Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Yevgeniy

Сторінок: [1] 2 3 4
1
В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу скільки ще облгази будуть знущатись над споживачами?

 Як приклад  наводжу  новини  ЗМІ з приводу того, що чинить Дніпрогаз. https://dnpr.com.ua/not-miss/tysjachi-domov-mogut-ostatsja-bez-gaza/

Також хочу дізнатись проте, скільки ще облгаз буде вимагати від Споживача, сплачувати за приведення газу до стандартних вимог, якщо Ви НКРЕКП своїми Постановами, заборонили облгазам вимагати від Споживача сплату за приведення газу до стандартних вимог. На сьогоднішній день міфічні борги,  які називаються приведенням газу до стандартних вимог які утворив  Постачальник Споживачам, сягають у кожного Споживача по декілька тисяч гривен і їх вимагає сплатити Постачальник  погрожуючи відключенням газу.

Також не є зрозумілим те, чому в України  не встановлюють для населення мембранні лічильники   з температурною компенсацією?  Адже в Україні у вільному продажу є лічильники  Elster BK-G4T з температурною компенсацією але їх чомусь не встановлюють Споживачам Постачальники. Як приклад приведу ситуацію ПАТ «Дніпрогаз» бере на перевірку лічильник у побутового Споживача, лічильник визнають не придатним  за висновками перевірки і Постачальник замінює Споживачу лічильник на аналогічний, без температурної компенсації, хоча міг би замінити на лічильник з температурною компенсацією адже встановлення такого лічильника могло б чітку фіксувати скільки є втрата газу взимку так звані «температурні коефіцієнти»
 
В мене загальне запитання до НКРЕКП як контролюючого органу, коли буде наведений лад на ринку  газопостачання та коли будуть захищені права Споживачів?

2
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати роз’яснення на яких підставах  «Дніпрогаз» звинувачує в «особистому кабінеті» Споживача в порушенні договору.
В «особистому кабінеті» почала з’являтись інформація проте, що Споживач  порушив термін оплати за газ по договору (див. вкладку)

Дану інформацію, розцінюю, як тиск на Споживача, бо згідно Договору на постачання природного газу населення, за спожитий газ сплачується  згідно встановленого Кабінетом міністрів України   тарифу за 1 куб/м газу, також сплачується за спожитий газ вчасно і в повному обсязі згідно спожитих куб/м газу за календарний місяць.

Як і раніше в особистому кабінеті відсутня інформація по виставленим додатковим кубів на підставі незаконних коефіцієнтів за період з 10.2018 року по 01.07.2019 року. - що дає підозрювати Дніпрогаз в махінаціях інформацією, вказуючи тут же заборгованість по нібито не оплати за договором, і тут же приховувати дані, на які саме куби були додатково додані ще й незаконні коефіцієнти.

Також окрему увагу хочу звернути на  нормативно правовий документ  № 1442/16.2/7 від 14.02.18 який підписаний попереднім  керівником НКРЕКП  Д.Вовком в якому затверджено що є складовою ціни на газ для населення:
1. Ціна газу як товару
2. Тариф на послуги транспортування природного газу
3. Тариф на послуги розподілу природного газу
4. Торгівельна надбавка
5. ПДВ
Документ у вкладці.

В мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу,  на яких підставах  «Дніпрогаз» керуючись своїм монопольним положенням на ринку постачання газа, звинувачує Споживача в порушенні Договору постачання природного газу, коли Споживач сплатив за спожитий газ згідно договору вчасно в встановлений термін. Споживачем при сплаті за газ як за товар було сплачено за спожитий газ з урахуванням всіх його складових.

Також в мене запитання, чому монополіст продовжує виставляти в «особистому кабінеті»  приведення газу до стандартних вимог, та вимагає сплатити за приведення газу до стандартних вимог, нараховуючи таким чином борги за попередні роки Споживачу, коли Ви НКРЕКП, ще в 2018 році заборонили своїм рішенням нараховувати Споживачу  приведення газу до стандартних вимог, а також Вам приведення газу до стандартних вимог які потрібно було б в разі чого сплачувати не включено навіть  в складову тарифу на газ, бо з Вашого нормативно правового акту затвердженого Д. Вовком виходить слідуюче що  складовою тарифу за газ, за який сплачує Споживач є:
1. Ціна газу як товару
2. Тариф на послуги транспортування природного газу
3. Тариф на послуги розподілу природного газу
4. Торгівельна надбавка
5. ПДВ
Про приведення газу до стандартних вимог і проте що ці втрати повинен компенсувати Споживач мова не йде.

