Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
Скасовано безпосереднє державне регулювання ціни електрики для усіх непобутових споживачів. Проте ринкова ціна - погодинна з чітким провалом рівня вночі - http://www.er.gov.ua/graphic/graphicw_dfcrn.php?action=price_tes. Облаштувавши облік модемом передачі даних просто відтворити ринковий аналог зонного тарифу (одною з цінових пропозицій постачальників може бути формула - Вартість за добу=(Ціна ОРЕ ітої години+Трозподілу+Тпостачання) *обсяг спожитий в ітій годині, де іта година - від 1-ї до 24-ї.Важливо, що це не буде супроводжуватись перехресним субсидіюванням (за рахунок одних непобутових споживачів здешевлювалась ціна ел-ї іншим).
2
В школах, дитсадках, закладах здоров'я на протязі останніх 10 років було впроваджено теплоакумуляуійне електричне опалення. З 1 січня поступила інформація про скасування багатотарифного обліку для юридичних осіб. Прошу роз'яснити чи стосується це скасування бюджетних установ.
3
        Добрий день!
 Прошу дати  роз`яснення, чи має право Обленерго  проводити нарахування по актах про порушення правил роздрібного ринку електроенергії, починаючи з  січня 2019р., а саме:
-    яка методика використовується для визначення обсягу недоврахованих кВт*год (попередня методика розрахована для енергопостачальника, а Обленерго втратило ліцензію на постачання)?;
-   який тариф використовується для  нарахування по актах про порушення правил, яке його значення у січні 2019?;
-    чи правомірно брати плату за розподіл електроенергії, нарахованої по акту про порушення правил ?
4
https://www.facebook.com/nerc.gov.ua/posts/1004403943102212?__xts__[0]=68.ARD1qCEJbBljBSXRQecXFjMJZshoUOp1jTMjgnhHe0vAAVmbTeJbvC1K6fyxPv3wX793wVwLjJFTnbaQPJDlSl7naSdlXewcB2hERZuUJER3bf6NjEBXqqxNotKpnE_6iIUjCRT5mkV-imBsdkKVx7wJ8GzzAErCVSoQSpJoAL0QOqlAe4SMJ-yubFeaye82rrmSAVRxEBZlxYEa9D6NXARF_AsrPn-jIoucBUUmprxFH1nSUOX5fe9Fn5hlewz7wes8hTBxBwDwSHK4cJ0-vNrHEornQJC4MTQS-27rTzXbgYTJebu-7JdJLsFYycjuRQPKN6Z7lH2pouEO_jRHUYD6VB6kksxHPqz5iZr_l2-_lx8G6HnAQnxGUty-T3E9bZ2wrKJZyzrTcxWCeI_kokxnWO18bjYVAnfGOTnEJYEq5js&__tn__=-R

ШАНОВНЕ НКРЕКП!
Ви вже бачили новину від Дніпрогазу?!))
Маски-шоу... відпочівають


ЩО БУДЕМО РОБИТИ?! ДЕ ВАШИ ДІЇ , ДЕ ВИКОНАННЯ ОБІЦЯНОК?
5
Відповідь Київобленерго розлога, бо Ви не зазначили істотних умов для Вашого випадку.
1.Чи приєднано вже Вашу електроустановку до мереж СТ?
2.Чи існував у Вас до 01.01.2019 договір про користування електричної енергії з ПрАТ Київобленерго, як постачальником за регульованим тарифом?
3.и зареєстровано (має намір зареєструватись) СТ Оператором малої системи розподілу?
Залежно від особливостей буде відповідь.
Якщо відповіді на питання 1-так; 2-так; 3-ні , то Ви субспоживач СТ й якогось обовязкового договору між Вами та СТ не треба .
6
За конкретизацією вимог та положень нормативно-правових актів НКРЕКП пропонуємо звернутись до НКРЕКП.
Поштова адреса НКРЕКП - 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19.
e-mail:  box@nerc.gov.ua
веб-сайт: www.nerc.gov.ua
7
Вибачте, Шановні, але Вас питали про Вид договору по електроенергії який має укладати СТ не з членом СТ?
8
Дякую. 17.01.2019 написав заяву на електронну адресу.
9
Люди! Не надо быть пассивными Это неправда, что мы люди маленькие и от нас ни хрена не зависит. Зависит, и еще как!
Зарегистрируйтесь на сайте Экспертное Мнение, заполняйте опросы. Так мы с вами сделаем мир удобнее.
И еще можно заработать - 80 рублей за анкету и до 1000 рублей за пройденный опрос.
10
   ПрАТ «Київобленерго» розглянуло Ваше електронне звернення від 26 грудня 2018 року, та повідомляє наступне.
   Взаємовідносини сторін в частині електрозабезпечення регулюються діючим в Україні законодавством, зокрема Законом України «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон), Кодексом систем розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (надалі – КСР), Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ).
