Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Yevgeniy

Сторінок: [1] 2
1
В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу скільки ще облгази будуть знущатись над споживачами?

 Як приклад  наводжу  новини  ЗМІ з приводу того, що чинить Дніпрогаз. https://dnpr.com.ua/not-miss/tysjachi-domov-mogut-ostatsja-bez-gaza/

Також хочу дізнатись проте, скільки ще облгаз буде вимагати від Споживача, сплачувати за приведення газу до стандартних вимог, якщо Ви НКРЕКП своїми Постановами, заборонили облгазам вимагати від Споживача сплату за приведення газу до стандартних вимог. На сьогоднішній день міфічні борги,  які називаються приведенням газу до стандартних вимог які утворив  Постачальник Споживачам, сягають у кожного Споживача по декілька тисяч гривен і їх вимагає сплатити Постачальник  погрожуючи відключенням газу.

Також не є зрозумілим те, чому в України  не встановлюють для населення мембранні лічильники   з температурною компенсацією?  Адже в Україні у вільному продажу є лічильники  Elster BK-G4T з температурною компенсацією але їх чомусь не встановлюють Споживачам Постачальники. Як приклад приведу ситуацію ПАТ «Дніпрогаз» бере на перевірку лічильник у побутового Споживача, лічильник визнають не придатним  за висновками перевірки і Постачальник замінює Споживачу лічильник на аналогічний, без температурної компенсації, хоча міг би замінити на лічильник з температурною компенсацією адже встановлення такого лічильника могло б чітку фіксувати скільки є втрата газу взимку так звані «температурні коефіцієнти»
 
В мене загальне запитання до НКРЕКП як контролюючого органу, коли буде наведений лад на ринку  газопостачання та коли будуть захищені права Споживачів?

2
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати роз’яснення на яких підставах  «Дніпрогаз» звинувачує в «особистому кабінеті» Споживача в порушенні договору.
В «особистому кабінеті» почала з’являтись інформація проте, що Споживач  порушив термін оплати за газ по договору (див. вкладку)

Дану інформацію, розцінюю, як тиск на Споживача, бо згідно Договору на постачання природного газу населення, за спожитий газ сплачується  згідно встановленого Кабінетом міністрів України   тарифу за 1 куб/м газу, також сплачується за спожитий газ вчасно і в повному обсязі згідно спожитих куб/м газу за календарний місяць.

Як і раніше в особистому кабінеті відсутня інформація по виставленим додатковим кубів на підставі незаконних коефіцієнтів за період з 10.2018 року по 01.07.2019 року. - що дає підозрювати Дніпрогаз в махінаціях інформацією, вказуючи тут же заборгованість по нібито не оплати за договором, і тут же приховувати дані, на які саме куби були додатково додані ще й незаконні коефіцієнти.

Також окрему увагу хочу звернути на  нормативно правовий документ  № 1442/16.2/7 від 14.02.18 який підписаний попереднім  керівником НКРЕКП  Д.Вовком в якому затверджено що є складовою ціни на газ для населення:
1. Ціна газу як товару
2. Тариф на послуги транспортування природного газу
3. Тариф на послуги розподілу природного газу
4. Торгівельна надбавка
5. ПДВ
Документ у вкладці.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу,  на яких підставах  «Дніпрогаз» керуючись своїм монопольним положенням на ринку постачання газа, звинувачує Споживача в порушенні Договору постачання природного газу, коли Споживач сплатив за спожитий газ згідно договору вчасно в встановлений термін. Споживачем при сплаті за газ як за товар було сплачено за спожитий газ з урахуванням всіх його складових.

