Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Влад Нечай

Сторінок: [1] 2 3 ... 9
1
Відповідно до законодавства дозволена потужність на квартиру багатоквартирного будинку, як істотна умова договору про користування електричною енергією (в минулому) має бути узгоджена сторонами на основі проектної документації (на будинок). Власник будинку (балансоутримувач) зобовязаний отримати у забудовника ПКД, зберігати та надати сторонам укладання договору. Якщо на момент укладання договорів ПКД втрачена, то величина внесена в договір розглядається, як взаємний "компроміс". Зміна умов договору може грунтуватись на зміні ПКД, або новому "компромісі" (якщо є така згода обох сторін). Зазначу, що сучасний ДБН є обов'язковою основою для сучасної ПКД, а не для "компромісу". При цьому відключення гарячого водопостачання є підставою для внесення змін в ПКД та перегляд технічних рішень щодо приєднання. Розумію, що це дорого, але ігнорування даного принципу веде до накопичення ризиків (конфліктів), що не мають простого врегулювання. Саме традиційний волюнтаризм у механізмах функціонування багатоквартирних будинків зумовив впровадження в Кодексі системи розподілу суб'єкта "Мала система розподілу", яка  шукає та досягає компромісів  в частині: якості електричної енергії для кожного співвласника будинку, надійності, крадіжок ел-ї, тощо, через традиційні механізми самоврядування.
Чи є підстави/можливість перекласти зазначені ризики на оператора розподілу? В умовах соціалістичного тарифоутворення "ВИТРАТИ+" - НІ! В умовах ринкового "стимулюючого тарифоутворення" - можливо. Але схоже ринкові відносини нам не світять.

2
1.Кошти закладені в тарифи на модернізацію - це дохід в частині амортизації. Ці кошти є джерелом Інвестиційної програмии (адресної програми відновлення/реконструкції мереж), яку погоджує орган самоврядування та Мінпаливенерго. Инв програми проходять відкрите обговорення, де "великі" забаганки регіону співставляються з невеликими сумами тарифного та білятарифного фінансування. За рідким виключенням в Інвестпрограму не вносяться заходи спрямовані на збільшення пропускної спроможності мереж для споживачів. Прийнято, що останнє фінансується за плату за приєднання (збільшення потужності) від замовників збільшення потужності.
Про Ваші ідеї комплексной модернизации сетей побалакайте з Мінпаливенерго. Почуєте незалежну оцінку таких фантазій у співставленні з потребами коштів на дійсно кричущі проблеми.
2.Нестандартне приєднання(збільшення потужності) зараз також не є проблемою - є ставки за потужність та за лінійну складову проекту. Якщо у лінійної  частинмережі є запас пропускної спроможності, то в платі за приєднання ця складова буде нуль.
3. Проектувати реконструкцію внутрішньої інфраструктури оператор розподілу зможе лише на замовлення та за кошти співвласників  будинку.
4. Не подобається логіка Закону про ринок електричної енергії (в частині формулювання стандартне/нестандартне приєднання) -  працюйте з депутатами- хай вносять зміни. Але памятайте - якщо за Ваші потреби платитиме хтось, то це соціалізм, а значить в іншому місці за чиїсь потреби платитимете Ви.

3
Дуже багато питань
1.В Україні законодавство, в тому числі про збільшення дозволеної потужності на квартиру багатоквартирного будинку, розробляє не бізнес.
2. Мінрегіонбуд не вважає за потрібне розробляти зміни до Закону "Про архітектурну діяльність", в частині збільшення потужності на частину будівлі.  У статті 1 даного закону говориться, що багатоквартирний будинок проектується, як єдиний об'єкт архітектурної діяльності.
3. ДТЕК має право проектувати зовнішні електричні мережі. Внутрішнє начинні багатоквартирного будинку не може. Щоб змінити таку ситуацію - треба до Верховної ради.
4.Рік тому Суспільство обговорювало Стимулююче Тарифоутворення. За цим тарифоутворенням грошей хватило б на встановлення усім лічильників з обмеженням потужності. Але Суспільство вирішило залишитись совковим й відхилило розвиток. Усі претензії до зеркала.
5. якщо нема проектної документації, проектант (найнятий співвласниками будинку) розрахує й базову потужність й додаткову( необхдну  для розподілу на квартири). Але замовником проектування (розрахунку)  ДТЕК не може бути.

4
Якщо сільрада стверджує й була стороною  передачі вуличних газових мереж на баланс Київоблгазу, то у неї мають бути документи, або в архівах проектної організації.

