Автор Тема: тарифы на потребление электроэнергии при реконструкции газоснабжения  (Прочитано 2833 раз)

Манжос Ирина

  • Гість
Из-за реконструкции газоснабжения  в 2012 семья зимой осталась без отопления, В семье 4 детей, один из них несовершеннолетний, внук 5 лет. С периода сентябрь-март обогревались электрообогревателями и готовили на электроплите, потребили около 14000 кВт. При перерасчете стоимость электроэнергии обязали выплатить по максимальному тарифу -95 копеек. Правильно ли это?

Влад Нечай

  • Гість
Тяжело оценить, что такое перерасчет( по отношению к какому расчету ?), но если 14000кВт часов было потреблено за 6 месяцев , с равномерным распеделением по всем месяцам (потребление в отдельных месяцах не было ниже 800кВт час), то для сельской местности  общая стоимость(расчет+перерасчет) будет включать- 900кВт час по 25,92 коп.; 3900кВт час по 33,72 коп.; а остальное - 9200кВт час по 95,76коп.=10358грн.Если потреблено за 7 месяцев, то структура распределения изменится и общая стоимость будет меньше.

Манжос Ирина

  • Гість
Мы живем в Харькове. А перерасчет сделали с момента подачи последних показаний, но я тогда могла ошибиться - счетчик очень высоко на фасаде (дом в процессе перестройки), тогда пришли с проверкой из-за большого потребления, проверяли нагрузку .Я знаю, что мы не можем пользоваться льготами как многодетная семья, мы этой льготой никогда и не пользовались - просто не знали о ней. Трое моих старших детей с семьями,бывший муж,  т.е. пять семей. Отдельные счетчики ставить некуда - комнаты перегорожены мебелью, чтобы могли все разместиться. А горэнерго требует установки на каждую семью отдельный прибор. Я уже не говорю , что это достаточно дорого, учитывая сезонность заработков детей, а в среднегодовая зарплата (ежемесячная) не превышает 3000тыс. А когда пересчитали оплату за потребленную эл.-эн., то выставили счет более 13000 тысяч, т.е. все считали по 95 копеек без разделения на категории. К тому же еще и обманули, что составили акт, но я его не видела. А потом оказалось, что и акта не было, так как не было нарушений и пломбы целые. Сейчас мы несколько месяцев не платим рассрочку по этому платежу, я даже обращалась в антимонопольный комитет, нас перестали дергать и пугать отключением.  Но сумма не меняется и затишье когда-то кончится. Я обращалась к вышестоящим начальникам, они занервничали, но в помощи отказали. Помогите пожалуйста , я уже устала - второй год пошел.
« Останнє редагування: 29 Жовтень 2014, 06:43:01 від Манжос Ирина »

Держенергонагляд

  • Гість
Взаємовідносини між побутовими споживачами електричної енергії та енергопостачальником регулюються Правилами користування електричною енергією для населення (далі – ПКЕЕН), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України 26.07.1999 № 1357 (із змінами і доповненнями).
Згідно з вимогами пункту 19 ПКЕЕН, розрахунки населення за спожиту електричну енергію здійснюються за діючими тарифами для населення на підставі показів приладів обліку, а розрахунковим періодом для встановлення  розміру оплати спожитої електричної енергії, відповідно до вимог пункту 20 ПКЕЕН, є календарний місяць. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну.
Згідно з вимогами пункту 21 ПКЕЕН, зняття показів приладу обліку електричної енергії проводиться споживачем щомісяця. Енергопостачальник має право контролювати правильність зняття показів приладу обліку електричної енергії у споживача, оформлення платіжних документів споживачем. Також, за власним рішенням, енергопостачальник має право самостійно знімати покази приладу обліку електричної енергії у споживача.
Згідно із зазначеною у зверненні інформацією, розрахунки  за спожиту електричну енергію Ви здійснювали щомісячно за розрахунковою книжкою із зазначенням кінцевих показів електролічильника в розрахунковому місяці, проте, з тих чи інших причин, не за фактичними показами електролічильника, що є порушенням вимог пункту 19 ПКЕЕН.
У разі, якщо під час проведення енергопостачальником контрольного огляду приладу обліку електричної енергії, представниками АК «Харківобленерго» було виявлено невідповідність проведених Вами розрахунків за спожиту електричну енергію фактичним показам електролічильника, дії енергопостачальника щодо проведення донарахувань за спожиту електричну енергію були правомірними та такими, що відповідали вимогам ПКЕЕН.
Згідно з вимогами пункту 16 ПКЕЕН, у разі сумніву споживача у правильній роботі  приладу обліку він може звернутися до енергопостачальника для проведення експертизи. Після оплати споживачем вартості робіт енергопостачальник протягом 20 днів проводить експертизу.
У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов'язані з проведенням експертизи.
Крім того, згідно з вимогами пункту 29 ПКЕЕН, у разі виявлення в платіжному документі помилкових показань приладу обліку споживач зобов'язаний повідомити про це енергопостачальника.
Представник енергопостачальника повинен протягом 5 днів від дня подання заяви перевірити рахунок, а в разі потреби протягом 20 днів перевірити прилад обліку та повідомити споживача про результати перевірки.
Звертаємо увагу заявника, що згідно з вимогами пункту 19 ПКЕЕН, у квартирах або інших об'єктах споживача, розташованих за однією адресою, встановлюється один прилад обліку незалежно від кількості господарських будівель.
Тому, з метою проведення розділу обліку електричної енергії, власнику будинку необхідно провести у відповідності до вимог чинного законодавства, поділ об’єкта на окремі його частини з присвоєнням кожній частині окремої адреси.
Лише після цього, а також після проведення реконструкції внутрішньобудинкових електричних мереж та оплати енергопостачальнику вартості робіт з встановлення електролічильників, укладення окремих договорів, власники частин будинку зможуть проводити розрахунки за спожиту електричну енергію як окремі споживачі.
Інформуємо, що згідно з положеннями статті 5 Закону України «Про звернення громадян», в зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
На підставі зазначеного, Держенергонагляд повідомляє, що Ваше звернення оформлене з порушеннями вимог Закону України «Про звернення громадян». А саме: звернення не містить підпису, адреси проживання та прізвище, ім'я, по батькові заявника.
Додатково інформуємо, що згідно норм статті 11 Закону України                              «Про електроенергетику», органом державного регулювання діяльності  в електроенергетиці є Національна комісія, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП).
Одним із основних завдань НКРЕКП є забезпечення проведення цінової та тарифної політики в електроенергетиці, а також контроль за додержанням ліцензіатами умов та правил здійснення ліцензованої діяльності і застосування до них відповідних санкцій за їх порушення (положення статті 12 Закону України «Про електроенергетику»).
Тому, з метою отримання більш детальних роз’яснень по суті порушених у зверненні питань, Держенергонагляд рекомендує споживачу звернутися письмово до НКРЕКП за адресою: вул. Смоленська, буд. 19, м. Київ, 03680, із дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» із зазначенням адреси проживання, прізвища, ім'я, по батькові та підпису заявника.