Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
выдавали только ТУ . А разве то что написано в стандартах качества не есть сроки ???

Підключення електроустановки
замовника до електричних мереж
(стандартне приєднання), у т. ч.:

без потреби припинення
електропостачання інших споживачів 5 днів

А если верить калькулятору на http://www.nerc.gov.ua/?calc  то
Термін стандартного приєднання  0 - 16 кВт - 20 днів
2
Вам разом з ТУ повинні були дати договір на приєднання)
почитайте там який термін надання послуги  :)
3
Все ж Ви не зрозуміли.
Призначення земельної ділянки ( в тому числі "для ведення ОСГ") не має безпосереднього значення.
Приєднання здійснюється не "на земельну ділянку ", а на електроустановку, розміщену на земельній ділянці.
Закон про ОСГ певним чином обмежує будівництво на відповідних землях обєктів (електроустановок), тому відповідь така:
якщо на земельній ділянці під ОСГ створено в законний спосіб обєкт-електроустановку, введено в експлуатацію та оформлено право власності на неї, то опреатор системи розподілу має надати послугу з приєднання та подати напругу на цю електроустановку.
4
Зрозуміло, дякую! Але чи можливе приєднання на земельну ділянку під ОСГ?
5
   УЗИ органов малого таза   https://profmedtur.ru/services/diagnostika/uzi-organov-malogo-taza/   Ультразвуковое исследование (УЗИ) признано не только одной из наиболее безвредных для здоровья человека (в частности, беременных или грудничков) процедур, но и достаточно точной. Правда, рентгенографический снимок нередко можно рассмотреть под разными углами – в случае, если больной шевелился в ходе обследования.   ,<a href=https://profmedtur.ru/services/diagnostika/uzi-organov-malogo-taza/>УЗИ органов малого таза</a>   ,УЗИ органов малого таза
6
Можна отримати інформацію про підключення мешканців наших будинків до мережі електропостачання та підписання договору про надання послуг з Обухівським РЕМ. 
На даний момент склалася ситуація,  що мешканці мікрорайону не мають змоги заключити індивідуальні договори.  У нас встановлено лічильники  НІК 2102-02 М2В, які стояли на момент купівлі квартири від забудовника, у 2016 році.   тепер як виявилося вони не відповідають технічним умовав,  які були надані забудовнику ТОВ "Обуховжитлоинвест" у 2018 році.  У нових технічних умовах вказано,  що необхідно встановити лічильники  NP-07 1F.1SM-U.
Забудовник,  вказує на те що ми повинні їх закупити за власний рахунок,  так як він оплачував всі наші рахунки за весь період,  до надання нових технічних умов. Частина мешканців готова за свій рахунок закупити та замінити лічильники,  але Обуховский РЕМ вимагає 100% заміни у будинку для початку проведення тех.  повірки та надання дозволу на початок оформлення договорів із мешканцями. Загальна кількість квартир 270 на 4 будинки.  Більшість мешканців готові до заміни за свій рахунок ,  але 100% не зможуть замінити, так як  частина квартир стоїть незаселеними.
Тому прошу надати відповідь чи можна знайти вихід із даної ситуації,  як нам діяти,  оскільки забудовник відмовляється оплачувати майбуні рахунки,  що з 6.11.18 будуть приходити на нашу обслуговуючу компанію ТОВ " Ключ Сервіс",  оскільки вони заключили договір на  електропостачання. Забудовник  залякує нас тим,  що в разі несплати цих рахунків ми будемо без електропостачання. У наших будинках індивідуальне опалення,  встановлено енергозалежні газові котли,  проживає велика кількість сімей з малими дітьми чи закона така погроза,  чи можливий такий варіант розвитку подій?
Оскільки єдим стримуючим фактором для людей є те, що 100% заміна лічильників не можлива,  ми просили Обухівський РЕМ прибрати таку умову,  але нам відмовили.

Порядок дій ми бачимо такий:
-закупівля лічильника за власний рахунок
- встановлення нового лічильника
-заявка на підключення у РЕМ
-технічна повірка лічильника
-підписання  договору з Обухівським РЕМ

Можливо щось не так,  прошу уточнення. 
Також оскільки новий лічильник є багатотарифним,  ми відразу хочемо параметризувати його під двухзоний тариф,  але нам було повідомлено,  що спочатку ми повинні підписати договір на однозоний тариф,  а потім оплатити параметризацію під двухзоний,  хочу уточнення ци дійсно це так.

