Автор Тема: Неякісні послуги "Київобленерго"  (Прочитано 1793 раз)

tsygan

  • Гість
Неякісні послуги "Київобленерго"
« : 15 Липень 2014, 16:16:14 »
Доброго дня. У моєї бабусі в селі постійно виникають проблеми з якістю електропостачанням, а саме подають нестабільну напругу, значення якої дуже відхиляється від 220 В. Напруга може бути як заниженою (160 В, 170 В і т.д.), так і завищеною (240 В).  Через це я змушений був ставити стабілізатор, але навіть він не завжди рятує він перепадів напруги. Нещодавно через перепад напруги він вийшов з ладу. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ №1357 від 26 липня 1996 року споживач має право на отримання електричної  енергії,  якісні  характеристики  якої визначені державними стандартами.
Прошу Вас надати допомогу в таких питаннях:
1) який державний орган влади зобов'язаний контролювати та може перевірити якісні  характеристики електричної  енергії?
2) до якого державного органу влади я можу звернутися з заявою, щоб змусити ПАТ "АЕС Київобленерго" надавати якісні послуги?
3) яка організація може провести експертизу електричної енергії, яку я споживаю?
4) який державний орган влади може притягнути до відповідальності ПАТ "АЕС Київобленерго" за електричну енергію, яка не відповідає якісним характеристикам?
6) прошу підказати нормативно-правовий документ, у якому я зможу знайти якісні характеристики електричної енергії, визначені державними стандартими? Якщо можете, то прошу надати електронну копію цього документа.


ПАТ Київобленерго

  • Гість
Re: Неякісні послуги "Київобленерго"
« Reply #1 : 21 Липень 2014, 10:35:11 »
Доброго дня. У моєї бабусі в селі постійно виникають проблеми з якістю електропостачанням, а саме подають нестабільну напругу, значення якої дуже відхиляється від 220 В. Напруга може бути як заниженою (160 В, 170 В і т.д.), так і завищеною (240 В).  Через це я змушений був ставити стабілізатор, але навіть він не завжди рятує він перепадів напруги. Нещодавно через перепад напруги він вийшов з ладу. Відповідно до п. 41 Постанови КМУ №1357 від 26 липня 1996 року споживач має право на отримання електричної  енергії,  якісні  характеристики  якої визначені державними стандартами.
Прошу Вас надати допомогу в таких питаннях:
1) який державний орган влади зобов'язаний контролювати та може перевірити якісні  характеристики електричної  енергії?
2) до якого державного органу влади я можу звернутися з заявою, щоб змусити ПАТ "АЕС Київобленерго" надавати якісні послуги?
3) яка організація може провести експертизу електричної енергії, яку я споживаю?
4) який державний орган влади може притягнути до відповідальності ПАТ "АЕС Київобленерго" за електричну енергію, яка не відповідає якісним характеристикам?
6) прошу підказати нормативно-правовий документ, у якому я зможу знайти якісні характеристики електричної енергії, визначені державними стандартими? Якщо можете, то прошу надати електронну копію цього документа.

Шановний, «tsygan»!
     Для надання виваженої відповіді та для вирішення Вашого питання щодо якості електропостачання надішліть, будь ласка, листом у формі звернення (заяви тощо) адресні дані Вашої бабусі (адресу проживання, ПІБ, номер договору про користування електричною енергією тощо), за бажанням контактний номер телефону для більш швидкого вирішення ситуації,  на e-mail: forum@koe.vsei.ua, або на адресу центрального офісу ПАТ «Київобленерго» (04136, м. Київ-136, вул. Стеценка, 1-а).