Автор Тема: "Единое" окно в Броварском Райгазе прошку коментария НКРЕ  (Прочитано 12606 раз)

bumerang

  • Гість
От ви дзвоніть/пишіть/скаржтесь

придется, другого выхода не вижу.

bumerang

  • Гість
Вообще-то я надеялся, что НКРЕ заинтересовано в том чтобы контролируемые ими структуры работали в соответствии с законодательством.
Я ожидал ответа, что НКРЕ приняло меры и работа единого окна приведена в Броварском РайГазе в соответствие.

Григорій

  • Гість
Вообще-то я надеялся, что НКРЕ заинтересовано в том чтобы контролируемые ими структуры работали в соответствии с законодательством.
Я ожидал ответа, что НКРЕ приняло меры и работа единого окна приведена в Броварском РайГазе в соответствие.
Ви ідеаліст
Погляньте в вікно - бардак якого ще не було
Розквітла неймовірна бюрократія
Не вони служать для нас, а ми для них

bumerang

  • Гість
все единого окна уже нет.
все возвращается

Offline НКРЕ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1132
  • На особисті повідомлення не відповідаю
    • Перегляд профілю
Відповідь НКРЕ
« Reply #19 : 03 Грудень 2013, 10:44:56 »
З 01 січня 2013 року набрали чинності зміни до Закону України «Про засади функціонування ринку природного газу» (далі – Закон) внесені Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо плати за приєднання до мереж суб'єктів природних монополій». На виконання вказаних Законів України «НКРЕ було прийнято наступні нормативно-правові акти:
- постанова НКРЕ від 31.01.2013 № 75 «Про внесення змін до постанови НКРЕ від 19 квітня 2012 року № 420»;
- постанова НКРЕ від 31.01.2013 № 76 «Про затвердження Типового договору на приєднання до газових мереж»;
- постанова НКРЕ від 31.01.2013 № 77 «Про затвердження Порядку розрахунку плати за приєднання об’єктів замовників до газових мереж»;
- постанова НКРЕ від 26.03.2013 № 291 «Про встановлення ставок плати за стандартне приєднання».
Дані зміни встановлюють чітку процедуру приєднання до газових мереж та  визначають прозорий механізм формування плати за приєднання до Єдиної газотранспортної системи України (ЄГТСУ).
Разом з тим, для ефективної реалізації реформи у сфері приєднання до газових мереж НКРЕ ініціювало проведення наради за участю перших осіб всіх газорозподільних підприємств, на якій було прийнято рішення, зокрема, про створення «єдиних вікон» для прийому громадян з питань приєднання об’єктів замовників до газових мереж в центральних офісах підприємства та в структурних підрозділах. При цьому, газорозподільне підприємство має організувати прийом громадян таким чином, щоб забезпечити високу якість надання послуг замовникам, які будуть базуватися на принципах компетентності, відповідальності, ввічливості персоналу газорозподільного підприємства (ГП) та «єдиного вікна» (в одному вікні можна отримати максимально можливу інформаційну підтримку і кількість послуг незалежно від того, який фактично структурний підрозділ ГП відповідає за безпосередню реалізацію послуги).
Щодо оплати послуг за приєднання, то згідно з пунктом 6.4.2 Порядку доступу та приєднання до Єдиної газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕ від 19.04.2012 № 420 (із змінами) (далі – Порядок доступу), плата за стандартне приєднання для замовника визначається газорозподільним підприємством, виходячи з ставок плати за стандартне приєднання, встановлених НКРЕ (постанова НКРЕ від 26.03.2013 №291 «Про встановлення ставок плати за стандартне приєднання до газових мереж на 2013 рік»).
У випадку виконання нестандартного приєднання відповідно до              пункту 3.1 Порядку розрахунку плати за приєднання об'єктів замовників до газових мереж, затвердженого постановою НКРЕ від 31.01.2013 № 77, плата за приєднання об'єктів газоспоживання (газопостачання) замовників, яке не є стандартним приєднанням, визначається проектно-кошторисною документацією на зовнішнє газопостачання, розробленою відповідно до технічних умов на зовнішнє газопостачання.
При цьому зазначаємо, що згідно з абзацом першим пункту 6.5.2 Порядку доступу замовник відповідно до технічних умов ГП (ГТП) на зовнішнє газопостачання за власний рахунок розробляє проектно-кошторисну документацію на зовнішнє газопостачання, погоджує її в установленому порядку з ГП (ГТП) та передає погоджену (затверджену) проектно-кошторисну документацію на зовнішнє газопостачання в ГП (ГТП) за актом приймання-передачі для можливості ГП (ГТП) забезпечити приєднання об'єкта замовника до газових мереж (будівництво та введення в експлуатацію газових мереж зовнішнього газопостачання об'єкта замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання). При цьому вартість плати за приєднання повинна бути зменшена на вартість проектно-кошторисної документації.
Щодо документів необхідних для отримання послуг з приєднання, то згідно з пунктом 6.3 Порядку доступу для укладання договору на приєднання до газових мереж замовник подає до ГП (ГТП) відповідну заяву, до якої додає заповнений опитувальний лист, форма якого затверджується ГП (ГТП), у якому зазначаються технічні характеристики об'єкта газоспоживання (газопостачання), що має приєднатися до газових мереж ГП (ГТП). До заяви додаються копії документів, якими визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення), або копія документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (з графічним планом земельної ділянки). У документах щодо оформленої земельної ділянки мають бути враховані вимоги норм чинного законодавства щодо правового режиму земель охоронних зон об'єктів магістральних трубопроводів та газорозподільних мереж.
Крім того, відповідно до положень пунктів 6.4.1 та 6.5.1 Порядку доступу якщо поданих до заяви даних про об'єкт замовника недостатньо для формування відповідних документів, ГП протягом п'яти робочих днів з дня реєстрації заяви замовника направляє замовнику письмовий запит щодо уточнення даних про об'єкт замовника.
Окремо зазначаємо, що у випадку порушення ГП вимог чинного законодавства Ви можете письмо звернутися до відповідного територіального підрозділу НКРЕ у області або до центрального апарату НКРЕ (адреса: м. Київ, вул. Смоленська, 19) надавши конкретну інформацію для з’ясування обставин та перевірки фактів можливих порушень. 
НКРЕ