   Відповідно до пункту 1.2.1 глави 1.1 розділу 1 ПРРЕЕ на роздрібному ринку електричної енергії споживання та використання електричної енергії для потреб електроустановки споживача здійснюється за умови забезпечення розподілу/передачі та продажу (постачання) електричної енергії на підставі договорів про розподіл/передачу, постачання електричної енергії, надання послуг комерційного обліку, які укладаються відповідно до цих ПРРЕЕ, КСР та Кодексу комерційного обліку електроенергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.20158 № 311..   
   ПрАТ «Київобленерго» є оператором системи розподілу (далі - ОСР), яке провадить діяльність з розподілу електричної енергії на підставі відповідної ліцензії, виданої НКРЕКП.
   На виконання вимог Закону щодо відокремлення оператора системи розподілу від постачання електричної енергії ПрАТ «Київобленерго» було створено ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК», на яку наразі покладені функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Київської області.
   Постачання електричної енергії споживачу здійснюється відповідно до пункту 3.1.6 ПРРЕЕ, якщо об'єкт споживача підключений до мереж оператора системи у встановленому законодавством порядку та споживач є стороною договору про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії.
   Відповідно до положень статті 49 Закону НКРЕКП може класифікувати електричні мережі, що розподіляють електричну енергію, на обмеженій території комерційного закладу, закладу громадського обслуговування, житлового комплексу, іншого об’єкта як малу систему розподілу (далі – МСР), якщо виконується хоча б одна із таких умов, зокрема, розподіл електричної енергії такими мережами здійснюється меншій від граничної кількості побутових споживачів, що пов’язані з власниками такої системи договірними  відносинами або на інших правових підставах, та/або ця система перебуває у спільній власності таких побутових споживачів.
   Оператори малої системи розподілу (далі – ОМСР) виконують функції, мають права та обов’язки оператора системи розподіл (ОСР) щодо користувачів малої системи розподілу з урахуванням особливостей, визначених КСР та ПРРЕЕ, без відповідних ліцензій (пункт 9.1.3 КСР).
   Засади постачання та розподілу електричної енергії в умовах МСР визначені розділом 10 ПРРЕЕ.
   Відповідно до положень пункту 2.1 КСР МСР – це електрична мережа, приєднана до мереж системи розподілу або передачі, якою здійснюється розподіл електричної енергії певній кількості Користувачів та яка є власністю/співвласністю суб’єкта/суб’єктів господарювання і побудована для задоволення потреб цих Користувачів.
   При цьому, згідно з положеннями пункту 9.2.1 КСР, електричні мережі можуть бути визначені як МСР, якщо це система розподілу, яка створена на правах спільної власності на обмеженій території земельної ділянки та використовується співвласниками для задоволення потреб (садові товариства, обслуговуючі кооперативи, котеджні містечка тощо), визначених відповідним статутом організацій та/або об’єднань громадян.
   Тобто, електричні мережі садових товариств, обслуговуючих кооперативів, що використовуються об’єднанням громадян (членами цього об’єднання) для задоволення їх потреб в електричній енергії, визначених їх статутом, та перебувають у спільній власності членів цих об’єднань можуть бути кваліфіковані як МСР. У такому випадку юридичною особою, яка забезпечує розподіл електричної енергії користувачам малої системи розподілу (членам об’єднання) та є відповідальною, зокрема, за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування електричних мереж МСР є оператор малої системи розподілу (суб’єкт, який утримує та обслуговує електричні мережі садових товариств, обслуговуючих кооперативів) відповідно до пункту 9.1.4 КСР.
   Водночас, слід зазначити, що відповідно до положень статті 49 Закону до операторів малої системи розподілу не застосовуються вимоги частини третьої цієї статті та положення статті 47 цього Закону, зокрема в частині заборони ОМСР здійснювати діяльність з виробництва та/або передачі, та/або постачання електричної енергії.
   Так, відповідно до положень пунктів 10.3, 10.5 та 10.6 розділу 10 ПРРЕЕ набуття статусу оператора малої системи розподілу відбувається після відповідної реєстрації такого суб’єкта Регулятором  (НКРЕКП) та повідомлення оператора малої системи розподілу про дату, з якої оператор малої системи розподілу може розпочати виконання відповідних функцій.
   Оператор малої системи розподілу (ОМСР) може на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу постачати електричну споживачам, електроустановки яких приєднані до мереж малої системи розподілу. Оператор малої системи розподілу з метою продажу електричної енергії споживачам забезпечує недискримінаційний безперешкодний доступ інших електропостачальників до власних електричних мереж.
   Враховуючи вищенаведене, у разі реєстрації СТ  як ОМСР, у користувачів МСР (членів Вашого садового товариства), з’явиться можливість обрати постачальника електричної енергії та укласти прямі договори про постачання електричної енергії відповідно до вимог ПРРЕЕ.
