Останні повідомлення

Сторінок: [1] 2 3 ... 10
1
Львівобленерго / Зелений тариф для домогосподарств
« Остання відповідь від Solarpump Сьогодні в 16:07:14 »
Доброго дня! Питання до представника обленерго. Чи здійснюється прийом документів на зелений тариф в електронному форматі, чи потрібно подавати оригінали документів в РЕМ чи обленерго?
2
... как можно получить счёт на оплату долга по дому....
Найшвидше - піти в РЕМ, вам випишуть рахунок і оплатити

Не хотят они выставлять счет на жильцов!!!Они хотят подвязать ЖЭК,а ЖЭК отказывается от счета(не хочет на себя брать наши долги).
3
У зв'язку з тим, що Вишгородським РЕС мені відмовлено у видачі технічних умов (ТУ) для розробки проекту підключення до мереж електропостачання з посиланням на те, що територія на якій знаходиться мою ділянка підлягає комплексній забудові та потребує розроблення детального плану території (ДПТ). Місцезнаходження ділянки: Вишгородський район, с.Лютіж, урочище "Поле"
На момент переоформлення ділянки з ОСГ під забудову (до 2015 року), розробка ДПТ не була потрібна. На даний час Лютізькою селищною радою не приймалося рішення щодо розробки ДПТ.
Маю намір здійснити підключення до приватної ТП, в якого є вільні кВт. Необхідно розробити проект приєднання до приватної ТП. Чи потрібно мені в даному випадку отримувати ТУ в РЕС? Які документи необхідно надати, щоб було зрозуміло, що підключення буде здійснюватись не до існуючих мереж Київобленерго, а до приватної ТП.
Заздалегідь дякую за відповідь.
4
Виникла дуже цікава річ, коли заходиш на форум НКРЕКП, антивірус видає таку інформацію що знайдено Trojan. В мене запитання до НКРЕКП, чому відділ підтримки не забезпечує належним чином захист форуму від вірусів, адже такі дії ставлять під загрозу якісну роботу Споживача на форумі, а також можуть нанести матеріальні збитки?
5
РЕМу однаково хто заплатить борги, аби гроші
6
Також прошу повідомити, хто є власником трансформаторної підстанції за адресою с.Софіївська Борщагівка, вул. Академіка Шалімова 65.
7
РЕМОНТ И ОТДЕЛКА КВАРТИР ПОД КЛЮЧ
Цена за квадратный метр от 2500 руб.
 
Преимущества:
РАССРОЧКА ПОД 0%
Мы оформляем рассрочку на ремонт до 3 млн руб. без первоначального взноса!
 
ДИЗАЙН-ПРОЕКТ
Чертежи, проект и 3D визуализация вашей квартиры!
 
КОМПЛЕКТАЦИЯ МАТЕРИАЛАМИ
Экономит 100 часов вашего времени и на 30% снижает бюджет проекта!
 
ВСЕ В ОДНОЙ КОМПАНИИ
Двери, окна, мебель, кухни, кондиционеры!
 
Ремонт в рассрочку без первоначального взноса под 0%
ЗАПИШИТЕСЬ НА ПРОСМОТР ОБЪЕКТОВ НАХОДЯЩИХСЯ В РАБОТЕ
НАШ ИНЖЕНЕР-СМЕТЧИК ОРГАНИЗУЕТ ДЛЯ ВАС ПРОСМОТР ДЕЙСТВУЮЩИХ ОБЪЕКТОВ - ОЦЕНИТЕ НАШУ РАБОТУ ДО НАЧАЛА РЕМОНТА ВАШЕЙ КВАРТИРЫ!
 
http://horoshiemastera.ru
8
Добрий день!

Балансоутримувач зібрав у мешканців підписані в односторонньому порядку договори на постачання е/е між власниками квартир та Київобленерго. Зі слів балансоутримувача документи не підписує ПАТ "Київобленерго".

З метою з'ясування обставин прошу надати інформацію, чи звертався ТОВ БМК "Софіївська", балансоутримувач багатоквартирного будинку, що знаходиться за адресою с. Софіївська Борщагівка, вул. Академіка Шалімова 67б, до ПАТ «Київобленерго» щодо замовлення та погодження проекту внутрішнього електропостачання житлового будинку, та проведення перевірки і врегулювання договірних відносин щодо постачання електричної енергії згідно ПКЕЕ та ПКЕЕН?
А також перерахуйте, будь-ласка, необхідні кроки для врегулювання договірних відносин  між власниками квартир багатоквартирного житлового будинку та постачальником електроенергії.

