Автор Тема: Повторное обращение , вымогательство Харьковоблэнерго  (Прочитано 1976 раз)

Манжос Ирина

  • Гість
Я уже не верю, что кому-то всё это нужно, разве только поразвлечься. Помощи не могу допроситься ни у кого. Скоро свет отрежут, переплата по текущим платежам около 2тысяч, в июле счет  на 527,51 грн. за  441 квт , в августе счет 734, 95 грн. за 246 квт, в сентябре 802,41 грн. за 227 квт . За пятницу и понедельник карман опустел еще на 880+500 грн. НЕТ ДОЛГА ПО РАССРОЧКЕ, ЧЕРТ ВОЗЬМИ!!! Мне только угрожают в Харьковолбэнерго и потом смеются, что сама подписала договор рассрочки ПО 0,95 КОП. ЗА КИЛОВАТТ, обязана платить. Обращаюсь в прокуратуру - антимонопольный комитет развел руками ,  не знают как и что делать. Частный сектор, новый счетчик! Кому-нибудь интересно, или в этом государстве только ногами нужно дверь открывать? Контактный номер 0938902890, если снизойдёте. Если нет - удалите вообще, а то на работе надо мной уже смеются, что в облэнерго я хожу чаще, чем в кино.

Держенергонагляд

  • Гість
Взаємовідносини між побутовими споживачами електричної енергії та енергопостачальником регулюються Правилами користування електричною енергією для населення (далі – ПКЕЕН), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України 26.07.1999 № 1357 (із змінами і доповненнями).
Згідно з вимогами пункту 19 ПКЕЕН, розрахунки населення за спожиту електричну енергію здійснюються за діючими тарифами для населення на підставі показів приладів обліку, а розрахунковим періодом для встановлення  розміру оплати спожитої електричної енергії, відповідно до вимог пункту 20 ПКЕЕН, є календарний місяць. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Згідно з вимогами пункту 21 ПКЕЕН, зняття показів приладу обліку електричної енергії проводиться споживачем щомісяця. Енергопостачальник має право контролювати правильність зняття показів приладу обліку електричної енергії у споживача, оформлення платіжних документів споживачем. Також, за власним рішенням, енергопостачальник має право самостійно знімати покази приладу обліку електричної енергії у споживача.
Згідно із зазначеною у зверненні інформацією, розрахунки  за спожиту електричну енергію Ви здійснювали щомісячно за розрахунковою книжкою із зазначенням кінцевих показів електролічильника в розрахунковому місяці, проте, з тих чи інших причин, не за фактичними показами електролічильника, що є порушенням вимог пункту 19 ПКЕЕН.
У разі, якщо під час проведення енергопостачальником контрольного огляду приладу обліку електричної енергії, представниками АК «Харківобленерго» було виявлено невідповідність проведених Вами розрахунків за спожиту електричну енергію фактичним показам електролічильника, дії енергопостачальника щодо проведення донарахувань за спожиту електричну енергію були правомірними та такими, що відповідали вимогам ПКЕЕН.
Згідно з вимогами пункту 16 ПКЕЕН, у разі сумніву споживача у правильній роботі  приладу обліку він може звернутися до енергопостачальника для проведення експертизи. Після оплати споживачем вартості робіт енергопостачальник протягом 20 днів проводить експертизу.
У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов'язані з проведенням експертизи.
Крім того, згідно з вимогами пункту 29 ПКЕЕН, у разі виявлення в платіжному документі помилкових показань приладу обліку споживач зобов'язаний повідомити про це енергопостачальника.
Представник енергопостачальника повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити прилад обліку та повідомити споживача про результати перевірки.
Звертаємо увагу, що згідно з положеннями статті 5 Закону України «Про звернення громадян», в зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
На підставі зазначеного, Держенергонагляд повідомляє, що Ваше звернення оформлене з порушеннями вимог Закону України «Про звернення громадян». А саме: звернення не містить підпису, адреси проживання та прізвище, ім'я, по батькові заявника.
Тому, з метою отримання більш детальних роз’яснень по суті порушених у зверненні питань, Держенергонагляд рекомендує споживачу звернутися письмово до Держенергонагляду за адресою: вул. Дорогожицька, буд. 11/8, м. Київ, 04112, із дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» із зазначенням адреси проживання, прізвища, ім'я, по батькові та підпису заявника.