Автор Тема: Аварія на лінії  (Прочитано 2441 раз)

Villis

  • Гість
Аварія на лінії
« : 02 Грудень 2015, 09:36:04 »
Близько  шостої години ранку припинилось електропостачання. Диспетчеру зателефонувати неможоливо - постійно зайнята лінія. гаряча лінія Харківобленерго (звичайно телефонувала вже після 9 ї)  - також постійно зайнята. Зі слів знайомих дізналась, що відбулась аварія на високовольтній лінії і це стало причиною відключення електроенергії.

Я розумію, що диспетчер в таких випадках отримує значну кількість дзвінків і лінія можливо може бути зайнята ...
Однак, чому не можна таку інформацію оперативно розміщувати на сайті Харківобленерго? Так всі користувачі не будуть  обривати телефони, а будуть бачити причину відсутності електроенергії і хочаб приблизні строки усунення неполадок.
Також, непогано би було створити  можливість подати заявку про відсутність  електроенергії онлайн.

Я наприклад  зараз як сліпе кошеня, останнє, що працює в будинку  - роутер на батарейці та ноутбук. Оскільки дорога не почищена, виїхати змоги немає.  От сиджу і думаю, якщо подачу електроенергії не відновлять до обіду - треба щось думати, може генератор їхати купувати, чи  з дому тікати....... Адже навіть приблизного часу ремонтних робіт дізнатись неможливо.

Живемо у вік високих технологій , а елементрного не маємо.



Григорій

  • Гість
Re: Аварія на лінії
« Reply #1 : 02 Грудень 2015, 12:16:49 »
Я розумію, що диспетчер в таких випадках отримує значну кількість дзвінків і лінія можливо може бути зайнята ...
Однак, чому не можна таку інформацію оперативно розміщувати на сайті Харківобленерго?
Диспетчер в таких випадках в стресовій ситуації, не може відволікатись, щоб не привести ло нещасного випадку, аварії
От уявіть 100 квартирний будинок і всі 100 дзвонять.
Щоб відповідати на дзвінки, біля нього треба садити людину, яка б реєструвала адреси відсутності напруги
Однак, чому не можна таку інформацію оперативно розміщувати на сайті Харківобленерго?
Яка оперативність під час масових відключень?

Kharkivenergy

  • Гість
Re: Аварія на лінії
« Reply #2 : 03 Грудень 2015, 14:49:53 »
В зв'язку зі змінами тарифів на електроенергію, змін по наданню пільг та субсидій, враховуючи теперішню форс-мажорну ситуацію з відключеннями електроенергії, кількість звернень на “гарячу лінію” збільшилась в десятки разів. Не зважаючи на багатоканальний телефонний зв'язок окремі звернення залишаються не  прийнятими.
В АК “Харківобленерго” проводяться заходи по усуненню подібних невідповідностей. Програмне забезпечення дистанційної роботи зі споживачами через інтернет після тестування та вводу в експлуатацію буде розміщено на сайті компанії. Передбачена оптимізація роботи кол-центру з метою можливості прийняття більшої кількості дзвінків.
Відносно інформації про аварійні відключення: п. 34 абзац 5 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 26 липня 1999 р. № 1357 (із змінами)   зобов'язує енергопостачальні організації під час виникнення аварійних режимів протягом 5 днів після виникнення аварії повідомити споживачів про причини тимчасового припинення постачання електричної енергії. В даний час відключення електроенергії відбувається внаслідок дії обставин непереборної сили.

Villis

  • Гість
Re: Аварія на лінії
« Reply #3 : 07 Грудень 2015, 11:29:34 »
яка там оперативність!!!! шостий день без світла! Вчора слідкувала за тим, що двоє електриків  хоча б дроти з землі попідіймали і закрутили на стовпах, за їх словами світла ще тиждень не буде, бо кабелю немає....за що платим....
гаряча лінія 0800500413 не підіймає слухавку, коли телефоную  на додаткові стаціонарні телефони,які розміщені на сайті Харківобленерго, трубку бере якийсь чоловік і навіть не представившись, каже, що це вже не телефони гарячої лінії.Питаю, де можна дізнатись про стан усунення несправностей, каже не знаю..кидає слухавку. Розумію, що велика кількість несправностей, але так не можна.
« Останнє редагування: 07 Грудень 2015, 11:32:32 від Villis »

Villis

  • Гість
Re: Аварія на лінії
« Reply #4 : 07 Грудень 2015, 12:25:31 »
http://www.sq.com.ua/rus/news/obschestvo/07.12.2015/pod_harkovom_lyudi_zablokirovali_dorogu_trebuya_vernut_svet_foto/
я так понимаю, это единственный способ достутачаться? главное действенный...люди получили,что хотели.

Villis

  • Гість
Re: Аварія на лінії
« Reply #5 : 08 Грудень 2015, 16:09:38 »
День седьмой. Электричества нет. Оказывается часть кабеля уже украли. Странно...когда успели..ведь только неделю он провалялся на земле....Когда будет свет?

Villis

  • Гість
Re: Аварія на лінії
« Reply #6 : 09 Грудень 2015, 18:17:29 »
Ура! свет дали!