Shovik

  • Гість
все единого окна уже нет.
все возвращается
Ви мабуть раді... От правильно, немає вікна - немає проблеми... І ні в кого ніяких притензій до роботи "єдиних вікон".

bumerang

  • Гість
все единого окна уже нет.
все возвращается
Ви мабуть раді... От правильно, немає вікна - немає проблеми... І ні в кого ніяких притензій до роботи "єдиних вікон".

Я зовсім не радий
« Останнє редагування: 06 Грудень 2013, 15:03:34 від bumerang »

тот

  • Гість

тот

  • Гість
Прочитав ответ НКРЕ на обсуждаемые вопросы на форуме возникло еще больше вопросов. Постановления пишутся в кабинетах, но с кабинетов не видно многих проблем но их можно показать на форуме. Вопросы которые я хочу  обсудить на форуме и услышать ответ НКРЕ следующие:
  1. Почему газопроводы построенные за средства народа  переходят  в собственность ГП(ГТП)? ( П 6.6 постанова нкре №75 ) Если учесть ,что акции облгазов  выкуплены и находятся в частных руках ,то это  узаконенное ограбление украинского народа и обогащение богатых.
  2.Утвержденные НКРЕ ставки на стандартное подключение завышены в несколько раз. Выполняя работы по строительству газопровода в 2013 году в Запорожской обл. в сельской местности на ростояние до 25 метров с проколом и футляром под асфальтной дорогой стоимость около 3500грн но не  9168 грн как утвердило НКРЕ.Видимо необходимо стандартные подключения для города и села разделять не только длиной газопровода ( 10 или 25 метров) но и по составу работ. В селах очень мало асфальтированных дорог ,а инженерных сетей практически нет. Но стоимость почему то одинаковая. А если посмотреть на стоимость материалов которые поставляет ГП(ГТП) то они намного выше региональных. Как с этим заказчику бороться?Постановление НКРЕ эти вопросы упустило. ПОЧЕМУ??
  3.Необходимо конкретизировать перечень документов подаваемых заказчиком на выдачу техусловий. п 6.3 постановы №75  определяет  - до заявления додаются копии документов ,которые определяют право собственности на объект или земельный участок- что это за документ -------------справка с сельсовета, договор купли- продажи, сертификат собственника , акт приватизации земли и тд идт. Что получается  в реальности. Техотдел ПАТ "Запорожгаз" требует  техпаспорт на дом и если там что-то не  оформлено ( не внесен перестенок или помещение где закезчик планирует установить газовые приборы назван кладовая ,а необходимо назвать котельня) то будут большие проблемы с пуском газа. Вопрос  почему так  ведь  собственник  помещения есть и он решает где ему разместить газовые приборы и как назвать то или иное помещение главное что бы помещения где будут размещены газовые приборы отвечали требованиям ПБСГУ, ДБН СНИП и т.д Для примера  сменить название помещения  в своем доме  с оформлением в техпаспорте дома В  БТИ -850 грн и 1.5 месяця  и хождения по кабинетам
 4. При выполнении работ при нестандартном подключении ГП(ГТП) должно выдавать заказчику  акт выполненых работ Форма КБ№-2 или нет? Как согласовывать стоимость материалов поставляемых ГП(ГТП)  если они существенно завышены по сравнению с прайсами заводов производителей и региональными ценами?????
