Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Влад

Сторінок: [1] 2 3 4
1
Враховуючи те, що у Вас  опалення  пічноє  то  тариф  по  оплаті  за  електроенергію  такий як Ви вказали.
Але у мене  запитання - А чому  у Вас  таке  велике  споживання  електричної  енергії?
По  кількості - це моя думка - Ви "доопалюєте " приміщення  додатково із використанням електроопалювальних приладів  :o
В  такому  випадку,  якщо  це  так, для  переоформлення тарифу для  категорії населення  які  обладали  свої  помешкання  електропаленням  та, або  електроплитами,  Вам необхідно  на  це  ТУ,  із  усіма  витікаючими  з  цього  наслідками ( ТУ, проект, і т.п.)
А розрахунок - ну це залежить від  того  для  чого  Ви  стільки  приладів  включаєте і без  відповідно-законодавчих  процедур  оформлення. ( моя приватна думка )

2
Всі  обленерго  "плачуть"про неможливість покращити  постачання  електричної  енергії   із-за  зношеності мереж,  обладнання,  тощо.  Ось і наполягають  на  підвищення  тарифу,  щоб  добре  жилося.
Тільки, чомусь ,  всі  замовчують  про те, що в  діючих  тарифах  НКРЕ  вже  вклало   ІНВЕСТИЦІЙНУ  СКЛАДОВУ,  тобто  відсоток  коштів  на  :-
-ремонт  мереж,  обладнання;
- модернізацію  технологічного  обладнання,  мереж,  тощо;
Але  цього мало, їм  хочеться  ЩЕ  БІЛЬШЕ.
Незнаю як  у інших  обленерго,  а  в  нашому ..., ой-ой - ой  як  їм  непогано  живеться,  особливо  після  "приватизації", зміни  керівництва,  і  - цитата із інтернет видання :
 Чистий прибуток енергопостачальної компанії ПАТ "...обленрего" в січні- вересні 2013 року склав 87,316 млн грн.
Як повідомило підприємство в системі розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР), його активи становляь 615,761 млн грн, необоротні активи - 461,661 млн грн, власний капітал - 258,956 млн грн, поточні зобов'язання - 117,614 млн грн.
Інші фінансові показники компанії у звіті не розкриваються.
За дев'ять місяців "...обленрего" поставило 100,42 млн кВт/год електроенергії.
Ну як Вам?

3
Пане Автор: Trend -  хочете вірте,  хочете  ні,  але я з Вами не згідний, хоча деякі  коментарі  мені  імпонують. 
Ви мене  зачепили  за  особисте,  за  свою  діяльність  в  якості  споживача,  я  дуже  багато  "набрався  досвіду" співпрацювати з сьогоднішніми  чиновниками монополіста.
Сьогоднішній  приклад  тому  доказовий -  направляю в Обленерго / не в місцевий РЕМ / , що мало б бути  логічним, заяву про зменшення обсягу  споживання  електроенергії на  послідуючий  розрахунковий період на  зменшення  договірної величини  споживання -  на  послідуючий  розрахунковий  період - відповідь  яка,  як  Ви  думаєте- Вам потрібно  було  це  передбачити  в  заявці  ,  яку Ви  повинні  надати  до  01.10. поточного  року. Я подав  у  2012 р. на 2013р.  обсяги  споживання,  але  власники порекомендували  звернути виробництво, і обсяги " впали" в рази, і що, - МОНОПОЛІСТ        ВИРІШИВ - Додаток № 1.1 є ДІЙСНИМ ДО  31.12.2013р. і точка.
Достатньо  зрозуміло, чи ще є запитання?
Не  зрозумійте  мене  привратно,  але  "біль" за  своє та за  підприємство  примушує  мене  так викладати  суть  питання  ,  як  в  особистому,  так  і  в  виробничому...............
Можливо я не правий- докажіть  зворотнє..  ВСЕ!

4
Для Автор: Trend  .   
Те що я описав  не являється КРИЧАТИ, а описав  ситуацію  якраз  по  перерахунку .  Це  тривало  півтори року, заяви, відповіді про  надання  додаткових  документів, або  взагалі  без  відповідей  на  заяви, тощо.  І ось  такі  питання , до Вашого  відома, і  є, в  т.ч, компетенція АМКУ. Тільки за  допомогою  їх  компетенції  можливо  ставити  чиновників  монополіста  до  виконання  чинного  законодавства. А про Ваші  коментарі,  мої  судження,  бо  вони  чітко  співпадають  із  діями  наших  обленергівських та  РЕМовських  чиновників.
Так що так  і  не треба  ображатися. Я  учасник  форуму як і всі  і  маю  досвід  роботи із  енергопостачальниками  із 1972р. Раніше  було  приємно  приходити  в  РЕМ,  всі  питання  вирішувалися  чемно, в  терміни  і  без  втрати  нервних  клітинок, а як  перевели  працівників  на  фонд  оплати  від ....., самі  знаєте, все - рубль  засліпив  очі  і  відібрав  совість і гідність  людини.

