ФОРУМ НКРЕКП

Питання державного регулювання => Запитання щодо діяльності облгазів => Тема розпочата: Yevgeniy від 13 Грудень 2017, 13:37:52

Назва: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 13 Грудень 2017, 13:37:52
Керуючись Законом України "Про звернення громадян" звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу зі зверненням, надати мені роз'яснення як побутовому Споживачу чи правомірні такі дії Постачальника на даний час.
На сьогоднішній день ПАТ "Дніпропетровськ газ" надсилає повідомлення через "особистий кабінет"
Шановні користувачі особистих кабінетів
У листопаді парламент прийняв Закон України «Про житлово-комунальні послуги», яким запроваджується нарахування штрафних санкцій – пені (відсотків) за кожен день несплати рахунку за комунальні послуги, у т.ч. на газ.
Прострочки при сплаті за газ можуть з’явитись з різних причин. Можливі затримки при перерахуванні коштів фінансовими установами, трапляється, що споживачі сплачують із запізненням через тимчасову відсутність платника тощо. Проте застосування штрафних санкцій передбачено незалежно від причин несвоєчасної сплати.
З огляду на такі обставини, постачальники газу в рахунках для споживачів увели нову графу – рекомендований платіж на наступний місяць (вартість прогнозованого споживання). При формуванні поточного балансу, в разі розрахунків за нормами (середньомісячними чи граничними обсягами) враховується базова норма (обсяг) для поточного періоду, у разі розрахунків за показаннями лічильника - враховується прогнозне споживання від дати останніх фактичних показань до останньої дати поточного місяця. Прогнозне споживання розраховується за тим самим алгоритмом, який викладений тут.
Сплата рекомендованого платежу дозволить споживачам уникнути боргів за газ, а разом із ними – нарахування пені та штрафів.
Закон України «Про житлово-комунальні послуги», прийнятий Верховною Радою України в листопаді 2017 р., але в даному Законі є деякі рекомендації стосовно застосування даного Закону на практиці. В новому Законі України про ЖКП, чітко закріплено, що пенся за сплату ЖКП буде нараховуватись тільки з 01.01.2019 р.
Хотілось би отримати інформацію, від НКРЕКП як контролюючого органу, чи Законні дії ПАТ "Дніпропетровськ газ" що вони надсилають вже повідомлення Споживачу, що як що є заборгованість до буде стягуватись пеня, не враховуючи те, що норма з приводу стягнення пені в даному Законі прописана так, що дана норма вступить в силу тільки з 01.01.19 р.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 13 Грудень 2017, 16:10:41
Добрий вечір!
Це ж треба, я тільки вчора побачила в особистому кабінеті те, про що йде мова в темі.
Чесно, навіть разгубилася трохи від прочитаного, але скажу, навіть не надіюсь на те, що Вам буде відповідь від НКРЕ, звернувшись раз до цього поважного органу, крім посилання до перерахунку більш нічого, бо з тим питанням яким я звернулася допомоги , нажаль не отримала... а Постачальник залишив за собою право, не вникати в те, що я намагалася донести до їх вух, бо правоти на вашому боці не буде, як ніколи і не було.
Хочу задати Вам питання, Євгеній,  Ви вже отримали квитанцію за листопад?
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 13 Грудень 2017, 17:02:44
Цікаво виходить, одну годину назад, заходжу подивитись своє питання яке було надруковане мною. В даній темі годину назад стояла відповідь НКРЕКП, де НКРЕКП, як контролюючий орган радив мені звернутись до НКРЕКП з офіційним зверненням та надав ссилку на свій сайт д вказано  згідно яких  нормативно правових актів, я повинен звернутись до НКРЕКП.
Хочу повторно звернутись до НКРЕКП з двома запитаннями, чому зникла надана Вами годину назад  відповідь в цій темі?
Та чому НКРЕКП не надав відповіді на своєму офіційному сайті, адже я бачу в темі, що питання яке мене турбує виникло не тільки в мене. НКРЕКП як контролюючий орган міг надати відповідь на моє питання і на форумі, бо згідно Закону України "Про інформацію" органи державної влади повинні в публічному просторі надавати інформацію, яка стосується загальних питань.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: НКРЕКП від 14 Грудень 2017, 10:24:27
Ваше запитання на розгляді.

Водночас інформуємо, що для отримання офіційної відповіді Вам необхідно звернутися до НКРЕКП в установленому порядку згідно з Законом України «Про звернення громадян»
http://www.nerc.gov.ua/?id=20322
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Провокашка від 14 Грудень 2017, 11:33:06
Поки НКРЕКП готує юридично обгрунтовану відповідь попробую подумати вслух.
Пеню ще не нарахували, тому матеріальних збитків не нанесли (незаконних).
Споглядання в особистому кабінеті фрази про пеню викликає у мене психологічний дискомфорт.
Хто може допомогти позбавитись дратуючої інформації?
Договірні відносини з газзбутом врегульовані публічним договором. В цьому договорі не врегульовано детального змісту   інформації, що має відображатись в особистому кабінеті, тому регулятор не може в правовий спосіб усунути проблему. Може лише попросити газзбут.
Я не уклала з газзбутом додаткової угоди, яка регулюючи зміст особистого кабінету забороняє газопостачальнику дочасно згадувати там про нарахування пені.
 Можу письмово запропонувати газзбуту прибрати принаймні з мого особистого кабінету згадку про пеню.
Маю право запропонувати газзбуту укласти відповідну додаткову угоду з санкцією за порушення - 100грн за кожен випадок  порушення (прийдеться придумати текст, роздрукувати , підписати зі свого боку, подати на підпис іншій стороні, в разі відмови отримати судове рішення про укладання угоди)
Є Закон про захист прав споживачів (базовий для Продспоживслужби). Саме в цьому законі можуть бути положення, тотожні даній ситуації. Але відповідь прийдеться шукати на форумі Продспоживслужби.
Писати листа, або проект додаткової угоди не хочу.Піду мабуть на форум Продспоживслужби.
До зустрічі!
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 14 Грудень 2017, 19:18:29
Ваше запитання на розгляді.

