Автор Тема: Тарифи в службових приміщеннях  (Прочитано 4276 раз)

shpuryk1969@ukr.net

  • Гість
Тарифи в службових приміщеннях
« : 09 Грудень 2015, 08:17:49 »
Доброго дня. Ми державна установа, в будівлі є службові приміщення для проживання працівників. Працівники, які проживають в службових приміщеннях за спожиту електроенергію розраховуються з нами (установою).
Питання чи може установа брати плату за спожиту електроенергію по тарифах як для населення та чим їх підтвердити, щоб потім не прийшло КРУ і не показало порушення? Або якщо ми підвищимо ціну для населення по тарифу як для установи, чи це буде законно?

Нечипорук В.

  • Гість
Re: Тарифи в службових приміщеннях
« Reply #1 : 09 Грудень 2015, 08:40:23 »
 Якщо зазначені приміщення не мають статусу "житлового фонду"- "гуртожитка", "квартири в цокольному поверсі житлового будинку", то підстав для застосування до даної (окремої площадки вимірювання) тарифу "населення" нема. Бюджетна організація не є постачальником електричної енергії, а надає в користування електрифіковане приміщення, тому розрахункові відносини щодо електричної енергії  це відшкодування витрат на оплату електричної енергії .