Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
Згоден в Ігорем.
Вже є двоє людей які зареєструвалися лише для того щоб похвалитися як все просто.
Гадаю багатьом користувачам було б цікаво щоб вони розповіли, як їм це вдалося.
Як подати заявку поштою. Та як все ж користуватися кабінетом.
Дуже сподіваюся що це реальні люди які поділяться з користувачами форуму своїм досвідом.
2
3.1.2. Підключити електроустановки Замовника до електричних мереж протягом ____ днів після введення в експлуатацію об'єкта Замовника в порядку, встановленому законодавством у сфері містобудування, та після виконання таких етапів:
оплати Замовником вартості приєднання;
введення в експлуатацію електричних мереж зовнішнього електропостачання об'єкта Замовника;

Як бачите, проект внутрішнього електропостачання не потрібно!, бо це маразм, витребеньки
Розетку додаткову поставити - роби проект????


3.1.2....;
надання документів, що підтверджують готовність до експлуатації е електроустановки об'єкта Замовника;
тут мова може йти про протокол заземлення для 3-ф ел.установок
3
дякую за роз"яснення. Просто раніше РЕМ не вимагали проекту для підключення будинку. З відповідальнісью за ділянки мереж розібралися.
З процедурою процесу підключення не зовсім, спробую повторити своїми словами, а ви поправте:
- подаю заяву;
- отримую ТУ на підключення, рахунок на полату послуг приєднання та договір на приєднання - підписую;
- проводжу оплату послуг приєднання;
- замовляю проект внутрішніх мереж будинку;
- погоджую проект з РЕМ-ми;
- надаю документ про готовність до експлуатації електроустановок;
- узгоджую із Замовником акт розмежування балансової належності електроустановок та експлуатаційної відповідальності Сторін;
і з цієї дати починається 20 діб для виконання підключення.
Птребують рояснення деякі процеси:
- виготовлення проекту - у нас в містечку, крім РЕМ - немає проектантів, якщо замовляти в РЕМ - чи існують строки виготовлення проекту?
- погодження проекту з РЕМ-ми - що це за процес, і чи існують сроки на погодження?
- надання документів про готовність до експлуатації - що це таке? де їх брати і знову - строки;
- узгодження акту балансової належності - ті самі питання - строки.
Саме в ці погодження і впираються строки - намє сенсу постанова про відповідальність за додержання строків, якщо така кількість погоджувань залежить від РЕМ.
В мене така ситуація, що гроші проплачені ще 31,01,18 і до сих пір "документи на погоджені в області" - яке може бути погодження, якщо нічого з вищеперерахованого мною не подано?
Які мої конкретні дії повині бути на сьогодні? Дякую вам за допомогу
4
Доброго часу доби! Чи правомірна вимога енергопостачальної компанії вимагати встановлення лічильників обліку на кожному інверторі Сонячної електростанції (СЕС), що суттєво збільшує витрати на влаштування обліку СЕС, посилаючись на пункт 3.2.7 ІНСТРУКЦІЯ ПРО ПОРЯДОК КОМЕРЦІЙНОГО ОБЛІКУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ (ІКО)? Чи все ж таки достатньо керуючись п. 3.2.7 ІКО, встановити точку обліку на групу інверторів, прошу чітко роз'яснити:
1. Що являється "групою сонячних батарей".
2. Чи можна вважати "групу інверторів" - "групою сонячних батарей".
3. Чи буде відповідати вимогам п. 3.2.7 ІКО влаштування одної точки обліку на групі інверторів СЕС, замість, наприклад 16 т.о. на кожен інвертор СЕС.
5
Дискусія безпредметна. Член комуністичної партії (як і людина, що не знає іншого суспільства крім соціалізму) завжди, з піною з рота буде стверджувати, що безпаспортні селяни, що працюють за трудодні самі щасливі люди- живуть на природі серед ланів, грядок, ферм, свинарників з жратвою, не обтяжені міськими проблемами. Так і в сучасній енергетиці (як і в усіх сферах комунальних послуг) суспільство хоче зберегти соціалістичний підхід "на тобі енергетика копійку і ні в чому нам не відмовляй".
Навіть Соціалістична партія "Свобода" заявляє про несприйняття ринкових підходів до розвитку енергетики ( стимулюючого тарифоутворення). Чого ж хотіти від звичайних громадян- споживачів. В 1933-37 роках такі ж  громадяни спокійно сприймали все соціалістичне щастя.
6
Щось я не зрозумів відповіді "несправжнього Флінта" відносно збільшення потужності.
Якщо в користувача куплена потужність 5 кіловата, то обленерго може законно поставити йому автомат на 25 ампер, який обмежить його "перевищення потужності".
Проблема в тому, що навідь ця мала потужність не може бути забезпечена якісно.
В мене наприклад такий випадок - я купив потужність 16 кіловат, заплатив за неї минулого року 22 тисячі гривень, а як результат обленерго ніякої модернізації не зробило.
Крім формальної заміни вхідного автомата з 10-амперного на 32-амперний.
Від мого будинку (разом з 24-ма іншими будинками) до трансформатора і далі ідуть дроти перерізом 16 квадратів.
І приблизно 200 будинків мого села і далі приєднані до трансформатора 120Кв.
Як тільки Ви вносите гроші в касу, відразу трансформатор стає великим а дроти товстими...десь в паралельному всесвіті.
А якщо серйозно ,то реально ЛОЕ продає просто дуже дорогий ввідний автомат, а  не підключення до нормальних мереж і реконструкцію їх за ваші гроші для нормальної роботи згідно куплених кіловат.
7
Запитання щодо діяльності облгазів / Re: Беспредел КРИВОРОЖГАЗ
« Остання відповідь від ВладКР 20 Лютий 2018, 21:37:37 »
Спасибо за ответ НКРЕКП. Будем ждать возможности загрузки файлов чтоб показать всей стране перлы Криворожгаза.

