Автор Тема: внесение трансформаторной подстанции в строительный паспорт  (Прочитано 1354 раз)

kritik

  • Гість
Здравствуйте!
Получил ТУ стандартного присойдинения по напряжению 10кВ в с. Вита Почтовая. При розработке проектной документации на строительство столбовой трансформаторной подстанции, облэнерго написало замечание относительно внесения даной подстанции в строительный паспорт. После обращение в архитектуру Киевской области, те дали ответ что ТП не вносится в паспорт согласно ихним документам, на что КОЕ в устной форме ответило - ВСЕ ВНОСЯТ, а вы не можете?
прошу Вас указать конкретные пункты нормативных документов, согласно которых нужно вносить, а не просто указать "Закон №3038-VI от 17.02.2011г." и ДБН А.2.2-3:2012. В этих документах я не нашел ничего конкретного по поводу внесение трансформаторной подстанции в строительный паспорт.
Спасибо, жду ответ.

ПАТ Київобленерго

  • Гість
Здравствуйте!
Получил ТУ стандартного присойдинения по напряжению 10кВ в с. Вита Почтовая. При розработке проектной документации на строительство столбовой трансформаторной подстанции, облэнерго написало замечание относительно внесения даной подстанции в строительный паспорт. После обращение в архитектуру Киевской области, те дали ответ что ТП не вносится в паспорт согласно ихним документам, на что КОЕ в устной форме ответило - ВСЕ ВНОСЯТ, а вы не можете?
прошу Вас указать конкретные пункты нормативных документов, согласно которых нужно вносить, а не просто указать "Закон №3038-VI от 17.02.2011г." и ДБН А.2.2-3:2012. В этих документах я не нашел ничего конкретного по поводу внесение трансформаторной подстанции в строительный паспорт.
Спасибо, жду ответ.
      Шановний авторе kritik!
      Питання прийняття закінчених будівництвом об’єктів регулюється постановою КМУ №461 від 13.04.2011 (далі – Постанова КМУ).
      Відповідно до розділу 2 Постанови КМУ прийняття в експлуатацію об'єктів, що належать до I - III категорії складності, та об'єктів, будівництво яких здійснено на підставі будівельного паспорта, проводиться шляхом реєстрації Державною архітектурно-будівельною інспекцією та її територіальними органами (далі - Інспекція) поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації (далі - декларація).
      Відповідно до ст. 27 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок" здійснюється на підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки (далі – будівельний паспорт).
      Відповідно до пункту 2.1. Порядку оформлення будівельного паспорта (Наказ|Порядок,  Міністерство регіонального розвитку; будівництва та житлово-комунального господарства України (2), від 05.07.2011,  № 103 "Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки") (далі – Порядок): видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал адміністративних послуг.     Будівельний паспорт надається уповноваженим органом містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів, до якого входять:
-   заява на видачу будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
-   засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;
-   ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об'єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об'єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо);
-   проект будівництва (за наявності);
-   засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.
       Відповідно до п. 2.2. Порядку у разі зміни намірів забудови земельної ділянки (розміщення нових або реконструкція існуючих об'єктів), реалізація яких не перевищує граничнодопустимих параметрів, до будівельного паспорта можуть вноситись зміни.
       Внесення змін до будівельного паспорта здійснюється відповідним уповноваженим органом містобудування та архітектури у порядку та на умовах, визначених для його отримання, протягом десяти робочих днів з дня надходження пакета документів, до якого входять:
-   заява на внесення змін до будівельного паспорта за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
-   примірник будівельного паспорта замовника;
-   ескізні наміри змін (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, фасади та плани поверхів нових об'єктів із зазначенням габаритних розмірів тощо);
-   засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.
       Виходячи з положень Порядку оформлення будівельного паспорта системи інженерного забезпечення є складовою будівельного паспорта.

       З повагою, ПАТ "Київобленерго"