Автор Тема: Відключення побутового споживача за недопуск до лічильника  (Прочитано 83071 раз)

sayrus

  • Гість
Чи має право відключити обленерго від світла за недопуск до приладу обліку? (здається п. 30 ПКЕЕН, якщо я не помиляюсь). Показники щомісяця передаю на колцентр.

Tarik

  • Гість
Зазвичай у договорі про користування ЕЕ це теж прописується.

Нечипорук В.

  • Гість
Ні пункт 30, ні п.35Правил не наділяє енергокомпанію правом відключати споживача, якщо не забезпечує доступу до лічильника, але  повідомляє його показники .
Типовий договір також в п.12 не містить такого права. Тому в разі невиконання споживачем свого обовязку забезпечувати доступ до приладу обліку енергокомпанія має звертатись до суду.

sayrus

  • Гість
Ні пункт 30, ні п.35Правил не наділяє енергокомпанію правом відключати споживача, якщо не забезпечує доступу до лічильника, але  повідомляє його показники .
Типовий договір також в п.12 не містить такого права. Тому в разі невиконання споживачем свого обовязку забезпечувати доступ до приладу обліку енергокомпанія має звертатись до суду.
Цікаво, що вони проситимуть у суду. Можна детальніше пояснити ? Можливо підкажете номер подібної справи поданої обленерго до суду. Дякую.

Spt

  • Гість
тобто можна самостійно повідомляти про використання 100 квт.год в місяць, надлишок не показувати,  і мені за це нічого не буде?

Нечипорук В.

  • Гість
Проситимуть забезпечити доступ до лічильника за допомогою судових виконавців, або розірвання договору за невиконання споживачем свого зобовязання.

Григорій

  • Гість
Чи має право відключити обленерго від світла за недопуск до приладу обліку? (здається п. 30 ПКЕЕН, якщо я не помиляюсь). Показники щомісяця передаю на колцентр.

Процес відключення населення дуж-ж-же складний і тривалий

Правила користування електричною енергією для населення
 п.27. В разі несплати за спожиту електричну енергію протягом 10 днів після терміну, зазначеного в договорі чи платіжному документі, та неотримання енергопостачальником повідомлення про оплату, на 20-й день споживачу надсилається попередження про відключення електричної енергії.
  В разі несплати за спожиту електричну енергію на 30-й день після отримання споживачем попередження
енергопостачальник має право відключити споживача від електричної мережі.
 Забороняється відключення споживачів перед вихідними та святковими днями.


Читаєм далі про нюанси:
28.  В разі відсутності в споживача коштів на оплату заборгованості він повинен звернутися до енергопостачальника із заявою про складання графіка погашення заборгованості або відстрочення терміну оплати та надати довідки, що підтверджують його неплатоспроможність.
 29.  В разі виявлення в платіжному документі помилкових показань приладу обліку споживач зобов'язаний повідомити про це енергопостачальника.
 Представник енергопостачальника повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити прилад обліку та повідомити споживача про результати перевірки.
 30. Якщо доступ до приладу обліку неможливий, представник енергопостачальника виписує платіжний документ на підставі даних про фактичне споживання електричної енергії за попередній період, про що робиться відповідна позначка в особовому рахунку споживача.
 Якщо протягом двох розрахункових періодів представник енергопостачальника не мав доступу до приладу обліку, він залишає споживачу в поштовій скриньці повідомлення про дату наступного відвідання чи прохання передати показання приладу обліку енергопостачальнику. Якщо після цього споживач не передав відомостей про кількість спожитої електричної енергії, енергопостачальник має право через 30 днів після дати відправлення письмового попередження припинити постачання електричної енергії споживачу.


Ну як?