Наразі житловий будинок зданий в експлуатацію та заселений з 2015 року, проте мешканці платять за е/е забудовнику за промисловим тарифом.

Дякую!
9
Цікава відповідь була надана, НКРЕКП  як  контролюючий орган, надав відповідь з посиланням на нормативно-правові акти які стосуються постачання газу

НКРЕКП як контролюючий орган зазначає
 Варто зазначити, що відповідно до положень пункту 6.2 Типового договору постачання Постачальник зобов'язується, зокрема, розглядати в установленому законодавством порядку звернення Споживача, зокрема з питань нарахувань за природний газ, і за наявності відповідних підстав задовольняти його вимоги; забезпечувати належну організацію власної роботи для можливості передачі та обробки звернення Споживача з питань, що пов'язані з виконанням цього Договору.

Так в Типовому договору чітко це зазначено, але на практиці виникає слідуюче, мною, як Споживачем надіслано не одне письмове звернення до Постачальника з вимогою надати мені інформацію яка стосується сплати за газ, порядок надходження соціальних виплат, надати інформацію проте скільки було перераховано коштів у вигляді соціальної виплати, надати інформацію з контролерської карти контролера, для того щоб мати можливість бути ознайомленою з показниками споживання газу, але на ці запитання я не отримала, була відповідь тільки одна, що контролерська карта це документ для внутрішнього користування працівників.

Не надання інформації Споживачу чи це не є порушенням умов Типового договору п.6.2 з боку Постачальника?

Також НКРЕКП зазначено:    відповідно до положень пункту 21 розділу ІІІ Правил побутовий споживач має право, зокрема, отримання інформації про загальні умови постачання (у тому числі ціни), порядок плати за спожитий природний газ, права та обов'язки постачальника та побутового споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником і побутовим споживачем, наявні способи досудового вирішення спорів з постачальником, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та іншу інформацію відповідно до договору постачання природного газу; проведення звіряння розрахунків з підписанням відповідного акта; безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу.

Дуже гарно написано:  проведення звіряння розрахунків з підписанням відповідного акта; безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу.
Так Постачальник запрошує на звіряння, як це я вже колись писала в моїй темі попередній, але чому коли проводиться звіряння розрахунків інформація, яку надає Споживач зі своєї сторони не береться до уваги Постачальником і це звіряння робиться тільки з тих даних які бере у себе Постачальник.

Також зазначено: безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу.

Як мною вже було сказано вище що не має жодної відповіді на звернення з приводу надати інформацію яка мене цікавить,так про що може йти мова що Споживач має право на  безоплатне отримання інформації, якщо ця інформація не надається а тримається майже як під грифом «секретно».

Також зазначено  що відповідно до положень пункту 5.4 Типового договору розподілу, після запровадження особистого кабінету на сайті Оператора ГРМ Споживач має можливість скористатися ним для формування звітності (передачі показань лічильника газу) та рахунків за надані послуги, а також ознайомлення з визначеними об'ємами та обсягами розподіленого та спожитого природного газу за розрахунковий період.

Але на практиці є зовсім другі речі, це коли не завжди є можливість отримати в особистому кабінеті рахунок за спожитий газ цієї можливості не було бо декілька місяців не надавався рахунок як в електронному вигляді так і на бумажняному носії.

Звертаюсь повторно до НКРЕКП, якщо Вами уважно буде прочитано те, що мною було написано контректно до кожного пункту, як на Вашу думку чи не має тут порушень прав Споживача з боку Постачальнкика гаху ТОВ «Дніпропетровськгаз збут»
10
Вінницяобленерго / Re: Проектування внутрішніх мереж
« Остання відповідь від ПАТ Вінницяобленерго 18 Квітень 2018, 14:08:43 »
Шановний споживач!

Для вирішення питання просимо Вас надати контактні дані до Інформаційно-консультаційного центру ПАТ «Вінницяобленерго» за тел.: 65-96-85 або 65-96-83.


З повагою,
ПАТ «Вінницяобленерго»
Сторінок: [1] 2 3 ... 10