Скільки ще монополіст буде творити свавілля, та буде продовжувати утворювати шляхом шантажу Споживачу штучні борги?


3
Прошу НКРЕКП прокоментувати
https://racurs.ua/ua/2392-gazorozpodilnyy-revansh-oblgazy-cherez-sud-povernuly-abonplatu-za-rozpodil-pryrodnogo-gazu.html
19 червня Шостий апеляційний адміністративний суд ухвалив постанову, якою визнав законною абонентну плату за розподіл природного газу і фактично зобов’язав державу відновити її після того, як вона була скасована внаслідок призабутих уже драматичних подій квітня 2017 року.
Слід віддати належне, судді вирішили не заглиблюватися в хащі цифрових розрахунків, де сам чорт ногу зламає, а зосередили увагу на суто юридичних аспектах. Там якраз усе дуже просто. Коли Нацкомісія запроваджувала нові тарифи (з абонплатою) на розподіл природного газу, з-під пера її очільника Дмитра Вовка вийшов доволі об’ємний трактат, з якого витікало, що старі тарифи є економічно необґрунтованими, оскільки не забезпечують облгазам покриття необхідних витрат на виробництво послуг із транспортування газу, зате нові неодмінно будуть такими, як треба.

В мене запитання до НКРЕКП, як так виникло, що НКРЕКП за допомогою Дмитра Вовка та його об’ємного трактату, само ж ввело в дію приведення газу до стандартних вимог, а потім  само ж НКРЕКП  намагалось ліквідувати за допомогою свого рішення приведення газу до стандартних вимог, але нічого з цього не вийшло, чому НКРЕП  саме за допомогою свого рішення не визнало «об’ємний трактат» Д.Вовка таким що не є чинним?

4
Зараз в ЗМІ поширена така інформація
https://hromadske.ua/posts/sud-zobovyazav-tarifnogo-regulyatora-zaplatiti-ponad-1-mlrd-grn-kompensaciyi-oblgazu-firtasha
Шостий апеляційний адміністративний суд зобов’язав Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) компенсувати 1,03 мільярда гривень «Дніпропетровськгазу», який входить до компанії «РГК» Дмитра Фірташа.

В мене запитання до НКРЕКП, а якщо контролюючий орган програв апеляцію монополісту в цьому питанні, а чи зможе НКРЕКП відстояти рішення в суді, якщо будуть подаватись позови облгазами проти НКРЕКП з приводу  заборони НКРЕКП нараховувати коефіцієнти Споживачам за спожитий газ, адже з приводу цього облгази можуть подати до суду позов проти НКРЕКП, адже вони вважають рішення про заборону  нарахування коефіцієнтів за спожитий газ незаконним, та продовжують нараховувати коефіцієнти за спожитий газ.

Чи зможе НКРЕКП захистити інтереси Споживачів України в суді?

5
Прошу НКРЕКП, надати роз’яснення в публічному доступі з приводу опублікування  ціни на газ.

Раніше існувала практика, що згідно нормативно правових актів, рішення НКРЕКП з приводу встановлення тарифів вступали в силу, тільки після їх публікації в урядовій газеті  «Урядовий кур’єр»

Зараз же, як повідомляють ЗИІ та сайт 104, існує рішення що ціни за 1 куб/м гауз в кожній області будуть різні, та можуть мінятись.

Як побутовий Споживач, я хотів би отримати інформацію, а тарифи встановлені за 1 куб/м газу , які мають  різну ціну в кожному регіоні, чи  будуть вони публікуватись в «Урядовому кур’єрі» кожного місяця і по кожному регіону?

Тобто чи вважаються  такі тарифи чинними, якщо вони не опубілковані в урядовій газеті  «Урядовий кур’єр»?


6
Питання Про порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу природного газу ПАТ ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ» розглядалося на засіданні НКРЕКП 12.04.2019

http://www.nerc.gov.ua/?news=8939   - питання 13.

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Materialy_zasidan/2019/kviten/12.04.2019/p13_12-04-19.pdf.