Також в мене запитання, чому монополіст продовжує виставляти в «особистому кабінеті»  приведення газу до стандартних вимог, та вимагає сплатити за приведення газу до стандартних вимог, нараховуючи таким чином борги за попередні роки Споживачу, коли Ви НКРЕКП, ще в 2018 році заборонили своїм рішенням нараховувати Споживачу  приведення газу до стандартних вимог, а також Вам приведення газу до стандартних вимог які потрібно було б в разі чого сплачувати не включено навіть  в складову тарифу на газ, бо з Вашого нормативно правового акту затвердженого Д. Вовком виходить слідуюче що  складовою тарифу за газ, за який сплачує Споживач є:
1. Ціна газу як товару
2. Тариф на послуги транспортування природного газу
3. Тариф на послуги розподілу природного газу
4. Торгівельна надбавка
5. ПДВ
Про приведення газу до стандартних вимог і проте що ці втрати повинен компенсувати Споживач мова не йде.

Скільки ще монополіст буде творити свавілля, та буде продовжувати утворювати шляхом шантажу Споживачу штучні борги?


3
https://biz.censor.net.ua/resonance/3106005/chi_zmoje_kabmn_zupiniti_dodatkov_narahuvannya_za_gaz

https://biz.censor.net.ua/resonance/3106005/chi_zmoje_kabmn_zupiniti_dodatkov_narahuvannya_za_gaz

Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, з приводу ситуації яка склалась навколо сплати за приведення газу до стандартних вимог, та не виконання облгазами Постанови НКРЕКП з приводу заборони облгаз-збутами виставляти платіжки  побутовим Споживачам, за приведення газу до стандартних вимог.

В « особистому кабінеті» Постачальник продовжує виставляти побутовим Споживачам рахунки за приведення газу до стандартних вимог, апелюючи тим, що  Постанови НКРЕКП з приводу заборони виставляти за приведення газу до стандартних вимог не опубліковані в Урядовому кур’єрі, а значить з юридичної точки зору не мають юридичної сили.

Також в ЗМІ є інформація, яка надана в посиланнях вище, що облгази та облога-збути, через суди блокують рішення які приймались та які вони повинні виконувати.

Також є посилання в ЗМІ , що  https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2544532-nkrekp-proponue-skasuvati-normu-pro-publikaciu-ii-risen-v-uradovomu-kureri.html  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, пропонує змінити норми щодо обов`язковості публікації рішень регулятора у газеті "Урядовий кур'єр"

В мене, як у побутового Споживача, виникає запитання до  НКРЕКП, чому НКРЕКП не позови які були подані облгазами, щоб оскаржити рішення які були прийняті  на користь облгазів ти самим невілюючи Постанови НКРЕКП.

Чому  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг не домоглась змінити норми щодо обов`язковості публікації рішень регулятора у газеті "Урядовий кур'єр"

Адже ми бачимо, що утворився правовий колапс коли  через те, що рішення НКРЕКП  не опубліковане в  газеті "Урядовий кур'єр" страждають побутові Споживачі, бо їм продовжують виставляти платіжки за приведення газу до стандартних вимог.

4

Звертаюсь, до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати роз’яснення з приводу норми споживання газу  на рік для побутового Споживача 2500 куб/м на рік..

Раніше, було встановлено, що побутовий Споживач повинен використовувати річну норму споживання разу, за умови що в нього стоїть лічильник газу для приготування їжі та опалення будинку в розмірі 2500 куб/м на рік. Якщо побутовий Споживач споживає 2500 куб/м газу  на рік, то він платить за єдиною встановленою ціною газу за 1 куб/м., якщо Споживач перевищив річну норму споживання газу, то він за спожиті  вище куб/м газу сплачує за іншою ціною.

Прошу  НКРЕКП надати інформацію, чи залишилась для побутового Споживача річна норма споживання газу в розмірі 2500 куб/м на рік.

5
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати пояснення з приводу встановлених для побутового Споживача норм споживання газу на рік в розмірі 2500 куб/м.

В своїх нормативно правових документах, НКРЕКП, як контролюючий орган зазначає, що якщо побутовий Споживач, за рік споживає 2500 куб/м газу, то він сплачує за 1 куб.м газу по ціні  8,5489 така ціна встановлена з 01.01.2018 р.

