причинам: субсидиант скрывает часть дохода; субсидиант сделал покупку на сумму от 50 тысяч в течение 12 месяцев с момента получения "скидки". Без помощи также могут остаться те украинцы, чей доход за прошедший год существенно вырос.

Перш, ніж звернутись до НКРЕКП, як контролюючого органу. хотілось би надати інформацію "Дніпрогаз" в статті розміщеній  на їхньому сайті вони спираються на  Постановление КМУ от 21.10.1999 №848. хотілось би сказати, що данна Постанова КМУ № 848 прийнята 21.10.1995

А тепер запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, на яких підставах, Постачальник позбавляє Споживача субсидії, та спирається на Постанову КМУ №848, в данній Постанові КМУ не сказано, що через борг за 2 місяці Споживач може бути позбавлений субсидії?


Yevgeniy

  • Гість
Хотілось би звернутись в данній темі про типові договори  до НКРЕКП, як контролюючого органу, з запитанням стососовно Постанови НКРЕКП №2500

В данній Постанові НКРЕКП №2500, закріплено, що згідно данного типового договору, Споживач в праві вибирати любого Постачальника газу.

В мене запитання, як у побутового Споживача, коли в повному обсязі Споживач,  зможе вибирати собі Постачальника газу, а йому не буде нав'язаний один монопольний Постачальник  газу, який нехтує усіма нормативно-правовими та порушує права Споживача...

Yevgeniy

  • Гість
Знайшлась дуже цікава стаття одного автора проте, як порушуються права Побутового споживача газу, в частності йде мова проте, як монополіст з постачання газу "Дніпрогаз збут" користуючись монопольним своїм положення порушує чинне законодавство при укладенні типового договору на постачання природнього газу побутовим споживачам.

Детально ознайомитись з данної інформацією можна переглянувши ссилку на статтю http://lelekasicheslav.blogspot.com/2017/06/blog-post_28.html

У мене виникає запитання, до НКРЕКП, як контролюючого органу, оскільки наглядати за  монопольним положенням енергопостачальників позбавлено Антимонопольний комітет, та функцію наглядання за енергопостачальниками-монополістами  покладено згідно зі змінами чинного законодавства на НКРЕКП. Чому НКРЕКП не вживає заходів з контролю над постачальниками, які порушують вимоги чинного законодавства при укладанні типових договорів?