Пока выкладываю текстовый вариант жалобы - зарегистрирована 13-02-2018 в Криворожгаз за № 3Г-569-ку013-0218
---------------------------
ПАО «Криворожгаз»
50051, Днепропетровская обл., Кривой Рог,
пр-кт Металургов, 1
(056) 409-59-35

участника ВОВ
Смаглюка Н.Ф.
ул. Шкапенко д.1 кв.2
тел 067-.................
10.02.2018
СРОЧНО

Жалоба

   
10.02.2018 в моем дворе коттеджа по адресу ул. Шкапенко д.1 кв.2
контролерами ПАО «Криворожгаз»  была нарушена целостность ржавой проволоки пломбировки счетчика газа (фото, видео). По мнению контролеров это естественный обрыв вследствие износа (ржавчины) и осадков, а не их рук дело. Счетчик, действительно, не обслуживается, не поверяется в сроки предусмотренные законодательством  и своевременно не был закрыт  защитным коробом поставщиком газа, как например электросчетчик, и ржавая проволока могла  быть повреждена градом в 2017 году.
   После начала видеофиксации действий контролеров они срочно ретировались покинув мою территорию.
Я думаю, что эти  действия носят умышленный  характер и подпадают под определение мошенничество. Равно как и действия работников  ПАО «Криворожгаз» Жовтневого района, которые в 2010 году насчитали потребителю фиктивную задолженность и с тех пор пытаются вымогать ее у меня путем запугивания отключением газа.
06.03.2012 года ПАО «Криворожгаз» в порядке упрощенного производства получил «ухвалу» суда (дело № 2с 0413 65 2012, копию оригинала вышлю по запросу). Судья в заседании по моему протесту возмутился фактом отсутствия расчета мнимого долга, отменил приказ  и отправил ПАО «Криворожгаз»  в исковое производство. Однако желания получить судебный приказ в исковом производстве и взыскать с мнимого должника необходимую сумму у ПАО «Криворожгаз» не оказалось. Казалось бы пропущен срок исковой давности, сумма псевдодолга упала за эти годы в валютном эквиваленте в 4-е раза, а юристам   ПАО «Криворожгаз» почему-то не захотелось доказать свою правоту в суде.
Юристы прекрасно знают, что долга нет и не было, а присутствует факт мошенничества который будет выявлен в суде. И это не первое мошенничество работников  ПАО «Криворожгаз» Жовтневого района. В конце 90-х начале 2000-х эти же работники обманывали льготников - участников ВОВ преднамеренно занижая им размер льгот. С большим трудом, привлекая юристов головного офиса ПАО «Криворожгаз»,   мне удалось отстоять свою правоту в 2004 году (переплата 573,18 грн) и затем, после перерасчета,  я целый год не платил ПАО «Криворожгаз». Очевидно мошенникам из ПАО «Криворожгаз» Жовтневого района не понравились грамотные действия потребителя и они впоследствии решили отомстить мне.
А поскольку законных способов получить вымогаемую сумму нет, то работники ПАО «Криворожгаз» изобретают противозаконные.
Тут следует напомнить что факт отсутствия  долга легко будет проверен в первом же судебном заседании. С учетом предполагаемого платежа на 10.02.2018 в  3 678,08 грн баланс расчетов за три, пять или восемь лет будет равен нулю. При том что срок исковой давности равен 3 года и юристы   ПАО «Криворожгаз» это прекрасно знают. А следовательно и   законных оснований в действиях    ПАО «Криворожгаз» не было и нет!
В соответствии с Кодексом газораспределительных систем и другими законами Украины ПАО «Криворожгаз» будет компенсировать как  материальные так и моральные убытки Потребителя.
По факту вымогательства, мошенничества и нарушений ПАО «Криворожгаз»  на этой неделе будет подана жалоба в НКРЕКП и копия выложена на форум НКРЕКП. Ссылку я скину в системе 104.ua. Будем всей страной следить за рассмотрением жалобы.

