Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - majorivka

Сторінок: [1] 2 3 ... 8
1
https://www.youtube.com/watch?v=xSg7mjIyuZ8
Львівобленерго продовжує постачати неякісну електроенергію по вул.Майорівка у м.Львів. Вимірювання проводилось в точці розподілу в мережі Львівобленерго, де стоїть електронний лічильник. Дані з лічильника Львівобленерго вирішило не надавати на мій запит. На відео видно чому - напруга нижче допустимого відхилення, причому на всіх 3 фазах напруга занижена.


2
Перша сторінка роздруківки, а точніше невідомо звідки взятого і коли файлу.


Щоб читачеві було зрозуміло, проведу аналогію з 9-поверховим будинком, якби у вас Львівобленерго перевіряло якість електроенергії - Львівобленерго встановило контрольний лічильник на вводі в будинок в точці розподілу у підвалі(в мене на опорі), далі на поверсі в металевій шафі стоїть ваш лічильник(в мене на фасаді приватного будинку), далі в квартирі при вході у ввідному щитку стоїть захисний пристрій реле-напруги і автомати(в мене в коридорі будинку). Так от Львівобленерго пише(а за ним повторює НКРЕКП), що на вході у ваш щиток в квартирі 268вольт може бути через неполадки у проводці вашої квартири.
Мій будинок має два окремі однофазні вводи і захисні пристрої фіксують однакові високі напруги. Генеруючої установки будинок не має. Ну і останнє - конструкція реле-напруги виключає можливість впливу на нього будь-яких коливань внутрішньобудинкової проводки, яку він захищає, тільки відключення внутрішньобудинкової проводки від високої напруги на його вході, тобто тої, що подається в мому випадку від мережі Львівобленерго. Точно такі ж високі значення напруги фіксує ще один захисний пристрій сусіднього будинку, який підключений до тієї ж точки розподілу на опорі.

3
В попередньому повідомленні йде мова про п.13.2.2 Кодексу систем розподілу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0310874-18. Також важливим документом є Кодекс комерційного обліку електроенергії https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0311874-18?find=1&text=%E2%F2%EA%EE#w11, в розділі ХІ якого в главі 5 чітко вказаний порядок вирішення суперечок між сторонами, а саме суперечку вирішує Адміністратор комерційного обліку АКО, ним є ДП «НЕК «Укренерго», далі Регулятор, ним є НКРЕКП, і вже тоді суд. Львівобленерго в своїх листах радить при виникненні суперечки звертатись споживачу відразу до суду, чим намагається уникнути відповідальності і реакції з боку  ДП «НЕК «Укренерго» і НКРЕКП.



Викликає занепокоєння те, що пише НКРЕКП у свому листі на 3 сторінці, повторює те, що написало Львівобленерго, "коливання напруги у внутрішньобудинковій мережі будинку може бути спричинено несправностями внутрішньобудинкової мережі"... В заяві йдеться про скачки напруги до 268вольт, зафіксовані захисним пристроєм у ввідному щитку, ДО внутрішньобудинкової мережі, яку він захищає.
Звертаю увагу також на роздруківку, надану Львівобленерго НКРЕКП, без дати, будь-яких ознак приналежності даних саме до цього лічильника, можна скачати PDF внизу повідомлення зліва. З незрозумілих причин НКРЕКП вважає цю роздруківку саме даними з лічильника LZQJ-XC №4541510, встановленого Львівобленерго на опорі для моніторингу параметрів якості електроенергії в точці розподілу. Цікаво як ця роздруківка пройшла перевірку результатів вимірювання, валідацію даних відповідно до розділу 9 Кодексу комерційного обліку.