  5. Почему  ГП(ГТП) начало брать деньги за проведение технадзора? Ведь ихний технадзор выполняет только те функции которые определены п.16  "Положения ..." и входит в тариф и выполняется бесплатно( ТАК ГЛАСИТ п.16 ). ОНИ не отвечают за объемы выполненных работ,не ведут учет принятых и оплаченных работ и т.д Постановлением № 903 от 11.07 2007 г Кабинета министров Украины п.4 запрещено  вести контроль если  работают на одном предприятии!!!!!!!!
         Надеюсь что участники форума поддержат и дополнят мои вопросы, а НКРЕ внесет ясность только не общими фразами а конкретно.
 

Shovik

  • Гість
4. При выполнении работ при нестандартном подключении ГП(ГТП) должно выдавать заказчику  акт выполненых работ Форма КБ№-2 или нет? Как согласовывать стоимость материалов поставляемых ГП(ГТП)  если они существенно завышены по сравнению с прайсами заводов производителей и региональными ценами?????
Проблема в наступному, що положеннями ЗАКОНУ "Про засади фунціонування ринку природного газу" визначено, що плата за нестандартне приєднання визначається проектно-кошторисною документацією і крапка. на рахунок якогось факту виконаних робіт,  якоїсь форми КБ№-2 - ні слова не сказано. від закону нікуди не втічеш і щоб не написало НКРЕ іншого в своїх постановах воно буде суперечить закону, а отже не буде легітимним.
На мою думку, по виконанню договору замовник отримує акт виконаної (наданої) послуги із нестандартного приєднання і все.
Доречі, підскажіть яким документом передбачено видачу (заповнення) форми КБ№-2? буду Вам дуже вдячний.

Григорій

  • Гість
... возникло еще больше вопросов. ...
  1. Почему газопроводы построенные за средства народа  переходят  в собственность ГП(ГТП)? ...
  2.Утвержденные НКРЕ ставки на стандартное подключение завышены в несколько раз. ...
  3.Необходимо конкретизировать перечень документов подаваемых заказчиком на выдачу техусловий. ...
 4. При выполнении работ при нестандартном подключении ГП(ГТП) должно выдавать заказчику  акт выполненых работ Форма КБ№-2 или нет?
  5. Почему  ГП(ГТП) начало брать деньги за проведение технадзора? В
   

У всьому підтримую Вас.
Але це пояснюється коротко - до влади ПРийшли шакали, популісти, наперсточники, кидали, шулєра, фарисеї

тот

  • Гість
Есть ДБН -2000, где росписано как составляются сметы ,формы КБ-2 и все что касается как проектно кошторыснои документации, так и актов выполненных работ (извеняюсь ,что путаю русский и украинский ) Согласно закона " Про регулювання міськобудівної діяльности " заказчик должен нанимать инженера технадзора . Сертифицированный специалист все это знает и будет защищать заказчика от произвола подрядчика.Я жду ответа от НКРЕ, пусть они выскажутся хотя бы по этим вопросам потом можно еще поднять другие. Строительством газопроводов занимаюсь более 20 лет ,а сейчас веду технадзор Считаю что опіта достаточно чтобі участвовать в обсуждении важных вопросов .Постановления приняты нужные и грамотные (хотя и с большим опозданием) только на местах ГП(ГТП) их перекручивают все наизнанку, что и заставляет народу искать правду. Ведь у нас на закон куча инструкций и каждый ченовник закон видит как ему выгодно.