Станом на сьогоднішній день, не дивлячись на те, що НКРЕКП, заборонило сплачувати за приведення газу до стандартних побутовим Споживачам і про це є Постанови НКРЕКП від 23.11.2018 р., Постачальник газу ПАТ «Дніпрогаз» нараховує додаткові куб/м газу в розмірі 30-50 куб/м що місяця, це так звані куб/м газу які вони вважають втратами та є так званим «приведенням газу до стандартних вимог» за які на думку Постачальника повинен сплатити Споживач.

Всі ми знаємо, що якщо Споживач перевищив норму споживання за рік яка встановлена в 2500 куб/м, то він сплачує за ті куб/м газу які були спожиті вище норми, за іншою завищеною ціною.

В мене запитання до НКРЕКП, якщо Постачальник в опалювальний період а це 5-6 місяців буде кожного місяця добавляти по 30-50 куб/м газу то виходить що, з урахуванням так званого «приведення газу до стандартних вимог» у побутового Споживача буде збільшено споживання газу та воно перевищить встановлену норму 2500 куб/м за рік, за яким тарифом тоді буде сплачувати за спожитий газ побутовий Споживач через перевищення норми в 250 куб/м газу, які виникли не з його вини?

6

Звертаюсь до НКРЕКП, к контролюючого органу з приводу застосування двох тарифних( двозонних) лічильників.

На сьогоднішній день, набуло поширення застосування в побуті двох тарифних лічильників.

В нічний час, побутовий Споживач, використовує більшу кількість електричної енергії ніж в нічний період тому що вмикаються побутові прилади: електричні нагрівачі, пральні машини та ін.

В інструкціях до побутових приборів, а також документах чітко зазначено, що побутові прилади не рекомендується залишати без нагляду.

На мою особисту думку, застосування побутових приладів в ночі  ставить під загозу життя як самих мешканців, які застосовують побутові прилади в ночі- наприклад пральну машину, так і сусідів наприклад якщо я проживаю в багатоквартирному будинку. Та ж сама пральна машина без нагляду може зупинитьсь  через ряд факторів, відключення води, «закоротити» через скачок напруги, а всі ми знаємо що  стабільної напруги в мережі 220В не має, та напруга ввечері може сягати як 15 так і 160В. Тобто залишити побутові прилади електричні в ночі без нагляду ( бо людина в ночі спить) ставить під загрозу як життя так і може завдати матеріальних збитків.

В мене запитання до НКРЕКП, як регулятора, а чи не є це порушенням права Споживача на вільне та безпечне існування, коли в нічний період збільшується навантаження  на електричні мережі.

На мою особисту думку, що  збільшення споживання в нічний період електроенергії ставить під загрозу життя споживача, а також створю дискомфорт беручи до уваги те, що такі прилади як пральна машина, а може ще  й хтось буде робить ремонтні роботи в ночі створюють шум в приміщенні, який впливає на інших мешканців багатоквартирного будинку.

7
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу надати тлумачення  деяких положень Закону України «Про ринок електричної енергії»

В ЗМІ розповсюджена інформація, що на вимогу   Закону України «Про ринок електричної енергії»  в Україні розпочнеться функціонування вільного ринку електроенергії.
На ринку постачання електроенергії з’являться нові «гравці» — оператори системи розподілу (ОСР) та компанії-постачальники електроенергії. І якщо перші — це, зрозуміло, власники розподільчих мереж (здебільшого обленерго), то постачальники електричної енергії — зазвичай комерційні структури, які отримали відповідну ліцензію, але навряд чи мають достатні досвід та фінансові можливості для надання споживачам послуг з якісного та довготривалого постачання електроенергії.
Отже, перед Вами, шановний споживачу, не лише відкривається нова можливість — самостійно обирати у кого і за якими цінами купувати електроенергію, але і постає необхідність вельми непростого вибору з конкурентного середовища найбільш надійного постачальника електроенергії.