Водночас інформуємо, що для отримання офіційної відповіді Вам необхідно звернутися до НКРЕКП в установленому порядку згідно з Законом України «Про звернення громадян»
http://www.nerc.gov.ua/?id=20322
Вдячний, регулятору НКРЕКП за надану відповідь на форумі, що мені щоб отримати офіційну відповідь необхідно   звернутися до НКРЕКП в установленому порядку згідно з Законом України «Про звернення громадян»
На даний час, я не бачу підстав для того, щоб з одного цього питання робити офіційне звернення до НКРЕКП.
Як сумлінний Споживач, який баче, що моя тема читається іншими Споживачами, а значить така проблема є і в інших споживачів , та  законодавство мені не забороняє вести публічне листування.
Я б хотів, звернутись в публічному просторі до НКРЕКП, враховуючи і Закон України " Про звернення громадян" та Закон України "Про інформацію", щоб на даному своєму офіційному форумі НКРЕКП зробило тлумачення для всіх споживачів.
А чи правомірні дії Постачальника ПАТ "Дніпрогаз" спираючись в листах які вони розсилають в "ососбистому кабінеті" спиратись на нормативно- правовий акт не вказуючи його номер та дату прийняття?
На мою думку такі дії обмежують права Споживача на отримання в повному обсязі інформації, бо Споживач не бачить коли був прийнятий данний нормативно-правовий акт, та коли він набрав юридичної сили.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 14 Грудень 2017, 19:37:47
Якщо вже затронута ця тема, а по суті, ніхто не знає на неї відповіді, я також внесу свої думки, на прикладі своєї квитанції яку отримала сьогодні з особистого кабінету, щоб не висловлюватися словами, які заслуговує це новошокуюча інформація від того, що відбувається і нас, пробачте, роблять «дурнями та ідіотами» в черговий раз роблять закланими вівцями.
По суті:
Вішають на нас борги, яких немає, та не може бути, бо вам нав’язують сплату авансу – згідно тих самих розрахунків, які так полюбляють робити Постачальники, а саме – розраховують вам на перед ті розрахунки, які ви ще маєте право вносити на перше число кожного місяця, тобто, вас позбавляють права контролювати фактичний баланс, який повинен відображатися після кожного надходження коштів, а також занесених фактичних показників. Цей борг, буде постійно стояти у вас на балансі, який буде завищеним згідно розрахунка Постачальника, а потім вас так введуть в оману, що навіть щось довести Постачальнику буде складно, або зовсім неможливо!!!
Бо якщо уважно дивитися, то сумою до сплати, буде отой борг, який вам накалякали, і забов’язали сплатити протягом 5 робочіх днів!!! Як вам цей хід омани?
Головне все у квитанції, яку, хтось отримає, а хтось ні, як завжди було на протязі багатьох років по домоволодінням, квитанції роками ніхто не бачив, тому можливість в особистому кабінеті отримати шокуючи квитанції – це єдина можливість отримати лист щастя від газопостачальника.
По рахунку: 
борг 2015.57грн (за листопад)
+рекомендований платіж:
Це (показники- розрахунок Постачальника!, не фактичні показники Споживача! -2360.95грн)
ДО СПЛАТИ: 4376.52грн – оплатити протягом 5 робочих днів після отримання рахунку.
Зараз, навіть після сплати суми за використанні фактичні куби – у вас залишається борг. Тобто в особистому кабінеті або при  перерахунку в газових конторах – ви будете намагатися доводи, що і як, але даремно тратити свій час, бо все це прописано, у Постановах, які навіть не прописані за яким номером і коли це вже встигли прийняти і вам підсунути для виконання.
Такі собі  привітання на Різдво та з Наступаючим Новим роком! 

Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 15 Грудень 2017, 09:38:22
Якщо вже затронута ця тема, а по суті, ніхто не знає на неї відповіді, я також внесу свої думки, на прикладі своєї квитанції яку отримала сьогодні з особистого кабінету, щоб не висловлюватися словами, які заслуговує це новошокуюча інформація від того, що відбувається і нас, пробачте, роблять «дурнями та ідіотами» в черговий раз роблять закланими вівцями.
По суті:
Вішають на нас борги, яких немає, та не може бути, бо вам нав’язують сплату авансу – згідно тих самих розрахунків, які так полюбляють робити Постачальники, а саме – розраховують вам на перед ті розрахунки, які ви ще маєте право вносити на перше число кожного місяця, тобто, вас позбавляють права контролювати фактичний баланс, який повинен відображатися після кожного надходження коштів, а також занесених фактичних показників. Цей борг, буде постійно стояти у вас на балансі, який буде завищеним згідно розрахунка Постачальника, а потім вас так введуть в оману, що навіть щось довести Постачальнику буде складно, або зовсім неможливо!!!
Бо якщо уважно дивитися, то сумою до сплати, буде отой борг, який вам накалякали, і забов’язали сплатити протягом 5 робочіх днів!!! Як вам цей хід омани?
Головне все у квитанції, яку, хтось отримає, а хтось ні, як завжди було на протязі багатьох років по домоволодінням, квитанції роками ніхто не бачив, тому можливість в особистому кабінеті отримати шокуючи квитанції – це єдина можливість отримати лист щастя від газопостачальника.
По рахунку: 
борг 2015.57грн (за листопад)
+рекомендований платіж:
Це (показники- розрахунок Постачальника!, не фактичні показники Споживача! -2360.95грн)
ДО СПЛАТИ: 4376.52грн – оплатити протягом 5 робочих днів після отримання рахунку.
Зараз, навіть після сплати суми за використанні фактичні куби – у вас залишається борг. Тобто в особистому кабінеті або при  перерахунку в газових конторах – ви будете намагатися доводи, що і як, але даремно тратити свій час, бо все це прописано, у Постановах, які навіть не прописані за яким номером і коли це вже встигли прийняти і вам підсунути для виконання.
Такі собі  привітання на Різдво та з Наступаючим Новим роком!

Р.S. Додам по темі:
Чергове покращення, яке позбавляє Споживача, чітко контролювати свої баланси, це зроблено навмисно, для того, щоб тримати нас всіх на короткій матузці...
При сплаті за фактично спожитий газ за попередній місяць, як завжди ми це робимо, фактичну суму віднімають САМЕ ВІД БОРГУ, ЯКИЙ ВАМ РОЗРАХУВАВ ПОСТАЧАЛЬНИК, и це лише підтверджує те, що борг буде постійно, скільки би ви не платили за фактично використані куби газу.
Що з цього вийде - подивимось... а зараз питання до НКРЕ

Шановне НКРЕ! Чи Ви контролюєте всі ці дії, чи саме Ви - даєте такі накази, які порушують права Споживачів?
Ви навіть не розумієте, що цією дією Ви показуєте те, що не контролюєте і не вирішуєте по суті ніяких питань, які стосуються захисту прав Споживачів.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 17 Грудень 2017, 12:02:03
В засобах массової інформації опублікована така стаття
«Днепропетровскгаз Сбыт» теперь начисляет по-новому, чтобы жители не платили пеню
В счетах за газ, потребленный в ноябре, появилась новая графа - рекомендованный платеж. Как пояснил пресс-центр ООО «Днепропетровскгаз Сбыт», принятый Верховной Радой в ноябре Закон Украины «О жилищно-коммунальных услугах» вводит начисления штрафных санкций - пени. Согласно новому закону, пеня может появиться при малейшем нарушении сроков платежа за коммунальные услуги и газ, ведь в законе предусмотрено, что проценты будут начисляться за каждый день неуплаты.
 В связи с этим, поставщики газа в счетах для потребителей ввели новую графу - рекомендованный платеж на следующий месяц. По их мнению оплата рекомендованного платежа позволит потребителям избежать долгов за газ, а вместе с ними - начисление пени и штрафов.
-При расчете рекомендованного платежа по каждому потребителю учитывают стоимость прогнозируемого потребления газа в следующем месяце, - поясняется в сообщении.- Прогнозируемое потребление газа рассчитывают, исходя из среднегодового объема потребления, которое умножается на месячную долю (процент), установленную в приложении №1 в Кодекс ГРС для каждой группы потребления. Что касается группы потребления, то она определяется исходя из того, какие газовые приборы установлены и используются. Номер группы указанный в нижнем левом углу счета на оплату за газ.

