Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - majorivka

Сторінок: [1]
1
https://www.youtube.com/watch?v=xSg7mjIyuZ8
Львівобленерго продовжує постачати неякісну електроенергію по вул.Майорівка у м.Львів. Вимірювання проводилось в точці розподілу в мережі Львівобленерго, де стоїть електронний лічильник. Дані з лічильника Львівобленерго вирішило не надавати на мій запит. На відео видно чому - напруга нижче допустимого відхилення, причому на всіх 3 фазах напруга занижена.


2
Доброго дня споживачам електроенергії, створив тему для висвітлення проблеми неякісної електроенергії у Україні, сам проживаю у м.Львів і відчуваю на собі дану проблему постійно вже декілька років. З прийняттям у минулому році низки нових нормативних документів змінились правила на ринку електроенергії. З поширенням електронних лічильників з функцією вимірювання і зберігання електричних параметрів споживачі отримали можливість отримати інформацію про показники електроенергії на вводі в їхні приватні будинки, квартири та ін. В мому випадку на вводі в мій будинок стоїть лічильник без функції зберігання даних, тому за моєю скаргою відносно неякісної електроенергії Львівобленерго встановило свій лічильник на опорі перед вводом в будинок в точці розподілу. Проте на прохання надати дані з лічильника за останні місяці Львівобленерго вирішило їх не давати, посилаючись на те, що вони вже мені надавали такі резільтати на січень чим порушило пункт 13.2.2. "За результатами розгляду скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії ОСР надає відповідь споживачу у письмовій формі, яка повинна містити інформацію щодо:

1) у разі визнання скарги/звернення/претензії обґрунтованою:

причин недотримання показників якості електричної енергії;

заходів та строків стосовно усунення ОСР причин недотримання показників якості електричної енергії з урахуванням вимог пункту 13.2.11 цієї глави або проведених робіт, якщо причини недотримання показників якості електричної енергії було усунуто під час розгляду скарги;

результатів вимірювання параметрів якості електричної енергії у разі його проведення;

2) у разі визнання скарги/звернення/претензії такою, що не підлягає задоволенню:

документів, що підтверджують порушення споживачем вимог цього Кодексу або нормативно-технічних документів, внаслідок чого параметри якості електричної енергії в точці розподілу споживача не відповідають показникам, визначеним цим Кодексом;

результатів вимірювання параметрів якості електричної енергії, що підтверджують дотримання ОСР нормативних показників якості електричної енергії.
Зі змісту листа Львівобленерго не визнає постачання неякісної електроенергії, проте не надала інформації про вимірювання якості електроенергії, не надала документів про порушення мною вимог чи документів, внаслідок чого параметри якості електричної енергії в точці розподілу  не відповідають показникам, визначеним Кодексом, тобто ДСТУ EN 50160:2014. Звертаю увачу на "в точці розподілу", оскільки Львівобленерго висловило в листі припущення, що ймовірною причиною "неякісного електропостачання" є внутрішньобудинкова мережа мого будинку, а точніше двох окремих внутрішньобудинкових мереж, з окремими вводами, лічильниками, особовими рахунками. Фразою "неякісного електропостачання" Львівобленерго намагається не згадувати надані їм в скарзі зареєстровані значення напруги у ввідних щитках будинку в 268вольт!Таке твердження є таким же абсурдним, як вплив магнітної бурі на Сонці на завищену напругу в точці розподілу, про що пише Львівобленерго.
Скаргу на такі дії Львівобленерго я відіслав ДП «НЕК «Укренерго» і НКРЕКП, зараз чекаю відповіді і відповідних дій на такі порушення.
Також Львівобленерго ніяк не реагує ні на мою заяву, ні звернення до них Гарячої лінії міста, НКРЕКП навіть написали, що направили звернення про іскріння проводів на лінії, через 2 опори перед моїм будинком, проводи лінії перехрещуються і змонтовані на цій опорі горизонтально і один під одним. Зверніть увагу на дальній провід на фото http://piccy.info/view3/13219927/1c1d520b5480d0ce50fe1cc363c6d77b/orig/, на якому Львівобленерго після скарг встановила затискач, проводи по обидві сторони затискача різні! Це не допускається згідно ПУЕ. Як і перегини проводу, з"єднання скрутками. Та це не помічають "колеги" Львівобленерго з Енергонагляду, як показує мій власний досвід ці структури у тісних дружніх зв"язках, тому покладати великих надій на Енергонагляд при вирішенні питань технічного стану лінії у теперішньому складі не варто.

https://www.youtube.com/watch?v=gZmb_LQyo8Q





3
Вчора, 23 травня, обікрали ТП-849, поліція деталей не повідомляє. Для мене очевидно, що "крадіжку" саме "Львівобленерго" і організувало для списання старого обладнання.