5
Законодавці в Законі виокремили поняття:
- фінансові зобов'язання (пункт 10 Статті 56), як інструмент покриття недоотриманих доходів та,
- санкція (Штраф) - підпункт 10 пункту 7 Статті 56, як фіксована величина, обумовлена договором .
7. Умови постачання електричної енергії, права та обов’язки електропостачальника і споживача визначаються договором постачання електричної енергії споживачу. У договорі постачання електричної енергії споживачу визначаються:
10) строк дії договору, умови припинення, пролонгації та розірвання договору, зокрема в односторонньому порядку споживачем у разі зміни електропостачальника, а також умови дострокового розірвання договору із зазначенням наявності чи відсутності санкції (штрафу) за дострокове розірвання договору;

Якщо підписано договір з санкцією за дострокове розірвання, то це не обмеження прав споживача, а попередньо узгоджена плата споживача за неузгоджену поведінку (традиційна ринкова норма).

6
Замовлена потужність не перевищує 50кВт (стандартне приєднання)?
Зазначені лінії будуються (збудовані) оператором розподілу чи іншим субєктом господарювання (наприклад підрядником місцевої ради) ?
На момент подання заяви про приєднання зазначені ПЛ були введені в експлуатацію?
ставки плати за лінійну частину нестандартного приєднання 942грн. (з ПДВ) за метр довжини лінії? Найбільша ставка плати за потужність при нестандартному приєднанні для Київської області 3600грн. за кВт (з ПДВ).
Одне з рішень - розірвати укладений договір, почекати здачі у експлуатацію сусідніх ліній та отримати послугу зі стандартного приєднання.
Зазначена сума не зрозуміла.
Розрахунок плати для 700м (ПЛ , КЛ дорожче) та 51кВт потужності включає: 700м *942гр + 51кВт*3600=843 тис. грн (з ПДВ).
За посиланням http://www.nerc.gov.ua/calculator_nc/page.html є калькулятор вартості настандартного приєднання.

7
В цій темі змішалось вже декілька різних питань, тому важливо уточнити яке саме актуальне.
Зазначу, що до НКРЕКП вже подано документи одного з Садових товариств для реєстрації оператором малої системи розподілу. Логіка впровадження ринку передбачає трансформацію усіх подібних мереж в малі систему розподілу. Саме такий механізм дозволяє гармонізувати  електропостачання на територіях громадських об'єднань, де поєднується власність особиста та спільна.


8
Цей вид договору не передбачає особливої регламентації, тому має врегулювати наступну згоду сторін :
Замовник - "Мене задовольняє такий то (наприклад старий) облік";
постачальник послуг "Я згоден облаштувати (залишити) бажаний Вами облік та візьму відповідальність за його експлуатацію та достовірність його даних перед Вами та іншими учасниками Ринку ЕЕ".
Якщо відбувається необгрунтоване навязування надмірних зобовязань, то це спір, який врегульовується у встановленому законодавством порядку.
Головне принцип - Дозволено усе, що не заборонене. Будь яке обмеження має бути обгрунтоване конкретною вимогою нормативно-правового акту.

9
Зараз послуга зі стандартного приєднання (відповідний договір) не включає облаштування вузла обліку. Облаштування Обліку ел-ї є окремим договором (послугою) саме для того, щоб не обмежувати потреб замовника стандартними технічними рішеннями. Тому вимагайте  встановлення потрібного Вам лічильника. Відмова постачальника послуг комерційного обліку не обґрунтована.

10
Якщо у розрахунковому місяці обсяг виробленої (відпущеної в зовнішні мережі)  електричної енергії перевищить споживання, то відповідне перевищення буде оплачене Вам за зеленим тарифом без урахування розподілу за зонами доби.
Якщо у розрахунковому місяці обсяг спожитої електричної енергії перевищує згенеровану, то застосовується формула пункту 9  розділу V Порядку продажу, обліку та розрахунків за вироблену електричну енергію з альтернативних джерел енергії об'єктами електроенергетики (генеруючими установками) приватних домогосподарств (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0539-14#n12). Правда визнаю, що не розумію змісту Wі в цій формулі. Може хтось розшифрує?

11
Наявність світла у споживача при відключеному ввідному автоматичному вимикачі не є доказом позаоблікового використання електричної енергії, бо таке може бути за наступних обставин:
- при пропаданні штатного джерела напруги  освітлення може перемикатись на резервне акумулятор/інвертор;
- внутрішня мережа може бути заживлена кабелем (підземним,повітряним) від сусіда, через його штатний облік.
Для чинності Акта фахівці енергокомпанії мають виявити місце дооблікового підключення та зазначити в акті чітко це місце й січення провідника в цьому місці.