Дана стаття опублікована Газетою "Дніпро Вечірній усі бажаючи можуть ознайомитись на сайті газети з даною інформацією

Прочитавши цю статтю виникає декілька цікавих роздумів та запитань з правової точки зору
1. Закон України " Про житлово-комунальні послуги" підписаний Президентом України 5 грудня 2017 р., але в силу так і не вступив.
2. Відносини між Споживачем та Постачальником регулюються  Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.15 де чітко прописано, що Споживач вносить аванс( переплату) тільки за власним бажанням, во всіх інших випадках він сплачує тільки за фактично спожиті куби газу.

Хотілось би отримати від НКРЕКП відповідь тільки в публічному просторі бо дане питання впевен буде турбувати мільйони споживачів по всій Україні.

А чи правомірні дії Постачальників газу, які надсилають таку інформацію? Закон в сиду ще не вступив, а договір-постачання складено на основі Постанови НКРЕКП №2496.
Перш ніж надсилати дану інформацію, Постачальник повинен переоформити договір с Споживачем з урахуванням нового Закону України "Про житлово комунальні послуги", але є одна проблема Закон ще не вступив в силу.
 
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Провокашка від 18 Грудень 2017, 10:20:14
Шановні Алена Володимировна та Yevgeniy!
Відслідковуючи на Форумі Вашу енергію боротись за спреведливість та знання законодавства рекомендую Вам скористатись можливістю моменту й подати свої кандидатури до конкурсної комісії для призначення членів НКРЕКП. Головний борець за права споживачів Кучеренко не отримав підтримки конкурсної комісії, тому місця вакантні.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 18 Грудень 2017, 18:41:20
Шановні Алена Володимировна та Yevgeniy!
Відслідковуючи на Форумі Вашу енергію боротись за спреведливість та знання законодавства рекомендую Вам скористатись можливістю моменту й подати свої кандидатури до конкурсної комісії для призначення членів НКРЕКП. Головний борець за права споживачів Кучеренко не отримав підтримки конкурсної комісії, тому місця вакантні.
Дякую за пораду, відповім за себе ні я не збираюсь  вносити свою кандидатуру,  але зі своєї сторони  задам зустрічне питання, чому такий активний(на) Провокашка  діяч форуму, який з попереднього профілю якщо я не помиляюсь зробив більше ніж 1000 відповідей сам( ма) не подасть свою кандидатуру до НКРЕКП? Хоча питання не в тому хто куди подасть свою кандидатуру .. Питання головне і воно до НКРЕКП.
Все частіше і частіше в ЗМІ лунає інформація. що дія нового Закону України " Про житлово-комунальні послуги" який до речі ще не вступив  в силу,  буде поширюватись тільки на ті суб'єкти господарювання які надають житлово-комунальні послуги та якщо Постачальники комунальних послуг переоформлять договір з Споживачем де в договорі чітко буде прописано "надання комунальних послуг" тобі обидві сторони будуть підпадати під дію цього Закону.
Враховуючи те, що договір між ПАТ  "Дніпрогаз" та Споживачем не є договіром "про надання комунальних послуг" то чи законні діїї постачальника надаючи в "ососистих кабінетах" посилання на цей Закон?
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: НКРЕКП від 26 Грудень 2017, 11:54:21
Відповідно до положень частини першої статті 12 Закону України «Про ринок природного газу», постачання природного газу здійснюється відповідно до договору, за яким постачальник зобов'язується поставити споживачеві природний газ, якісні характеристики якого визначено стандартами, в обсязі та порядку, передбачених договором, а споживач зобов'язується сплачувати вартість прийнятого природного газу в розмірі, строки та порядку, передбачених договором.
Щодо порядку укладення договорів з постачання/розподілу природного газу та із змістом таких договорів побутові споживачі природного газу можуть ознайомитись, зокрема, на офіційному веб-сайті НКРЕКП  (http://www.nerc.gov.ua/?id=18949).
Звертаємо увагу, що у разі якщо побутовий споживач відповідно до умов договору постачання природного газу має розраховуватись згідно з фактичними показаннями лічильника газу, то оплата за використані споживачем протягом місяця обсяги природного газу має здійснюватись ним виключно за фактичними показаннями лічильника газу (споживач самостійно розраховує суму платежу та сплачує його постачальнику).
Зауважуємо, що рекомендований платіж за наступний місяць, зазначений постачальником в платіжних документах за спожитий природний газ не є обов’язковим для сплати побутовими споживачами, а може нести виключно рекомендаційний характер. При цьому, несплачена сума такого рекомендованого платежу не є заборгованістю.
Слід відмітити, що припинення газопостачання на об’єкті побутового споживача може бути здійснено виключно у випадку простроченої заборгованості за фактично спожитий природний газ, а отже несплата рекомендованого платежу не є підставою для вжиття заходів з припинення газопостачання/розподілу.
При цьому, споживачі природного газу, які розраховуються за фактичними показаннями лічильника газу, не обмежується у праві здійснювати авансові платежі за природний газ.
Окремо зазначаємо, що згідно з пунктом 10 частини другої статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (далі – Закон) встановлено, що індивідуальний споживач зобов'язаний, зокрема, у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги сплачувати пеню в розмірах, установлених законом або договорами про надання житлово-комунальних послуг.
Положеннями частини першої статті 26 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов'язаний сплатити пеню в розмірі, встановленому в договорі, але не вище 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.
Разом з тим, вищезазначені норми Закону вводяться в дію з 1 січня 2019 року (пункт 1 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Закону).

Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 30 Грудень 2017, 20:07:51
Хотів би знову звернутись до НКРЕКП, як контролюючого ограну, з проханням надати роз'яснення, чому Постачальник газу ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" ігнорує роз'яснення НКРЕКП  з приводу "рекомендованого платежу"Постачальник надіслав рахунок за спожитий газ, за листопад місяць, де надрукована графа "рекомендований платіж"
Хотів би, як побутовий Споживач отримати інформацію, чому надсилаються рахунки де закріплена графа "рекомендований платіж" чому Постачальник не прибирає дану графу(колонку) в платіжці?
Також, повторю моє попереднє запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, яке я ставив з приводу нового Закону України  "Про житлово- коумнальні послуги"
Чому постчальник газу ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" в надісланих платіжках великими літерами друкує посилання на ті норми в Законі України  "Про житлово- коумнальні послуги" де закріплено про нарахування пені за невчасну сплату послуг.
На сьогоднішній день новий Закон України "Про житлово- коумнальні послуги" ще не вступив в силу, хоча за нього проголосувала ВРУ, але він ще не підписаний і не набрав чинності.
Звертаюсь за роз'ясненням до НКРЕКП, як контролюючого органу, чи не вбачає НКРЕКП в таких діях Постачальника порушення нормативно правових актів? Виглядає якось дивно Закон України не набрав чинності, але  на нього надається посилання.
На мою думку я, як Споживач в таких діях вбачаю тиск Постачальником на Споживача.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: НКРЕКП від 02 Січень 2018, 10:48:48
Інформація для побутових споживачів природного газу щодо "рекомендованого платежу"
http://www.nerc.gov.ua/?news=7113
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 02 Січень 2018, 12:34:39
Згідно наданого посилання НКРЕКП, як контролюючого органу на власний сайт, на якому надане роз’яснення:
 "рекомендований платіж" не є обов’язковим платежем та не може бути відображений як заборгованість за спожитий природний газ;
несплата "рекомендованого платежу" не є підставою для вжиття заходів з припинення газопостачання/розподілу на об’єктах побутових споживачів;
В мене, як у побутового Споживача виникає слідуюче  запитання, до НКРЕКП, як контролюючого органу.
Враховуючи вище викладене, з приводу «рекомендованого платежу» є не зрозумілим, а на яких підставах Постачальник газу  ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» в надісланих рахунках  за спожитий газ до суми на яку фактично спожито газу за місяць, добавляє суму «рекомендованого платежу» а потім до сплати необхідно сплачувати і за фактично спожитий газ і за «рекомендований платіж». Чому в рахунку не видаляють Постачальники газу графу «рекомендований платіж», якщо так званий «рекомендований платіж» не є обов’язковим до сплати, як зазначено НКРЕКП.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Провокашка від 02 Січень 2018, 14:00:20
Українське законодавство грунтується на принципі:
"Дозволено все, що не заборонено Законом, або договором".
Законом рекомендований платіж не заборонено.
Публічний договір про постачання природного газу побутовим споживачам також не забороняє рекомендованого платежу.
Обставини можуть змінитись, якщо споживач укладе з постачальником додаткову угоду (в порядку конкретизації), якою буде заборонено відображати в рахунку Рекомендований платіж.
Ігнорування такої додаткової угоди  матиме основу для оскарження (в суді).
Ваша позиція грунтується на іншому принципі "Заборонено все, що не дозволено Законом, або договором". Інплементація такої позиції потребує іншого Законодавства.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 03 Січень 2018, 08:48:43
Так дивно грунтується позиція, якщо, Законом дозволено, то звісно можно натякнути зазделагіть, при цьому відобразити у рахунках суму, яка у два рази перевищує суму сплату, і це відображається саме в графі сплатити за 5 робочіх днів.
Закони, нажаль, розраховані для людей, для тих хто їх намагається втілити, та при цьому захистити власні інтереси, це вже називається по іншому… Щоб довго не товкти те, про що вже тривалий час нам намагаються «нав’язати» - захист власної шкіри, та свого карману, а що стосується людей… то ніколи товста шкура не буде дбати про захист саме тих, хто годує ненаситне…
Якщо стисло по темі, принципово, натяк на Закон, який ще не вступив в силу, але вже діє в конторах – це тиск на споживачів.
Квитанція – це підтвердження факту вимагательства, бо саме там чітко вказана сума, яку треба сплатити до 5 робочіх днів! Мабуть для деякої категорії 5-7тис.гривень, це копійки, та то таке, можливо заплатити за рік – це півкопійки,  грійся собі, але є і такі випадки, що не факт, що в кінці року… навіть аванс не виросте в величезний борг… тому, що немає довіри зовсім цим структурам, які обкрадають власний народ.
Не виконуються Закони в першу чергу тими, ким повинні виконуватися, саме творцями…

Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 07 Січень 2018, 14:06:23
Вітаю, усіх форумчан с Різдвом Христовим.
Сьогодні в ЗМІ була розміщена інформація від НКРЕКП, що внесені зміні до Правил НКРЕКП №2494, 2496. Тепер більш детально закріплено, коли Постачальник газу, може відключити побутовому Споживачу газ по домоволодінню.
Надаю посилання для уточнення інформації  https://hyser.com.ua/community/kak-i-v-kakih-sluchayah-v-ukraine-v-2018-godu-budut-prekrashhat-postavku-gaza-292888
В даній статті найбільш спірним підпунктом, є підпункт який стосується квитанції
«Согласно правилам, компании, которая поставляет газ, разрешено прекращать газоснабжение жилого помещения, если потребитель не оплатил квитанцию за газ в течение 10 дней после срока, прописанного в договор.»
У мене,  як побутового Споживача, багато запитань, з приводу отримання квитанції та сплаті за газ по квитанції.
Не зважаючи на те, що НКРЕКП, як контролюючий орган дало пояснення зо вказаний так званий «рекомендований платіж» в квитанції не є обов’язковим до сплати  для побутового Споживача, Постачальник все рівно в виписаній квитанції вказує суму до сплати включаючи «рекомендований платіж»
Враховуючи те, що на практиці у нас виходять випадки, що норму Постанови, або Закону, у нас читають до того місця кому як вигідно, хотів би отримати інформацію від НКРЕКП, а чи не буде Постачальник газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» так називає мий «рекомендований  платіж» відносити до заборгованості Споживачу, створюючи тим самим, «штучно утворений борг» який буде існувати підставою для вимкнення газу по домоволодінню і вважати це не сплатою Споживачем за газ по квитанції.     
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 09 Січень 2018, 21:02:40
В ЗМІ надруковано слідуючу інформацію
http://www.litsa.com.ua/show/a/39725
В двадцатых числах декабря жители Днепра начали получать квитанции для оплаты за услуги потребления газом от ООО «Днепропетровскгаз Сбыт». При этом столбец «Пеня за попередні періоди» оказался не с нулевым значением, как ранее, а заполнен цифрами (разными для каждой квитанции), обозначающими суммы в гривнах.Об этом стало известно от читателей интернет-издания «Лица».Напомним, новый Закон «О жилищно-коммунальных услугах» был принят Верховной Радой в середине ноября. В нем действительно прописано начисление пени, однако закон вступит в силу спустя 6 месяцев после опубликования, а сама норма, связанная с пеней, должна вступить в силу только с 2019 года.На газовом предприятии пообещали в ближайшие дни официально обнародовать разъяснения по поводу «пени» в квитанциях за ноябрь, но из неофициальной информации стало известно, что причиной появления цифр в столбце «пеня» может быть сбой в типографии, в результате которого в графу «пеня» попала информация с предыдущего столбца «Перерахунки у листопаді». При этом в итоговой сумме к оплате задвоенная цифра учитывается только один раз, то есть из столбца о перерасчете.