В мене запитання до НКРЕКП, як будуть виконуватись вимоги Закону України «Про ринок електричної енергії» в частині того, як побутовий Споживач зможе вибирати постачальника електроенергії, якщо на практиці ситуація виглядає слідуючим чином:

На сьогоднішній день, Постачальником електроенергії населенню є ДТЕК, та ситуація виглядає слідуючим чином, якщо Споживач сплатив за попередньо спожиту  електроенергію в 2019 р., то договір на постачання електроенергії є  автоматично продовженим .

Є два запитання з цього приводу:
1. Чи не є такі дії ДТЕК монопольними на ринку постачання електроенергії?

2. Чому не опрелюднено перелік постачальників електроенергії населенню?

Нажаль зараз ситуація виглядає слідуючим чином по  Закону України «Про ринок електричної енергії» Споживач має право на вибір постачальника електроенергії, а на практиці вибору не має.

8
Звертаюсь до НКРЕКП, як  контролюючого органу, на яких підставах ПАТ «Дніпрогаз» продовжує чинити свавілля.

Постачальник ПАТ «Дніпрогаз» розносить попередження, які вручають Споживачу під розписку, що в разі не сплати боргу газ буде відключено, а також змушують Споживача розписуватись за це вручене попередження з урахуванням боргу та приведення газу до стандартних вимог.

В мене запитання до НКРЕКП  СКІЛЬКИ ЩЕ ПОСТАЧАЛЬНИК ГАЗУ ПАТ «ДНІПРОГАЗ» БУДЕ ІГНОРУВАТИ РІШЕННЯ НКРЕКП ПРОТЕ ЩО ЗАБОРОНЕНО СПЛАЧУВАТИ ЗА ПРИВЕДЕНННЯ ГАЗУ ДО СТАНДАРТНИХ ВИМОГ, А ТАКОЖ ЩО В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД ЗАБОРОНЕНО ВИМИКАТИ ГАЗ ПОБУТОВИМ СПОЖИВАЧАМ ЗГІДНО РІШЕННЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ. НАВІТЬ  ЯКЩО ВИНИК БОРГ, ТО СПОЖИВАЧ В ПРАВІ ЗГІДНО ПОСТАНОВИ НКРЕКП № 2494 ВИМАГАТИ РЕСТРУКТУРІЗАЦІЮ БОРГУ.

9

Керуючись Законом України «Про звернення громадян» звертаюсь зі зверненням до НКРЕКП, як  контролюючого органу, на яких підставах облгази порушують права побутових Споживачів.

Вами, як контролюючим органом, було 23.11.2018 р. прийнято низку Постанов, для кожного облгазу вони мали індивідуальний номер з приводу того, що облгазам заборонено виставляти побутовому Споживачу рахунки з приводу приведення газу до стандартних вимог.

Станом на 11.12.2018 в «особистому  кабінету»  побутових Споживачів яким поставляє газ ПАТ «Дніпрогаз» продовжують відображатись нарахування за приведення газу до стандартних вимог за 3 роки та за цей термін вимагають сплатити кошти.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, чому ви в межах своєї компетенції не притягуєте до відповідальності Постачальників газу за те, що вони порушують права побутових Споживачів. В Постановах НКРЕКП №2494, 2495,2496 є повний перелік методів які можуть бути застосовані контролюючим органом до Постачальника за неякісне надання послуг.

10
На сьогоднішній день є Постанова НКРЕКП  №1490 від 23.11.2018

Щодо заборони ПАТ «ДНІПРОГАЗ» приводити об’єми використаного природного газу побутовими споживачами до стандартних умов при здійсненні комерційних розрахунків за використаний природний газ побутовими споживачам

Відповідно до статті 4 Закону України «Про ринок природного газу» та статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», у зв’язку із зверненнями споживачів природного газу та з метою захисту їх прав Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Заборонити ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «ДНІПРОГАЗ» при здійсненні обліку природного газу, використаного побутовими споживачами, приводити об’єми природного газу до стандартних умов для здійснення комерційних розрахунків за використаний природний газ побутовими споживачами.