В мене запитання, знову до НКРЕКП, якщо в пояснювальній записці (обґрунтування) викладено НКРЕКП, що ПАТ «Дніпрогаз» порушує ліцензійні вимоги, то чому НКРЕКП, як контролюючий орган, не позбавляє ПАТ «Дніпрогаз» та інші облгази, ліцензії на постачання газу. Чітко ж зафіксовано в самих Постановах НКРЕКП №2494 та №2496, що в разі порушення Постачальником ліцензійних умов, Постачальник може бути позбавлений ліцензії на газопостачання.

Чому НКРЕКП не застосовує дану норму Постанов, які прийняті самим же НКРЕКП, як  контролюючим органом, та не позбавляє Постачальника газа ліцензії?


7

В мене знову виникає запитання до НКРЕКП як контролюючого органу, коли буде врегульовано питання з приводу нарахування коефіцієнтів, які заборонені теоретично НКРЕКП, а практично продовжують нараховуватись облгазами.
Шановне НКРЕКП, коли Ви , як контролюючий орган, захистите своє рішення в суді яке було прийнято Вами з приводу того, що облгазам заборонено нараховувати приведення газу до стандартних вимог, хоча в ЗМІ є багато інформації, що з приводу цього облгази подали позов на НКРЕКП, вважаючи рішення про заборону приведення газу до стандартних вимог незаконними.

8
 Надсилайте офіційне звернення, яке буде складено згідно вимог Закону України «Про звернення громадян» до НКРЕКП та територіального відділення АМКУ. При написанні звернення посилайтесь на права Споживачів, які закріплені в Постанові НКРЕКП №2496 від 30.09.15

9
Уважаемые работники НКРЕКП! Кто то может дать ответ по моим вопросам?
Насколько законно, не внесение, по моему заявлению, изменений в мой абонентский счет?
Наш счетчик, по документам, был принят в эксплуатацию представителем ОАО Запорожгаз.
В прошлые года, когда работники запорожгаза приходили с проверками оборудования, видели что у нас имеется счетчик, я им на это указывал, спрашивал что нужно сделать чтобы начали считать по счетчику, обещали разобраться и перезвонить но никто ничего так и не сделал.
Сейчас, когда стал настойчиво разбираться с данным вопросом, работники запорожгаза заявляют что необходима поверка счетчика, у нас претензий к работе счетчика нет, почему я должен платить за поверку счетчика 1000гривен?
Згідно Постанови НКРЕКП "Правила постачання газу" №2496 повірка газового лічильника здійснюється за рахунок Постачальника газу, тобто в вашому випадку за рахунок Запоріжгаз.

10
https://biz.censor.net.ua/resonance/3106005/chi_zmoje_kabmn_zupiniti_dodatkov_narahuvannya_za_gaz

https://biz.censor.net.ua/resonance/3106005/chi_zmoje_kabmn_zupiniti_dodatkov_narahuvannya_za_gaz

Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, з приводу ситуації яка склалась навколо сплати за приведення газу до стандартних вимог, та не виконання облгазами Постанови НКРЕКП з приводу заборони облгаз-збутами виставляти платіжки  побутовим Споживачам, за приведення газу до стандартних вимог.

В « особистому кабінеті» Постачальник продовжує виставляти побутовим Споживачам рахунки за приведення газу до стандартних вимог, апелюючи тим, що  Постанови НКРЕКП з приводу заборони виставляти за приведення газу до стандартних вимог не опубліковані в Урядовому кур’єрі, а значить з юридичної точки зору не мають юридичної сили.

Також в ЗМІ є інформація, яка надана в посиланнях вище, що облгази та облога-збути, через суди блокують рішення які приймались та які вони повинні виконувати.

Також є посилання в ЗМІ , що  https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2544532-nkrekp-proponue-skasuvati-normu-pro-publikaciu-ii-risen-v-uradovomu-kureri.html  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, пропонує змінити норми щодо обов`язковості публікації рішень регулятора у газеті "Урядовий кур'єр"

В мене, як у побутового Споживача, виникає запитання до  НКРЕКП, чому НКРЕКП не позови які були подані облгазами, щоб оскаржити рішення які були прийняті  на користь облгазів ти самим невілюючи Постанови НКРЕКП.

Чому  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг не домоглась змінити норми щодо обов`язковості публікації рішень регулятора у газеті "Урядовий кур'єр"

Адже ми бачимо, що утворився правовий колапс коли  через те, що рішення НКРЕКП  не опубліковане в  газеті "Урядовий кур'єр" страждають побутові Споживачі, бо їм продовжують виставляти платіжки за приведення газу до стандартних вимог.