Контролер ПАО «Криворожгаз» обязан прибыть в согласованное со мной время и дату и перепломбировать счетчик газа. При любых сомнениях и домыслах делаем судебную техническую экспертизу до и во время демонтажа газового счетчика.
Поскольку ПАО «Криворожгаз» не обслуживало и не поверяло счетчик уже более 6 лет оно обязано согласовать и предусмотреть в летний период снятие, поверку и обслуживание счетчика, а также установить его в защитном ящике.
ПАО «Криворожгаз» обязано произвести перерасчет списав мнимую задолженность и провести внутреннее расследование сообщив мне результаты и наказанных должностных лиц.
ПАО «Криворожгаз» обязано провести расследование фактов обмана льготников работниками  ПАО «Криворожгаз» Жовтневого района в конце 90х и  2000х годах уведомив о результатах как меня так и полицию.

Свои ответы  направьте по адресу 50029, Кривой Рог, Шкапенко, дом 1 кв.2.
10 февраля 2018г.
                  __________________ Н.Ф. Смаглюк
8
По другому запису: Там написано зрозумілою мовою навіть для тих хто в танку: "до кожного житлового будинку підведені електромережі певної пропускної здатності відповідно до тих норм, які діяли на час будівництва житла". І в ці мережі ніхто не інвестував і не інвестує кошти бо це нікому не цікаво. Не цікава твоя пральна машина, компютер, фен і все решта. Зросла потреба в електроенергії? збільшилося навантаження? - звертайся до постачальника, збільшуй потужність.

Коментар представника Львівобленерго під ніком "Флінта А.Є.", що видає себе за іншу людину(відпрацьовує зарплату з платежів споживачів), в свому коментарі підтвердив, що Львівобленерго в мережі не інвестує кошти бо їм це не цікаво. Зате цікаві збільшення потужності на папері споживачам за їхні гроші. Для згаданого "експерта" - надто безграмотний коментар. Це взаємовиключні поняття - не можна збільшити потужність без інвестування коштів в мережі для збільшення пропускної здатності.
9
..."незалежний експерт"...
Тепер Львівобленерго тримає в штаті ботів?
10
Щось я не зрозумів відповіді "несправжнього Флінта" відносно збільшення потужності.
Якщо в користувача куплена потужність 5 кіловата, то обленерго може законно поставити йому автомат на 25 ампер, який обмежить його "перевищення потужності".
Проблема в тому, що навідь ця мала потужність не може бути забезпечена якісно.
В мене наприклад такий випадок - я купив потужність 16 кіловат, заплатив за неї минулого року 22 тисячі гривень, а як результат обленерго ніякої модернізації не зробило.
Крім формальної заміни вхідного автомата з 10-амперного на 32-амперний.
Від мого будинку (разом з 24-ма іншими будинками) до трансформатора і далі ідуть дроти перерізом 16 квадратів.
І приблизно 200 будинків мого села і далі приєднані до трансформатора 120Кв.


Сторінок: [1] 2 3 ... 10