Автор Тема: Уведомление о прекращении электроснабжения  (Прочитано 2622 раз)

TAS

  • Гість
В случае проведения плановых работ на оборудовании энергоснабжающей компании (ТП, РП, ПС и т.д.) обязательно ли письменное уведомление потребителей об прекращении подачи электроэнергии в определённую дату и время? Достаточно ли размещения информации на сайте компании?
п.6.1. Договора на поставку электроэнергии - "Електропостачання Споживача може бути обмежено або припинено Постачальником електричної енергії:
п.6.1.7 "З повідомленням не менше ніж за 10 днів для проведення планових ремонтних робіт в електроустановках Постачальника електричної енергії або для приєднання нових споживачів, у разі відсутності резервного живлення Споживача".
Т.е., конкретный способ уведомления потребителя не оговаривается, вроде бы. Как должно быть на самом деле?

Влад Нечай

  • Гість
Индивидуальные письменные уведомления вещь дорогая, поэтому в типовом договоре применена общая фраза, позволяющая сторонам конкретизировать форму уведомления: например информацией по местному телевидению, радио; уведомлением на электроннуюпочту потребителя. Но конкретизация возможна или по согласию сторон, или в судебной процедуре. Правильно так,  как детализировано в договоре. 

TAS

  • Гість
В договоре не детализировано. Текст раздела 6 ДПЭЭ  соответствует типовому договору в ППЭЭ. В конкретном же случае потребитель написал обращение в местное представительство НКРЭ, в котором обжаловал действия РЭС, утверждая, что его не уведомляли о предстоящем отсутствии электроэнергии, настаивая на том, что уведомление должно быть только в письменном виде.

Влад Нечай

  • Гість
А имеет ли местное представительство НКРЕ полномочия рассматривать спор такого вида : реализация договорных отношений? Их ответ может быть таков - "стороны подписавая соглашение не урегулировали конкретный порядок уведомления"( каждый думал о своем) . Ведь они не могут ничего додумывать и заполнять пропуски в договоре традициями, нормами общего законодательства, собственными убеждениями. Могут озвучить аргументы в комисии ИКЦ, в рамках дискуссии, но применить силовые полномочия вряд ли смогут.  Необходимыми инструментами для такого арбитража, как основы для принуждения , владеет  только судья.

Держенергонагляд

  • Гість
         Взаємовідносини, які виникають в процесі продажу і купівлі електричної енергії між постачальниками електричної енергії та споживачами (на роздрібному ринку електричної енергії), регулюються Правилами користування електричною енергією (далі – ПКЕЕ), затвердженими постановою НКРЕ від 31.07.1996 № 28 (зі змінами).
         Згідно з вимогами пункту 7.13 ПКЕЕ, електропередавальна організація має попередити споживача про очікуване відключення не пізніше ніж за 10 днів для узгодження з ним точної дати (дня і години) перерви постачання електричної енергії.
        Звертаємо увагу, що порядок припинення (відновлення) електропостачання об'єктів, порядок повідомлення споживачів про очікуване відключення має бути визначено в договорі про постачання електричної енергії, який укладається між енергопостачальником та споживачем.
        Згідно з вимогами статті 179 Господарського кодексу України, при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі, зокрема, типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови.
         Тому, з метою врегулювання зазначеного питання, Держенергонагляд рекомендує споживачу звернутися до енергопостачальника щодо внесення змін до договору про постачання електричної енергії в частині конкретизації способу повідомлення споживача про очікуване припинення електропостачання об'єкта у відповідності до вимог пункту 7.13 ПКЕЕ. 
« Останнє редагування: 04 Червень 2015, 09:48:28 від Держенергонагляд »