Автор Тема: Державна повірка нового приладу обліку електроенергії  (Прочитано 3219 раз)

MNSboss

  • Гість
Чи має правові підстави комерційна дирекція ПАТ "ЕК Чернівціоблененрго" наполягати на направленні нового лічильника електроенергії НІК 2102-01.Е2Т на державну повірку та вхідний контроль, за рахунок споживача, перед його пераметризацією та встановленням, незважаючи на те, що прилад пройшов державну повірку 20.03.2015 р., опломбований державним повірником та має відповідні штамп та дату повірки у паспорті?
« Останнє редагування: 07 Травень 2015, 14:03:03 від MNSboss »

Нечипорук В.

  • Гість
Позапланова повірка за кошти ініціатора.

MNSboss

  • Гість
Ось і я маю таку саму думку!
Тому, коли комерційний директор ПАТ "ЕК Чернівціобленерго" "пан" С.Таранюк письмово запропонував мені здійснити державну повірку мого нового лічильника, а у службі приладів обліку та метрологічного забезпечення ПАТ "ЕК Чернівціобленерго" мені підсунули на підпис заяву на пераметризацію та державну повірку (за мій рахунок) лічильника який вже її пройшов 20.03.2015 р., я звернувся з відповідною скаргою до обласної Державної інспекції з енергетичного нагляду.
Зараз чекаю дзвінка про позитивне вирішення мого питання...
« Останнє редагування: 17 Травень 2015, 12:52:59 від MNSboss »

MNSboss

  • Гість
Ну вот и все решилось! Главное не молчать. 19.05 мне перезвонили из областной "Держінспекції енергонагляду", и сказали чтобы я ехал в облэнерго параметрировать счетчик,
20.05 с утра я этим и занимался. Процесс параметризации обошелся мне в 272 грн.
В сухом остатке, ровно за два месяца, я решил свой вопрос без дополнительных финансовых затрат. Осталось дождаться (2-3 дня), когда работники РЕМ установят счетчик.

Spt

  • Гість
а в яку вартість Вам би обійшлось встановлення лічильника, придбаного обленерго?
скільки загально зекономлено коштів?

MNSboss

  • Гість
Наприкінці березня цього року, коли я вирішив встановити багатотарифний лічильник, його не було у наявності в ПАТ "ЕК Чернівціобленерго", тому мені запропонували придбати його самостійно у магазині по вул. Нікітіна, 2.
В зазначеному магазині  такий лічильник (НІК 2102-01.Е2Т) коштував 2200 грн.
Так як мене не влаштувала значно завищена вартість лічильника, я придбав такий самий в інтернет-магазині за ринковою ціною 1200 грн.
В подальшому я отримав відмову у його параметризації з приводу, що лічильник придбаний не у тому магазині, який мені було запропоновано.
Тому прийшлось писати  звернення на ім'я комерційного директора ПАТ "ЕК Чернівціобленерго" та чекати місяць відповідь.
У відповіді мені було запропоновано написати заяву на параметризацію й державну повірку лічильника, який вже пройшов державну повірку 20.03.2015 р., опломбований державним повірником та має відповідні штамп та дату повірки у паспорті.
Прийшлось писати  звернення на ім'я начальника державної інспекції з енергетичного нагляду у Чернівецькій області про те, що комерційний директор ПАТ “ЕК Чернівціобленерго” пан С.Таранюк, користуючись моєї необізнаністю, нав'язує мені зайву платну послугу (державна повірка вартістю більше 300 грн.) за мій рахунок.
Економія становить 1000 грн. та 2 місяця втраченого часу на пошуки правди!
« Останнє редагування: 20 Травень 2015, 15:18:44 від MNSboss »

Держенергонагляд

  • Гість

            Інформуємо, що згідно з вимогами пункту 8 ПКЕЕН, прилади обліку електричної енергії мають бути придбані, встановлені, підключені енергопостачальником, а їх вартість та вартість послуг з встановлення оплачена: для новозбудованих будинків - забудовниками;  у разі розділу обліку електричної енергії - організаціями,   які здійснюють розділ  обліку.
            Згідно з вимогами пункту 12 ПКЕЕН, у разі вибору споживачем іншого виду тарифу на електричну енергію енергопостачальник встановлює відповідний прилад обліку. При цьому споживач оплачує вартість нового приладу обліку з урахуванням балансової вартості та амортизаційного зносу приладу обліку, який замінюється.
           Отже, вимогами нормативних документів у сфері електропостачання не передбачено можливість придбання побутовими споживачами електричної енергії електролічильників у торгівельній мережі, та подальше їх встановлення з метою проведення розрахунків за спожиту електричну енергію. Зазначені електролічильники мають бути придбані та встановлені лише енергопостачальником, що унеможливить, зокрема, несанкціоноване втручання в роботу електролічильників.           
            Звертаємо увагу, що оскільки зміна тарифу та відповідно заміна електролічильника здійснюється з Вашої ініціативи, Ви маєте сплатити енергопостачальнику вартість робіт із заміни електролічильника на багатотарифний, яка розраховується згідно з вимогами  Методики розрахунку вартості робіт з підключення електроустановок споживачів до електричних мереж ліцензіата та інших додаткових робіт і послуг, пов'язаних із ліцензованою діяльністю, затвердженої постановою НКРЕ від 30.03.2010 № 320 (із змінами і доповненнями).
            Лише після оплати споживачем рахунку вартості приладу обліку,  параметризації та вартості робіт з його встановлення енергопостачальником протягом зазначеного в договорі про надання енергопостачальником додаткових послуг, пов’язаних із заміною приладу обліку електричної енергії, терміну проводиться заміна електролічильника та укладається договір про користування електричною енергією, в якому вказується порядок розрахунку за спожиту електричну енергію з урахуванням відповідних тарифних коефіцієнтів згідно з Порядком застосування тарифів на електроенергію, затвердженим постановою НКРЕ від 23.04.2012 № 498.
            Звертаємо увагу, що оплата споживачем будь-яких інших рахунків, у тому числі рахунку за проведення позачергової повірки електролічильника який встановлюється, вимогами нормативних документів у сфері електропостачання не передбачено.

MNSboss

  • Гість
          ...Згідно з вимогами пункту 12 ПКЕЕН, у разі вибору споживачем іншого виду тарифу на електричну енергію енергопостачальник встановлює відповідний прилад обліку. При цьому споживач оплачує вартість нового приладу обліку з урахуванням балансової вартості та амортизаційного зносу приладу обліку, який замінюється.
           Отже, вимогами нормативних документів у сфері електропостачання не передбачено можливість придбання побутовими споживачами електричної енергії електролічильників у торгівельній мережі, та подальше їх встановлення з метою проведення розрахунків за спожиту електричну енергію. Зазначені електролічильники мають бути придбані та встановлені лише енергопостачальником, що унеможливить, зокрема, несанкціоноване втручання в роботу електролічильників...
Тоді поясніть, чому ПАТ "ЕК Чернівціобленерго" досі відправляє  побутових споживачів задля придбання лічильника у магазин за адресою по вул. Нікітіна,2?
Напевне тому, що там зареєстровано підприємство, відкрите на ім'я чийсь дружини?
Теорію мы тут всі вже добре вивчили, але на практиці все виходить зовсім по іншому!