У мене, як у побутового Споживача запитання до НКЕРКП, так хто ж буде нести відповідальність за те, що побутові Споживачі, зазнали, як фінансових, так і моральних збитків.

Враховуючи те, що такий надісланий рахунок Постачальником газу ТОВ « Дніпропетровськгаз збут» вводить побутового Споживача в оману та завдає фінансових та моральних збитків, та унеможливлює Споживача отримати інформацію про чіткий розрахунок за спожитий газ а це є порушенням Постанови НКРЕКП №2496 в якому закріплено, що Споживач має право на чітке розуміння фінансової ситуації з приводу газопостачання.

Тобто на мою думку, перш ніж розсилати рахунки Споживачу, Постачальник повинен був перевірити шаблон..
Рахунок, завжди робиться по встановленому шаблону..
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 13 Січень 2018, 19:36:14
В доповнення до всього, хотів би звернутись до НКРЕКП, ще з приводу того, чому Постачальник газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» та ПАТ «Дніпрогаз» порушують знову права Споживача.
На сьогоднішній день, складається так ситуація, що вже на протязі 3 днів не має можливості отримати рахунок за спожитий газ в «особистому кабінеті» його не має написано тільки «сервіс в розробці» вчора наприклад, взагалі не було можливості зайти в «особистий кабінет» він не працював.
У мене запитання до НКРЕКП, як контролюючого органу, чому Постачальник порушує права Споживача, та я, як Споживач не маю можливості отримати рахунок  для сплати за газ до 10 числа, такі дії є порушенням Постанови НКРЕКП №2496 Постачальником.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 17 Січень 2018, 10:56:48
Як все по суті... сьогодні вже 17.01.18 ... в особистому кабінеті - сервіс отримання квитанції ще в розроботці!))))))
Навіть щось казати про це буде не почуте... а взагалі, ми так звикли до того, що розрахування сплати за фактично використаний газ, споживач розраховує самостійно, бо після отриманих квитанцій, самі розумієте, то враховуємо, то не треба враховувати, бо нова квитанція - це нові суми до сплати(якщо звісно їх перерахують так, як потрібно, згідно встановлюючих документів), які виявляються, ні не являються законими))... ото загадка! Так будуть за листопад перероблені квитанції чи ні?
Тут питання вже друге назріває, по договору, майже кожен споживач повинен сплатити рахунок до 10 числа, ось тут виникає багато запитань, бо на сайтах газових постачальників сплата за спожитий газ відбувається до 25 числа поточного місяца за попередній місяць... так виникає питання... що споживач підписав... договір, яким надає можливість постачальникам приймати незаконні рішення з приводу сплати за спожитий газ, та нарахування пені за не вчасну сплату(до 10 числа!) ... і що будемо робити з цим?
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 17 Січень 2018, 15:43:56
Хотів би звернутись до НКРЕКП, як контролюючого органу, ще з таким запитанням.
А чи повинен Постачальник газу  переоформлювати договір на постачання газу зі Споживачем з урахуванням нового Закону України « Про житлово-комунальні  послуги»
В новому ЗУ «Про ЖКП» змінено поняття «Споживач», згідно нового Закону тепер це поняття зазначено, як «індивідуальний споживач»
Якщо ж Постачальник газу  ПАТ « Дніпропетровськ газ» та ТОВ «Дніпропетровськ газ збут» останній час люблять спиратись на оновлений Закон України «Про житлово-комунальні послуги» та акцентувати увагу  на пені, хоча дана норма Закону стосовно пені вводиться  з 01.01.19 то вони ж і повинні змінити договір постачання газу з урахуванням зміни формулювань понять в Законі України, бо на мою думку несумісність понять ставить під сумнів чинність договору.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Провокашка від 18 Січень 2018, 09:24:24
Я впевнена, що названі Вами суб'єкти господарювання виконають вимоги постанов НКРЕКП, якими на виконання вимог нового законодавства Регулятором буде внесено зміни в Типовий договір розподілу природного газу (постанова 2498/2015) та  Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам(2500/2015).
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 18 Січень 2018, 17:00:43
Я впевнена, що названі Вами суб'єкти господарювання виконають вимоги постанов НКРЕКП, якими на виконання вимог нового законодавства Регулятором буде внесено зміни в Типовий договір розподілу природного газу (постанова 2498/2015) та  Типовий договір постачання природного газу побутовим споживачам(2500/2015).
Так в Постановах НКРЕКП №2498,2500  закріплено, що Постачальник має вносити зміни до договору, якщо виникають зміни в законодавстві.

Також, Вами написано, що Постачальник внесе зміни згідно Постанов НКРЕКП №2498,2500  та Ви впевнені що він їх виконає, закріплена вимога  в нормативно-правовому акті, це не значить як вказує практика що ця вимога виконана в реалі.

На мою думку, на даний час, я бачу перевищення своїх прав Постачальником газу ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» що в друкованих рахунках посилаються на пеню, а до речі в особистому кабінету рахунку на оплату по сей день не має, хоча знову ж таки на вимогу Постанови НКРЕКП № 2500 рахунок повинен бути виставлений в «особистому кабінеті» до 10 числа, але чомусь ця вимога НКРЕКП не виконана Постачальником?

А конкретно то перевищення своїх прав Постачальником я бачу в тому, що в друкованих рахунках надісланих поштою йде посилання на новий ЗУ «Про житлово комунальні послуги» та те, що я як Споживач в разі не своєчасної сплати за газ повинен сплачувати пеню, не зважаючи на те, що даний Закон не зважаючи на те що він підписаний, вступає в силу тільки 10.06.18 але на нього чогось ТОВ   «Дніпропетровськгаз збут» посилається, а норма про пеню даного Закону вступить в силу тільки з 01.01.19.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 18 Січень 2018, 18:58:47
Поміркуємо з приводу останніх подій:

ПОСТАНОВА
30.09.2015                   № 2498


ТИПОВИЙ ДОГОВІР
розподілу природного газу


Щось так написали… малесеньким шрифтом… що навіть і не помітно спочатку… це щоб споживач часом не помітив?( з постанови )

V. Порядок обліку природного газу, що передається Споживачу

5.6. Після визначення загального об’єму розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу, приведеного до стандартних умов, Оператор ГРМ в установленому порядку здійснює переведення величини об’єму природного газу в обсяг розподіленої (спожитої) енергії, що має визначатись за трьома одиницями виміру: в – кВт•год, в – Гкал, в – МДж.

Ось дуже мене хвилює той момент, коли вказані кВт*год… так… наче ми сплачуємо за світло яке заголом використовуємо по домоволодінню, щось по другому колу нас забов»язують платити… поясніть,  як таке може бути, щоб за кВт, які нараховують за котел (без світла він не буде працювати), а це означає, що ми сплачуємо за світло ДТЕКу, та й ще щось мають газові контори… чи не забагато для того, щоб мали ще і за це…маячня просто…

5.6. Після визначення загального об’єму розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу, приведеного до стандартних умов, Оператор ГРМ в установленому порядку здійснює переведення величини об’єму природного газу в обсяг розподіленої (спожитої) енергії, що має визначатись за трьома одиницями виміру: в – кВт•год, в – Гкал, в – МДж.
Дані про об’єм (м куб.) та обсяг (кВт•год, Гкал, МДж) розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу за розрахунковий період (місяць) зазначаються Оператором ГРМ в особистому кабінеті Споживача (після його запровадження) та/або в рахунку про сплату послуги за цим Договором.