Offline НКРЕ

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Повідомлень: 1132
  • На особисті повідомлення не відповідаю
    • Перегляд профілю
Відповідь НКРЕ
« Reply #27 : 30 Грудень 2013, 10:41:17 »
Прочитав ответ НКРЕ на обсуждаемые вопросы на форуме возникло еще больше вопросов. Постановления пишутся в кабинетах, но с кабинетов не видно многих проблем но их можно показать на форуме. Вопросы которые я хочу  обсудить на форуме и услышать ответ НКРЕ следующие:
  1. Почему газопроводы построенные за средства народа  переходят  в собственность ГП(ГТП)? ( П 6.6 постанова нкре №75 ) Если учесть ,что акции облгазов  выкуплены и находятся в частных руках ,то это  узаконенное ограбление украинского народа и обогащение богатых.
  2.Утвержденные НКРЕ ставки на стандартное подключение завышены в несколько раз. Выполняя работы по строительству газопровода в 2013 году в Запорожской обл. в сельской местности на ростояние до 25 метров с проколом и футляром под асфальтной дорогой стоимость около 3500грн но не  9168 грн как утвердило НКРЕ.Видимо необходимо стандартные подключения для города и села разделять не только длиной газопровода ( 10 или 25 метров) но и по составу работ. В селах очень мало асфальтированных дорог ,а инженерных сетей практически нет. Но стоимость почему то одинаковая. А если посмотреть на стоимость материалов которые поставляет ГП(ГТП) то они намного выше региональных. Как с этим заказчику бороться?Постановление НКРЕ эти вопросы упустило. ПОЧЕМУ??
  3.Необходимо конкретизировать перечень документов подаваемых заказчиком на выдачу техусловий. п 6.3 постановы №75  определяет  - до заявления додаются копии документов ,которые определяют право собственности на объект или земельный участок- что это за документ -------------справка с сельсовета, договор купли- продажи, сертификат собственника , акт приватизации земли и тд идт. Что получается  в реальности. Техотдел ПАТ "Запорожгаз" требует  техпаспорт на дом и если там что-то не  оформлено ( не внесен перестенок или помещение где закезчик планирует установить газовые приборы назван кладовая ,а необходимо назвать котельня) то будут большие проблемы с пуском газа. Вопрос  почему так  ведь  собственник  помещения есть и он решает где ему разместить газовые приборы и как назвать то или иное помещение главное что бы помещения где будут размещены газовые приборы отвечали требованиям ПБСГУ, ДБН СНИП и т.д Для примера  сменить название помещения  в своем доме  с оформлением в техпаспорте дома В  БТИ -850 грн и 1.5 месяця  и хождения по кабинетам
 4. При выполнении работ при нестандартном подключении ГП(ГТП) должно выдавать заказчику  акт выполненых работ Форма КБ№-2 или нет? Как согласовывать стоимость материалов поставляемых ГП(ГТП)  если они существенно завышены по сравнению с прайсами заводов производителей и региональными ценами?????
  5. Почему  ГП(ГТП) начало брать деньги за проведение технадзора? Ведь ихний технадзор выполняет только те функции которые определены п.16  "Положения ..." и входит в тариф и выполняется бесплатно( ТАК ГЛАСИТ п.16 ). ОНИ не отвечают за объемы выполненных работ,не ведут учет принятых и оплаченных работ и т.д Постановлением № 903 от 11.07 2007 г Кабинета министров Украины п.4 запрещено  вести контроль если  работают на одном предприятии!!!!!!!!
         Надеюсь что участники форума поддержат и дополнят мои вопросы, а НКРЕ внесет ясность только не общими фразами а конкретно.