11

Звертаюсь, до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати роз’яснення з приводу норми споживання газу  на рік для побутового Споживача 2500 куб/м на рік..

Раніше, було встановлено, що побутовий Споживач повинен використовувати річну норму споживання разу, за умови що в нього стоїть лічильник газу для приготування їжі та опалення будинку в розмірі 2500 куб/м на рік. Якщо побутовий Споживач споживає 2500 куб/м газу  на рік, то він платить за єдиною встановленою ціною газу за 1 куб/м., якщо Споживач перевищив річну норму споживання газу, то він за спожиті  вище куб/м газу сплачує за іншою ціною.

Прошу  НКРЕКП надати інформацію, чи залишилась для побутового Споживача річна норма споживання газу в розмірі 2500 куб/м на рік.

12
На сайті розміщена інформація ( архівна інформація) з приводу ціни за газ для побутових споживачів https://104.ua/ua/archive/id/arhiv-cin-na-gaz-dlja-naselennja-21365

Приведені ціни за період з  1 травня 2014 року до 31 жовтня 2018 року. Ціни вказані для побутових споживачів які споживають газ за рік в нормі 2500 куб/м за рік.

Враховуючи те, що з жовтня 2018 р. склалась така ситуація, що не дивлячиь на те, що НКРЕКП заборонило вимагати від побутових Споживачів сплату за приведення газу до стандартних вимог, ПАТ «Дніпрогаз» починаючи з жовтня 2018 р. виставляє додаткові куб/м газу в розмірі 30-50 куб/м газу  що місяця бо триває опалювальний сезон.

Враховуючи те, що за ці три місяця до кінця  2018 року було додано приблизно 120 куб/м газу, які впливають на збільшення споживання кубічних метрів газу та не з вини побутового Споживача   збільшується норма споживання газу стає більше 2500 куб/м, то як сплачувати, по якій ціні повинен сплачувати Споживач незаконно нараховані приблизні 120 куб/м газу бо поять же повторюсь річне споживання газу перевищило 2500 куб/м за рік.

Така ж сама ситуація відбувається і в 2019 році. ПАТ  «Дніпрогаз» виставляє додаткові куб/м газу в розмірі 30-50 куб/м газу  що місяця бо триває опалювальний сезон, та по факту може виникнути слідуюча ситуація, якщо конфлікт не буде вирішено, та облгази продовжать ігнорувати рішення НКРЕКП і будуть в подальшому нараховувати ті ж самі 30-50 куб/м що місяця в опалювальний сезон то на кінець 2019 р. вийде така ж картина що Споживач не з своєї вини перевищив норму споживання газу  2500 куб м на рік .

В мене запитання до НКРЕКП, чому Постачальник не надав в публічному доступі ціну за 1 куб/м газу яка його вартість, якщо Споживач перевищив норму споживання в 2500 куб/м за рік, бо всі ми знаємо якщо норма споживання за рік перевищена, то за ті куби газу які були спожиті вище 2500 діє другий тариф.   

Як контролюючий орган, забов'яжіть Постачальника виконувати ж свої Постанови НКРЕКП №2494 та №2496 де вказано, що інформація з приводу тарифів повинна бути в публічному доступі, тобто хай Постачальник опублікує скільки коштує 1куб/м газу в разі перевищення норми споживання в 2500 куб/м газу на рік, щоб Споживач потім не був ошуканий.


13
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу, надати пояснення з приводу встановлених для побутового Споживача норм споживання газу на рік в розмірі 2500 куб/м.

В своїх нормативно правових документах, НКРЕКП, як контролюючий орган зазначає, що якщо побутовий Споживач, за рік споживає 2500 куб/м газу, то він сплачує за 1 куб.м газу по ціні  8,5489 така ціна встановлена з 01.01.2018 р.

Станом на сьогоднішній день, не дивлячись на те, що НКРЕКП, заборонило сплачувати за приведення газу до стандартних побутовим Споживачам і про це є Постанови НКРЕКП від 23.11.2018 р., Постачальник газу ПАТ «Дніпрогаз» нараховує додаткові куб/м газу в розмірі 30-50 куб/м що місяця, це так звані куб/м газу які вони вважають втратами та є так званим «приведенням газу до стандартних вимог» за які на думку Постачальника повинен сплатити Споживач.