5
Для Trend - Я так  розумію із  всіх  Ваших коментарієв  не  тільки  по  даій  темі  але  і  по  інших питаннях,  ЩО  ВИ  Є  ПРАЦІВНИКОМ  ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНОЇ  ОРГАНІЗАЦІЇ  АБО  ОБЛЕНЕРГО!
Я  можу  так  судити  із  того,  що  тільки  працівники  монополістичних  підприємств так  відстоюють  своїх  роботодавців  і  тільки  за  те, щоб  їм-же  жилося  вольготно.  Може  я  і  неправий,  але  за  стільки  років  роботи  в  протилежному  таборі,  тобто -  споживач  як  вдома  так  і  на  виробництві -  вдома,  в  компанії  -  люди  як  люди, а щось  втюрять по роботі -  все - людину  підмінили.
Із  свого  досвіду -  три  роки  "бездарних"  походеньках  по  інстанціях РЕМ, МРЕМ,обленерго  по  відстоюванні  своїх  законних  прав -  тільки  все  більше  набирало  вагу  втрачених  нервних  клітинок, а питання  не  тільки  не  вирішувалося,  а  все  більше  закручувалася  спіраль  нових  посилах, перекладень на інші  особи, а результат  нульовий.
Одного разу  колега - тловариш  по  попередній  роботі  порекомендував  звернутися  по  цьому  питанні до теруправління  АМКУ, Результат - о 15,40 зареєстрував  заяву , в 18,14 - представниу РЕМа був  у  мене  вдома  з  пропозицією  - заберіть заяву, всі  питання  зразу ж вирішуємо. Питання - ЧОМУ ?   Значить  я  правий, а  Вони - ні  і  їх  завдання - чим побільше  ганяти  по  кругу,  щоб  у заявника  здали  нерви,  і  питання  вирішиться  само.
Докажіть  зворотнє!

6
Ситуація  стандартна  для  всіх  обленерго. Це не є новим  в  наш  час.
Рекомендую -  якщо  все  що  описано  вище  підтверджується  документально, абонентська  книжка  з  квитанціями  про  оплату, відмітка  електрика  ЖЕКу  про  проведення  ремонту,  наявність  акту  заміни  лічильника  на  новий,  і т.п. -  непотрібно  втрачати  енергію  і  гроші  на  поїздки  в  обленерго, -  зробіть  копії  документів,  напишіть  заяву  в територіальне  управління  Антимонопольного  комітету  АРС,  копію  заяви   / якщо є можливість / надайте і для  себе  зареєструйте в РЕС . З монополістами  можливе  спілкування  і  вирішення  їх  забаганок тільки  через  відповідні органи,  які  мають  на них вплив  і  регулюють їх  нахабність  штрафами  за  перевищення  повноважень. А із  монополістами  вирішувати  питання - це втрата  часу, енергії,  і  саме  головне -  нервні  клітинки  не відновлюються.

Для Trend -  а  чому  це  забудьте  про  абонентські  книжки ? Їх ще  ніхто  не  відміняв, і  в  них відображається  факт
споживання , а не  приплюсовані " середньодобові " донарахування.

aznovur - якщо Ви зареєстровані  в  програмі www.mega-billing.com - це набагато  спрощує  фіксацію показників, роздруківку  квитанції  і  оплату ,  в  тому  числі  моментально  через  інтернет  з  карточного  рахунку.

7
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Л И С Т14.05.2010 N 2832/11/17-10

 Постачальникам    електричноїенергії   за  регульованим    тарифом[/b]
  В доповнення до листа НКРЕ від 07.04.2010 N 1859/11/17-10
Національна комісія регулювання електроенергетики України (далі - НКРЕ) в межах своєї компетенції надає напрацьовані за результатами проведених НКРЕ відповідних нарад рекомендації щодо протидії використання споживачами неодимових магнітів (Nd-Fe-B) з метою заниження показів засобів обліку електричної енергії.
Для офіційного впровадження дієвих заходів щодо протидії використання споживачами неодимових магнітів (Nd-Fe-B) з метою заниження показів засобів обліку електричної енергії необхідне відповідне дослідження на основі офіційних наукових розробок та відповідних трасологічних експертиз щодо встановлення однозначного зв'язку між впливом надпотужного магнітного поля та спрацюванням індикатора.
Спрацювання індикатора має відбуватись у разі дії надпотужного магнітного поля впродовж 10 секунд та більше, що підтвердить навмисні дії споживача з метою заниження показів засобів обліку електричної енергії.
Зазначена методологія має бути відповідним чином сертифікована в Україні, щоб виключити можливість спрацювання індикаторів внаслідок інших природних та неприродних явищ.
До офіційного впровадження вищенаведених заходів НКРЕ рекомендує після виявлення фактів використання споживачами надпотужних неодимових магнітів (Nd-Fe-B) встановлювати для таких споживачів за рахунок енергопостачальної компанії захисні металеві екрани для захисту засобів обліку електричної енергії (за довідками звертатись до ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання").
Голова Комісії    С.Тітенко