2. У разі приведення у жовтні 2018 року ПУБЛІЧНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДНІПРОГАЗ» об’ємів використаного природного газу побутовими споживачами до стандартних умов ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «ДНІПРОГАЗ» необхідно здійснити за жовтень 2018 року перерахунок об'єму споживання (розподілу) природного газу по об'єктах побутових споживачів відповідно до фактичних показань лічильників природного газу.

В мене, як у побутового Споживача є запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати правову оцінку діям, ПАТ Дніпрогаз. На яких підставах  Постачальник ігнорує вимоги Постанови НКРЕКП №1490 , в «особистому кабінеті» не змінено жодної інформації з приводу фінансового стану, не зроблений перерахунок, який потрібно було зробити Постачальнику на вимогу даної Псотанови, в «особистому кабінеті» продовжує відображатись донарахування за приведення газу до стандартних вимог за період 2015-2018 року. 

11
Станом на 23.11.2018 опубліковане рішення НКРЕКП
Нацкомиссия запретила выставлять платежки за газ с приведением к стандартным условиям
Национальная комиссия, осуществляющая госрегулирование в сферах энергетики и коммунальных услуг (НКРЭКУ) запретила операторам газораспределительных сетей (ГРС) проводить доначисления в платежках за природный газ в связи с приведением потребленных объемов к стандартным условиям. Источник: https://biz.censor.net.ua/n3098654

Також НКРЕКП було зазначено «что объемы таких потерь рассчитываются в соответствии с методиками, утвержденными Минэнергоугля, котрые уже были учтены НКРЭКУ при расчете тарифа как объемы потерь операторов»

В мене виникає запитання а чи розуміє НКРЕКП, що теж саме Мінвугілля, може звернутись до суду та буде намагатись оскаржити в суді рішення НКРЕКП про те, що НКРЕКП ігнорує Постанови Мінвугілля при винесенні рішення.

Якщо уважно подивитись, то НКРЕКП зробило слідуючу заяву "Рекомендуем Минэнергоугля выполнить требования закона Украины "О рынке природного газа", разработать необходимые технические регламенты и осуществить переход к измерению природного газа в энергетических единицах"

Законадавстом  України, Громадянам України не заборонено вносити  певні пропозиції, та і фоум НКРЕКП є соціальним, та висвітлює соціальну думку та проблеми.

Вискажу свою думку і я. На моє переконання НКРЕКП спільно з Мінвугілля повинно було вдосконалити механізми взаємодії в правовому полі, та Міністерство спочатку повинно було анулювати ( скасувати) свою Постанову з приводу приведення газу до стандартних вимог, визнати її таку, яка втратила чинність.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, надайте будласка офіційне тлумачення Вашого рішення, як контролюючого органу, який виносив це рішення.
Чи не буде ситуація  складуватись таким чином, що діючий документ який не втратив чинність продовжить застосовувати Мінвугілля та облгази?
Знову ж повторюсь  НКРЕКП  зазначило "Рекомендуем Минэнергоугля выполнить требования закона Украины "О рынке природного газа", разработать необходимые технические регламенты и осуществить переход к измерению природного газа в энергетических единицах"

В мене наприклад як у Споживача, дане рішення можливо я помиляюсь носить ознаки  правової колізії , з одного боку дана Постанова чинна, з другої згідно рішення НКРЕКП її не потрібно виконувати, а саме рішення НКРЕКП до Мінвугілля носить рекомендований характер де НКРЕКП рекомендує Мінвугілля виконувати ЗУ «Про ринок природного газу»



12
В мене як, у побутового Споживача, виникає запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу. На яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпрогаз» використовує своє монопольне положення на ринку постачання газу, та застосовує до побутового Споживача дію Наказа Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04.  ПАТ «Дніпрогаз» спираючись на даний наказ забов’язує Споживача при сплаті за спожитий газ по лічильнику  потрібно здійснювати з урахуванням коефіцієнту приведення до стандартних вимог з урахуванням даного Наказу.