Так ось він який стандарт!!! 
Двійний розрахунок, це так по стандарту, це так по «європейські», аж смішно… газ ледве гріє, замість підігріву за декілька хвилин, чекаємо підігріву у 10 разів більше…


VІ. Порядок розрахунків

6.4. Оплата вартості послуги з розподілу природного газу за цим Договором здійснюється Споживачем, який є побутовим, до 05 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги з розподілу природного газу, на підставі рахунка Оператора ГРМ.

Дата оплати визначається датою, на яку були зараховані кошти на рахунок Оператора ГРМ.

6.5. У разі виникнення у Споживача заборгованості за цим Договором Сторони  можуть укласти графік погашення заборгованості, який оформлюється додатком до цього Договору або окремим договором про реструктуризацію заборгованості.
У разі відсутності графіка погашення заборгованості Оператор ГРМ має право грошові кошти, отримані від Споживача в поточному розрахунковому періоді, зарахувати в рахунок погашення існуючої заборгованості Споживача відповідно до черговості її виникнення.

Тобто, дата оплати до 05 числа(включно!) – це навіть не та дата, яка позначена зараз у договорах – до 10 числа – так цією постановою, нас позбавили взагалі прав розрахунків – я маю на увазі кошти, які чи будуть на той момент отримані як заробітна плата… але звісно, чи це хвилює монополістів…хвилює, ще як! отримати кошти за ті разрахунки якими вони вгоняють у штучні борги споживачів навмисно, та ще отримати пеню.
Тобто, ми до 05 числа (включно) надаємо показники до особистих кабінетів, але вже повинні сплатити за газ?!!!!!!
ЦЕ ЩО… ТРАВЛЯ ВЖЕ, ЧИ ЯК?!
І це ще не все, борг вже буде, а звісно і пеня буде нараховуватися вже с 06 числа… і треба складати вже графік заборгованністі?!
Або: це оплата наперед(авансом)? Хтось щось розуміє з цього приводу?( 05 числа (включно) місяця, в якому надаються послуги)

Це вже по «європейські» на 100%...



7.4. Споживач зобов'язується:
1) здійснювати розрахунки в розмірі, строки та порядку, визначені цим Договором;

Глобальне потепління… одна надія на нього))))
У цілому: мені дуже шкода, що людям треба через це проходити…дуже шкода, що ті хто штовхая народ на це – навіть не думає о народі. Все що буде за цим, а це обов»язково буде, коли прийде лише одна людина(лише одна!), яка зупинить те, що відбувається… і як для цієї людини – НАРОД буде з ВЕЛИКОЇ ЛІТЕРИ!


Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yuriy від 19 Січень 2018, 08:50:34

V. Порядок обліку природного газу, що передається Споживачу

5.6. Після визначення загального об’єму розподіленого Споживачу (спожитого ним) природного газу, приведеного до стандартних умов, Оператор ГРМ в установленому порядку здійснює переведення величини об’єму природного газу в обсяг розподіленої (спожитої) енергії, що має визначатись за трьома одиницями виміру: в – кВт•год, в – Гкал, в – МДж.

Ось дуже мене хвилює той момент, коли вказані кВт*год… так… наче ми сплачуємо за світло яке заголом використовуємо по домоволодінню, щось по другому колу нас забов»язують платити… поясніть,  як таке може бути, щоб за кВт, які нараховують за котел (без світла він не буде працювати), а це означає, що ми сплачуємо за світло ДТЕКу, та й ще щось мають газові контори… чи не забагато для того, щоб мали ще і за це…маячня просто…


Статья старенькая, но актуальная. В ней нет информации о реверсных поставках наших "друзiв", но может это и к лучшему - знания приумножают печаль...
В конце статьи ответ на Ваш вопрос.
http://argumentua.com/stati/kachestvo-gaza-za-chto-my-platim-nyuansy-naduvatelstva (http://argumentua.com/stati/kachestvo-gaza-za-chto-my-platim-nyuansy-naduvatelstva)
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 19 Січень 2018, 10:33:29
Що не речення, то ШЕДЕВР!!!)) (з тексту)
В Україні навчилися " бодяжить" не лише бензин, але і газ. Споживачі буквально платять за повітря. До того ж в Україні немає єдиної системи (ЄС) контролю якості газу.

Втім, публічно викладені проблеми ніхто не визнає. Представників облагазів на відвертість викликав один з керівників НКРЕ - кореспонденти " ВД" обговорювали з ним проблему якості газу, і чиновникові самому сталі цікаві нюанси.
На питання про можливості додавання азоту в природний газ, наш співрозмовник з Інституту газу сказав, що таке можливо, але в подробиці вдаватися відмовився.
А потім акуратно " з'їхав" з прохання допомогти провести аналіз побутового газу.
В Україні немає єдиної системи (ЄС) контролю якості газу, і навіть немає приладів для здійснення такого контролю.

Тобто, якщо, газ не відповідає – тоді, про які кВт*год, кДж. взагалі може йти мова…але, нам все рахують, якщо все так, тоді кВт на котли потребується ще більше, щоб котли працювали а не гасли (завдяки неякісного газу), чим далі, тим питань виникає все більш.

Останній абзац мене взагалі шокував:
У таких країнах, як США і Бразилія, які займають величезну територію, сортування природного газу по калорійності і встановлення відповідної ціни на нього вводиться диференційовано по різних регіонах і різних штатах. При цьому, що особливо важливо, об'єми спожитого газу обчислюються не в метрах кубічних, як в Україні, а в енергетичних одиницях - кДж або кВт, т. е. здійснюється перерахунок спожитого газу з урахуванням його теплотворної здатності.
Хтось-небудь на собі відчув перерахунок з урахуванням теплотворної здатності?)))))
Питання одне: скільки ще буде відбуватися ця омана народу  і коли нарешті ми будемо отримувати калорійний газ, який буде відповідати той ціни, яка на зараз дійсна – для всіх однакова, і не відповідає якості газу по «європейському стандарту» . Де ті які вимагають підняття цін, де їх особливий контроль за тим, що тече по трубам до домівок?

Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 18 Лютий 2018, 11:10:01
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері енергопостачання, на яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпропетровськ газ» порушує права побутових Споживачів.

На сьогоднішній день станом на 18.02.18 в «особистому кабінеті» не сформовано рахунок за спожитий газ, відображається повідомлення «технічні роботи» також відсутня інформація за 2017 рік з приводу річного споживання газу.