4
Отримав для ознайомлення протоколи вимірювання напруги електропостачання від ПрАТ Львівобленерго параметрів якості електроенергії на звернення до НКРЕКП. Тільки протоколами вимірювань їх назвати не можна за визначенням, оскільки вони не містять жодних результатів вимірювань. Після проведення вимірювань параметрів якості електроенергії відповідним приладом - вимірювачем показників якості електроенергії Ресурс-UF2M російського в-ва., Львівобленерго, розуміючи, що такі результати подавати в НКРЕКП не можна, вирішила провести інше вимірювання ЛІЧИЛЬНИКОМ електроенергії, який повісили на опорі лінії, де знаходиться межа розподілу відповідальності за договором Про користування електроенергією.Таким способом вони унеможливили контроль та фіксацію мною процесу вимірювання. Згідно Кодексу систем розподілу,
п.13.2.6. Перелік параметрів якості електричної енергії, що вимірюються за скаргою/зверненням/претензією споживача, визначає ОСР відповідно до змісту скарги/звернення/претензії.

п.13.2.7. У разі неможливості встановлення вимірювального засобу в точці розподілу вимірювання проводиться якнайближче до точки розподілу. У разі проведення вимірювання на території споживача він має забезпечити відповідні умови для місця встановлення вимірювального засобу, які забезпечать захист цього засобу вимірювання від несанкціонованого втручання в його роботу протягом проведення вимірювання параметрів якості електричної енергії, а ОСР встановлює засіб вимірювання параметрів якості електричної енергії після забезпечення відповідних умов для встановлення даного засобу. Львівобленерго - це ОСР, оператор системи розподілу. Тобто, Львівобленерго перше вимірювання провело згідно цього пункту Кодексу, у ввідному щитку будинку, в найближчій точці до точки розподілу. У цій же точці, у ввідному щитку будинку, Енергонагляд проводив вимірювання своїм реєстратором якості електроенергії РЕ-01 українського вир-ва., 26.12.2018р., 2 дні перед Львівобленерго. Як видно з тексту протоколу 04/18 Львівобленерго, навідміну від контролюючого органу Енергонагляду, не може правильно оцінити виміряні показники якості електроенергії своїм же приладом. Як видно з прінтскріну знятого відео процесу вимірювання 28.12.2018р., рівень напруги живлення складав 251вольт, що значно перевищує діючого ДСТУ EN 50160:2014.







5
Львівобленерго, як енергопостачальник, що не виконує умов наданої йому ліцензії, умов договорів зі споживачами Про користування електроенергією, Закону України Про ринок електроенергії, державних стандартів, програло суд у всіх судових інстанціях. Виконавча служба стягнула кошти з Львівобленерго на користь споживачів, справа №463/5052/16, http://reyestr.court.gov.ua/Review/75523972 про визнання вини Львівобленерго у завданні матеріальної шкоди через неякісну електроенергію. У попередніх темах "Злочинна бездіяльність Львівобленерго" можна прочинати про дану справу. Нагадаю, для висвітлення проблеми з неякісною електроенергією в мережах Львівобленерго споживачами був створений сайт http://www.loe.ant.lviv.ua/home. Тут можна знайти багато корисної інформації, що допоможе у вирішенні спорів з Львівобленерго, судові справи з Львівобленерго, нормативні документи стосовно електроенергії.

6
Звертаюсь до НКРЕКП, якщо ОСР, в даному випадку Львівобленерго, яке займає 1 місце в Україні за кількістю скарг на свою адресу від споживачів, про що відомо як НКРЕКП так і Енергонагляду, напротязі вже 3-х років не привела у відповідність відповідним нормам технічний стан повітряної лінії довжиною 200м, не забезпечила параметри якості електроенергії відповідно до ГОСТ13109-97,  ДСТУ:EN 50160-2014, не виконало припис, що підтверджується протоколами вимірювання параметрів електроенергії Енергонаглядом(який в свою чергу безпідставно відмовився накласти штраф на Львівобленерго, що однозначно вказує на корупційну складову в даному контролюючому органі), відмовляється компенсовувати 25% вартості такої електроенергії(Постанова НКРЕКП №375 від 12.06.2018р., п.1, Розділ 2.3), відмовляється власним приладом контролю якості Ресурс-UF2M(російського виробництва http://www.entp.ru/catalog/pke/8) проводити вимірювання параметрів якості електроенергії відповідно до ДСТУ:EN 50160-2014(в мому випадку відмовляється вже 3 роки) - чи не повинна НКРЕКП як Регулятор розглянути питання позбавлення ліцензії Львівобленерго за невиконання ліцензійних умов, закону України Про ринок електроенергії, договорів про користування електроенергією(в мому випадку підтверджено судовим рішенням №463/5052/16 про визнання вини Львівобленерго у спричиненні матеріальних збитків внаслідок неякісної електроенергії, http://www.reyestr.court.gov.ua/) та ін. документів?