4
Доброго дня споживачам електроенергії, створив тему для висвітлення проблеми неякісної електроенергії у Україні, сам проживаю у м.Львів і відчуваю на собі дану проблему постійно вже декілька років. З прийняттям у минулому році низки нових нормативних документів змінились правила на ринку електроенергії. З поширенням електронних лічильників з функцією вимірювання і зберігання електричних параметрів споживачі отримали можливість отримати інформацію про показники електроенергії на вводі в їхні приватні будинки, квартири та ін. В мому випадку на вводі в мій будинок стоїть лічильник без функції зберігання даних, тому за моєю скаргою відносно неякісної електроенергії Львівобленерго встановило свій лічильник на опорі перед вводом в будинок в точці розподілу. Проте на прохання надати дані з лічильника за останні місяці Львівобленерго вирішило їх не давати, посилаючись на те, що вони вже мені надавали такі резільтати на січень чим порушило пункт 13.2.2. "За результатами розгляду скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії ОСР надає відповідь споживачу у письмовій формі, яка повинна містити інформацію щодо:

1) у разі визнання скарги/звернення/претензії обґрунтованою:

причин недотримання показників якості електричної енергії;

заходів та строків стосовно усунення ОСР причин недотримання показників якості електричної енергії з урахуванням вимог пункту 13.2.11 цієї глави або проведених робіт, якщо причини недотримання показників якості електричної енергії було усунуто під час розгляду скарги;

результатів вимірювання параметрів якості електричної енергії у разі його проведення;

2) у разі визнання скарги/звернення/претензії такою, що не підлягає задоволенню:

документів, що підтверджують порушення споживачем вимог цього Кодексу або нормативно-технічних документів, внаслідок чого параметри якості електричної енергії в точці розподілу споживача не відповідають показникам, визначеним цим Кодексом;

результатів вимірювання параметрів якості електричної енергії, що підтверджують дотримання ОСР нормативних показників якості електричної енергії.
Зі змісту листа Львівобленерго не визнає постачання неякісної електроенергії, проте не надала інформації про вимірювання якості електроенергії, не надала документів про порушення мною вимог чи документів, внаслідок чого параметри якості електричної енергії в точці розподілу  не відповідають показникам, визначеним Кодексом, тобто ДСТУ EN 50160:2014. Звертаю увачу на "в точці розподілу", оскільки Львівобленерго висловило в листі припущення, що ймовірною причиною "неякісного електропостачання" є внутрішньобудинкова мережа мого будинку, а точніше двох окремих внутрішньобудинкових мереж, з окремими вводами, лічильниками, особовими рахунками. Фразою "неякісного електропостачання" Львівобленерго намагається не згадувати надані їм в скарзі зареєстровані значення напруги у ввідних щитках будинку в 268вольт!Таке твердження є таким же абсурдним, як вплив магнітної бурі на Сонці на завищену напругу в точці розподілу, про що пише Львівобленерго.
Скаргу на такі дії Львівобленерго я відіслав ДП «НЕК «Укренерго» і НКРЕКП, зараз чекаю відповіді і відповідних дій на такі порушення.
Також Львівобленерго ніяк не реагує ні на мою заяву, ні звернення до них Гарячої лінії міста, НКРЕКП навіть написали, що направили звернення про іскріння проводів на лінії, через 2 опори перед моїм будинком, проводи лінії перехрещуються і змонтовані на цій опорі горизонтально і один під одним. Зверніть увагу на дальній провід на фото http://piccy.info/view3/13219927/1c1d520b5480d0ce50fe1cc363c6d77b/orig/, на якому Львівобленерго після скарг встановила затискач, проводи по обидві сторони затискача різні! Це не допускається згідно ПУЕ. Як і перегини проводу, з"єднання скрутками. Та це не помічають "колеги" Львівобленерго з Енергонагляду, як показує мій власний досвід ці структури у тісних дружніх зв"язках, тому покладати великих надій на Енергонагляд при вирішенні питань технічного стану лінії у теперішньому складі не варто.

https://www.youtube.com/watch?v=gZmb_LQyo8Q





5
Обленерго це організовані злочинні групи, тому спробуйте для початку подзвонити на гарячу лінію НКРЕКП, ну а далі подавайте в суд на Обленерго, вони тільки так розуміють.

6
Вчора, 23 травня, обікрали ТП-849, поліція деталей не повідомляє. Для мене очевидно, що "крадіжку" саме "Львівобленерго" і організувало для списання старого обладнання.