Такі дії Постачальника на мою думку порушують Постанови НКРЕКП №2496,2498,2500 де чітко закріплено, що «особистий кабінет»  це є комунікативний засіб між Споживачем та Постачальником, та Постачальник повинен в «особистому кабінеті»  надавати інформацію Споживачу, яка стосується споживання газу, фінансового стану та ін.

Не відображання такої інформації в  «особистому кабінеті» є порушенням прав Споживача.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 01 Березень 2018, 13:17:01
Звертаюсь до НКРЕКП, як контролюючого органу в сфері енергопостачання, на яких підставах Постачальник газу ПАТ «Дніпропетровськ газ» порушує права побутових Споживачів.
Станом на 01.03.18 не має можливості зайти до "особистого кабінету" на сайті ПАТ "Дніпропетровськ газ" вказується "помилка 503"

Друге запитання чому Постачальник газу акцентую увагу СЬОГОДНІ НА ДВОРІ ВЖЕ БЕРЕЗЕНЬ а в "особистому кабінеті" Споживача до сих пір не має рахунку, коли працював сайт Постачальника то рахунок стояв за "грудень 2017" за січень рахунку не було в "особистому кабінеті"

Також чому до сих пір не надходить навіть роздрукований рахунок який раніше приносили працівники від Постачальника

В мене знову запитання чому Постачальник порушує Постанову НКРЕКП №2500. Постачальник не має жодної можливості бути проінформованим з приводу того скільки сплачувати за газ.

Також такі діїі постачальника порушують Постанову НКРЕКП №2496 №2498 в яких закріплено, що Споживач повинен передати показники за газ з 1 по 5 число.

Тобто коли не працює сайт Постачальника то таким чином Постачальник порушує одразу три Постанови НКРЕКП №2500 в якій закріплено, що "особистий кабінет" є комунікативний засіб між Споживачем та Постачальником за допомогою якого Споживач отримує інформацію та передає показники, та Постачальник порушує Постанову НКРЕКП №2496 та №2498 тобто порушуються права Споживача на право передання показників за газ 
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: НКРЕКП від 03 Березень 2018, 14:23:25
Відповідно до положень пункту 24 розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджені постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496 (далі – Правила) постачальник зобов'язаний, зокрема, надавати побутовим споживачам інформацію, передбачену Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення», зокрема щодо ціни природного газу, порядку плати за спожитий природний газ, прав та обов'язків побутового споживача, дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання та інші відомості згідно з вимогами та умовами цих Правил, як вказано в договорі постачання природного газу побутовим споживачам; створити точки контакту для надання інформації побутовим споживачам. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки мають бути передбачені у заяві-приєднанні та/або договорі постачання природного газу побутовим споживачам і на веб-сайті постачальника у мережі Інтернет.
Відповідно до інформації, наданої ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у зв’язку з технічними роботами в особистих кабінетах споживачів газу на деякий час була відсутня можливість завантаження рахунка за природний газ, використаний минулого місяця. Станом на 28.02.2018 робота онлайн-сервісу поновлена (в частині завантаження рахунку за послуги газопостачання та перегляду обсягів річного споживання природного газу), у зв’язку з чим, споживачі можуть безперешкодно завантажити рахунок для зручності при розрахунку за послуги з газопостачання.
Слід відмітити, що положеннями пункту 21 розділу ІІІ Правил визначено, що побутовий споживач має право, зокрема, на проведення звіряння розрахунків з підписанням відповідного акта; безоплатне отримання інформації про обсяги та інші показання власного споживання природного газу.
Таким чином, у разі сумніву споживачів природного газу щодо правомірності нарахувань за надані послуги з газопостачання вони мають право звернутись до газопостачального підприємства для проведення звірки витрат газу, нарахувань та оплат по особовому рахунку та отримати відповідні детальні роз’яснення по нарахуванням.
Згідно даних ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у разі необхідності отримання інформації про обсяги спожитого природного газу та інші показання власного споживання природного газу, споживачі мають низку способів отримання необхідної інформації про стан особового рахунку, а саме:
   - зателефонувати до контакт-центру ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (тел. (056) 794 03 04), для споживачів природного газу Дніпропетровської області – (056) 78 70 104, для споживачів природного газу м. Дніпро – (056) 78-78-104, для споживачів природного газу м. Кривий Ріг – (056) 46 26 104;
   - надіслати смс на номер 7104 (формат повідомлення: слово «Баланс» (або «Balance») та через пробіл номер особового рахунку (10 цифр);
-   звернутись до територіального відділу реалізації ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» (усно чи письмово).

Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 07 Березень 2018, 09:26:14
Дякую за відповідь НКРЕКП як контролюючому органу.
Кожен громадянин України згідно Конституції України, має право на висловлення думок, та поглядів, от і я хочу висловитись з приводу наданої відповіді. Відповідь я б хотів сказати так, що вона  надана шаблонна так як відповідає ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» так і відповідає НКРЕКП спираючись на чинні нормативно правові акти, тобто апелюють нормативно-правовими актами, а у творених проблем по суті не вирішується.
От наприклад є проблема в роботі «особистих кабінетів» не має можливості завантажити рахунок.
Відповідь яку надає НКРЕКП
Відповідно до інформації, наданої ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у зв’язку з технічними роботами в особистих кабінетах споживачів газу на деякий час була відсутня можливість завантаження рахунка за природний газ, використаний минулого місяця.
Шановні, я все розумію, але чомусь дуже часто виникають такі проблеми у Постачальника з приводу роботи «особистого кабінету» наприклад не має можливості отримати в «особистому кабінеті» інформації з приводу річного споживання газу за 2017 рік., да по місячно є можливість отримання інформації, а річного показника споживання газу не має, а це є головне бо потім виникає багато розбіжностей, та Споживач може отримати «штучний борг»
Хочу також нагадати, що такі часті збої в роботі системи роботи «особистого кабінеті» є порушенням Постачальником Постанови НКРЕКП №2500 де записано, що через «особистий кабінет» Споживач отримую будь яку інформацію з приводу отримання інформації по газу та фінансам.
Але є інформація слідуюча, зараз за вікном березень, а рахунку роздрукованого не принесли навіть за січень, це що теж технічні збої в роботі працівника з боку Постачальника?
Також НКРЕКП зазначає
  Таким чином, у разі сумніву споживачів природного газу щодо правомірності нарахувань за надані послуги з газопостачання вони мають право звернутись до газопостачального підприємства для проведення звірки витрат газу, нарахувань та оплат по особовому рахунку та отримати відповідні детальні роз’яснення по нарахуванням.
Чому Споживач повинен ходити до Постачальника в 21 столітті з бумажняними роздруківками, стояти в черзі, якщо дане розрахування можна  здійснювати за допомогою «особистого кабінету» він же й для того й призначений.
Я висловив свою думку та вважаю, що такі проблеми існують не тільки у мене як побутового Споживача а й у інших…..


