ФОРУМ НКРЕКП

Питання державного регулювання => Запитання до обленерго, НЕК "Укренерго", Держенергонагляду => Вінницяобленерго => Тема розпочата: Михайло від 09 Жовтень 2018, 00:35:01

Назва: Порушення строків збільшення потужності
Відправлено: Михайло від 09 Жовтень 2018, 00:35:01
Доброго дня!

28.03.18 р мною була подана заява до ПАТ "Вінницяобленерго" про збільшення приєднаної потужності з 3 до 30 кВт. С. Хижинці, вул Шевченка 39. Прізвище замовника Бакало.
До 16.05.18 р всі мої звернення в інформаційно консультаційний центр про видачу ТУ закінчувалися заяваю, що Ваші документи не готові, вони на підписі, зателефонуйте (прийдіть) на наступному тижні.

16.05.18 р мною були отримані ТУ про підключення яке є нестандартним. На вимогу аргументувати тип підключення ні виконавець Бевза Д.С. ні його керівник Іщенко Г.С. не надали пояснень.

Після звернення в НКРЕКП та винесення припису про усунення порушення моїх прав ПАТ Вінницяобленерго запропонувала повторно написати заяву на "стандартне підключення".

Після написання заяви мною 10 серпня були отримані ТУ стандартного підключення. Також 10 серпня 2018 року мною було підписано договір #6982 про приєднання до електричних мереж та проплачено 100% плати за підключення.

В кінці липня пісне неодноразових звернень в проектний відділ мною була отримана інформація що проект на зовнішні мережі розроблено та передано підрядній організації. На запитв проектний відділ, що повинен міститипроект на внутрішні мережі отримана відповіль,що про це краще знають підрядники...

В результаті 13.09.18 я отримав робочий проект на внутрішні мережі. 18.09.2018 року провідним інженером відділу перспективного розвитку Владиславом Томашкевичем (прізвище, можливо, записано неточно) мені було повідомлено, що даний проект не потрібно спеціально нести на погодження, а він подається з усіма документами при оформлені договору про користування електричною енергією.

Отже станом на 13.09.18 року, я повністю виконав п. 3.2 договору #6982 про приєднання до електричних мереж від 06.08.18 року.

З 13.09.18 року на всі мої телефонні зверненняПАТ Вінницяобленерго обіцяє, що будівельно монтажні роботи будуть виконані наступного тижня.

Жодних офіційних звернень з ПАТ Вінницяобленерго на мою адресу не надходило.

На письмовий запит від 25.09.18 року про надання інформації про актуальний стан підключення та інформування про незгоду щодо продовження терміну виконання робіт станом на 08 жовтня 2018 року відповіді не отримав.

На запитання, чому так довго немпє офіційної відповіді порадили звертатися до пана Іщука Г.С., який після моєї скарги в НКРЕКП не відповідає на мої дзвінки і лише через приймальню повідомив, що станом на 05 жовтня 2018 року мій запит в роботі........

03 жовтня 2018 року через приймальню начальник відділу перспективного планування Грогуль Сергій Васильович (принаймні секретар стверджує, що вона з ним говорила і що він начальник) заявив, що до 05 жовтня будівельно монтажні роботи будуть виконані.

Станом на  8 жовтня 2018 року жодних будівельно монтажних робіт не було розпочато. В звязку з цим прохання до ПАТ Вінницяобленерго відповісти на наступні запитання:

1) коли будуть проведені будівельно монтажні роботи?

2) чому станом на 08.10.2018 року немає відповіді, щодо актуального стану підключення? Розшифрую актуальний стан підключення - це перелік робіт, які виконано, перелік робіт, які необхідно виконати з розясненням, чому вони не були виконані.

3) Яким чином мені встановити одразу при підключенні двонаправлений лічильник?

Наперед вдячний за розгорнуту відповідь.
Назва: Re: Порушення строків збільшення потужності
Відправлено: ПАТ Вінницяобленерго від 17 Жовтень 2018, 16:26:54
Шановний п. Михайле!

На Ваше звернення щодо приєднання електроустановок до електричних мереж ПАТ «Вінницяобленерго» (далі – Товариство) повідомляє наступне:
1)   монтажні роботи на об’єкті, який розташований за зазначеною Вами адресою, виконано;
2)   Ваш письмовий запит від 25.09.2018 знаходиться на розгляді у відповідному структурному підрозділі Товариства;
3)   визначення типу засобу обліку електричної енергії при приєднанні електроустановок до електричних мереж проводиться Товариством з урахуванням економічної доцільності.


З повагою,
ПАТ «Вінницяобленерго»



Назва: Re: Порушення строків збільшення потужності
Відправлено: Михайло від 08 Листопад 2018, 16:41:52
Доброго дня!

Дякую, за надану відповідь.
Інформую Вас про наступне:
- монтажні роботи зовнішніх мереж виконано в п'ятницю 26 жовтня 2018 року.
- 01 листопада 2018 року мною подані всі документи в Замостянський РЕС.
- 01 листопада 2018 року мною була отримана офіційна відповідь від ПАТ "Вінницяобленерго" (підкреслюю не надіслана ні на поштову адресу, ні на електронну як було вказано у зверненні) про те, що станом на 24 жовтня 2018 року всі роботи по підключенню виконано. При цьому коли я телефонував в інформаційно-консультаційний центр 29 жовтня 2018 року мені відповіли, що у них відповіді немає і цитую "зараз ми уточнимо у начальника і Вам перетелефонуємо".
- 05 листопада підрядник передав в РЕС копію довідки про виконані роботи та представник РЕС звірив фактично виконані роботи з довідкою та проінформував, що на протязі 10 робочих днів мені повинні подати напругу.

Виходячи з сказаного прошу дати відповідь на наступні питання:

1. Чому ПАТ "Вінницяобленерго" розповсюджує інформацію, яка не відповідає дійсності? Це стосується як повідомлення від 17 жовтня 2018 року на форумі про завершення монтажних робіт, адже монтажні роботи це не лише встановлення нових опор. Так і офіційної відповіді про виконання всіх робіт, адже на момент її підписання 24 жовтня 2018 року не були завершені навіть будівельно-монтажні роботи на об'єкті, я вже не говорю про виконання всіх робіт повязаних з підключенням (відповідно до договору фактом виконання зобовязань ПАТ "Вінницяобленерго" перед Замовником є подача напруги в узгоджену точку приєднання).
2. Хто і яке покарання понесе за розповсюдження недостовірної інформації?

Також ставлю Вас до відома про те, що станом на 08 листопада 2018 року напруга в узгоджену точку приєднання не подана, а отже ПАТ "Вінницяобленерго" не виконало свої зобовязання відповідно до договору №6982 від 06.08.18р., що згідно з п. 5.3 договору є причиною зменшення плати за приєднання на 20 відсотків.
Назва: Re: Порушення строків збільшення потужності
Відправлено: Михайло від 19 Листопад 2018, 12:10:29
Доброго дня!
Інформую, напругу на трифазний лічильник подано 15.11.2018р. Відповідно до договору про підключення ПАТ Вінницяобленерго виконала свої зобовязання через 95 календарних днів, що на 65 календарних днів перевищує терміни, передбачені чинним законодавством, а отже плата за підключення має бути зменшена на 20%.

Сьогодні 19.11.2018 їду в Замостянський РЕС для розяснення процедури заміни лічильника на двонаправлений.

П.С. так як однофазне підключення не відімкнене, а договору на руках на трифазне підключення немає. поки користуюсь однофазним лічильником. До трифазного лічильника виведена одна розетка для можливості перевірки при пломбуванні нового лічильника.