Григорій

  • Гість
У відповідності до ст. 32 Господарського процесуального кодексу України та ст. 57 Цивільного процесуального кодексу України, «Доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких грунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення спору. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими і речовими доказами».
Отже, факт отримання споживачем попередження про відключення має бути зафіксований письмово, що в послідуючому є належним підтвердженням факту отримання споживачем попередження про відключення від електропостачання та є доказом у судовому процесі.

sayrus

  • Гість
30. Якщо доступ до приладу обліку неможливий, представник енергопостачальника виписує платіжний документ на підставі даних про фактичне споживання електричної енергії за попередній період, про що робиться відповідна позначка в особовому рахунку споживача.
 Якщо протягом двох розрахункових періодів представник енергопостачальника не мав доступу до приладу обліку, він залишає споживачу в поштовій скриньці повідомлення про дату наступного відвідання чи прохання передати показання приладу обліку енергопостачальнику. Якщо після цього споживач не передав відомостей про кількість спожитої електричної енергії, енергопостачальник має право через 30 днів після дати відправлення письмового попередження припинити постачання електричної енергії споживачу.
Тут вказана умова відключення, що якщо після цього споживач не передав відомостей про кількість спожитої електричної енергії.
А якщо передав показники, то виходить що енергопостачальник не має права відключати? (цікавить самей цей момент, в контексті 30 пункту)
« Останнє редагування: 04 Квітень 2016, 09:25:03 від sayrus »

Григорій

  • Гість
30. Якщо доступ до приладу обліку неможливий, представник енергопостачальника виписує платіжний документ на підставі даних про фактичне споживання електричної енергії за попередній період, про що робиться відповідна позначка в особовому рахунку споживача.
 Якщо протягом двох розрахункових періодів представник енергопостачальника не мав доступу до приладу обліку, він залишає споживачу в поштовій скриньці повідомлення про дату наступного відвідання чи прохання передати показання приладу обліку енергопостачальнику. Якщо після цього споживач не передав відомостей про кількість спожитої електричної енергії, енергопостачальник має право через 30 днів після дати відправлення письмового попередження припинити постачання електричної енергії споживачу.
двох розрахункових періодів
- це + два місяця, 60 днів
« Останнє редагування: 04 Квітень 2016, 14:46:38 від Григорій »

Нечипорук В.

  • Гість
Якщо споживач періодично передавав енергокомпанії "відомості про кількість спожитої електричної енергії" ( має докази цього), а енергокомпанія здійснивши процедуру за пунктом 30 ПКЕЕн відключить споживача, то рішення в суді  буде на користь споживача.
В пункті 30 Правил присутня логічна вада: "дух та  буква нормативного положення не тотожні" -"не допустити до приладу обліку" та "не надати відомості про споживання ел-ї" різні речі. Але право виправляти ці невідповідності має суд, причому надаючи переваги споживачу (крім випадків наявності у енергокомпанії доказів злісного зловживання споживачем своєю можливістю не допустити фахівців до вузла обліку, та підозр щодо надання неправдивих данних про споживання ел-ї).

Григорій

  • Гість
..."не допустити до приладу обліку"
там написано не мав доступу до приладу обліку,
А з яких причин?:
-не пускали
-не було вдома
-було відкрито, але ніхто не відгукнувся і боялись зайти (наприклад пса)
і т.п...
« Останнє редагування: 04 Квітень 2016, 16:31:04 від Григорій »

GeForce

  • Гість
Отже, факт отримання споживачем попередження про відключення має бути зафіксований письмово, що в послідуючому є належним підтвердженням факту отримання споживачем попередження про відключення від електропостачання та є доказом у судовому процесі.
У меня была реальная ситуация, контроллер около полугода не мог попасть чтобы снять показания, оставлял записки в дверях с номером телефона и просьбой передать показания. Записки игнорили. Обл прислал по почте письмо с уведовлением о вручении, в котором было предупреждение об отключении, если в течении 30 дней не будут переданы показания. Они переданы не были. Под конец этого 30 дневного срока пришли отключили.

Нечипорук В.

  • Гість
Відзначу, що в пунктах 27 та 30 Правил істотно різне визначення події-відліку 30 днів перед відключенням:
п.27 - "...на 30 день після отримання споживачем  попередження";
п.30 - "...через   30   днів   після   дати відправлення    письмового   попередження.
В пункті 30 документальне підтвердження отримання споживачем попередження не вимагається.