 

Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 21 Березень 2018, 18:07:15
Знайшлась дуже цікава стаття
https://ubr.ua/finances/skoro-haz-budem-izmerjat-ne-v-kubicheskikh-metrakh-a-v-dzhouljakh-ukrtranshaz-3866872
"Украина должна перейти от старых советских стандартов к новым, принятым в странах ЕС. Например, если мы сейчас измеряем газ в кубических метрах, то в будущем перейдем на энергетические единицы - в МДж или кВт*ч или Гкал", - отметили в пресс-службе.

Хотілось би отримати інформацію як побутовому споживачу, а коли побутовий споживач матиме можливість на встановлення індивідуального лічильника на кожну батарею в  будинку і буде сплачувати не за спожиті куби газу, а сплачувати за спожиті Ггкал?
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Влад Нечай від 21 Березень 2018, 20:58:31
Плани стосуються не встановлення лічильників теплової енергії на кожну батарею, а формування ринкової ціни на природний газ, співставленої з індивідуальною калорійністю газу, виміряною в точці входу в дану розподільчу мережу. Споживач платитиме не за куби, а за комбінацію куби*Калорійність, приведену до однієї з енергетичних одиниць.
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Yevgeniy від 30 Березень 2018, 08:04:52
Знайшлась ось така цікава стаття, де була висловлена думка  експертом в галузі газопостачання

Облік газу в кубометрах - це радянська практика, яка збереглася тільки для однієї категорії споживачів - побутових. Лише для них ціна на газ встановлена без урахування його калорійності, енергетичної цінності. Оплата газу в енергетичних одиницях для побутових споживачів дозволить завершити черговий етап реформ і виправити цю несправедливість.
Споживачі газу в Харківській області, які отримали в лютому газ із газорозподільної станції (ГРС) Киселі, вилучили з кубометра газу енергію в розмірі 10,87 кВт•год.
Клієнти Чернівцігазу, які отримали в той же період газ із  ГРС Черешенька з такого ж кубометра газу, видучили  менше енергії - 10,26 кВт•год. При цьому і ті й інші побутові споживачі платять за кубометр газу однакову ціну. Навіть в межах одного населеного пункту кількість енергії, отриманої з одного кубометра газу, може відрізнятися, адже газ різний, він надходить із різних джерел - це різні українські родовища, імпорт з різних країн.
Кубометр газу, кубометр дров, кубометр води - звична система вимірювання. Тільки кубометр дубових дров значно дорожче соснових. А кубометр мінеральної води буде коштувати в десятки разів дорожче, ніж кубометр води з-під крана.Так що не так з газовими кубометрами?
Облік газу в кубометрах - це радянська практика, яка збереглася тільки для однієї категорії споживачів - побутових. Тільки для них ціна на газ встановлена без урахування його калорійності, енергетичної цінності.
Оплата газу в енергетичних одиницях для побутових споживачів дозволить завершити черговий етап реформ і виправити цю несправедливість.
Зазначу, що домогосподарства вже готові до таких нововведень. З березня минулого року всі клієнти - побутові споживачі газорозподільних компаній групи РГК отримують в рахунках дані не тільки про обсяг спожитого газу, а й кількості отриманих енергетичних одиниць. Тому для них перехід до нової методики розрахунків не буде чимось новим.
Вони також мають можливість простежити, звідки до них в будинок надходить газ - для цього на сайті всіх газорозподільних компаній працює розділ "Маршрути транспортування газу", де можна за номером маршруту подивитися шлях, який пройшов газ до будинку.
Точно так же клієнти газорозподільних компаній можуть дізнатися про калорійність газу. Щомісяця вони на своїх сайтах в розділі "Якість газу" надають споживачам інформацію про середньозважені значення теплоти згоряння природного газу та інших його характеристик. Вся ця інформація відкрита і доступна кожному клієнту газорозподільних компаній протягом останнього року.
Хочу зазначити, що нововведення дозволить розвінчати міф про те, що газ - найдорожче паливо. Побутові споживачі зможуть самі переконатися, що в перерахунку на кіловати енергія, отримана з газу, залишається найбільш доступною. Один кВт•год, отриманий з газу з ГРС Киселі, коштував клієнтам Харківгазу менше 65 копійок. Це на 25 копійок дешевше електричного кіловата при споживанні до 100 кВт•год на місяць і більше ніж на 1 грн дешевше - при споживанні понад 100 кВт•год на місяць.
Після переходу до оплати за енергетичні одиниці споживачі зможуть зіставляти вартість різних видів енергії. І вибирати більш дешеві енергоносії для своїх цілей.
Для переходу на оплату газу в енергетичних одиницях не потрібно ніякого додаткового обладнання - щоб порахувати енергетичну цінність газу, досить знати його обсяг в кубах, приведений до стандартних умов і середньозважене значення вищої теплоти згорання. Формула розрахунку дуже проста:
Vc × Hcз = E, де
E - обсяг (кількість) енергії газу, кВт•год
Vc - об'єм газу, приведений до стандартних умов, м3
Hcв - середньозважене значення вищої теплоти згорання газу кВт•год/м3.
Зазначу, що в ЄС вже давно діє така система обліку і там ніхто не міняв звичайні побутові лічильники на спеціальні вузли обліку, що вимірюють спожитий газ в енергетичних одиницях. Європейські домогосподарства ведуть облік газу в кубах, а розраховуються - за спожиту енергію з урахуванням калорійності газу.
Розрахунки за газ в енергетичних одиницях вже давно працюють для промисловості і всіх комерційних споживачів. Так що можливий переклад побутових споживачів на нову систему підрахунку не буде чимось кардинально новим для продавців газу.

В мене наприклад як у побутового Споживача, виникає запитання, а чи виграє від цього Споживач фінансово, чи буде він в разі таких змін сплачувати менше за газ? 
Назва: Re: Повідомлення Дніпрогазу з приводу нарахування пені
Відправлено: Алена Владимировна від 30 Березень 2018, 09:57:16
Навіть намагаюся в це прочитане вникнути... і думка про те, що нас роблять дурнями не покидає з моменту змін у газопостачальних конторах.
Для того, щоб кудись переходити, щось вводити треба не тільки написати, щоб люди прочитали, а щоб люди відчули на собі оце всі покращення!!! Ви насправді думаєте, що нас в черговий раз приведуть до шляху - все нове, це на користь та захист...?
Мабуть газ в нас самий якісний, що за личені хвилини все закіпає, обігріває і не смердить... як наче мазут підливають та сірники гаснуть від тільки до підноса підпалювання конфорки... це все повна чергова "на вухи локшина"... не має віри - бо це все брехня!
Для переходу на оплату газу в енергетичних одиницях не потрібно ніякого додаткового обладнання - щоб порахувати енергетичну цінність газу, досить знати його обсяг в кубах, приведений до стандартних умов і середньозважене значення вищої теплоти згорання.
А як бути з приладом, який покажить ці стандартні умови?! Теплота згорання...сміх та й годі... ото "розводять"