8
На жаль  у  кожного "цабе" ( тобто  людини  яка  себе  рахує пупом землі і все від нього  залежне )  свої  заморочки.
І проти вітру не попреш, бо  будеш  довго  і  нудно  ходити  кругами  поки  не  виконаєш  його  забаганку.
Ще й не  такі  ситуації  були.
На все добре.

9
Вичерпну відповідь по  отриманню тарифу  на  опалення  по  трьохзонному тарифу  описав energy  від 03 лютого. Єдине що не вказав, що перед отриманням ТУ  потрібно  отримати  дозвіл в обленерго  на  використання  електричної енергії  для  потреб  опалення.  По крайній  мірі  так  вимагає наше  обленерго. Всі інші кроки  вірні. 
А про  АМК  -  так  це я  мав  на  увазі,  якщо  почнеться " футбол"  обленерго.

10
Я ж Вам дав  підсказку  про  антимонопольний комітет. Чому не реагуєте?
Я довго і нудно  оббивав  пороги обленерго  по  даному питанню,  поки  не  написав  заяву в антимонопольний  комітет, мається  на  увазі  територіальне управління  в  області. Реакція моментальна.

11
Чомусь, у мене думка  що  вирішити  питання  ТУ,погодження,прийняттяв експлуатацію,  тощо,  можливо,  якщо  за затягування, відсутності  часу,  дуже велике  навантаження,зайнятість  вирішити  через  територіальне  відділення  антимонопольного  комітету  України.
Чому саме через них?  Та  тому,  що  енергетики - це  монополісти  і  до  них дуже приспікливо  використовують  атнтимонопольне  законодавство.
А у Україні  ще  ніхто  не  відміняв  чинне  законодавство  на  надання  відповіді на  звернення,  погодження,  видання  ТУ, узаконення  електроопалення.
Пробуйте.

12
Відносини  між    підприємствами  з  газопостачання  та  споживачами  - фізичними  особами  (насе-лення )   регулюються  згідно   « Правила    надання   населенню   послуг  з    газопостачання «,  які затверджені  постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 № 2246     (далі – Правила).