Ось таку напругу сьогодні подавало Львівобленерго, також наводжу результат вимірювання напруги повіреним мультиметром, щоб не виникало сумнівів відносно точності







Це відбувається внаслідок іскріння на лінії, яке мені вдалось нещодавно зафіксувати

https://www.youtube.com/watch?v=gZmb_LQyo8Q

7
Вітаю, прочитав роз"яснення НКРЕКП на лист споживача про пломбування засобу обліку, http://www3.nerc.gov.ua/web/printable.php?id=8573&lang=UA.
В ПКЕЕ йдеться про:
3.31. Розрахунковий засіб обліку електричної енергії має бути опломбований на кріпленні кожуха лічильника пломбою з тавром центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, а на затискній кришці - пломбою електропередавальної організації.

Пломби з тавром електропередавальної організації мають бути встановлені також на пристроях, що закривають первинні і вторинні кола живлення засобу обліку, приводи і кнопки управління комутаційних апаратів та кришки автоматів, встановлених у цих колах, двері комірок трансформаторів напруги, кришки на зборках і колодках затискачів, випробувальних блоках, лінії зв'язку автоматизованих систем обліку та всі інші пристрої і місця, що унеможливлюють доступ до струмоведучих частин схеми обліку.

Підготовка місць для опломбування здійснюється власником електроустановки згідно з переліком, наданим електропередавальною організацією. Перелік місць пломбування може бути розширений за обґрунтованою пропозицією однієї із сторін.

У зазначених місцях можуть бути встановлені пломби інших заінтересованих сторін.

В ПКЕЕН йдеться про:
п.10. Засоби обліку встановлюються відповідно до вимог правил улаштування електроустановок.

Засіб обліку повинен мати пломбу з відбитком повірочного клейма територіального органу Держспоживстандарту та пломбу з відбитком клейма або логотипу енергопостачальника.

{Пункт 10 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 4 від 11.01.2006}

У разі встановлення засобу обліку в квартирі (будинку) або іншому об'єкті побутового споживача енергопостачальник складає акт про збереження пломб у двох примірниках, один з яких залишається у побутового споживача.

{Пункт 10 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 4 від 11.01.2006}

11. Відповідальність за збереження засобів обліку, встановлених у квартирі, на інших об'єктах побутового споживача, та пломб на них несе побутовий споживач.

Відповідальність за збереження поквартирних засобів обліку, встановлених на сходових клітках, та пломб на них несе власник будинку або організація, у віданні якої перебуває будинок.

Виникло запитання, чому Обленерго пломбує вузли обліку приватних будинків - виносні ящики, розташовані на фасаді приватного будинку на приватній закритій території, в яких розміщені лічильники електроенергії та струмообмежувальні автомати, якщо сам лічильник опломбований і це не передбачено ПКЕЕН(для населення)? Прошу навести посилання на документ, в період дії ПКЕЕН і після втрати чинності, після змін в законодавстві на ринку електроенергії.

8
Чому Львівобленерго так організовано не реагує на скарги споживачів щодо неякісної електроенергії? Коли треба скласти акт про порушення чи відключити споживача - вони "сумлінно виконують" свої обов"язки.
https://www.youtube.com/watch?v=FLI9TcxQ8l0
https://www.youtube.com/watch?v=r6UvFIypmyc

Один споживач з пістолетом побив енергетиків битою - неймовірно.
Припускаю, що споживачам при візиті групи представників Львівобленерго потрібно все знімати на відео та викликати поліцію про всяк випадок.

9
Доброго дня, згідно постанови №1841 від 18.10.2016 Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, Додатку 2 Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання
послуг з електропостачання не передбачена відповідальність за неявку енергопостачальника для складання і підписання акту-претензії через 3 дні у містах? Якщо не передбачена цією постановою, то яким документом?

10
Доброго дня, до якого документу перенесена інформація про характеристики джерел живлення і їх обрахунок, яка раніше знаходилась в розділі 5 Методики розрахунку плати за приєднання від 12.01.2013р., а в редакції 22.11.2016р. розділ 5 відсутній?