12
Пункт 4.6.4 Кодексу системи розподілу (КСР), співставляючись з пунктом 4.6.3  розділяє дві частини проектної документації, яку може розробляти (замовляти ПКД) – Замовник:
1. проект лінійної частини нестандартного приєднання до точки приєднання (частина мереж, що буде належати оператору розподілу);
2. проект мереж Замовника.  За пунктом 3.2.1 типового договору стандартного приєднання – проект внутрішнього електрозабезпечення (у межах земельної ділянки Замовника) електроустановок Замовника від точки приєднання до об’єкта Замовника та щодо безпеки електропостачання).
 Здача в експлуатацію 1-ї частини мереж здійснюватиме ОСР, тому прискіпливість його до цієї частини проекту зрозуміла. Погодження та спори по  ПКД описані в п.4.6.8 КСР.
Обсяг проектування 2-ї частини ПКД окреслено межами  « від точки приєднання до обєкта замовника (в межах земельної ділянки)». Конкретний обсяг проектування вибирає  замовник за участі проектанта, з врахуванням вимог ТУ. Важливо врегулювати з ОСР оптимальний обсяг вимог ТУ до цієї частини мережі. Якщо вимоги ТУ надто загальні/широкі, то треба оскаржувати .

13
Актуально направити саме письмовий запит до НКРЕКП.
Але Ваша ситуація рідкісна й може бути врегульована через переведення приміщення в житлове.
Напередодні впровадження нових сегментів ринку електричної енергії (з 01.07.2019), що передбачатиме усунення перехресного субсидіювання (вирівнювання тарифів), вряд чи Комісія візьметься вносити зміни в регуляторний акт (процедура внесення змін тривала)- в Порядок застосування тарифів на електричну енергію (затверджено постановою НКРЕ від 23.04.2012  № 498) в частині розширення  видів приміщень, які прирівняються до квартир по тарифах на електричну енергію для потреб населення .

14
Примусити даного суб'єкта господарювання надати згоду на приєднання Ваших електроустановок (будинків) до електричних мереж нема правових підстав. Предметом договору з базою відпочинку може бути лише плата за отримання письмової згоди її (бази) на приєднання енергокомпанією Ваших будинків до її мереж. Не думаю, що Антимонопольний комітет, або суд може бути арбітром в частині укладання даного договору.
Розгляньте, як альтернативу - вартість нестандартного приєднання до мереж оператора розподілу (Обленерго) з одночасним зверненням всіх дачників. Для цього треба знайти на його сайті ГІС (геодезичну інформаційну систему), знайти на відповідній карті свою територію (земельні ділянки) та оцінити відстань до найближчої ПЛ10кВ, що належить Обленерго( L довжина в метрах). На основі ставок плати за нестандартне приєднання для Вашого оператора розподілу ( затверджено постановою НКРЕКП №2069 від 2018 року) порахувати вартість приєднання В=5кВт*Спотужн*1,2+L* (Слинпл10кв+Слин0,4кв)*1,2/2.
Ще одна альтернатива - сонячні панелі на 3кВт, але з акумуляторами.
Дорого, але співставно з щорічною оплатою в обсязі 90тис.грн за охорону та обслуговування території бази.


15
Після 1 січня 19 року істотно змінилось правове поле щодо індивідуальних договорів у багатоквартирних будинках.
Зокрема відбулось розділення діяльності з розподілу та постачання ел-ї. Тепер першим кроком має стати укладання з оператором розподілу договору, за яким він приєднає до свої території розподілу внутрішньобудинкові електромережі аж до лічильника на квартиру/нежитлове приміщення. Але для цього балансоутримувач (приватний ЖЕК)/ОСББ) має укласти з оператором розподілу Договір про спільне використання технологічних мереж (внутрішньобудинкових). Але такі договори у свій час були визнані безпідставними, бо технологічні мережі багатоквартирного будинку є спільною власністю та невідємною частиною квартир/комерційних приміщень власників.
Для врегулювання цих обставин впровадили поняття Мала система розподілу (МСР). Балансоутримувач будинку реєструється в НКРЕКП як Оператор  МСР (без ліцензування) , формує свою територію розподілу та створює на межі кожного приміщення в будинку точку розподілу зі своїм кодом, уклавши договір з власниками приміщень про розподіл ел-ї. Дані про точки розподілу та обліки вносить в базу енергоринку. Після цього споживач може укласти договір з будь яким постачальником (наприклад Постачальником універсальних послуг).
Примусити  балансоутримувача виконати необхідні дії можна на основі рішення зборів співвласників.

Сторінок: [1] 2 3 ... 9