Дякую за відповідь.

Париса Роман Михайлович
тел.  0968557867
7
Здравствуйте.
В киевской области газификацией частных домов занимаются частные компании.Заказчик сам должен выбрать себе исполнителя услуги.
Скажите пожалуйста где можно взять список компаний занимающихся этим?
8
А ось і на моє поставлене запитання до ПАТ «Дніпрогаз» надійшла від них відповідь
( відповідь надається в скрін копіїї) В своїй відповіді ПАТ «Дніпрогаз» посилається тільки  на порядкові номери Наказів та Постанов, а повинен надавати чітку розгорнуту відповідь Споживачу з повним назвою  Постанови чи Наказу з датою прийняття, бо надання тільки одного порядкового номеру деяких Споживачів ставить в не зручне становище, не кожна людина може зразу знайти в базі повне визначення Постанови чи Наказу.

В своїй відповіді ПАТ «Дніпрогаз» посилається на Кодекс газорозподільних систем, Наказ Міністерства Палива та енергетики Наказ № 619   «Про затвердження Методики визначення питомих втрат природного газу при його вимірюваннях побутовими
лічильниками у разі неприведення об'єму газу   до стандартних умов» від 25.12.03.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, а чи не надано за допомогою даного Наказу додаткові повноваження за допомогою яких облгази використовуючи даний Наказ завдають фінансові збитки Споживачам  змушуючи сплачувати за газ,  з урахуванням коефіцієнту приведення газу до стандартних вимог, а на розрахунок коефіцієнту впливають декілька чинників, розташування лічильника і т.ін.

Коэффициенты определяются в соответствии с Методикой определения удельных потерь природного газа при  его измерениях бытовыми счетчиками в случае не приведение объема газа к стандартным условиям… расположения счетчика и …

Це що взагалі за бред?! 

Які такі питоми втрати природного газу при його вимірах побутовими лічильниками?)))))

Це беруть гроші за те, що поки до лічильника дотече той разбодяжний газ до дому, ми ще за це повинні платити, чи за те, що розрахували примарні втрачені куби, які рахує лічильник , тоді,  що це за лічильники які виготовляють заводи, тоді, ці лічильники взагалі не придатні для використовування . Бо вони пропускають неякісний газ, який нам надає постачальник - той газ, який нібито якісний і без усяких там доданих повітряних додатків, та інши незрозумілі додатки… саме за це ми будемо платити ці коефіцієнти зняті з дубу?!

Зовсім здуріли…
9
який акцизний податок враховувати для розрахунку комерційної пропозиції?
10
Всем здравствуйте.
07.09.2018 ( 7 сентября 2018) оплатил подключение согласно тех-условиям и оплатил 13200 грн. Принёс копию чека об оплате.
16.10.2018 ( 16 октября 2018!!!) позвонили сказали приедут повесят счётчик и кинут сип.
..... И всё ....... на этом сервис кончился...... Никто не приехал, никто даже не позвонил что не приедет, ни в обещанный день, ни на следующий, ни в течении всей следующей недели. Такое ощущение что я оплатил 1 телефонный звонок а не подключение. Причём что опора в паре метров от дома. Уже и отопительный сезон давно начался, и даже первый снег выпал, а я отопление не могу включить. Вот так и живём, у себя на сайте в "стандартах качества" http://kiroe.com.ua/sites/default/files/service_quality_standards.pdf
пишем одни сроки (как я понял 5-10 дней) а в реальной жизни уже третий месяц жду... На сайте
"Ми за ефективну та чесну співпрацю! Покращення роботи зі споживачами – одне з пріоритетних завдань сьогодення. Товариство докладає максимум зусиль для того, аби співпраця з нашими абонентами була чесною та прозорою." Вот прочитал и даже как то по грустному смешно. Ведь в реальной жизни совсем другой получается девиз. Вопрос - сколько ещё нужно ждать ???
Сторінок: [1] 2 3 ... 10