Щодо першого питання
Відповідно до пункту 181 частини першої статті 1 Закону України «Про засади функціонування ринку природного газу» (далі – Закон) приєднання – надання газотранспортним (ГТП) або газорозподільним підприємством (ГП) послуги замовнику з виконання організаційних і технічних заходів, спрямованих на створення можливості здійснення транспортування або розподілу необхідного обсягу природного газу до місця приєднання об'єкта замовника з дотриманням показників якості та надійності.
Згідно з частиною четвертою статті 30 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у технічних умовах враховується, що місце приєднання інженерних мереж замовника до магістральних чи інших інженерних мереж розташовується на межі земельної ділянки замовника або за його згодою на території такої земельної ділянки.
При цьому, місце приєднання (точка приєднання) – запроектована або існуюча межа балансової належності об'єктів системи газоспоживання замовника (пункт 134 частини першої статті 1 Закону);
межа балансової належності - точка поділу газових мереж між суміжними власниками газових мереж за ознаками права власності, господарського відання або користування (пункт 132 частини першої статті 1 Закону).
Частиною першою статті 72 Закону зазначено, що будівництво (нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення) складових Єдиної газотранспортної системи України, пов'язаних з приєднанням об'єктів замовника від місця забезпечення потужності до місця приєднання об'єкта замовника, забезпечується за рахунок коштів, отриманих як плата за приєднання, поворотної фінансової допомоги замовників та за рахунок коштів, передбачених інвестиційною програмою, схваленою національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики.
Згідно з пунктом 6.11 Порядку доступу та приєднання до Єдиної газотранспортної системи України, затвердженого постановою НКРЕ від 19.04.2012 № 420 (із змінами), (далі – Порядок доступу та приєднання) при виконанні робіт з приєднання газорозподільне (газотранспортне) підприємство має право залучати третіх осіб на умовах договору підряду.
Таким чином, від місця забезпечення потужності до місця приєднання газорозподільне (газотранспортне) підприємство забезпечує розвиток власних газових мереж і має право залучати для виконання робіт необхідних для приєднання об’єкта замовника третіх осіб, зокрема, проектні та будівельно-монтажні організації.

Щодо другого питання
Відповідно до пункту 1.6 Порядку розрахунку плати за приєднання об'єктів замовників до газових мереж, затвердженого постановою НКРЕ від 31.01.2013 № 77, (далі – Порядок та приєднання) надання послуг з приєднання об'єкта замовника передбачає виконання таких робіт:
- підготовка газорозподільним підприємством (ГП) технічних умов на зовнішнє та/або внутрішнє газопостачання та оформлення договору на приєднання до газових мереж;
- вишукувальні роботи;
- проектні роботи;
- будівництво газових мереж зовнішнього газопостачання об'єкта замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання (будівельно-монтажні роботи);
- технічний нагляд;
- роботи з відновлення дорожнього покриття;
- підключення об'єкта замовника до газових мереж (врізка газопроводу у газорозподільні (магістральні) мережі).
Варто зазначити, що згідно з пунктом 6.4.3 Порядку доступу та приєднання до Єдиної газотранспортної системи України, затвердженого постановою НКРЕ від 19.04.2012 № 420, ГП відповідно до договору на приєднання до газових мереж забезпечує в установленому порядку приєднання об'єкта замовника (будівництво та введення в експлуатацію газових мереж зовнішнього газопостачання об'єкта замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання), встановлює в точці приєднання вузол обліку природного газу для проведення комерційних розрахунків та забезпечує його захист від несприятливих погодних умов та несанкціонованого доступу.
Враховуючи вищевикладене, стандартним приєднанням передбачено виконання газорозподільним підприємством (від точки забезпечення потужності до точки приєднання) всього комплексу робіт з приєднання об'єкта замовника  на підставі пункту 1.6 Порядку, у тому числі встановлення вузла обліку та регулятора тиску (у разі необхідності), за встановленими НКРЕ ставками плати за стандартне приєднання. При цьому, у Вашому повідомленні не враховано необхідності при стандартному приєднанні проведення, зокрема, вишукувальних, проектувальних робіт, а також здійснення врізки та ін. Крім того відстань від точки забезпечення потужності до точки приєднання для сільської місцевості значно більша за відстань у міській місцевості.
Варто зазначити, що розмір ставок плати встановлених на 2014 рік нижче ніж за величини діючих ставок плати за стандартне приєднання на 2013 рік.