11
    Близько 22.00 13.12.2015р. на моє день народження і на Андрія на електроустановці(електроустановка - комплекс взаємопов'язаних устаткування і споруд, що призначаються для виробництва або перетворення, передачі, розподілу чи споживання електричної енергії згідно Закону України "Про електроенергетику") суб"єкта електроенергетики "Львівобленерго"(колись вони були ВАТ, потім ПАТ, тепер ПрАТ) сталась аварія - обірвався нульовий провід від ізолятора опори №5 трифазної повітряної лінії ПЛ-0,4кВ(кіловольт) що під"єднана до трансформаторної підстанції ТП-849. До виявлення факту обриву нульового провода в мому будинку(розділений на декілька квартир) спостерігалось яскраве свічення електроламп, накалювання та енергозберігаючих з наступним вибухом частини з них. Також пішов густий дим зі старенького, але справно працюючого до того телевізора Goldstar. Вхідний вольтметр реле-напруги в цей період показував 380вольт. Далі я вимкнув вимикач на ввідному щитку всередині будинку. Після цього відразу почав дзвонити до диспетчера Личаківського РЕМ, телефони якого були записані у телефонному довіднику, на них нерідко доводилося дзвонити раніше. За 10 разом все ж додзвонилися в РЕМ і повідомили про подію. Ночували без світла. Вольтметр показував напругу від 0-60 до 360-380вольт. 14.12.2015р. зранку почав з"ясовувати де знаходиться Личаківський РЕМ. В обід я добрався в РЕМ і в приймальній начальника РЕМ вже написав заяву з вимогою оглянути місце аварії і пошкоджене майно у будинку. Далі жіночка перечитала заяву і зробила мені копію. На ім"я кого писати вона сказала, до змісту заяви коментарів і зауважень не робила. Близько 20.00 коли вже було темно приїхала бригада РЕМ. Світла в них не було, тому довелось позичити їм свій потужний ліхтар, бо вони підсвічували телефонами. Електрик доштокував до обірваного дроту інший дріт, натягнув і замотав на ізоляторі, де стався обрив. Бригада поїхала. Після ліквідації аварії ми констатували неробочий стан пральних машин, посудомийної машини, 3-х опалювальних котлів, телевізора, електроламп, комп"ютора, зарядки ноутбука, та пізніше ще деяких приладів. Від "Львівобленерго" жодних дій, дзвінків не було. В четвер я хотів попасти до начальника РЕМ на розмову, але по телефону сказали що його нема. Попав до нього лише в наступний четвер(його один прийомний день тоді), розповів про подію, він порадив підрахувати суму збитків і сказав що поможе чим зможе. Далі в перших числах 2016р. я отримав від нього дзвінок, де в розмові він повідомив що може запропонувати 1000грн. на ремонт техніки, та після того, як я йому повідомив про суму ремонту понад 10000грн. він сказав що нічим не допоможе. Далі я отримав листа від Личаківського РЕМ з його підписом, де він повідомив про стихійне явище 13.12.2015р., про яке чомусь не говорив в розмові зі мною, тому "Львівобленерго" не несе відповідальності за аварію та відсутність порушень на лінії. Я почав шукати інформацію, що ж таке "непереборні сили" на які посилається "Львівобленерго". Звернувся в Львівський гідрометцентр за довідкою, де вказаний крім іншого, їхній керівний документ КД-52.4.1.01-06.В довідці зазначено, що 13.12.2015р. у м.Львів максимальна швидкість вітру складала 19м/с. Згідно КД-52.4.1.01-06 це називається небезпечним явищем, а явищем дії непереборної сили - шквалом, ураганом, повінню є явище зі швидкістю вітру більше рівне 25м/с. Крім того, висновок про настання такого явища дає лише Торгово-промислова палата України. Тому "Львівобленерго" передчасно і невірно зробила висновок про таке явище. 
     Далі на мій інформаційний запит про якісні показники лінії електропередач де сталась аварія "Львівобленерго" мені відмовило і вирішило пояснити, що на їх думку є предметом такої інформації, чим порушило Закон України "Про доступ до публічної інформації" і моє право отримати таку інформацію.

12

Львівобленерго відповіло "На Ваше повторне питання ПАТ «Львівобленерго» повідомляє, що вказані в акті Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Львівській області № 27-03/23-34-59 від 18.05.2016р. заходи виконано у повному обсязі". По-перше не заходи, а порушення, по-друге вищезгаданий Акт Державної інспекції з енергетичного нагляду представник Львівобленерго не підписав(зараз він вже начальник РЕМ-4 Личаківського району м.Львова, тому не пишіть, що ви виконуєте приписи Енергонагляду. Тепер дивимось на повітряну лінію зліва від опори і бачимо як в "повному обсязі" зроблені заходи, проводи лінії зі зламаною дерев"яною перемичкою, яку працівники Львівобленерго встановили щоб не натягувати проводи. Їх фізично натягнути неможливо, бо вони мають скрутки і просто розірвуться, за словами власників будинку, побудованого ще до монтажу цієї лінії, їй вже близько 40 років, інформацію про рік монтажу цієї повітряної лінії, ремонти, перевірки загнивання дерев"яних опор, заземлення ви не надали. Шановний "писар" що відповідає тут на повідомлення, відкрийте очі і подивіться на фото.

Сторінок: [1]