7
Отримав протоколи від Львівобленерго.








На даних графіках по осі Y маємо напругу, в точці 0 це 220вольт, 10 це максимально допустиме відхилення у %,

Посилання на протоколи в PDF
https://drive.google.com/file/d/1xKdgR29RZLVrvbcd36Kf4ngqsCLBmBso/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/14IVg--bMp10AklweHi69Vn_0U12ExtH9/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1KAZh6noX0AvNrUnfCxUv72sdrv7dIoRs/view?usp=sharing

У Львівобленерго в телефонній розмові повідомили, що такого не може бути, щоб напруга на ТП849 вночі з 02.01.2019 на 03.01.2019 становила близько 230вольт(дані Львівобленерго), для прикладу в 0г.00хв.



а в мому будинку піднімалась до 257вольт в 0г.00хв 03.01.2019.


 Про це йдеться в протоколі №04/19(див. вище). З даного твердження роблю висновок, що в Львівобленерго просто нема фахівців, тому вести діалог з такими людьми самі розумієте складно. 

Проблема полягає в перекосі фаз на ділянці підключення мого будинку і пов"язана з несиметричним(нерівномірним) навантаженням на окремих фазах лінії, яке не компенсується нульовим провідником через його недостатню товщину, поганий контакт на одній з декількох точок приєднання(або декількох), а їх в мому випадку 4 - на ТП-849, на першій опорі біля ТП-849, і на двох останніх опорах біля мого будинку, це все з"єднання на СІП - самоізольованому проводі.

Така ситуація описана, наприклад на цьому форумі.

http://zametkielectrika.ru/obryv-nulya-ili-otgoranie-nulya-v-trexfaznoj-seti-k-chemu-eto-privodit/

8
Також зазначу, що в мене як споживача встановлений електронний лічильник 2004р.в. без додаткових функцій вимірювання напруги , а Львівобленерго тимчасово встановило електронний лічильник на опорі повітряної лінії за межами мого будинку, тому не можна говорити про те, що він встановлений у споживача, про що йдеться в Кодексі.

9
Паралельно проводилось вимірювання мультиметром зі свідоцтвом про повірку. Також треба зазначити, що Львівобленерго вперше за 3 роки після аварії на опорі лінії електропередач(на тій самій, що на фото) з обривом нульового проводу, яка відбулась 13.12.2015р. використало свій реєстратор якості електроенергії, то цього часу вони заміряли напругу тільки своїм мультиметром, чим грубо порушували вимоги ГОСТ 13109-97 та ДСТУ EN 50160:2014 щодо проведення вимірювань з контролю якості електроенергії. Повертаючись до вимірювань, Львівобленерго використало лічильник електроенергії фірми EMH LZQJ-XC, http://emh.com.ua/ru/product/open/id/3, посилаючись очевидно на Кодекс систем розподілу,
п.13.2.10. У разі встановлення споживачу електронного лічильника з функцією вимірювання параметрів відхилення напруги, що здійснюється відповідно до вимог пункту 6.5.1 глави 6.5 розділу VI цього Кодексу, ОСР за згодою споживача використовує результати таких вимірювань при розгляді скарги/звернення/претензії щодо показників якості електричної енергії. При цьому вимірювання параметрів якості електричної енергії іншими засобами відповідно до вимог пунктів 13.2.4-13.2.8 цієї глави не проводиться.

 У той же час в главі 6.5 йдеться про:
6.5. Моніторинг якості електричної енергії та реєстрація перерв в електропостачанні за допомогою електронних лічильників у мережах низької напруги

6.5.1. Електронні лічильники, установлені в точках приєднання споживачів низької напруги, можуть використовуватись для моніторингу відхилень напруги та регулярної реєстрації часу та тривалості перерв в електропостачанні (знеструмлення) електроустановок споживачів. Для таких цілей у них ведеться запис:

1) у випадках відхилення усередненого значення напруги на 10-хвилинному проміжку часу +10 % або -10 % від стандартної номінальної напруги - середнє значення напруги в цьому інтервалі та час початку такого відхилення;

2) часу початку та завершення перерв в електропостачанні.