Всі ми знаємо, що якщо Споживач перевищив норму споживання за рік яка встановлена в 2500 куб/м, то він сплачує за ті куб/м газу які були спожиті вище норми, за іншою завищеною ціною.

В мене запитання до НКРЕКП, якщо Постачальник в опалювальний період а це 5-6 місяців буде кожного місяця добавляти по 30-50 куб/м газу то виходить що, з урахуванням так званого «приведення газу до стандартних вимог» у побутового Споживача буде збільшено споживання газу та воно перевищить встановлену норму 2500 куб/м за рік, за яким тарифом тоді буде сплачувати за спожитий газ побутовий Споживач через перевищення норми в 250 куб/м газу, які виникли не з його вини?

14
Як гарно написано, і посилання скинуте, але виникає одне «АЛЕ»

Файл на сайті НКРЕКП, де приведені інші ліцензовані постачальники електроенергії пошкоджено і відкрити його не можливо. А це вже виходить так, що Споживач обмежений в правах і не має вільного доступу до інформації для ознайомлення з переліком ліцензованих учасників на ринку постачання електроенергії.

Допускаю да є перелік  постачальників електроенергії і що це  є невелика група, які отримали спеціальне зобовязання (Постачальники універсальних послуг на територіях). Суть їх зобовязання - не можуть відмовити побутовим споживачам в укладанні договору про постачання, якщо останні не хочуть шукати "вільного постачальника".

Але виникає питання, а чому  приблизно 90% населення ( можу помилятись) в статистиці отримують електроенергію від ДТЕК остальні приблизно можуть користуватись сонячними електростанціями в приватному домогосподарстві.

У Вас  хто є Постачальником електроенергії ДТЕК чи Постачальник із невеликої групи, який отримав спеціальне зобовязання (Постачальники універсальних послуг на територіях).?

А тепер з приводу "Що Ви маєте на увазі під "надавати послуги з якісного та довготривалого постачання електроенергії"

Так от що я маю на увазі під якісним довготривалим постачанням електроенергії – це якісне постчання електроенергії коли напруга в мережі складає 220В а допустима похибка згідно стандартів складає 10%, а не так що на протязі дня напруга може 150-160В. Якісне довготривале постачання електроенергії це коли людина не сидить без світла, бо в сусіда поставлене електроопалення а мережі не витримують і весь будинок сидить без світла бо відбулось вимкнення в трансформаторній підстанції, бо мережі не розраховані не модернізовані до сучасних вимог.

І щоб ще не виникало питань, да НКРЕКП надало інформацію, за яким принципом Споживачу  відшкодовуватись  Постачальником за надання не якісних послуг, почитайте цей принцип …

15

Звертаюсь до НКРЕКП, к контролюючого органу з приводу застосування двох тарифних( двозонних) лічильників.

На сьогоднішній день, набуло поширення застосування в побуті двох тарифних лічильників.

В нічний час, побутовий Споживач, використовує більшу кількість електричної енергії ніж в нічний період тому що вмикаються побутові прилади: електричні нагрівачі, пральні машини та ін.

В інструкціях до побутових приборів, а також документах чітко зазначено, що побутові прилади не рекомендується залишати без нагляду.

На мою особисту думку, застосування побутових приладів в ночі  ставить під загозу життя як самих мешканців, які застосовують побутові прилади в ночі- наприклад пральну машину, так і сусідів наприклад якщо я проживаю в багатоквартирному будинку. Та ж сама пральна машина без нагляду може зупинитьсь  через ряд факторів, відключення води, «закоротити» через скачок напруги, а всі ми знаємо що  стабільної напруги в мережі 220В не має, та напруга ввечері може сягати як 15 так і 160В. Тобто залишити побутові прилади електричні в ночі без нагляду ( бо людина в ночі спить) ставить під загрозу як життя так і може завдати матеріальних збитків.

В мене запитання до НКРЕКП, як регулятора, а чи не є це порушенням права Споживача на вільне та безпечне існування, коли в нічний період збільшується навантаження  на електричні мережі.

На мою особисту думку, що  збільшення споживання в нічний період електроенергії ставить під загрозу життя споживача, а також створю дискомфорт беручи до уваги те, що такі прилади як пральна машина, а може ще  й хтось буде робить ремонтні роботи в ночі створюють шум в приміщенні, який впливає на інших мешканців багатоквартирного будинку.

Сторінок: [1] 2 3 4