Останні повідомлення

Сторінок: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Та же проблема возникла при подключении компании  , Кто может помочь разобраться в ситуации?
Разобрались что как сделать? У нас https://lbar.com.ua/ тоже не получается. Вечно проблемы рандомные и уже не знаем что делать. Может есть опытные люди которым можно заплатить за подключение?
Поддерживаю вопрос у нас https://akpp1.com.ua/ тоже с этим проблема, да и времени нет разбираться. Мы бы заплатили за эту работу под ключ.
22
Запитання щодо діяльності облгазів / Протиправні дії облгазів
« Остання відповідь від Yevgeniy 01 Серпень 2019, 10:18:12 »
В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу скільки ще облгази будуть знущатись над споживачами?

 Як приклад  наводжу  новини  ЗМІ з приводу того, що чинить Дніпрогаз. https://dnpr.com.ua/not-miss/tysjachi-domov-mogut-ostatsja-bez-gaza/

Також хочу дізнатись проте, скільки ще облгаз буде вимагати від Споживача, сплачувати за приведення газу до стандартних вимог, якщо Ви НКРЕКП своїми Постановами, заборонили облгазам вимагати від Споживача сплату за приведення газу до стандартних вимог. На сьогоднішній день міфічні борги,  які називаються приведенням газу до стандартних вимог які утворив  Постачальник Споживачам, сягають у кожного Споживача по декілька тисяч гривен і їх вимагає сплатити Постачальник  погрожуючи відключенням газу.

Також не є зрозумілим те, чому в України  не встановлюють для населення мембранні лічильники   з температурною компенсацією?  Адже в Україні у вільному продажу є лічильники  Elster BK-G4T з температурною компенсацією але їх чомусь не встановлюють Споживачам Постачальники. Як приклад приведу ситуацію ПАТ «Дніпрогаз» бере на перевірку лічильник у побутового Споживача, лічильник визнають не придатним  за висновками перевірки і Постачальник замінює Споживачу лічильник на аналогічний, без температурної компенсації, хоча міг би замінити на лічильник з температурною компенсацією адже встановлення такого лічильника могло б чітку фіксувати скільки є втрата газу взимку так звані «температурні коефіцієнти»
 
В мене загальне запитання до НКРЕКП як контролюючого органу, коли буде наведений лад на ринку  газопостачання та коли будуть захищені права Споживачів?
23
Львівобленерго / Терміни підєднання
« Остання відповідь від stepan-eng 31 Липень 2019, 11:48:01 »
Добрий день!
Я оплатив 14.06 підєднання до електромереж і встановлення вдохзонного лічильника (стандартне підєднання). Договір №212-0360 від 05.06.2019. Дзвоню в Камянко-бузький РЕМ і там постійно відмазки, щодо підєднання електроенергії

Питання:
Які терміни підєднання ділянки до електромереж? Чи це нормально що пройшло 1,5міс, а світла ще немає і буде з "понеділка", тільки не зрозуміло якого?
24
Цитувати
Чем плох ИЕК или Промфактор ? Отключается выше номинала или вообще не отключается ?
После нескольких отключений под нагрузкой эти автоматы начинают самопроизвольно отключаться (нагрев контактной группы).
Вот и отлично, быстрей заменят на мой.

Счетчики зонные, ходят слухи, работать тоже не будут. Что днём, что ночью - один тариф.
Не распространяйте и не поддерживайте слухи. "Мы идем в Европу" а там так принято, есть ночной тариф. Цену 1кВт/ч поднять вероятность выше.
Посмотрите на цифры стоимости выработки ЭЭ http://www.oree.com.ua/?p=4#control
Еще немного цифр, дата выбирается http://www.er.gov.ua/graphic/graphicw_dfcrn.php?action=price_tes&y=2019&m=6&d=26
Посмотреть сколько примерно потребляет население помесячно, какая это доля от всей выработки можно здесь https://ua.energy/diyalnist/dyspetcherska-informatsiya/elektrospozhyvannya/
Суточный график, дата выбирается https://ua.energy/diyalnist/dyspetcherska-informatsiya/dobovyj-grafik-vyrobnytstva-spozhyvannya-e-e/
25
Цитувати
Чем плох ИЕК или Промфактор ? Отключается выше номинала или вообще не отключается ?
После нескольких отключений под нагрузкой эти автоматы начинают самопроизвольно отключаться (нагрев контактной группы). Оптимально, цена-качество, раньше был болгарский шнайдер. Сейчас он на рынке уже китайский, а там качество может отличаться с каждой партией.
Цитувати
То 18к Вас за бумажку возмущают, то 5к чтоб за Вас бумажки сдали, не вопрос, Вы определитесь...
Это я к тому, что за решение простого вопроса такие деньги не берут. Хотя.... с их аппетитом и зарплатами - 5к не деньги.
С договорной мощностью спешить надо медленно, не нужна - не покупать. Уже попытки были ввести абонплату. Как наедятся договорной, введут абонплату.
Счетчики зонные, ходят слухи, работать тоже не будут. Что днём, что ночью - один тариф.
26
Цитувати
Да пришлось пару раз в ЦОК, уточнить что необходимо, подать заявку, и раз в обл.энерго съездить, забрать новый договор, ТУ и счет.
Да уж, совсем просто и бесплатно. Убить несколько дней на покупку бумажки за 18К, любой монетный двор от  такого сеньоража обзавидуется. Ну и чем это отличается от нового подключения?  Потом, после посещения  этого рассадника зла и коррупции, надо ещё полгода ауру восстанавливать, молитвой карму чистить и седьмую чакру заново открывать.
От нового это отличается тем, что в итоге только замена автомата. Убить не три дня, а два часа, в каждый из дней, учитывая очередь в ЦОК и время на дорогу 30минут.
То 18к Вас за бумажку возмущают, то 5к чтоб за Вас бумажки сдали, не вопрос, Вы определитесь...
У меня есть один товарищ, у которого проблемная ситуация в ЧС с ЭЭ, ниже 190 Вольт после 18, старый ПУ в доме, на все мои предложения оформить двух-зонный тариф, добавить договорной мощности, заменить ПУ, начать наконец-то решать проблему с пониженным напряжением после 18, начав предметное письменное общение с ДТЕК, уже несколько лет, пользуется стабилизатором, периодически поскуливая ДТЕК нехороший ему напряжения недоливает. Товарищ палец о палец не ударил, для решения своего вопроса.
И есть его сосед, который подключил 380, да бывает на какой то из фаз просаживается, но не до 190 и ему на это фиолетово.   

