Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - sergey_2016

Сторінок: [1]
1
Или о МЕЛКИХ (можно заменить словом "низких") нововведениях и.о. главы правления АК "Харьковоблэнерго" - Яворского с целью "повышения" прибыли и качества обслуживания:

С 14.04 - новость ИКЦ вводит электронную очередь с 18.04 на прием в ИКЦ!
По состоянию на утро 21.04 даже с целью сдачи документов на присоединение записаться можно лишь на 12.05!
http://oblenergo.kharkov.ua/easyappointments/
При выборе даты раньше светится:

Нет доступного времени назначения на выбранной дате. Пожвлуйста выберите другую дату.
Выбор даты и времени заказа.

Я уже не говорю про грамматическую ошибку в слове "Пожалуйста" или про отсутствие № регистрации или про систематические отказы по надуманным причинам или про принципиальное нежелание выполнить в срок уже оплаченные присоединения  т.д. ....
 
Сам принцип ярко иллюстрирует желание присоединять новые объекты и о том как лицензиат по регулируемому тарифу выполняет хозяйственную деятельность!



2
Фізична особа - власник нежитлового приміщення (згідно із "класифікацією" обленерго - "юрик")

Питання також до адміністрації форуму ФОРУМ НКРЕКП:

1) Чому моя тема була переміщена у розділ "запитання до обленрго"? Відповідь та позиція обленерго зрозуміла ...! Необхіна  саме кваліфікована відповідь комісії по КОЖНОМУ із сформульованих запитань!   

3
Питання стосується Південного РВЕ АК "Харківобленрго".
Пояснення ситуації:
Нами був підготовлений комплект технічної документації, пройдено процедуру технічного огляду та отримано відповідний акт. Після чого весь комплект технічної документації разом із документами на право власності та заявою (Ф-9) згідно ПКЕ були подані до обленерго.
Далі, після проходження деякого часу (2-3 доби) співробітники РВЕ вказали на необхідність написання  заяви на ім'я начальника РВЕ з текстом:
"Прошу направити Вашого представника для прийняття в експлуатацію нової точки обліку" .
У бухгалтерії РВЕ надали рахунок-фактуру із формулюванням: "Приемка учета согласно счета-фактуры №__-___________" на суму  621 грн.
На вимогу надати калькуляцію (тобто які саме роботи входять до цього розрахунку) співробітники, включаючи начальника РВЕ застосовують тактику перенаправлення з кабінету у кабінет, періодично зачиняючи двері на ключ із внутрішньої сторони!
Разом із цим майбутнього споживача просять підписати договір. При чому, підпису із боку начальника на бланках у цей час немає. Начальника РВЕ при цьому або немає на місці або він не готовий прийняти споживача, про що у достатньо грубій формі сповіщає його особистий секретар і кладе слухавку! Тобто у майбутнього споживача не залишається іншого вибору як підписати договір та передати його інспектору. Добитися підписання договору одночасно з обох боків виявляється неможливо!!!
Лише після сплати вказаного рахунку та підписання з боку споживача бланків договору нібито відбувається "підписання договору начальником" але договір споживачу НЕ надається!
Далі співробітники договірного відділу сповіщають, що підписаний договір є, але споживачеві він може бути переданий лише за умови сплати рахунку на передплату електричної енергії. Тобто споживач вимушений сплачувати за договором, існування якого підтверджене лише словами співробітника РВЕ!
Важливо ще й те, що у рахунку значиться сума передплати за ДВА наступні місяці!
І лише після одержання передплати споживачеві надають "на руки" договір.

Питання:

1) Прошу надати роз’яснення щодо вичерпного переліку робіт, призначення платежу та суми, що підлягає сплаті на рахунок обленерго під час укладання договору на постачання електричної енергії;

2) Прошу надати роз’яснення щодо процедури укладення договору на постачання електричної енергії відповідно до чинного законодавства в частині порядку підписання його сторонами. А саме: чи передбачена така форма підписання коли одна із сторін (представник обленерго) ухиляється від наочного підписання і наполягає на процедурі, що передбачає потрапляння до неї (представника обленерго - начальника відповідного РВЕ) через посередників (інспекторів, фахівців договірного відділу, тощо) підписаного з іншого боку (споживача) договору?

3) Чи має право будь-який представник обленерго (начальник РВЕ, співробітник договірного відділу) не видавати споживачу підписаний з обох сторін договір на постачання електричної енергії вимагаючи від споживача сплати рахунку на передплату електроенергії?

4) Прошу надати роз’яснення щодо об'єму передплати за електроенергію (за один, два або іншу кількість місяців) яка підлягає сплаті на рахунок обленерго відповідно до чинного законодавства після підписання договору сторонами.

4
Добрый день!
Чем регулируется на сегодняшний день порядок выдачи исходных данных для проектирования и согласования проектной документации по электроснабжению? Интересуют детали! Закон "містобудівний кадастр" регулирует лишь в целом...
В первую очередь необходимы ответы:
1. Срок рассмотрения проектной документации  в облэнерго и выдачи заключения.
2. Ответственность за несоблюдение срока.
3. Регистрация в градостроительном кадастре производится до или после согласования в облэнерго и может ли облэнерго не согласовывать проект основываясь на отсутствии регистрации.
4. Полномочия облэнерго в части согласования (в какой части согласовывают или что может являться причиной отказа в согласовании).
5. Ну и совсем смешно ... но тем не менее. Должен ли заказчик предоставлять оригинал и ДВЕ копии проекта на согласование.

Мнение energy (как "здравомыслящего" человека) не интересует!

5
А делается все для того, чтобы продавать счетчики конкретного производителя через РОЭ!

6
Насколько мне известно, то полномочия поверки счетчиков и установки пломб Госповерки на них не является прерогативой облэнерго,  однако с октября месяца в Харьковоблэнерго перестали принимать в эксплуатацию электроустановки со счетчиками, не прошедшими поверку в сппециальном цехе облэнерго. Аргументация, если она еще кому-то нужна в условиях монополии, состоит в том, что якобы участились случаи установки "ряженых" счетчиков.
Насколько правомерна такая норма и если правомерна, то каким документом она предусмотрена?

7
Вы просто вводите в заблуждение пользователей форума, которые приходят сюда для того, что-бы получить компетентный и ответственный ответ на свой вопрос, зачастую связанный с неадекватными действиями представителей природных монополий. А Вы, скрываясь под тематически выбранным именем, озвучиваете позицию этих самых монополистов и при этом еще и пытаетесь скрыть свою причастность к последним ("просто здравомыслящий человек") ...

8
energy это платный сотрудник облов? Так следует понимать...

10
Как понять в стадии разработки? Может доработки...
Ведь еще 25.01.2010 правила отправлены на доработку.
http://www.minjust.gov.ua/0/24420
Когда ожидается хотя-бы отправка в Министерство? Где можно ознакомиться с проектом доработанных правил?

11
Добрый день!
На якій стадії знаходиться затвердження Правил надання і погодження технічних умов на підключення до мереж (споруд) електроенергетики?
Чи зареєстровані нові правила у Міністерстві юстиції України?
Дякую за відповідь!

Сторінок: [1]