Відповідно до пункту 10 Правил розрахунок населення за надані послуги з газопостачання здійснюється починаючи з 1 січня 2007 р. за роздрібними цінами, диференційованими залежно від обсягів споживання, що встановлені НКРЕ, за показаннями лічильників газу, а у разі їх відсутності - за нормами споживання природного газу.
Згідно з пунктом 17 Правил   розрахунковим періодом для визначення розміру оплати послуг з газопостачання є календарний місяць.   Плата за надані протягом розрахункового періоду послуги з газопостачання вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено інший строк.
Зняття показань лічильників газу проводиться споживачем щомісяця станом на 1 число місяця, що настає за розрахунковим. Газопостачальне підприємство має право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжних документів.
Відповідно до вимог положень пункту 19 Правил  споживач зобов’язаний, зокрема, своєчасно вносити плату за надані послуги з газопостачання.
Пунктом 32 Правил передбачено, що газопостачальне підприємство зобов’язане, зокрема, проводити не менше ніж один раз на шість місяців контрольне зняття показань лічильників газу у споживачів відповідно до затверджених графіків та знімати показники лічильників газу у грудні попереднього року та січні поточного року.
Таким чином, нарахування оплати споживачеві за надані послуги з газопостачання повинно здійснюватися за відповідними роздрібними цінами на газ для населення, що діяли в період споживання споживачем газу.
Таким чином, нарахування оплати за надані послуги з газопостачання споживачам повинно здійснюватися газопостачальним підприємством за встановленими цінами на підставі фактичних показань лічильників газу споживачів, а у разі їх відсутності - за нормами споживання природного газу.
Враховуючи вищевикладене   оплата наданих послуг з  01  січня 2012 року по 31  грудня  2013 року,   нараховується  газопостачальним підприємством за роздрібними цінами на природний газ згідно з постановою НКРЕ "Про затвердження Роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення, Міжнародного дитячого центру "Артек" і Українського дитячого центру "Молода гвардія" від 13.07.2010р. № 812, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України  13 липня 2010 р. за N 507/17802, а  саме :
- за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 2500 м3 на рік:
   за наявності газових лічильників – 72,54  коп. за 1 м3;
   за відсутності газових лічильників – 79,80  коп. за 1 м3;
- за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 6000 м3 на рік:
   за наявності газових лічильників – 109,80  коп. за 1 м3;
   за відсутності газових лічильників – 120,78  коп. за 1 м3;
Застосування роздрібних цін, диференційованих залежно від річних обсягів споживання, у поточному році для споживачів здійснюється залежно від річного обсягу використання природного газу (зафіксованого на особових рахунках споживача) у попередньому році.
Газопостачальні підприємства проводять щороку станом на 1 січня перерахунок оплати вартості використаного природного газу та суми нарахованих пільг окремо щодо кожного споживача залежно від обсягу використання газу у попередньому році та від диференційованих залежно від річних обсягів споживання роздрібних цін, що діяли в зазначеному році. Якщо за підсумками попереднього року використання природного газу споживачем не відповідає обсягам, на підставі яких визначалась ціна на природний газ, зокрема:
у разі зменшення обсягу використаного природного газу порівняно з встановленим у попередньому році    (V2 < V1),    різниця у вартості газу залишається на особовому рахунку споживача і зараховується в рахунок майбутніх платежів. Розрахунок вартості у цьому разі здійснюється за формулою
Вгп = (Ц1 х V2) - (Ц2 х V2).
де Ц1 - роздрібна ціна на природний газ, встановлена для оплати природного газу у попередньому році;
V1 - річний обсяг, згідно з яким була визначена ціна у попередньому році;
Ц2 - встановлена для оплати природного газу роздрібна ціна, що застосовується для споживача згідно з використаним у попередньому році обсягом;
V2 - річний обсяг, використаний споживачем у попередньому році;
Вс - вартість природного газу, яку споживач повинен сплатити за результатами перерахунку;
Вгп - вартість природного газу, яку газопостачальне підприємство зараховує на особовий рахунок споживача в рахунок майбутніх платежів;

Такий перерахунок здійснюється до 1 лютого поточного року.


13
Нам би Ваші  проблеми.
Наше  обленерго  з 2011р. постійно  виписує рахунки не на  слідуючий розрахунковий  період,наприклад- звітний січень 23, рахунок на попередню оплату надають не на лютий м-ць, а на березень. Ну як Вам?

14
З А К О Н    У К Р А Ї Н И"Про забезпечення комерційного обліку природного газу" ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2012, N 5, ст.28 ) та абзацами першим( 2246-99-п ) та ( 2246-99-п )другим пункту 16( 2246-99-п )-1( 2246-99-п ) Правил надання населенню послуг з газопостачання ( 2246-99-п ), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 № 2246 (далі - Правила), встановлено, що періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) здійснюються за рахунок газорозподільного підприємства.
І не являється  виною  Споживача  те,  що  облгаз  вчасно  не  демонтував  лічильник  для  проведення  Державної  метрологічної  повірки .
Відповідно  до  Правил  надання  населенню послуг  з газопостачання  на  облгази  покладена  відповідальність  на  дотримання  термінів  проведення  чергових  повірок  ( у них  є   складений  і затверджений  графік  проведення  повірок, який  подається  до  НКРЕ на  затвердження  як  інвестиційна  програма,  тому що  кошти  на  їх  проведення  закладені  в  тарифі  на  природний  газ  для  населення і при розрахунках  з  НАК "Нафтогаз України " облгазам  залишається  різниця  між  тарифом  НАКу,Укртрансгазу  та  "маржа" облгазу.)
Даний  графік  контролюється  предстаником територіального  підрозділу  НКРЕ в області.
- "ведь если у счетчика истек срок госповерки, то он автоматически не может быть коммерческим и расчеты по нему вестись не должны..." - це  відноситься  до  субєктів  господарювання ,  тому що  лічильник  використовується  для  обліку  споживання  газу  на  виробництві  і  для  повірки  демонтує їх  сам  субєкт  господарювання  в  терміни - раз у два роки ,  лише  запрошує спеціаліста  облгазу для  зняття  пломби  і  опломбування  після  повірки.
Міжповірочний  термін  для  лічильників, які  використовуються  у  побуті ( для населення, опалення невиробничих  приміщень  на  підприємствах - 8, а окремих  моделей  - 10 років.

15
а як не ділить,  якщо  по  діючому  законодавству ,  на  перехід на  електроопалення  має  право  тільки  весь  будинок  в  цілому.
Ви теж  читайте, а не тільки нас  посилайте.

Сторінок: [1] 2 3 4