6.5.2. ОСР забезпечує передачу відповідних даних з електронних лічильників, що здійснюють відповідно до вимог пункту 6.5.1 цієї глави вимірювання і запис параметрів відхилення напруги та перерв в електропостачанні, до системи моніторингу якості електричної енергії в системи розподілу.
Тобто, Львівобленерго вирішило замінити повноцінне вимірювання парамертів якості електроенергії за ДСТУ EN 50160:2014 моніторингом відхилень напруги та реєстрації часу перерв.
З роз"яснення НКРЕКП http://www.nerc.gov.ua/?id=19529:


Тобто, існує цілий ряд показників, що контролюються. Але якщо подивитись, що може вимірювати лічильник Львівобленерго, стає зрозумілою відсутність будь-яких результатів вимірювання в наданих протоколах.



Повертаючись до п.13.2.10. У разі встановлення споживачу електронного лічильника з функцією вимірювання параметрів відхилення напруги, що здійснюється відповідно до вимог пункту 6.5.1 глави 6.5 розділу VI цього Кодексу, ОСР за згодою споживача використовує результати таких вимірювань при розгляді скарги/звернення/претензії щодо показників якості електричної енергії. При цьому вимірювання параметрів якості електричної енергії іншими засобами відповідно до вимог пунктів 13.2.4-13.2.8 цієї глави не проводиться. Тобто, Львівобленерго, діючи у свому звичному стилі намагалось знайти прогалини у законодавстві, а саме не проводити вимірювання параметрів якості електричної енергії іншими засобами відповідно до вимог пунктів 13.2.4-13.2.8 Кодексу чим порушило п.13.2.10 в частині використання вимірювань такого лічильника без моєї згоди як споживача. Дані зауваження будуть направлені в НКРЕКП для розгляду.

10
Отримав для ознайомлення протоколи вимірювання напруги електропостачання від ПрАТ Львівобленерго параметрів якості електроенергії на звернення до НКРЕКП. Тільки протоколами вимірювань їх назвати не можна за визначенням, оскільки вони не містять жодних результатів вимірювань. Після проведення вимірювань параметрів якості електроенергії відповідним приладом - вимірювачем показників якості електроенергії Ресурс-UF2M російського в-ва., Львівобленерго, розуміючи, що такі результати подавати в НКРЕКП не можна, вирішила провести інше вимірювання ЛІЧИЛЬНИКОМ електроенергії, який повісили на опорі лінії, де знаходиться межа розподілу відповідальності за договором Про користування електроенергією.Таким способом вони унеможливили контроль та фіксацію мною процесу вимірювання. Згідно Кодексу систем розподілу,
п.13.2.6. Перелік параметрів якості електричної енергії, що вимірюються за скаргою/зверненням/претензією споживача, визначає ОСР відповідно до змісту скарги/звернення/претензії.

п.13.2.7. У разі неможливості встановлення вимірювального засобу в точці розподілу вимірювання проводиться якнайближче до точки розподілу. У разі проведення вимірювання на території споживача він має забезпечити відповідні умови для місця встановлення вимірювального засобу, які забезпечать захист цього засобу вимірювання від несанкціонованого втручання в його роботу протягом проведення вимірювання параметрів якості електричної енергії, а ОСР встановлює засіб вимірювання параметрів якості електричної енергії після забезпечення відповідних умов для встановлення даного засобу. Львівобленерго - це ОСР, оператор системи розподілу. Тобто, Львівобленерго перше вимірювання провело згідно цього пункту Кодексу, у ввідному щитку будинку, в найближчій точці до точки розподілу. У цій же точці, у ввідному щитку будинку, Енергонагляд проводив вимірювання своїм реєстратором якості електроенергії РЕ-01 українського вир-ва., 26.12.2018р., 2 дні перед Львівобленерго. Як видно з тексту протоколу 04/18 Львівобленерго, навідміну від контролюючого органу Енергонагляду, не може правильно оцінити виміряні показники якості електроенергії своїм же приладом. Як видно з прінтскріну знятого відео процесу вимірювання 28.12.2018р., рівень напруги живлення складав 251вольт, що значно перевищує діючого ДСТУ EN 50160:2014.