В борьбе за свои права с энергетиками, мне понравился этот системный подход.
https://gro-za.org/forum/index.php?topic=5585.0

А что за автомат дтэк ставит? Самое дешёвое китайское дерьмо – ИЕК или Промфактор?
Я бы такой им не дал поставить, только через мой труп. Его дальнейшая замена при выходе из строя за чей счёт будет?
Сейчас chint, за их счет замена если сломается, а вообще, какие есть в наличии соответствующего номинала, если необходимого номинала не будет, тогда поставят Ваш, после проверки у них.
Чем плох ИЕК или Промфактор ? Отключается выше номинала или вообще не отключается ? Так это не минус а плюс.
Не дать установить Вы имеете право, просто не заменят автомат или составят акт о не допуске, со всеми вытекающими. Выбирайте сами.
27
Цитувати
Да пришлось пару раз в ЦОК, уточнить что необходимо, подать заявку, и раз в обл.энерго съездить, забрать новый договор, ТУ и счет.
Да уж, совсем просто и бесплатно. Убить несколько дней на покупку бумажки за 18К, любой монетный двор от  такого сеньоража обзавидуется. Ну и чем это отличается от нового подключения?  Потом, после посещения  этого рассадника зла и коррупции, надо ещё полгода ауру восстанавливать, молитвой карму чистить и седьмую чакру заново открывать.
Тут на форуме есть пример «успешной» модернизации сетей от Львовского облэнерго. Майоровка, если не ошибаюсь. Он с ними наверно уже года 2-а судится.
 Ладно, за ссылки спасибо, но будем решать проблемы по мере их поступления. Бежать впереди паровоза – не моё, упрёмся – разберёмся...
А что за автомат дтэк ставит? Самое дешёвое китайское дерьмо – ИЕК или Промфактор?
Я бы такой им не дал поставить, только через мой труп. Его дальнейшая замена при выходе из строя за чей счёт будет?
28
Для квартиры:

После того как получено ТУ, оплачен счет(счет говорят необходимо оплатить в течении 5 рабочих дней), получено подтверждение оплаты.
Между ОСББ и ДТЕК необходимо "закрыть АКТ" о том что работы выполнены, ОСББ претензий не имеет. Дословно не помню, акт сейчас в обл.энерго.
Необходимо на основании ТУ сделать, проект электроснабжения многоквартирного жилого дома ОСББ "Рога и Копыта" увеличение договорной мощности жилого дома, для квартиры №**.
Проект обошелся в 2кГрн.
Рабочий проект, необходимо подать на согласование в ДТЕК(Ваш ТЕК).
Проектировщик рекомендует при подаче в ДТЕК:
1. Добавить копию технических условий со всеми дополнениями.
2. Добавить копию Договора присоединения, с дополнениями.
3. Согласовать с балансодержателем (ОСББ и т.д.) рабочий проект и технические условия, перед подачей в ДТЕК.


Уважаемый модератор, можно ли по окончанию увеличения договорной мощности для квартиры(можно и про ЧС, но в ЧС все просто), в один пост или скопировать мои сообщения в шапку или начало темы ?
Мне скопировать мои посты и создать отдельную тему ?
Сделать пошаговую инструкцию с пояснениями из моих постов.