   На час підготовки відповіді,  договірні відносини між  членами СТ/власниками будинків, що розташовані на території СТ, та ПрАТ «Київобленерго» відсутні. Жодних нарахувань плати за використану електроенергію власникам будинків ПрАТ «Київобленерго» не проводить. Питання реконструкції мереж, збору членських внесків, оплати членами садового товариства використаної електроенергії, засобів обліку, дотримання членами садового товариства вимог чинного законодавства, використання або відключення електроенергії і т. і. відносяться до компетенції садового товариства і врегульовуються Статутом товариства і рішеннями загальних зборів. Крім того, згідно з Законом: «втручання державних органів та службових осіб у діяльність об’єднань громадян не допускається, крім випадків, передбачених Законом».
   На прямі розрахунки з оператором системи розподілу (ОСР) та з електропостачальником члени садових товариств зможуть  перейти тільки за умови приєднання до системи розподілу ПрАТ «Київобленерго» (ОСР) через укладання Договору про отримання та виконання технічних умов на приєднання.
   Порядок приєднання до електричних мереж садових будинків на земельних ділянках, які розташовані на територіях садових/садівничих товариств (ОМСР), на яких відсутні електричні мережі ОСР, проте здійснено електрифікацію мережами садових/садівничих товариства, має здійснюватись за умов дотримання вимог, встановлених пунктом 4.1.11 глави 4.1 розділу IV Кодексу.
   Частиною 3 статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що об’єкти архітектурної діяльності (об’єкти архітектури) – це будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об’єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального та монументально-декоративного мистецтва, території (частини території) адміністративно-територіальних одиниць та населених пунктів.
   Відповідно до пункту 4.1.11 глави 4.1 розділу IV Кодексу встановлено, що суб'єкт господарювання у тому числі оператор малої системи розподілу (далі ОМСР) має право за зверненням Замовника погодити приєднання електроустановок Замовника до власних електричних мереж у таких випадках:
1) у рахунок зменшення договірної потужності за договором про надання послуг з розподілу електричної енергії на напрузі приєднання власних струмоприймачів суб'єкта господарювання;
2) у межах договірної потужності цього суб'єкта за договором про надання послуг з розподілу електричної енергії у відповідний період доби;
3) без зменшення договірної потужності цього суб'єкта за договором про надання послуг з розподілу електричної енергії у разі підключення електроустановок, призначених для виробництва електричної енергії генеруючою одиницею типу А, у межах договірної потужності цього суб'єкта.
   Про своє рішення щодо погодження приєднання до власних електричних мереж суб'єкт господарювання листом повідомляє Замовника протягом 3 робочих днів з дня отримання звернення.
   При виконанні такого приєднання мають виконуватися такі умови:
1) електроустановки Замовника, які приєднуються, не можуть погіршувати якість електропостачання існуючих Користувачів, приєднаних у цьому енерговузлі;
2) схема приєднання електроустановки до мереж не може виконувати функції транзитної установки для живлення інших Користувачів;
3) має бути забезпечений окремий комерційній облік електроенергії, відпущеної, виробленої, включаючи витрати на власні потреби, електроустановками Замовника (потужність власних потреб приєднується за рахунок дозволеної потужності основного споживача), відповідно до вимог Кодексу комерційного обліку електричної енергії;
4) суб'єкт господарювання (основний споживач) і Замовник після реалізації проекту мають забезпечити виконання доведених завдань щодо примусового розвантаження, АЧР тощо;
5) електроустановки з виробництва електроенергії Замовника мають відповідати вимогам щодо генеруючих одиниць типу А (регулювання напруги, реактивної потужності, моніторинг показників);
6) суб'єкт господарювання (основний споживач) має погодити з ОСР проект, розроблений Замовником;
7) суб'єкт господарювання (основний споживач) разом із Замовником забезпечує виконання погоджених ОСР проектних рішень, а також має повідомити ОСР про завершення будівництва та підключення об'єкта Замовника.
   Отже, вирішення питання щодо приєднання до електричних мереж садових будинків на земельних ділянках, які розташовані на територіях садових/садівничих товариств, на яких відсутні електричні мережі ОСР, проте здійснено електрифікацію мережами садових/садівничих товариства, має здійснюватись за умов дотримання вимог, встановлених пунктом 4.1.11 глави 4.1 розділу IV Кодексу, а саме: у рахунок зменшення договірної потужності за договором про надання послуг з розподілу електричної енергії на напрузі приєднання власних струмоприймачів суб'єкта господарювання.
   При цьому, у разі відсутності резерву потужності в садових/садівничих товариствах, необхідне збільшення загальної потужності зазначених садових/садівничих товариств відповідно до вимог Кодексу.

   З повагою – ПрАТ «Київобленерго»
Сторінок: [1] 2 3 ... 10