Щодо третього питання
Відповідно до пункту 6.3 Порядку для укладання договору на приєднання до газових мереж замовник подає до ГП (ГТП)  відповідну заяву, до якої додає заповнений опитувальний лист, форма якого затверджується ГП (ГТП), у якому зазначаються технічні характеристики об'єкта газоспоживання (газопостачання), що має приєднатися до газових мереж ГП (ГТП). До заяви додаються копії документів, якими визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення), або копія документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (з графічним планом земельної ділянки). У документах щодо оформленої земельної ділянки мають бути враховані вимоги норм чинного законодавства щодо правового режиму земель охоронних зон об'єктів магістральних трубопроводів та газорозподільних мереж.
Таким чином, відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів для приєднання до ЄГТСУ замовник має надати ГП (ГТП) або копії документів, якими визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення), або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (з графічним планом земельної ділянки).
Варто зазначити, що встановлення вимоги до замовника щодо надання документів, необхідність подання яких не передбачена чинним законодавством, є неправомірною.
Положення пункту 6.3 Порядку спрямоване на максимальне спрощення процедури подачі документів для здійснення приєднання до газових мереж.
При цьому, конкретизація переліку необхідних документів може призвести до ускладнення та збільшення терміну на підготовку документів, необхідних для здійснення приєднання до газових мереж.

Щодо четвертого питання
Відповідно до частини другої статті 72 Закону плата за приєднання об'єктів газоспоживання (газопостачання) замовників, яке не є стандартним приєднанням, визначається проектно-кошторисною документацією відповідно до замовленої (заявленої) на приєднання потужності пропорційно до передбаченої проектом величини потужності, яку можливо додатково приєднати, відповідно до порядку розрахунку плати за приєднання об'єктів замовників до газових мереж з урахуванням витрат на розвиток мереж для створення резерву потужності у місці забезпечення потужності замовника.
Відповідно до пункту 6.5.2 Порядку проектно-кошторисна документація на зовнішнє газопостачання об'єкта замовника має передбачати весь комплекс робіт, пов'язаних з приєднанням (будівництвом та введенням в експлуатацію газових мереж зовнішнього газопостачання об'єкта замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання) та підключенням об'єкта замовника до газових мереж.
У ході здійснення нестандартного приєднання замовник приєднання самостійно обирає будь-яку організацію, для виготовлення проектно-кошторисної документації.
Разом з тим, чинним законодавством не передбачено необхідності погодження вартості матеріалів необхідних для надання послуги з приєднання до газових мереж.
Відповідно до пункту 8.1 Типового договору на приєднання до газових мереж, затвердженого постановою НКРЕ від 31.01.2013 № 76, фактом виконання зобов'язання Власника (ГП(ГТП)) з приєднання об'єкта Замовника (будівництва газових мереж зовнішнього газопостачання об'єкта Замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання) Сторони вважатимуть введення в експлуатацію газових мереж зовнішнього газопостачання об'єкта Замовника від місця забезпечення потужності до точки приєднання.
Тобто, підтвердженням факту надання послуги з приєднання є документ, що підтверджує введення в експлуатацію зовнішніх систем газопостачання.

Щодо п’ятого питання
До повноважень Комісії не належить питання порядку здійснення технічного нагляду за будівництвом. З цього питання, на думку Комісії, доцільно звертатися до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
НКРЕ