Даний Наказ Міністерства палива та енергетики №116 від 26.02.04 передбачає слідуюче  Дія цієї Методики поширюється на суб'єкти господарювання, які у господарсько -  виробничій  діяльності  для  вимірювання  об'єму  спожитого    газу   використовують   лічильники,   крім   випадків  використання  газу   за   показами   лічильників   громадянами   - підприємцями для власних потреб.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий дати правову оцінку діям ПАТ «Дніпрогаз»

13
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу на яких підставах, ПАТ «Дніпрогаз» на основі свого  монопольного положення на ринку газу,  порушує терміни перевірки газових лічильників.

Повірка лічильників газу здійснюється згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Порядком подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №  474, Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494

В даних нормативно-правових актах чітко закріплені терміни перевірки газових лічильників
1) якщо знятий на періодичну повірку лічильник газу перебуває у власності Оператора ГРМ, Оператор ГРМ зобов'язаний протягом двомісячного строку з дати зняття лічильника за власний рахунок забезпечити встановлення розрахункового лічильника газу на місце знятого лічильника газу;
2) якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, пройшов періодичну повірку, що підтверджується відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності, Оператор ГРМ зобов'язаний встановити його протягом двох місяців з дати його зняття.

Постачальник повністю порушує чинні нормативно-правові акти, та перевірка лічильника відбувається вже від 3 до 5 місяців.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий орган, дати  правову оцінку діям Постачальника в особі ПАТ «Дніпрогаз»

14
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері  енергетики та комунальних послуг, зі зверненням, надати мені інформацію, на протязі якого терміну здійснюється планова перевірка газового лічильника.
 
ПАТ «Дніпропетровськгаз»  в приватному домоволодінню здійснило зняття газового лічильника на планову перевірку. На протязі 2 місяців перевірка  знятого лічильника не здійснена та лічильник не встановлено.

В Постанові НКРЕКП №2496 від 30.09.15 чітко зафіксовано, що Споживач має право на   отримання інформації про загальні умови постачання (у тому числі ціни), порядок плати за спожитий природний газ, права та обов’язки постачальника та побутового споживача, зазначення актів законодавства, якими регулюються відносини між постачальником і побутовим споживачем, наявні способи досудового вирішення спорів з постачальником, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та іншу інформацію відповідно до договору постачання природного газу.

Дана Постанова №2496 Постачальником не виконується, та я, як Споживач не маю інформації від Постачальника з приводу того, коли буде здійснена перевірка лічильника, та його буде встановлено.

Прошу НКРЕКП, як контролюючий орган, надати аргументовану інформацію з посиланням на нормативно-правові акти, де буде вказано, на протязі якого періоду Постачальник повинен здійснити планову перевірку газового лічильника побутовому Споживачу.     

15
Керуючись, Законом України «Про звернення громадян» звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу з приводу неякісного постачання електроенергії.
На сьогоднішній час, прийнятий в листопаді місяці  новий Закон України «Про житлово- комунальні послуги», який вступає в дію в червні 2018 року.
В даному Законі України передбачена норма, про відшкодування Споживачу збитків в разі не надання якісних послуг, за умови укладання акту-претензії.( акт відшкодування)

В мене запитання до НКРЕКП, як у побутового Споживача, як буде здійснюватись відшкодування за неякісну електроенергію, мені як Споживачу, якщо для того щоб мати якісну електроенергію по домоволодінню мені довелось купувати стабілізатор напруги, який до речі ще й споживає на 100кВт електроенергії більше для того щоб утримувати напругу в межах якісної.

Чи буде братись до уваги Постачальником те, що я за допомогою стабілізатора напруги, маю можливість щоденно фіксувати, що електроенергія неякісна та через стабілізатор напруги моє споживання електроенергії збільшується на 100кВт більше, чи буде здійснюватись і за це відшкодування?   

Сторінок: [1] 2