11
Для чого РЕМ замінить провід? Тільки не подумайте, що для "модернізації". Для того, щоб потім його продати споживачу, який захоче потужність 5кВт, тому старий кабель заберіть собі, він ваш, ви вже за нього заплатили раніше.

12
З вашої історії зрозуміло, що Львівобленерго вас "кинуло"... Гроші ви їм заплатили, а далі їм на вас на..ти. Щось підказує мені вони і підрядника "кинули", раз він не доробив до кінця. І як завжди Львівобленерго взяло гроші за повітря і "злилось" - ніякої модернізації лінії не зробило, поставили простий лічильник, хоч споживач вказував про збільшення потужності під зелений тариф. І тут вже не Порошенко винен, а львівська організована шахрайська контора під назвою Львівобленерго. Відкритим залишається запитання ЩО Львівобленерго вам постачає під виглядом електроенергії, скажу по-секрету, ця електроенергія не відповідає вимогам діючого стандарту.

13
Львівобленерго, як енергопостачальник, що не виконує умов наданої йому ліцензії, умов договорів зі споживачами Про користування електроенергією, Закону України Про ринок електроенергії, державних стандартів, програло суд у всіх судових інстанціях. Виконавча служба стягнула кошти з Львівобленерго на користь споживачів, справа №463/5052/16, http://reyestr.court.gov.ua/Review/75523972 про визнання вини Львівобленерго у завданні матеріальної шкоди через неякісну електроенергію. У попередніх темах "Злочинна бездіяльність Львівобленерго" можна прочинати про дану справу. Нагадаю, для висвітлення проблеми з неякісною електроенергією в мережах Львівобленерго споживачами був створений сайт http://www.loe.ant.lviv.ua/home. Тут можна знайти багато корисної інформації, що допоможе у вирішенні спорів з Львівобленерго, судові справи з Львівобленерго, нормативні документи стосовно електроенергії.

14
Ну Приватбанк націоналізували ж, бо не було іншого відповідного оператора, треба перевести мережі Львівобленерго назад в державну власність або виставити на аукціон, там і знайдеться герой, який купить Львівобленерго, бажаючі думаю знайдуться, механізми для здійснення завжди в держави є. Жодного СЕС на цій ділянці лінії не зауважив, та й якби була така, вона не виробляє зараз практично нічого, були хмарні дні коли відбувалися коливання. Тут проблема в мережі Львівобленерго. Зараз схема така - з ТП849 виходить один кабель до опори №1 і заживлює стару повітряну лінію, другий кабель виходить з ТП849 і заживлює другу лінію по СІП, який підвішений трохи нижче старих проводів(це все видно на фото). Що відбувається - при короткому замиканні відкритих проводів старої лінії я в свому будинку, який підєднаний до другої лінії по СІП отримую коливання напруги. Проблема як і 3 роки тому - в ПОГАНОМУ нульовому проводі(мале січення, поганий контакт), а саме при просіданні одної з фаз на лінії, на нулі появляється напруга, 30вольт, яка добавляється до 220вольт моєї фази, от і маю в себе 220в+30в=250вольт, бо нуль в мене той самий. Щось мені підказує, що просадку робить мій сусід якому Львівобленерго дозволило підключити електрокотел до старої лінії, на якій 3 роки тому відгорів нуль і впав на землю, і Львівобленерго в суді марно намагалося довести що винна погода і то був обрив фазного проводу. Хочу повідомити, що Львівобленерго програло суд у всіх судових інстанціях по справі №463/5052/16, http://reyestr.court.gov.ua/Review/75523972. Виконавча служба стагнула кошти з Львівобленерго. Це можна прочитати на спеціально створеному споживачами сайті  http://www.loe.ant.lviv.ua/home/practice/majorivka/2018r.

Сторінок: [1] 2 3 ... 8