тот

  • Гість
Получив  ответы на поставленные вопросы теперь можно и дальше разбираться по их сути:
 По ответу на первый вопрос:
   Для начала я обратился к словарю .Что такое услуга -- результат,по меньшей мере, одного действия, объязательно        осуществленного при взаимодействии поставщика и потребителя ,и как правило нематериальная ( например ремонт автомобиля, составления заявления и тд) А в нашем случае идет строительство, создание  материальных ценностей которые почему то забираются и замете не в государственную собственность ,а в собственность ГП(ГТП) которые прихватезированы, И НКРЕ которое должно отстаивать  государственные интересы  почему то этого не видит, ЕГТСУ  это государственная собственность  которая не может  быть приватизирована. И что в результате получается --гражданин Украины подключаясь к государственной ЕГТСУ должен заплатить деньги, ГП строит  газопровод и забирает в " свою"собственность.А ПОЧЕМУ НЕ В ГОСУДАРСТВЕННУЮ. Два года назад ,и НКРЕ это хорошо известно, ПАТ "ЗАПОРОЖГАЗ" уже отписывал газопроводы которые находятся в государственной собственности  в частные фирмы. Спасибо областной  прокуратуре что начала судиться и вернула все назад. Поэтому и прошу НКРЕ конкретизировать ответ на мой вопрос  -- В чью собственность переходят построенные газопроводы ведь деньги платит народ, а а те что выделяет НКРЕ - инвестиционные - бюджетные ТАК куда уходят ГАЗОПРОВОДЫ??????????????
  ПО ответу на второй вопрос
   Чтобы не обсуждать все в общем выложите на форуме документы на основании которых Вы на своем совещании 29.11.2013 г. утвердили сумму в размере 6650 грн без нДС для стандартного подключения в сельской местности для Запорожской области и тогда будет предметный разговор. Во первых заказчик  имеет полное право знать что должен выполнить подрядчик, за что он платит деньги,Во вторых это строительство и ДБН -2000 никто не отменял и формы КБ-3 и КБ-2 обязан подписать заказчик о подрядчик отчитаться за полученные деньги. Надеюсь что эти документы не составляют ни государственную ни комерческую тайну и мы их увидим и тогда предметно обсудим
 ПО ответу на третий вопрос :
   Я БЛАГОДАРЕН ВАМ ЗА ЭТОТ ОТВЕТ И НАДЕЮСЬ ЧТО МНОГИЕ МЕНЯ ПОДДЕРЖАТ,НО ЭТО ЕЩЕ НУЖНО БУДЕТ ДОКАЗЫВАТЬ В КАБИНЕТАХ ОБЛГАЗА, НО ХОТЬ ПОДДЕРЖКА НА ТАКОМ УРОВНЕ ЕСТЬ ЕЩЕ РАЗ БЛАГОДАРЮ.
 По ответу на четвертый вопрос
  Как я уже писал выше ДБН-2000 никто не отменял и на строительство  подрядчик обязан перед заказчиком отчитаться по Форме КБ-2. Это подтвердит и любой бухгалтер ,потому  что полученные от заказчика деньги нужно как  то списать. А то что Вы пишете  ,что фактом предоставления услуги  является документ   ввода в эксплуатацию неправильно по следующим пунктам:
   согласно ст 39 закона Украины  " Про гегулирование..."ввод  в эксплуатацию должен происходить по поданной и зарегистрированной декларации которую подает ЗАКАЗЧИК.А ВЫ в своих постановлениях  п 6.4.3  Постановления  № 75 это возложили на  подрядчика ПОЧЕМУ ?
     Декларация  не является документом по которому  бухгалтерия спишет и деньги заказчика и свои затраты на строительство
    для составления декларации заказчик потребует от подрядчика стоимость выполненных работ , добавит свои затраты и впишет в п 15 Декларации  о готовности обьекта до эксплуатации
 Как видите из вышеизложенного требования постановлений НКРЕ не стыкуются по многим вопросам с общими законными нормами строительства. Это относится и к согласованию стоимости материалов,надеюсь что мне нет необходимости делать ссылки на СНИПы и ДБНы для  работников НКРЕ и так все ясно.  Согласно изменений которые внесены в законодательные акты строительство и эксплуатация объектов без зарегистрированных деклараций влечет немалые штрафы
 По ответу на  пятый  вопрос
   Прошу НКРЕ подтвердить какие работы технадзор ГП(ГТП) объязан выполнять  без оплаты при контроле за строительством газопроводов. Только Вы знаете и утверждаете тариф  и Вы можете внести ясность ,а дальше можно будет и в Министерство обращаться