При подаче заявки на увеличение договорной для квартиры от ОСББ и подобных.
Цитувати
ІІ.     Для юридичних осіб (всі документи повинні бути завірені відміткою «Копія вірна», підписом керівника та печаткою за наявності):
            Для розробки ТУ обов`язково:
1) копія документа, який підтверджує право власності чи користування цим об'єктом, або копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або, за відсутності об'єкта, копія документа, який підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою або копію витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
У разі відсутності кадастрового номера у свідоцтві про право власності на земельну ділянку - викопіювання з топографо-геодезичного плану або плану забудови території із зазначенням місця розташування земельної ділянки;
2) ситуаційний план та викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об'єкта (об'єктів) Замовника, земельної ділянки Замовника або прогнозної точки приєднання (для об'єктів, які приєднуються до електричних мереж уперше);
3) копія паспорта або належним чином оформлена довіреність чи інший документ на право укладати та підписувати договір про приєднання;
4) ТЕО (за наявності).
Замовник - юридична особа або фізична особа-підприємець додатково надає копію витягу з Реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва платника податку на додану вартість (далі - ПДВ).
Замовник - фізична особа додатково надає реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган і мають відмітку в паспорті - серія та номер паспорта).
29
Херсонобленерго / Порушення строків стандартного приєднання
« Остання відповідь від Сніжана 26 Липень 2019, 11:29:00 »
Доброго дня!!! Був укладений Договір про стандартне приєднання та видача ТУ в лютому 2019р., оплата за приєднання проведена в березні 2019р., а роботи не виконанні по сьогоднішній день, підкажіть яка процедура повернення коштів відповідно до п.5 договору
- За порушення строків виконання зобов'язання за цим Договором винна Сторона сплачує іншій Стороні пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості приєднання за кожний день прострочення
у разі перевищення строку надання послуги з приєднання, встановленого цим Договором, від 20 до 120 календарних днів плата за приєднання, визначена пунктом 4.1 розділу 4 цього Договору, зменшується на 20 відсотків (крім випадків, визначених Кодексом);
Дякую
30
Запитання щодо діяльності облгазів / Свавілля Дніпрогаз
« Остання відповідь від Yevgeniy 26 Липень 2019, 11:01:58 »
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати роз’яснення на яких підставах  «Дніпрогаз» звинувачує в «особистому кабінеті» Споживача в порушенні договору.
В «особистому кабінеті» почала з’являтись інформація проте, що Споживач  порушив термін оплати за газ по договору (див. вкладку)

Дану інформацію, розцінюю, як тиск на Споживача, бо згідно Договору на постачання природного газу населення, за спожитий газ сплачується  згідно встановленого Кабінетом міністрів України   тарифу за 1 куб/м газу, також сплачується за спожитий газ вчасно і в повному обсязі згідно спожитих куб/м газу за календарний місяць.

Як і раніше в особистому кабінеті відсутня інформація по виставленим додатковим кубів на підставі незаконних коефіцієнтів за період з 10.2018 року по 01.07.2019 року. - що дає підозрювати Дніпрогаз в махінаціях інформацією, вказуючи тут же заборгованість по нібито не оплати за договором, і тут же приховувати дані, на які саме куби були додатково додані ще й незаконні коефіцієнти.

Також окрему увагу хочу звернути на  нормативно правовий документ  № 1442/16.2/7 від 14.02.18 який підписаний попереднім  керівником НКРЕКП  Д.Вовком в якому затверджено що є складовою ціни на газ для населення:
1. Ціна газу як товару
2. Тариф на послуги транспортування природного газу
3. Тариф на послуги розподілу природного газу
4. Торгівельна надбавка
5. ПДВ
Документ у вкладці.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу,  на яких підставах  «Дніпрогаз» керуючись своїм монопольним положенням на ринку постачання газа, звинувачує Споживача в порушенні Договору постачання природного газу, коли Споживач сплатив за спожитий газ згідно договору вчасно в встановлений термін. Споживачем при сплаті за газ як за товар було сплачено за спожитий газ з урахуванням всіх його складових.

Також в мене запитання, чому монополіст продовжує виставляти в «особистому кабінеті»  приведення газу до стандартних вимог, та вимагає сплатити за приведення газу до стандартних вимог, нараховуючи таким чином борги за попередні роки Споживачу, коли Ви НКРЕКП, ще в 2018 році заборонили своїм рішенням нараховувати Споживачу  приведення газу до стандартних вимог, а також Вам приведення газу до стандартних вимог які потрібно було б в разі чого сплачувати не включено навіть  в складову тарифу на газ, бо з Вашого нормативно правового акту затвердженого Д. Вовком виходить слідуюче що  складовою тарифу за газ, за який сплачує Споживач є:
1. Ціна газу як товару
2. Тариф на послуги транспортування природного газу
3. Тариф на послуги розподілу природного газу
4. Торгівельна надбавка
5. ПДВ
Про приведення газу до стандартних вимог і проте що ці втрати повинен компенсувати Споживач мова не йде.

Скільки ще монополіст буде творити свавілля, та буде продовжувати утворювати шляхом шантажу Споживачу штучні борги?

Сторінок: 1 2 [3] 4 5 ... 10